تاریخ انتشار
دوشنبه ۹ ارديبهشت ۱۳۹۸ ساعت ۱۲:۰۹
کد مطلب : ۴۰۹۱۷۰

پیام تبریک شهردار دوگنبدان به مناسبت روز شوراها

۱
۰
پیام تبریک شهردار دوگنبدان به مناسبت روز شوراها
کبنا ؛پیام تبریک مسعودظفری شهردار دوگنبدان به شرح زیر است:
نهم اردیبهشت روز تاسیس شوراهای اسلامی است که زمینه ساز تاثیرگذاری هر چه بیشتر مردم در تعیین سرنوشت جامعه بوده و بیانگر تاثیر جدی تر مردم در اداره امور شهری و روستایی است.
عنایت مردم به شوراهای شهر و روستا توجه جامعه به عملکرد نهادی می باشد که طی چند دوره فعالیت خود جایگاه ویژه ای را در تحولات ساختاری هر شهر و روستا به دست آورده است.
بی شک همراهی، حضور و مشارکت گسترده مردم یکی از پایه های اصلی تحقق انقلاب اسلامی و عاملی اساسی در استمرار آن بوده و هست و شوراها نیز با دارا بودن ماهیتی مردمی و نشأت گرفته از آرای مردم می توانند نقش بسزایی در تداوم و پیشرفت حرکت رو به رشد این نظام الهی و مردمی داشته باشند.
یقینا" خدمت بی منت به ملت عزیز ایران اسلامی در لباس عضویت در شوراها، توفیقی بزرگ برای منتخبین و معتمدین مردم است که باید از لحظه به لحظه آن در راستای عمل به وظایف و تکالیف دینی و قانونی خود استفاده و بهره های معنوی فراوان ببرند.
اینجانب ضمن تبریک فرارسیدن روز شوراها از زحمات و خدمات تمام دست اندرکاران و اعضای محترم شوراهای اسلامی شهر و روستا صمیمانه تشکر نموده و توفیق آنها در راستای انجام رسالت سترگ شورا و خدمت به مردم بزرگوار و شریف شهر دوگنبدان را از درگاه خداوند قادر متعال خواستارم.
مسعود ظفری
شهردار دوگنبدان
نام شما

آدرس ايميل شما

Iran, Islamic Republic of
با عرض سلام روز شورا مبارک ای کاش اعضای شورای شهر ازعملکرد دوساله خود گزارش ای کامل ارائه می کردند که مردم ازعملکرد انتخاب خود مطلع می شدند
تخریب یا نقد مجلس یازدهم؟!

تخریب یا نقد مجلس یازدهم؟!

هر چه مجلس کوتاه بیایید، دیگران او را به گوشه رینگ برده و مورد ضرباتی قرار می‌دهند. تخریب‌گران ...
اختلال عاطفی فصلی؛ از علائم تا درمان

اختلال عاطفی فصلی؛ از علائم تا درمان

باور بر این است که اختلال عاطفی فصلی به دلیل اختلال در ریتم شبانه روزی بدن رخ می دهد....
سبقت «واکسن آنفولانزا» از «دنا پلاس»

سبقت «واکسن آنفولانزا» از «دنا پلاس»

رئیس کمیسیون بهداشت و درمان مجلس در مصاحبه‌اش اشاره کرد که از 16 میلیون واکسن آنفولانزای ...
1