تاریخ انتشار
شنبه ۱۵ دی ۱۳۹۷ ساعت ۱۱:۱۲
کد مطلب : ۴۰۶۰۹۷
در نشست مدیرکل امور اقتصادی با صنف مشاورین املاک مطرح شد

چرا خودروی صفر کیلومتر به بازار کهگیلویه و بویراحمد نمی‌آید

۰
چرا خودروی صفر کیلومتر به بازار کهگیلویه و بویراحمد نمی‌آید
کبنا ؛نشست تعاملی شورای هماهنگی مدیران دستگاههای تابعه وزارت امور اقتصادی و دارایی در استان با صنف مشاورین املاک خودرو شهر یاسوج به منظور بحث و بررسی و تبادل نظر پیرامون مشکلات پیش روی این صنف در محل سالن جلسات اداره کل امور اقتصادی و دارایی استان برگزار گردید.
نماینده‌ی وزیر و مدیرکل امور اقتصادی و دارایی استان گفت: نشست با اصناف و بازاریان از اهداف، برنامه‌ها و سیاستهای وزارت امور اقتصادی و دارایی ودستگاههای تابعه و حل مشکلات آنها جزء اولویتهای کاری این وزارتخانه است.
وی بیان داشت: باتوجه به اینکه حوزه فعالیت صنف مشاورین املاک خودرو یک کار تخصصی می‌باشد لذا باید بنگاه داران تسلط کافی در بستن قراردادها و نحوه‌ی معاملعه خودرو را د اشته باشند.
وی اظهار داشت: با توجه به گرانی و قیمت بالای خودرو و نوسانات ارزی در مدت اخیر, جلوگیری از احتکار خودروهمچنین تلاش برای تعادل و ثبات قیمتها در بازار خودرو از جمله انتظاراتی است که ازصنف مشاورین املاک خودرو می‌رود.
آرام افزود: گرچه مشکلات مربوط به نوسانات قیمت در بازار خودرو یک بحث کلی است و می‌طلبد تا تصمیمات مهم و تاثیرگذار و تعیین کننده در این حوزه در سطح عالی اجرایی و ابلاغ گردد اما حل مشکلات اقتصادی نیازمند عزم همگانی است و با درایت و تدبیر از این مشکلات عبور خواهیم کرد و ضروریست تا دستگاههای متولی در استان در راستای ایجاد آرامش و ثبات در قیمتها نهایت تلاش خود را بکار ببندند.
آرام در این نشست از همکاری و تعامل دستگاههای تابعه وزارت امور اقتصادی و دارایی در استان با اصناف و بازاریان به‌ویژه در بحث مالیات و امور بانکی خبر داد و بیان داشت: تمام تلاش ما بر حل مشکلات اقتصادی و کاهش قیمتها و ایجاد ثبات هست و در یکسال گذشته نشستهای بسیار خوبی با اصناف و بازاریان برگزار شده و قطعاً در درازمدت شاهد تاثیرات بسیار خوب این نشستها و تصمیمات بر بازار خواهیم بود.
آرام در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به در پیش بودن دهه مبارک فجر بر لزوم آمادگی و هماهنگی دستگاههای تابعه وزارت امور اقتصادی و دارایی در استان در راستای انتشار و انعکاس مطلوب و اثربخش فعالیتها و اقدامات صورت گرفته این دستگاهها در چهل ساله استقرار نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران تاکید کرد.
شاهرخ ذوالقدر معاون اداره کل امور مالیاتی استان نیز دراین نشست گفت: بنگاه‌های اقتصادی مکلف به ارائه اظهار نامه می‌باشند و باتوجه به اینکه مالیات آنها سالیانه محاسبه و ابلاغ می‌گردد بنابراین بنگاههای اقتصادی باید دفاتر و مدارک مثبته‌ی خود را در زمان مناسب به این اداره کل جهت تشخیص درست مالیات ارائه نمایند.
وی افزود: با جامع شدن برنامه‌های سازمان امور مالیاتی کشور به تدریج بحث مالیاتهای علی الراس به تدریج کمرنگ و سیستم بر اساس اطلاعات موجود, به صورت خودکار اظهارنامه را تولید و ارائه خواهد کرد لذا افرادی که بدون پروانه مشغول به کار هستند باید در اسرع وقت شناسایی و اخذ پروانه نمایند.
رئیس صنف مشاورین املاک خودرو نیز در این نشست گفت: در چند ماه گذشته با توجه به نوسانات ارزی، خودرو با افزایش بی رویه  قیمت مواجه بوده است که هیچ تعادل و ثباتی در قیمتها نداشته‌ایم.
عنایت الله رضایی افزود: افزایش خودرو و نبود تعادل قیمت در بازارخودرو موجب شده است که نمایشگاهها و املاک خودرو با رکود خرید و فروش مواجه شوند.
وی با بیان اینکه در چند ماه اخیر هیچ گونه خودروی صفر کیلومتر وارد بازار نشده است  خواستار برخورد جدی با سوء استفاده کنندگان و دلالان سودجو در بازار خودرو شد.
رضایی در پایان یکی از مشکلات عمده و مهم این صنف را نبود مکان مناسب برای مشاورین املاک خودرو بیان کرد و خواستار توجه بیشتر دستگاه‌های متولی به حل مشکلات اصناف و بازاریان در استان شد.
نام شما

آدرس ايميل شما

تخریب یا نقد مجلس یازدهم؟!

تخریب یا نقد مجلس یازدهم؟!

هر چه مجلس کوتاه بیایید، دیگران او را به گوشه رینگ برده و مورد ضرباتی قرار می‌دهند. تخریب‌گران ...
اختلال عاطفی فصلی؛ از علائم تا درمان

اختلال عاطفی فصلی؛ از علائم تا درمان

باور بر این است که اختلال عاطفی فصلی به دلیل اختلال در ریتم شبانه روزی بدن رخ می دهد....
سبقت «واکسن آنفولانزا» از «دنا پلاس»

سبقت «واکسن آنفولانزا» از «دنا پلاس»

رئیس کمیسیون بهداشت و درمان مجلس در مصاحبه‌اش اشاره کرد که از 16 میلیون واکسن آنفولانزای ...
1