تاریخ انتشار
چهارشنبه ۱۲ دی ۱۳۹۷ ساعت ۲۰:۳۹
کد مطلب : ۴۰۶۰۱۹
سي و يكمين دوره ليگ برتر هندبال مردان كشور:

تيم هندبال مردان نفت و گاز گچساران به مصاف زاگرس اسلام آباد می‌رود

۰
کبنا ؛در هفته دهم از سي و يكمين دوره ليگ برتر هندبال مردان كشور تيم هندبال مردان نفت و گاز گچساران به مصاف زاگرس اسلام آبادمی‌رود.
در چارچوب هفته دهم  از سی و یکمین دوره لیگ برتر هندبال مردان کشور با 4 دیدار در روزهای پنج شنبه و جمعه 13 و 14 دی ماه در شهرستان‌های مختلف پیگیری می شود.
 بر اساس این گزارش، از هفته دهم لیگ برتر آقایان روز پنج شنبه 13دی ماه  با ۲ دیدار آغاز می شود.
در این مصاف تیم سربداران سبزوار به مصاف صنعت مس کرمان و هیات نجف آباد میزبان ذوب آهن اصفهان در اصفهان خواهد بود.
در ادامه این رقابت‌‌ها در روز جمعه 14 دی ماه تیم هندبال مردان نفت و گاز گچساران به مصاف زاگرس اسلام آباد و تیم هندبال مردان فراز بام دهدشت مهمان نیروی زمینی کازرون است.
گفتنی است، تیم هندبال مردان نفت و گاز گچساران در دور نیم فصل نخست از سی و یکمین دوره لیگ برتر هندبال با انجام 8 بازی، یک برد، یک تساوی، 6 شکست و با کسب  3 امتیاز و تفاضل گل 24- در جدول لیگ برتر هندبال قرار گرفته است.
در هفته هشتم لیگ برتر هندبال مردان تیم هندبال مردان نفت و گاز گچساران در آخرین بازی نیم فصل لیگ برتر در اصفهان مهمان تیم ذوب آهن این شهر بود که در این دیدار تیم ذوب آهن اصفهان توانست نفت و گاز گچساران را با کسب نتیجه 19 بر18  شکست دهد.
در ادامه این رقابت‌ها،  تیم هندبال مردان  نفت و گاز گچساران در هفته  هفتم  لیگ برتر هندبال مردان در مقابل نیروی زمینی  با نتیجه 19 بر 25 مغلوب شد.
تیم هندبال مردان نفت و گاز گچسارن در هفته ششم در مقابل سربداران سبزوار با کسب نتیجه تساوی، در هفته پنجم این رقابت‌ها  در مقابل مس کرمان با کسب نتیجه 35 بر32 مغلوب، در هفته چهارم در مقابل تیم هم استانی خود فرار بام خائیز دهدشت با کسب نتیجه  32 بر28  شکست و در هفته سوم نیز که میزبان تیم هیات نجف‌آباد بود که در این دیدار توانست در خانه با نتیجه 27 بر 26 هیات هندبال نجف آباد را مغلوب خود کند.
همچنین در هفته دوم در مقابل فولاد مبارکه سپاهان  با نتیجه 24 بر 18 شکست  و در هفته نخست این رقابت‌ها نیز در مقابل  زاگرس اسلام آباد غرب با کسب نتیجه ۲۵ بر ۲۰ مغلوب حریف در خانه شد.
 اما دیگر تیم هم استانی، تیم فراز بام خائیز دهدشت که از اسفند 96 جواز حضور در لیگ برتر هندبال را کسب و برای اولین فصل در رقابت های لیگ برتر هندبال کشور حضور دارد تا کنون توانسته است خوش بدرخشد.
 گفتنی است، تیم هندبال فراز بام خائیز دهدشت که تا کنون در این دوره از رقابت‌ها توانسته است نتایج خوبی کسب کند،  9 بازیکن تیم ملی هندبال ایران را در اختیار دارد.
 تیم هندبال مردان فراز بام خائیز دهدشت در این دوره از رقابت ها با انجام 8 بازی، 5 برد و کسب 10 امتیاز در رده سوم جدول رده بندی لیگ برتر هندبال قرار دارد.
 لازم به ذکر است، در نیم فصل سی و یکمین دوره هندبال مردان لیگ برتر کشور تیم های زاگرس اسلام آباد و سپاهان اصفهان در رده اول و دوم لیگ برتر هندبال کشور جای گرفته اند.
نام شما

آدرس ايميل شما

تخریب یا نقد مجلس یازدهم؟!

تخریب یا نقد مجلس یازدهم؟!

هر چه مجلس کوتاه بیایید، دیگران او را به گوشه رینگ برده و مورد ضرباتی قرار می‌دهند. تخریب‌گران ...
اختلال عاطفی فصلی؛ از علائم تا درمان

اختلال عاطفی فصلی؛ از علائم تا درمان

باور بر این است که اختلال عاطفی فصلی به دلیل اختلال در ریتم شبانه روزی بدن رخ می دهد....
سبقت «واکسن آنفولانزا» از «دنا پلاس»

سبقت «واکسن آنفولانزا» از «دنا پلاس»

رئیس کمیسیون بهداشت و درمان مجلس در مصاحبه‌اش اشاره کرد که از 16 میلیون واکسن آنفولانزای ...
1