کد QR مطلبدریافت لینک صفحه با کد QR

پیام تبریک مدیرعامل صندوق تعاون روستایی ایرانیان به مناسبت انتخاب مجدد «تاجگردون» در پست ریاست کمیسیون برنامه و بودجه

21 خرداد 1398 ساعت 18:08

هیئت مدیره و مدیرعامل صندوق تعاون روستایی ایرانیان در پیامی انتصاب مجدد غلامرضا تاجگردون به ریاست کمیسیون برنامه و بودجه مجلس شورای اسلامی را تبریک گفت.


هیئت مدیره و مدیرعامل صندوق تعاون روستایی ایرانیان در پیامی انتصاب مجدد غلامرضا تاجگردون نماینده شهرستان های گچساران و باشت به مدیریت کمیسیون برنامه و بودجه مجلس شورای اسلامی را تبریک گفت.

متن پیام به شرح زیر است:

بسمه تعالی
جناب آقای دکتر غلامرضا تاجگردون
انتخاب مجدد جنابعالی در پست ریاست در یکی از حساس ترین و مهمترین کمیسیون های مجلس شورای اسلامی نشان از سوابق ارزشمند شما در کمیسیون مذکور دارد. 
بی شک، با ریاست جنابعالی در کمیسیون برنامه و بودجه، همچون گذشته، شاهد پیشرفت ها و تحولات در تمامی عرصه های توسعه در سطح کشور خواهیم بود.
بدین مناسبت هیئت مدیره و مدیرعامل صندوق تعاون روستایی ایرانیان فرصت را مغتنم شمرده و ضمن تبریک این انتصاب شایسته، براي  جنابعالی عزت، سربلندی، سلامتی و توفیق روزافزون در خدمتگزاری به اسلام و انقلاب و نظام و ملت عزیز ایران اسلامی را از درگاه خداوند متعال مسألت می نماید.

هیئت مدیره و مدیرعامل صندوق تعاون روستایی ایرانیان
 


کد مطلب: 410258

آدرس مطلب :
https://www.kebnanews.ir/news/410258/پیام-تبریک-مدیرعامل-صندوق-تعاون-روستایی-ایرانیان-مناسبت-انتخاب-مجدد-تاجگردون-پست-ریاست-کمیسیون-برنامه-بودجه

کبنانیوز
  https://www.kebnanews.ir

1