تاریخ انتشار
شنبه ۱۴ ارديبهشت ۱۳۹۸ ساعت ۱۵:۱۸
کد مطلب : ۴۰۹۳۳۰
رئیس سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان کهگیلویه و بویراحمد:

1350 میلیارد تومان اعتبار به کهگیلویه و بویراحمد ابلاغ شد / دستاوردهای «اعتباری» استان از نگاه «نوروزی»

۲
۰
1350 میلیارد تومان اعتبار به کهگیلویه و بویراحمد ابلاغ شد / دستاوردهای «اعتباری» استان از نگاه «نوروزی»
کبنا ؛حسن نوروزی رئیس سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان کهگیلویه و بویراحمد ظهر امروز (شنبه 14 اردیبهشت ماه 98) در جمع خبرنگاران به تشریح عملکرد این سازمان پرداخت و اظهار کرد: 1350 میلیارد تومان اعتبار به استان کهگیلویه و بویراحمد در سال 98 ابلاغ شد.
وی با بیان اینکه 4/ 17 درصد در سال 98 در همه منابع مالی رشد اعتبار داشتیم، افزود: سال گذشته 11 میلیارد تومان عمرانی برای بازسازی تأسیسات خسارت دیده در زلزله‌های اخیر به استان کهگیلویه و بویراحمد اختصاص دادند.
رئیس سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان کهگیلویه و بویراحمد در ادامه به برخی از اقدامات این سازمان را توفیقات ارزشمند خواند و گفت: قبلآ طرح آبرسانی به 4 شهر چرام، دهدشت، سوق، لنده را داشتم که دو شهر دیگر چاروسا و دیشموک به آن اضافه شد و الان طرح آبرسانی برای 6 شهر طراحی شده است.
نوروزی در ادامه گفت: محور تشان-لنده-بهبهان که یکی از محورهای مهم استان کهگیلویه و بویراحمد بود، ردیف ملی گرفت و به پروژه ملی پاتاوه-دهدشت اضافه شد و این در مجلس شورای اسلامی مصوب گردید.
وی سومین موفقیت سازمان برنامه و بودجه مجلس را به ساماندهی طرح بلادشاپور دانست و گفت: در بودجه سال 98 برای ساماندهی بلاشاپور 10 تومان مصوب شد.
رئیس سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان کهگیلویه و بویراحمد در ادامه به طرح‌های استان کهگیلویه و بویراحمد که در قانون بودجه آمده و یا ردیف بودجه گرفته بودند، گریزی زد و گفت: آبرسانی به حومه غربی دهدشت به طرح اراضی دهدشت غربی اضافه شد، زیست کره دنا به طرح جنگل گلستان، موزه دفاع مقدس استان، باند اضطراری امداد و نجات دهدشت، بیمارستان‌های پاتاوه و سی سخت، فاضلاب شهر یاسوج که افزایش حجم عملیات پیدا کرد، کددار شدن شبکه فاضلاب‌های لنده و باشت از جمله طرح‌های هستند که در قانون بودجه آمده‌اند و یا ردیف بودجه گرفته‌اند.
وی افزود: آبرسانی به لیکک 18 میلیارد تومان اعتبار داشت که در مجلس 28 میلیارد تومان افزایش یافت. آبرسانی به 4 شهر (چرام، دهدشت، سوق، لنده) 25 میلیارد تومان اعتبار داشت که در قانون بودجه 98 به 32 میلیارد تومان افزایش یافت.
نوروزی گفت: جاده پاتاوه-دهدشت 50 میلیارد تومان اعتبار داشت که در قانون به 57 میلیارد تومان افزایش یافت و به سدآبریز در قانون بودجه 15 میلیارد تومان اختصاص یافت. برای موزه نفت گچساران در قانون 4 میلیارد تومان در نظر گرفته شد، محور یاسوج-سمیرم 11 میلیارد تومان اعتبار داشت که در قانون بودجه 98 برای آن 27 میلیارد تومان ابلاغ شد.
وی افزود: اعتبار سد تنگ سرخ از 15 میلیارد تومان در مجلس به 24 میلیارد تومان رسید. محور باغچه سادات در قانون بودجه 98 از 5 میلیارد تومان به 10 میلیارد تومان رسید، همچنین پروژه زیست کره دنا 4 میلیارد تومان و موزه دفاع مقدس یاسوج 20 میلیارد تومان، فاضلاب سی سخت 4 میلیارد تومان، فاضلاب یاسوج 4 میلیارد تومان، فاضلاب‌های لنده و دهدشت 5 میلیارد تومان در قانون بودجه 98 اعتبار گرفتند.
نام شما

آدرس ايميل شما

Iran, Islamic Republic of
پس جاده یاسوج سمیرم چی شد؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟!!!!!!! با این همه تصادف وپیچ در پیچ بودن!
صمیمی سید ابوالحسن
Iran, Islamic Republic of
درود بر شرفت نوروزی
محمد امامی کیست و اتهامش چیست؟

محمد امامی کیست و اتهامش چیست؟

محمد امامی از تهیه کنندگان جوان و مشهور سینماست که در سال‌های اخیر نامش با فساد کلان ...
آوایی که جاودان شد؛ نگاهی به زندگی و کارنامهٔ هنری محمدرضا شجریان

آوایی که جاودان شد؛ نگاهی به زندگی و کارنامهٔ هنری محمدرضا شجریان

محمدرضا شجریان، استاد موسیقی سنتی و ملقّب به خسرو آواز ایران، پس از یک دورهٔ طولانی دست‌وپنجه ...
ترامپ: ابتلا به کرونا، نعمت خداوند بود

ترامپ: ابتلا به کرونا، نعمت خداوند بود

دونالد ترامپ که تنها دو روز پس از مرخصی از بیمارستان نظامی والتر رید، مشتاق احیای مبارزات ...
1