تاریخ انتشار
شنبه ۱۸ اسفند ۱۳۹۷ ساعت ۱۳:۰۱
کد مطلب : ۴۰۷۸۰۴
روحانی در پیام تبریک به حجت الاسلام والمسلمین رئیسی:

دولت تدبیر و امید برای همکاری با قوه قضائیه آماده است

۰
دولت تدبیر و امید برای همکاری با قوه قضائیه آماده است
کبنا ؛رئیس جمهوری در پیامی با تبریک انتصاب حجت الاسلام والمسلمین رئیسی به ریاست قوه قضائیه تاکید کرد: دولت تدبیر و امید برای همکاری و تعامل با آن قوه در جهت تحقق آرمان‌های بلند نظام اسلامی و اجرای دقیق قانون اساسی آماده است.
به گزارش کبنا، در پیام رئیس جمهوری آمده است:«انتصاب جنابعالی از سوی رهبر معظم انقلاب اسلامی به سمت ریاست قوه قضاییه را که نشان اعتماد معظم ‌له و مدیریت شایسته شما در مسئولیت‌های پیشین در آن قوه است، تبریک می‌گویم.
روحانی با تاکید بر این که دستگاه قضایی جمهوری اسلامی ایران، مهمترین نماد اراده نظام اسلامی برای احقاق حقوق مردم و اجرای عدالت و تأمین امنیت اجتماعی است،تصریح کرد:«بی‌تردید انجام این رسالت خطیر در سایه استقلال دستگاه قضایی و به دور از ملاحظات حزبی و جناحی و بی‌اعتنا به فشار برخی از قدرت‌های رسانه‌ای و تبلیغی امکان‌پذیر خواهد بود، که در این راستا قدم‌هایِ برداشته شده، باید تکمیل گردد».
در بخش دیگری از پیام رئیس جمهوری آمده است:«در این مقطع حساس بخش بزرگی از بار مسئولیتِ تقویتِ سرمایه اجتماعی و اعتماد مردم به نظام بر دوش آن قوه محترم است، که با پیروی از سیره و منش شهید آیت‌الله دکتر بهشتی بنیانگذار دستگاه قضاء اسلامی در کشور و اجرای دقیق قوانین و فرامین امام راحل‌(ره) به‌ویژه فرمان 8 ماده‌ای سال 1361 ایشان و ارشادات مقام معظم رهبری مدظله، می‌توانیم شاهد شکوفایی و پویایی بیشتر ارزش‌های اسلامی و انقلابی باشیم».
روحانی در این پیام تبریک اعلام کرد: «اینجانب ضمن اعلام آمادگی دولت تدبیر و امید برای همکاری و تعامل با آن قوه در جهت تحقق آرمان‌های بلند نظام اسلامی و اجرای دقیق قانون اساسی، امیدوارم با حضور جنابعالی در رأس دستگاه قضایی کشور، شاهد تحولات مورد انتظار مردم در گسترش عدالت اجتماعی، احقاق حقوق عمومی و شهروندی، مبارزه جدی و همه جانبه با فساد و تحکیم امنیت در همه ابعاد آن از جمله امنیت سرمایه‌گذاری و صیانت از فعالیت‌های سالم اقتصادی در کشور باشیم».
رئیس جمهوری همچنین از خدمات و تلاش‌های ریاست پیشین قوه قضاییه آیت الله آملی لاریجانی، تقدیر نموده و توفیقات ایشان را در خدمت به مردم و نظام اسلامی از خداوند بزرگ مسألت کرده است.
به گزارش کبنا، حضرت آیت الله خامنه‌ای رهبر انقلاب اسلامی روز پنجشنبه - 16 اسفند- در حکمی حجت الاسلام و المسلمین سید ابراهیم رئیسی را به ریاست قوه‌ی قضائیه منصوب کردند.
نام شما

آدرس ايميل شما

اصلاح‌طلبان در سه راهی انتخاب

اصلاح‌طلبان در سه راهی انتخاب

حزب ندای ایرانیان هم یک طیف نواصلاح‌طلب محسوب می‌شود خواهان حضور در رقابت‌های انتخاباتی ...
جنجال فحاشي به عربستانی‌ها

جنجال فحاشي به عربستانی‌ها

ناراحتیم؛ از بازی ناجوانمردانه‌ای که پشت پرده صورت گرفته، عصبانی هم می‌شویم، ولی آیا ...
دیپ‌ فیک «ایران من» همایون شجریان و هنرنمایی جمعی از قهرمانان ایران زمین

دیپ‌ فیک «ایران من» همایون شجریان و هنرنمایی جمعی از قهرمانان ایران زمین

جعل عمیق تصاویر و فیلم‌های موجود را بر روی تصاویر یا فیلم‌های منبع قرار می‌دهد و از یک ...
1