کد QR مطلبدریافت لینک صفحه با کد QR

رئیس سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان کهگیلویه و بویراحمد:

1350 میلیارد تومان اعتبار به کهگیلویه و بویراحمد ابلاغ شد / دستاوردهای «اعتباری» استان از نگاه «نوروزی»

14 ارديبهشت 1398 ساعت 15:18

رئیس سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان کهگیلویه و بویراحمد گفت: 1350 میلیارد تومان اعتبار در منابع مختلف به استان کهگیلویه و بویراحمد ابلاغ شد.


حسن نوروزی رئیس سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان کهگیلویه و بویراحمد ظهر امروز (شنبه 14 اردیبهشت ماه 98) در جمع خبرنگاران به تشریح عملکرد این سازمان پرداخت و اظهار کرد: 1350 میلیارد تومان اعتبار به استان کهگیلویه و بویراحمد در سال 98 ابلاغ شد.
وی با بیان اینکه 4/ 17 درصد در سال 98 در همه منابع مالی رشد اعتبار داشتیم، افزود: سال گذشته 11 میلیارد تومان عمرانی برای بازسازی تأسیسات خسارت دیده در زلزله‌های اخیر به استان کهگیلویه و بویراحمد اختصاص دادند.
رئیس سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان کهگیلویه و بویراحمد در ادامه به برخی از اقدامات این سازمان را توفیقات ارزشمند خواند و گفت: قبلآ طرح آبرسانی به 4 شهر چرام، دهدشت، سوق، لنده را داشتم که دو شهر دیگر چاروسا و دیشموک به آن اضافه شد و الان طرح آبرسانی برای 6 شهر طراحی شده است.
نوروزی در ادامه گفت: محور تشان-لنده-بهبهان که یکی از محورهای مهم استان کهگیلویه و بویراحمد بود، ردیف ملی گرفت و به پروژه ملی پاتاوه-دهدشت اضافه شد و این در مجلس شورای اسلامی مصوب گردید.
وی سومین موفقیت سازمان برنامه و بودجه مجلس را به ساماندهی طرح بلادشاپور دانست و گفت: در بودجه سال 98 برای ساماندهی بلاشاپور 10 تومان مصوب شد.
رئیس سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان کهگیلویه و بویراحمد در ادامه به طرح‌های استان کهگیلویه و بویراحمد که در قانون بودجه آمده و یا ردیف بودجه گرفته بودند، گریزی زد و گفت: آبرسانی به حومه غربی دهدشت به طرح اراضی دهدشت غربی اضافه شد، زیست کره دنا به طرح جنگل گلستان، موزه دفاع مقدس استان، باند اضطراری امداد و نجات دهدشت، بیمارستان‌های پاتاوه و سی سخت، فاضلاب شهر یاسوج که افزایش حجم عملیات پیدا کرد، کددار شدن شبکه فاضلاب‌های لنده و باشت از جمله طرح‌های هستند که در قانون بودجه آمده‌اند و یا ردیف بودجه گرفته‌اند.
وی افزود: آبرسانی به لیکک 18 میلیارد تومان اعتبار داشت که در مجلس 28 میلیارد تومان افزایش یافت. آبرسانی به 4 شهر (چرام، دهدشت، سوق، لنده) 25 میلیارد تومان اعتبار داشت که در قانون بودجه 98 به 32 میلیارد تومان افزایش یافت.
نوروزی گفت: جاده پاتاوه-دهدشت 50 میلیارد تومان اعتبار داشت که در قانون به 57 میلیارد تومان افزایش یافت و به سدآبریز در قانون بودجه 15 میلیارد تومان اختصاص یافت. برای موزه نفت گچساران در قانون 4 میلیارد تومان در نظر گرفته شد، محور یاسوج-سمیرم 11 میلیارد تومان اعتبار داشت که در قانون بودجه 98 برای آن 27 میلیارد تومان ابلاغ شد.
وی افزود: اعتبار سد تنگ سرخ از 15 میلیارد تومان در مجلس به 24 میلیارد تومان رسید. محور باغچه سادات در قانون بودجه 98 از 5 میلیارد تومان به 10 میلیارد تومان رسید، همچنین پروژه زیست کره دنا 4 میلیارد تومان و موزه دفاع مقدس یاسوج 20 میلیارد تومان، فاضلاب سی سخت 4 میلیارد تومان، فاضلاب یاسوج 4 میلیارد تومان، فاضلاب‌های لنده و دهدشت 5 میلیارد تومان در قانون بودجه 98 اعتبار گرفتند.


کد مطلب: 409330

آدرس مطلب :
https://www.kebnanews.ir/news/409330/1350-میلیارد-تومان-اعتبار-کهگیلویه-بویراحمد-ابلاغ-دستاوردهای-اعتباری-استان-نگاه-نوروزی

کبنانیوز
  https://www.kebnanews.ir

1