تاریخ انتشار
جمعه ۲۵ مرداد ۱۳۹۸ ساعت ۱۴:۴۵
کد مطلب : ۴۱۱۹۵۲
رئیس بیمارستان امام سجاد (ع) شهر یاسوج مطرح کرد

بررسی علل ناخشنودی بیماران از بیمارستان امام سجاد یاسوج

۲
۰
بررسی علل ناخشنودی بیماران از بیمارستان امام سجاد یاسوج
کبنا ؛رئیس بیمارستان امام سجاد (ع) شهر یاسوج گفت: سیستم گرمایشی و سرمایشی بیمارستان در حال تعمیر است و برای اینکه مشکل بیمارستان را به‌صورت موقت رفع کنیم تصمیم بر این شد که در هر اتاقی یک دستگاه اسپلیت نصب شود که نارضایتی در بین بیماران نباشد و موقتاً مشکل خنک شدن بخش داخلی برطرف شود.
حسن‌زاده گفت: تجهیزات نصب اسپلیت ها نیز رسیده و تا چند روز آینده نیز نصب می‌شود و هرچند که ما به دنبال برطرف کردن مشکلات سرمایشی و گرمایشی بیمارستان به‌صورت دائم هستیم و این اسپلیت ها به‌صورت موقت نصب می‌شوند اگر پنکه‌ای هم در بیمارستان وجود دارد توسط همراه بیمار آورده شده است و متعلق به بیمارستان نیست.
وی در خصوص کمبود تخت همراه بیمار گفت: کنار هر تخت بیمارستانی که بیمار دارد یک‌تخت همراه نیز وجود دارد و کمبودی از این نظر در بیمارستان نیست.
رئیس بیمارستان امام سجاد (ع) شهر یاسوج در پاسخ به کمبود دستگاه برای کاهش زردی نوزاد گفت: این موضوع اجتناب‌ناپذیر است چون‌که ما تنها مرکز در شهرستان بویراحمد و دنا هستیم که بخش نوزادان دارد آمار زایمان نیز بالا است ممکن است گاهی این کمبود احساس شود هرچند که با توجه به توسعه بخش زایشگاه بیمارستان در چند ماه آینده این مشکل نیز به‌صورت کلی برطرف خواهد شد.
حسن‌زاده در خصوص نارضایتی برخی از بیماران از کیفیت غذای این بیمارستان بیان کرد: غذای بیمارستان روزانه توسط کارشناس تغذیه چک می‌شود و اگر مشکلی وجود داشته باشد گزارش و با پیمانکار مربوطه برخورد می‌شود هرچند که اگر بیماران در این خصوص اعتراضی دارند می‌توانند به واحد تغذیه بیمارستان مراجعه و اعتراض خود را مطرح کنند و ما نیز پیگیری خواهیم کرد.
نام شما

آدرس ايميل شما

Romania
و نظرم اگر هزارتا مشکل د هم عنوان وابو آقای رییس بیمارستان همشه من ی دقه توجیه ایکنه و تمام. خدا وکیلی بیشتر بیماران را خدا شفا میده و برمیگردن خونه . آغا جون ی ویلچر هم تو بخش ها نیست که بیماری که باید جابه جا بشه استفاده کنه و باید خودش با پای خودش بالا و پایین بره ، بیش از نصف بیماران از وضعیت بد رسیدگی و کمبود امکانات بیمارستان یاسوج به شیراز میرن با وجود خطرات مسیر و....بس کنید خدا وکیلی.
علی
Iran, Islamic Republic of
خدامی داندهیچیش به بیمارستان نمی خوره
دیپ‌ فیک «ایران من» همایون شجریان و هنرنمایی جمعی از قهرمانان ایران زمین

دیپ‌ فیک «ایران من» همایون شجریان و هنرنمایی جمعی از قهرمانان ایران زمین

جعل عمیق تصاویر و فیلم‌های موجود را بر روی تصاویر یا فیلم‌های منبع قرار می‌دهد و از یک ...
تخریب یا نقد مجلس یازدهم؟!

تخریب یا نقد مجلس یازدهم؟!

هر چه مجلس کوتاه بیایید، دیگران او را به گوشه رینگ برده و مورد ضرباتی قرار می‌دهند. تخریب‌گران ...
اختلال عاطفی فصلی؛ از علائم تا درمان

اختلال عاطفی فصلی؛ از علائم تا درمان

باور بر این است که اختلال عاطفی فصلی به دلیل اختلال در ریتم شبانه روزی بدن رخ می دهد....
1