کد QR مطلبدریافت لینک صفحه با کد QR

کبنا گزارش می‌دهد

دیوار کشی رئیس آموزش و پرورش بویراحمد به سبک «ترامپ» + پاسخ فرماندار

26 شهريور 1398 ساعت 12:40

حسن زاده رئیس اداره آموزش و پرورش شهرستان بویراحمد رسید او گفت: دیروز پس از اتمام فرصت نقل و انتقالات اضطراری فرهنگیان، قرار است که 570 فرهنگی از استان وارد یاسوج شود که ما مثل ترامپ دیوار بستیم و اجازه ندادیم کسی وارد شود، این سخن رئیس آموزش و پرورش بویراحمد با پاسخ قاطعانه شاهرخ کناری فرماندار بویراحمد مواجه شد و گفت: آقای حسن زاده، ترامپ یک چهره منفور است. او دشمن مسلمانان است و برای هیچ مسلمانی عزت نمی‌خواهد و برای ترامپ تبلیغ نکنید. حسن زاده در ادامه با بیان اینکه بلا تشبیه، گفت: منظور من دیوار است. که بعضی هم با لحن شوخی و یا جدی بیان می‌کردند. دیوار مکزیک می‌کشیدی.


صبح امروز (سه شنبه 26 شهریور ماه 98) شورای اداری شهرستان بویراحمد به ریاست شاهرخ کناری فرماندار بویراحمد با دستور کارهای در خصوص آغاز سال تحصیلی مدارس، اربعین حسینی و ویژه برنامه‌های هفته دفاع مقدس برگزار شد. که وقتی نوبت به حسن زاده رئیس اداره آموزش و پرورش شهرستان بویراحمد رسید او گفت: دیروز پس از اتمام فرصت نقل و انتقالات اضطراری فرهنگیان، قرار است که 570 فرهنگی از استان وارد یاسوج شود که ما مثل ترامپ دیوار بستیم و اجازه ندادیم کسی وارد شود، این سخن رئیس آموزش و پرورش بویراحمد با پاسخ قاطعانه شاهرخ کناری فرماندار بویراحمد مواجه شد و گفت: آقای حسن زاده، ترامپ یک چهره منفور است. او دشمن مسلمانان است و برای هیچ مسلمانی عزت نمی‌خواهد و برای ترامپ تبلیغ نکنید. حسن زاده در ادامه با بیان اینکه بلا تشبیه، گفت: منظور من دیوار است. که بعضی هم با لحن شوخی و یا جدی بیان می‌کردند. دیوار مکزیک می‌کشیدی.
به گزارش کبنا، آموزش و پرورش نهادی مقدس و باید الگویی برای تمام جامعه باشد، و حساسیت‌ها در مورد مدیران و مسئولان آموزش و پرورش باید بیشتر باشد، زیرا اینها الگوی فرزندان ما هستند، با این حال گاها رؤسا بی توجه به جایگاه خود، سخنانی به زبان می‌آورند و از افرادی الگو می‌گیرند که در نگاه جهانیان منفور هستند.
گاها دیده شده مدیران و حتی مدیران رده بالا در کشور سخنانی به زبان می‌آورند که در شأن مدیریتی این افراد نیست، و انگشت نمای خاص و عام می‌شوند و این به فرهنگ کلامی جامعه آسیب وارد می‌کند و چنین سخن گفتنی را در میان مردم رایج می‌کند، بنابراین لازم است که مسئولان، روی به زبان آوردن کوچکترین منظور و مقصود خود در همه حالات نظارت داشته باشند. تا در شأن نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران حاضر شوند.
صبح امروز (سه شنبه 26 شهریور ماه 98) رئیس آموزش و پرورش شهرستان بویراحمد در سخنان خود مزاحی کرده و کاری که در مورد اضافه نکردن فرهنگیان و دانش آموزان انجام داده‌اند را به کار دیوار کشیدن ترامپ تشبیه کرد، هر چند شاید این سخن در حد سخنان ناشایستی که برخی مدیران به زبان می‌آورند، نباشد. اما مدیران آموزش و پرورش وظیفه‌ای دو چندان در قبال فرهنگ جامعه دارند و باید به اینگونه موارد توجه بیشتری داشته باشند. لذا ذکر این نکته مهم است که در دنیایی که «کلام» افراد شخصیت و روحیات افراد را نمایان می‌سازد، لازم است در انتخاب و استفاده از واژه‌ها حساسیت بیشتری وجود داشته باشد.
حسن زاه رئیس آموزش و پرورش شهرستان بویراحمد در ادامه بیان کرد: پیش از این، هر ساله 71 هزار دانش آموز در مدارس مشغول به تحصیل شده‌اند، ولی بصورت رسمی، جدا از دانش آموزان پیش دبستانی و بزرگسال، 61 هزار دانش آموز داریم. امسال نیز 3 هزار دانش آموز به دانش آموزان ما اضافه شده است.
وی تاکید کرد: روز گذشته پس از اتمام فرصت نقل و انتقالات اضطراری، قرار است 570 فرهنگی از استان وارد یاسوج شود. اما ما مثل ترامپ دیوار بستیم و اجازه ندادیم در متوسطه اول و دوم فرهنگیان یا دانش آموز اضافه شوند.
حسن زاده در ادامه گفت: آمادگی کامل برای آغاز بازگشایی مدارس را داریم، یک مهرماه مراسم جشن مهر و ایثار و مقاومت بصورت نمادین در دبیرستان تیزهوشان با حضور مسئولان استانی و معاون وزیر برگزار خواهد شد.
رئیس آموزش و پرورش بویراحمد در ادامه بیان کرد: 31 شهریور ماه، سه جشن شکوفه‌ها برای اول دبستان، غنچه‌ها برای پیش دبستانی‌ها و جشن جوانه‌ها برای کلاس هفتمی‌ها را داریم. 
حسن زاده در پایان گفت: سال گذشته دو هزار صندلی قدیمی در مدارس داشتیم که با پیگیری‌های نماینده و مسئولان با یک میلیارد و نیم اعتباری که جذب شد توانستیم نوسازی را صورت دهیم.
به گزارش کبنا، حسن زاده همچنین در بخشی از سخنان خود، خواستار شد به مناسبت اینکه در آستانه آغاز سال تحصیلی هستیم، دو نفر از فرهنگیان کنار آقای شاهرخ کناری فرماندار بویراحمد بنشینند، همانند فرمانده سپاه بویراحمد و رئیس حفظ آثار شهدا و ایثارگران که این دو از پاسداران انقلاب اسلامی هم بودند، جای خود را به رئیس آموزش و پرورش عشایر و رئیس آموزش و پرورش استثنایی دادند.

بنا بر این گزارش، دونالد ترامپ رئیس جمهور امریکا برای جلوگیری از مهاجران از مرز مکزیک دستور داد که دیواری در این مرز ساخته  شود.


کد مطلب: 412807

آدرس مطلب :
https://www.kebnanews.ir/news/412807/دیوار-کشی-رئیس-آموزش-پرورش-بویراحمد-سبک-ترامپ-پاسخ-فرماندار

کبنانیوز
  https://www.kebnanews.ir

1