تاریخ انتشار
جمعه ۱۴ تير ۱۳۹۸ ساعت ۱۸:۱۸
کد مطلب : ۴۱۰۸۰۵
در خطبه‌های نماز جمعه دیشموک مطرح شد

اهالی روستاهای دیشموک تشنه لب‌‌اند / مسئولان آب و فاضلاب کهگیلویه و بویراحمد استعفا دهند

۰
عکس تزئینی می باشد
عکس تزئینی می باشد
کبنا ؛امام جمعه دیشموک گفت: مسؤولان آب روستایی اگر نمی‌توانند مشکل آب دیشموک را حل کنند استعفا دهند.
حجت‌الاسلام علی‌اکبر راوند در خطبه‌های نماز جمعه شهر دیشموک ضمن دعوت خود و مردم به رعایت تقوای الهی در رابطه با سیاست صادقانه گفت: باید بین سیاست شیطانی و علوی یکی را انتخاب کنیم باید رفتار و عملمان مثل هم باشد تا مردم به ما اعتماد کنند و دوستمان داشته باشند مسئولین ما باید با سیاست علوی و دینی با مردم به صورت صادقانه برخورد کنند تا مردم از آن ها راضی باشند.
امام جمعه شهر دیشموک با اشاره به سخنان مقام معظم رهبری در دیدار با کارگزاران حج گفت: عده ای در کشور هستند که می‌گویندچرا در مراسم برائت از مشرکین مرگ بر آمریکا بگوییم.سیاست دینی ایجاب می کند که سیاست دینی و سیاستمدار هم دیندار باشد.
وی افزود: دستورات اسلام است که در برابر مشرکان از مردم مظلوم یمن و فلسطین دفاع کنیم و سیاست دینی ما در حج و حتی در نماز جمعه هست تا با برائت از مشرکان حج واقعی را به جا بیاوریم و در برابر مشرکان بایستیم.
خطیب سیاسی عبادی جمعه دیشموک در رابطه با اینستکس و وعده های اروپایی‌ها در خصوص برجام گفت: مسئولین باید بدانند که اروپایی ها در برجام یک تعهد تنها ندادند و شرکت اینستکس یکی از تعهدات آنان در خصوص تجارت بود.
وی افزود: اروپایی ها وعده های زیادی در خصوص مسائل بانکی، فناوری و کشتیرانی و ... دادند اما به هیچ کدام عمل نکردند.
راوند در خصوص اقدام متقابل ایران در خصوص افزایش غنی سازی در مقابل بدعهدی های غربی‌ها گفت: افزایش غنی سازی اورانیوم کار درستی است که به اروپایی ها فهماند که اگر به تعهداتشان عمل نکنند ما هم به تعهدات برجامی خود به طور کامل عمل نمی کنیم و اگر همین روند را ادامه دهند و بدعهد باشند به زودی از برجام خارج می شویم.
امام جمعه دیشموک در خصوص اقدام اماراتی ها جهت خروج از  یمن گفت: مسئولین اماراتی به این نتیجه رسیدند که حضور در یمن به صلاح مملکت و اقتصاد کشورشان نیست و این مهم همان فرمایش رهبر معظم انقلاب مبنی بر ائتلاف ضد یمنی سرانجامی جز شکست نخواهد داشت را ثابت می کند.
راوند با اشاره به آغاز دهه کرامت و سالروز ولادت حضرت فاطمه معصومه(س) گفت: وقتی ایرانیان جهت پرسیدن حوائج شرعی به مدینه رفتند و امام موسی کاظم (ع) در منزل نبود سوالاتشان را از حضرت معصومه(س) پرسیدند سپس در بین راه با امام موسی کاظم(ع) مواجه می شوند و امام به پاسخ های دخترش نگاه می کند و سه مرتبه می گوید «فداها ابوها» که این نشانی از مرتبه علمی آن بانو را نشان می دهد.
وی با اشاره به مناسبت های دهه کرامت در ششم و یازدهم ذی القعده گفت: این دهه به دهه کرامت معروف است که شفاعت و کرامت فرزندان امام موسی کاظم(ع) را در زیارتشان می بینیم. اگر کسی امام رضا(ع) را زیارت کند در سه جا امام رضا(ع) او را شفاعت می کند.
راوند در رابطه با آوردن پرچم مقدس امام رضا(ع) توسط خادمین رضوی به بخش دیشموک در روز چهارشنبه آینده گفت: بر ماست که به استقبال پرچم مقدس و خادمین رضوی برویم و با احترام به ساحت آن امام زائری از راه دور باشیم.
امام جمعه شهر دیشموک با اشاره به بحران کم آبی در دیشموک گفت: در بعضی روستاها چیزی قریب به یک الی دو هفته مردم آب ندارند و این همه روستا برای بخش های دیشموک و چاروسا فقط یک نماینده آب روستایی دارند که از مدیرعامل آب روستایی استان می خواهیم که مشکل مردم را حل کنید.
وی خطاب به مدیرعامل آب روستایی افزود: اگر نمی توانید مشکل آب مردم را حل کنید استعفا دهید مشکل آب چند ماهی است که برای مردم وجود دارد و تا الان دوبار از تریبون مقدس نماز جمعه مشکل مردم دیشموک را به گوش تان رساندیم اما بی توجه هستید،بیائید و مشکل مردم را حل کنید.
راوند در رابطه با آتش سوزی روزهای گذشته در برخی از مناطق جنگلی دیشموک گفت: طبق آیات قرآن درختان تسبیح خدا را انجام می دهند و چقدر خوب است که دقت بیشتری برای حفاظت از جنگل ها داشته باشیم.
وی افزود: از اداره منابع طبیعی،سپاه ناحیه شهرستان کهگیلویه،بسیجیان،نیروهای نظامی و انتظامی،عموم مردم،بخشدار دیشموک،اداره جهاد کشاورزی،حوزه مقاومت و همه اداراتی که جلوی نفوذ آتش را گرفتند و باعث خاموشی آن شدند نهایت تقدیر و سپاس را دارم.
نام شما

آدرس ايميل شما

آوایی که جاودان شد؛ نگاهی به زندگی و کارنامهٔ هنری محمدرضا شجریان

آوایی که جاودان شد؛ نگاهی به زندگی و کارنامهٔ هنری محمدرضا شجریان

محمدرضا شجریان، استاد موسیقی سنتی و ملقّب به خسرو آواز ایران، پس از یک دورهٔ طولانی دست‌وپنجه ...
ترامپ: ابتلا به کرونا، نعمت خداوند بود

ترامپ: ابتلا به کرونا، نعمت خداوند بود

دونالد ترامپ که تنها دو روز پس از مرخصی از بیمارستان نظامی والتر رید، مشتاق احیای مبارزات ...
یک تاجر، بانکی که ۲۰ سال پیش به او وام نداد را خرید!

یک تاجر، بانکی که ۲۰ سال پیش به او وام نداد را خرید!

تاجری انگلیسی بانکی را که ۲۰ سال پیش از وام دادن به او امتناع کرد را خرید که این موضوع ...
1