تاریخ انتشار
جمعه ۲۱ دی ۱۳۹۷ ساعت ۱۵:۳۷
کد مطلب : ۴۰۶۳۲۵
در خطبه‌های نماز جمعه کبگیان مطرح شد

مسئولان امنیتی حامیان پشت صحنه ترور نافرجام «حجت‌الاسلام مزارعی» را شناسائی و محاکمه کنند

۱
۱
مسئولان امنیتی حامیان پشت صحنه ترور نافرجام «حجت‌الاسلام مزارعی» را شناسائی و محاکمه کنند
کبنا ؛به گزارش کبنا نیوز از چیتاب، حجت الاسلام والمسلمین وحدانی فردر خطبه‌های نمازجمعه (21 دی‌ماه 97) کبگیان با توصیه خود و نمازگزاران به رعایت تقوای الهی و پرهیز از گناه اظهار کرد: توجه به حلال وحرام ورعایت خطوط قرمز خداوند مانند حرکت در بیابان و توجه به خار و خاشاک در پای رفتن است، که باید مراقب بود زیرا بی توجهی به آن باعث عدم تقرب به درگاه خداوند می‌شود.
علی وحدانی فر با اشاره به خصایص انسان مومن، افزود: وقار در فتنه‌ها، صبوری دربلا، شکرگزاری در گشاده روئی، قناعت در رزق با توجه به روزی حلال است زیرا قناعت، در روزی مقدر باعث محترم شدن دراجتماع می‌شود.
 امام جمعه کبگیان با اشاره به دیدار رهبرمعظم انقلاب با مردم قم، گفت: این مردم عزیزچون درخط مقدم مبارزه با استکبار و استعمار سکاندار انقلاب‌اند، غفلت از کید و مکر دشمنان ممکن است، در فرهنگ این مردم ولائی، اختلال ایجاد کند که دراین راه باید مراقب تلاش‌های دشمن باشند. زیرا انگیزه‌هایی وجود دارد که ممکن است بخواهند با فضاسازی نامطبوع، این کانون مهم وقلب تپنده کشوررا کمرنگ بکند.
وی افزود: وقتی رئیس جمهورآمریکا در دی‌ماه 56 در حمایت از محمد رضا پهلوی ایران را جزیره ثبات خواند و در نهایت آرامش با خونسردی شاه را دلداری داد که، در این جزیره اتفاقی نمی‌افتد اما ظرف 10 روز شاه ایران فرارکرد اصولاً نشان از تحلیلهای غلط آمریکا در قبال ما دارد.
وحدانی فر خطاب به دلواپسان منافق نظام هم گفت: جای تعجب است که، عدم موفقیت آمریکا در اهدافش باشکست، درنردبان مصدق و رضاشاه، و محمدرضا برایش عبرت نشده است که الان در نفس‌های آخرشان با دلداری و تقویت فی الحال عده‌ای گروهک تار و مار و طرد شده مردمی منافقین هنوز به روزنه امید پوشالی خود آن هم درسایه قدرت منطقه‌ای جمهوری اسلامی از پای ننشسته‌اند که البته این نشان ازکینه دشمن تا لحظه آخرعمرخبیثش نسبت به این نظام مقدس است وبه بیداری بیشترماکمک خواهدکرد.
این خطیب جمعه بااشاره به شکست دشمن در تمام پروژه‌های هجمه به جمهوری اسلامی ایران گفت: دشمنی که بارهادرحیطه اعتمادبازی رابه مردم ایران باخته است ونه امضائشان ونه قولشان اعتباری ندارد مطمئنا تهدیدشان هم اعتباری ندارد زیرا الهه حقوق بشر آنان عربستانیت که، حق رأی ودانشگاه رفتن و انتخاب شوهر از دختران و زنان را بایکوت کرده است، و در قتل امثال خاشقچی آبروی جهان اسلام را برده است و آن وقت یکی از راه‌های سازش با جمهوری اسلامی را مانند حکومت آل سعود بودن می‌دانند که جای تمسخر است.
این خطیب جمعه افزود: کسانیکه به امضای جان کری مهر تضمین زدند و نتیجه اعتمادش رادیدند، تلاششان رامصروف به مسئله معیشت مردم کنند، زیرا آمریکـا با تحلیل توان خود در براندازی نظام، امروزه بادامن زدن به مسئله معیشت وگرفتاری مردم تیرآخرش را دربازار هدف فشار به مردم رهاکرده است که عزیزان مسئول باکنارگذاشتن مسائل حاشیه‌ای باتلاش وحدت آمیزفکری برای معیشت کنونی مردم بکنند.
 دکتروحدانی فر بیان با اشاره به انتصاب مقام معظم رهبری در (28 دی ماه 58) به‌عنوان امام جمعه تهران هم گفت: با ورود خطیبی سخنور و توانمندعالم به روز وآگاه به زمانه دراستقبال باشکوه وتاریخی مردم تهران فضای نمازجمعه راتغییرداد.
 وی بااشاره به سالگردشهدای هسته‌ای بیان کرد: رژیم غاصب وکودک کش صهیونیستی، وقتی دررویاروئی نظامی باجمهوری اسلامی ایران ناتوان ماندباترور شخصیت‌های هسته‌ای خودنمائی کرداما جامعه علمی ومردم اسلامی بارهابه صحنه امدندوبامحکوم ساختن ترورمهندسین هسته این انرژی راحق مسلم نظام دانستندوجای بسی تامل است که امروزه کسانیکه پروژه‌های هسته‌ای راتعطیل کردند باچه رویی می‌خواهند جوابگوی خون این شهداباشند!.
 حجت الاسلام والمسلمین وحدانی فردررابطه بامسئله خصوصی سازی هم کفت: متاسفانه خیلی از خصوصی سازی‌ها انجام گرفت اما باعث رهائی بیت المال (امثال، آلمینیوم المهدی، ماشین سازی تبریز، نیشکر هفت تپه، گوشت اردبیل و ...) در دست انسان‌های بی کفایت شد.
وی خطاب به دولت و قوه قضائیه تصریح کرد: وزرا باید ورود کنندچون توقع این است که سرمایه‌های این مردم راچپاول ومنحصربه فرد، شخص نکنندوقوه قضائیه اجازه ندهد اموال عمومی جامعه به ثمنِ بحث فروخته شود، زیرا به بهانه خصوصی سازی باعث شده اموال عمومی ازطرف مسئول واگذای به خود مسئول واگذار گردد!
امام جمعه کبگیان با تبریک ولادت حضرت زینب بااشاره به روزپرستارخطاب به دولت گفت: گرچه دولت محترم الان وزیربهداشت ندارد و تفاوت دریافتی یک پرستار نسبت به یک پزشک بسیار است و کارهای اصلی را پرستارانجام میدهدامادولتمردان عزیزنسبت به مسئله پرستاران که هم ساعت کاریشان زیاداست وهم دریافتی آنان نسبت به بقیه کمتراست توجه کند.
 وی خطاب به پرستاران هم گفت: پرستاران عزیز در فضای کاری بارعایت رأفت واخلاق وحجاب اسلامی هم دقت کنندزیرا درجامعه اسلامی خدمت صادقانه می‌کنند.
 امام جمعه کبگیان درباره ترور ناکام رئیس کل دادگستری استان هم گفت: حادثه تلخ وغم انگیزاین ترور نافرجام جناب مزارعی دوست داشتنی و دلیر نه تنها چیزی از ارزش‌های این قاضی شجاع و ولائی سکاندارعدالت کم نکرد بلکه راهی شد تا برخورد با مفسدین باعث محکومیت افرادی بشود که در تاریخ قضاوت در استان بی نظیر باشد.
علی وحدانی فربیان کرد: کسی که در نهایت وارستگی وَ والامقامی خود عمامه‌اش را کفن قرارداده، و برابر فساد و رانت خواری با شجاعت ایستاده است. موجب محبوبیت شدید مردمی شده است که خواسته ما و مردم از مسئولان محترم اطلاعاتی امنیتی استان شناسائی و محاکمه خاطیان و حامیان پشت صحنه این حرکت زشت و نافرجام است. زیرا با شناسائی و محاکمه در ملأ عام نباید گذاشت که امنیت یک استان زیرسوال برود.
نام شما

آدرس ايميل شما

Iran, Islamic Republic of
.. عوامل و پشت صحنه را میشناسد از ایشان تحقیق شود. اگه جواب نداد خود یک متهم است.
دیپ‌ فیک «ایران من» همایون شجریان و هنرنمایی جمعی از قهرمانان ایران زمین

دیپ‌ فیک «ایران من» همایون شجریان و هنرنمایی جمعی از قهرمانان ایران زمین

جعل عمیق تصاویر و فیلم‌های موجود را بر روی تصاویر یا فیلم‌های منبع قرار می‌دهد و از یک ...
تخریب یا نقد مجلس یازدهم؟!

تخریب یا نقد مجلس یازدهم؟!

هر چه مجلس کوتاه بیایید، دیگران او را به گوشه رینگ برده و مورد ضرباتی قرار می‌دهند. تخریب‌گران ...
اختلال عاطفی فصلی؛ از علائم تا درمان

اختلال عاطفی فصلی؛ از علائم تا درمان

باور بر این است که اختلال عاطفی فصلی به دلیل اختلال در ریتم شبانه روزی بدن رخ می دهد....
1