تاریخ انتشار
شنبه ۹ شهريور ۱۳۹۸ ساعت ۱۲:۲۶
کد مطلب : ۴۱۲۳۱۷

تجلیل فعالان زیست محیطی از دکتر سید محمد رادمنش/دغدغه های زیست محیطی پزشک مشهور کشوری

۱
تجلیل فعالان زیست محیطی از دکتر سید محمد رادمنش/دغدغه های زیست محیطی پزشک مشهور کشوری
کبنا ؛به گزارش خبرنگار کبنا همزمان با روز پزشک آیین تجلیل از  دکترسید  محمد رادمنش با حضور فعالان زیست محیطی در شهر اهواز برگزار شد.
مراسم تجلیل و تکریم دکتر محمد رادمنش با حضور جمعی از فعالان و دوستداران محیط زیست خوزستان به مناسب روز پزشک و به پاس تلاش های چندین ساله ایشان در حوزه محیط زیست و منابع طبیعی در اهواز برگزار شد .
در ابتدای این مراسم شهرام دهکردی به نمایندگی از  فعالان محیط زیست خوزستان ضمن خیرمقدم به شرکت کنندگان در مراسم، هدف از برگزاری این مراسم را نکوداشت روز پزشک و تجلیل از خدمات صادقانه دکتر رادمنش در راستای توسعه فرهنگ محیط زیستی و طبیعت دوستی برشمرد.
در ادامه مراسم دکتر رادمنش با تشکر دوستداران محیط زیست خوزستان و بانیان مراسم اظهار کرد: در انجام این اقدامات محیط زیستی هدف سیاسی و اقتصادی وجود ندارد و تنها به این امید فعالیت های زیست محیطی را انجام می دهیم که بتوانیم حفاظت از محیط زیست را به فرهنگی غالب برای زندگی مسالمت آمیز و بهتر انسان ها در کنار طبیعت تبدیل کنیم .
دکتر رادمنش عنوان کرد: زیاده خواهی های انسان و دست درازی  ها در طبیعت و تعرض به محیط زیست باعث شده هر روز عرصه بر  حیات وحش و اکوسیستم های جانوری تنگ تر شود.
وی تصریح کرد: همه ما وظیفه داریم در هر جایگاهی که هستیم برای حفاظت از محیط زیست و بقای آن جدیت به خرج دهیم.
در پایان این مراسم  شرکت کنندگان با تبریک روز پزشک و با تشکر از اقدامات محیط زیستی دکتر رادمنش دغدغه ها و پیشنهادات محیط زیستی خود را بیان داشته و هدیه ای به رسم یادبود به ایشان اهدا شد .
گفتنی است دکتر سید محمد رادمنش ، پزشک متخصص کهگیلویه و بویراحمدی ساکن در استان خوزستان (اهواز) است ، چند سال است که فعالیت های ضمن کار پزشکی خود را به اقداماتی در راستای کمک به حفاظت از محیط زیست خصوصا گونه های گیاهی و جانوری اختصاص داده است.

دکتر رادمنش که سال 1333 در روستای پراشکفت شهرستان بویراحمد به دنیا آمده است ، متخصص پوست و مو و عضو هیئت علمی دانشگاه جندی شاپور اهواز است ، مقالات و کتب متعددی را به مرحله چاپ رسانده است .
 از جمله کتاب "جنایت علیه محیط زیست" با تیراژ 170 هزار نسخه که همگی به صورت رایگان بین مردم توزیع شده است . (لازم به توضیح است کتاب "جنایت علیه محیط زیست " در کهگیلویه و بویراحمد توزیع شده است.
دکتر رادمنش حدود 10 سال است که به صورت جدی فعالیت های حفاظت از محیط زیستی خود را به طریقه های متفاوت آغاز کرده است.

 
نام شما

آدرس ايميل شما

تخریب یا نقد مجلس یازدهم؟!

تخریب یا نقد مجلس یازدهم؟!

هر چه مجلس کوتاه بیایید، دیگران او را به گوشه رینگ برده و مورد ضرباتی قرار می‌دهند. تخریب‌گران ...
اختلال عاطفی فصلی؛ از علائم تا درمان

اختلال عاطفی فصلی؛ از علائم تا درمان

باور بر این است که اختلال عاطفی فصلی به دلیل اختلال در ریتم شبانه روزی بدن رخ می دهد....
سبقت «واکسن آنفولانزا» از «دنا پلاس»

سبقت «واکسن آنفولانزا» از «دنا پلاس»

رئیس کمیسیون بهداشت و درمان مجلس در مصاحبه‌اش اشاره کرد که از 16 میلیون واکسن آنفولانزای ...
1