تاریخ انتشار
يکشنبه ۲۴ شهريور ۱۳۹۸ ساعت ۰۹:۰۰
کد مطلب : ۴۱۲۷۲۲
کبنا گزارش می‌دهد

موحدپور و مصائب «سید موسی خادمی»

۴
۰
موحدپور و مصائب «سید موسی خادمی»
کبنا ؛بعد از رفتن سید محمد موحدپور از استانداری لرستان حرف و حدیث‌های زیادی در باره کنار رفتن او از معاونت منابع انسانی و توسعه استانداری لرستان به گوش‌ می‌رسد.
یکی از پایگاه‌های خبری نوشت: به‌ کارگیری نیروهای بومی در لرستان، همواره یکی از مطالبات مردم بوده که مورد توجه قرار نگرفته است.
در سال‌های اخیر با روی کار آمدن استاندار غیربومی لرستان، شاهد حضور نیروهای غیربومی بیشتری در پست‌های مهم و حساس استان بودیم و این روند همچنان ادامه دارد، البته ما با حضور نیروهای غیربومی کارآمد در استان مخالف نیستیم، مسئله این است بیشتر نیروهایی که به استان لرستان وارد می‌شود از شایستگی لازم برخوردار نیستند و توانایی خاصی برای ایجاد تغییر و تحول در استان ندارند.
عملکرد معاونت عمرانی و اقتصادی استاندار لرستان که غیربومی هست نتوانسته رضایت عمومی را در پی داشته باشد بطوریکه که در ماه‌های اخیر دو خبر در این حوزه نداشتیم پس در حوزه‌های عمرانی و اقتصادی دستاوردهای قابل‌توجهی نداشته‌ایم.
مسئله تأسف‌بارتر این است که اندک مدیران قوی و کاربلد استان هم به خاطر مناسبات سیاسی کنار گذاشته می‌شوند و مدیرانی به‌مراتب ضعیف‌تر جایگزین آن‌ها می‌شود که مصداق بارز آن را می‌توان در مدیرکل بهزیستی لرستان مشاهده کرد.
در حال حاضر مدیران کل بسیاری از دستگاه‌های اجرایی لرستان ازجمله مالیات، صداوسیما، جهاد کشاورزی، آموزش‌وپرورش، استاندارد، ثبت اسناد، راهداری، راه و شهرسازی مخابرات، بنیاد مسکن و نوسازی مدارس، میراث فرهنگی ... غیربومی هستند درحالی‌که ما در لرستان نیروهای بومی برتر و کارآمد زیادی داریم که می‌توانند در سطح مدیریت ارشد و مدیران میانی حضور داشته باشند اما نه‌تنها از این ظرفیت استفاده نمی‌شود بلکه اخیراً خبرهایی در رابطه با انتصاب نیروهای غیربومی دیگری نیز در استان به گوش می‌رسد که بار دیگر نخبگان بومی استان را ناامید کرد تا به فکر مهاجرت به استان‌های دیگر باشند.
حالا که عملکرد ضعیف استاندار و ناکارآمدی نیروهایی که روی کار آورد بر همگان ثابت شد، می‌بینیم که نمایندگان مردم لرستان و وابستگانشان به نقد از او پرداخته‌اند و بعد از نزدیک به سه سال تازه یادشان افتاده که استاندار لرستان ضعیف است؛ اما مردم، دیگر این موضع‌گیری‌ها را باور نمی‌کنند و خوب می‌دانند که همین نمایندگان با روی کار آوردن خادمی، بیشترین سهم‌خواهی را داشتند.
رسانه‌های لرستان هم می‌دانند که انتقاد و تخریب مدیری که رفتن او از استان قطعی شده، هنر نیست، هرچند آن مدیر باید پاسخگوی عملکرد خود باشد اما هنر آن است که بتوانیم مدیر شایسته و توانمند بومی را جایگزین کنیم.
سید مصطفی خادمی فعال رسانه‌ای در متنی نیز آورده است که؛
1.
سید محمد موحدپور مدیرکل حوزه استانداری و معاون توسعه استاندار لرستان بعد از سال‌ها خدمت پایان شهریور بازنشسته می‌شود، همین خبر باعث شد تا هجمه‌ای جدید علیه خادمی و تیم مدیریتی او ایجاد شود، خبرهایی از قبیل عزل خادمی و دستگیری موحد پور اما ماجرا چیست؟
2.
خبر رفتن موحد پور از دولت برای نخستین بار به گونه‌ای محرمانه به بیرون درز کرد پس تشکیلاتی که نتوانسته بودند از خادمی باج به هر نحوی دریافت کنند و یا برای کسب پستی فشار بیاورند اقدام به فضاسازی کردند.
3.
طبق دستورالعمل وزراتی باید استانداران و فرمانداران معاون خانم داشته باشند و بیشتر هم پست تازه تشکیل معاونت توسعه پس خادمی نیز از این قائله مستثنا نبوده و نیست اما شایعه کردند که موحد پور بخاطر مستثنا نشدن توسط خادمی قهر کرده است. (دروغ)
 4.
اما اصل ماجرا بازنشستگی موحد پور بود نه قهر یا عزل که نه موحدپور از خادمی قهر می‌کند و نه خادمی، موحدپور را که در 6 سال استانداری مِن حبل الورید تر از بقیه بوده است و پس از موحدپور یک خانم به عنوان معاون برگزیده خواهد شد.
 5.
در این ماجرا چند گروه وجود داشتند از جمله تیم تبلیغاتی و جنگ روانی دو نماینده مجلس که خبرهای دروغِ عزل خادمی و دستگیری موحد پور را پخش کردند، بالاخره سال انتخابات و حالا شوآف های طرف مردم بودن و وکیل الدوله نبودن‌ها آغاز شده است.
 6.
اما دستگیری موحدپور، با چه عنوان اتهامی؟
چند سال در #کهگیلویهوبویراحمد و دو سال در #لرستان زندگی موحدپور و خادمی را شخم زدند تا چیزی از آن در بیاورند اما چیزی نیافتند.
 7.
طبق اخباری که از منابع آگاه و موثق خبری در لرستان واصل شده است در ماجرای درز زودتر از موعد خبر رفتن موحدپور یک مدیرکل حوزه ستادی استانداری نقش گسترده‌ای دارد که خود به دنبال پست معاونت توسعه است (العاقل فی الاشاره)
 8.
در رستان از اخلاق مداری خادمی به شدت سوءاستفاده می‌شود و از این راه هجمه رسانه‌ای برای باج خواهی ایجاد می‌کنند، بترسید از روزی که بفهمند چه در ذات شماست.
 
نام شما

آدرس ايميل شما

معلم از دهدشت
Iran, Islamic Republic of
جناب. موحد پور بسیار انسان متواضع وخوش برخوردی هستند .من ایشان را هنگامی که ریاست آموزش وپرورش لو داب را برعهده داشتند ملاقات کردم .اون زمان تازه از تربیت معلم فارغ التحصیل شده بودم .سال اول کارم بود .یادش بخیر
معلم از دهدشت
Iran, Islamic Republic of
جناب. موحد پور بسیار انسان متواضع وخوش برخوردی هستند .من ایشان را هنگامی که ریاست آموزش وپرورش لو داب را برعهده داشتند ملاقات کردم .اون زمان تازه از تربیت معلم فارغ التحصیل شده بودم .سال اول کارم بود .یادش بخیر
Iran, Islamic Republic of
مگر همین موحد پور نبود که در استان
نهایتا با هم به لرستان کوچ کردند!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
علی
Iran, Islamic Republic of
معلوم می شه استلندارپرواز
تخریب یا نقد مجلس یازدهم؟!

تخریب یا نقد مجلس یازدهم؟!

هر چه مجلس کوتاه بیایید، دیگران او را به گوشه رینگ برده و مورد ضرباتی قرار می‌دهند. تخریب‌گران ...
اختلال عاطفی فصلی؛ از علائم تا درمان

اختلال عاطفی فصلی؛ از علائم تا درمان

باور بر این است که اختلال عاطفی فصلی به دلیل اختلال در ریتم شبانه روزی بدن رخ می دهد....
سبقت «واکسن آنفولانزا» از «دنا پلاس»

سبقت «واکسن آنفولانزا» از «دنا پلاس»

رئیس کمیسیون بهداشت و درمان مجلس در مصاحبه‌اش اشاره کرد که از 16 میلیون واکسن آنفولانزای ...
1