تاریخ انتشار
جمعه ۷ دی ۱۳۹۷ ساعت ۲۱:۴۹
کد مطلب : ۴۰۵۸۳۵
در بحبوحه ی سفر وزیر بهداشت به استان مطرح شد

تنها درخواست نماینده مردم از وزیر بهداشت!

۳
۰
تنها درخواست نماینده مردم از وزیر بهداشت!
کبنا ؛کاش وزیر بهداشت به مناطق محروم چاروسا و دیشموک سفر می‌کرد! تا با دیدن عمق محرومیت؛ صدای مظلومیت مردم را به وزرای تدبیر و امید برساند. سلمان بینا عضو شورای شهر دیشموک در گفتگو با خبرنگار با بیان اینکه؛ برای حوزه بهداشت و درمان کهگیلویه تحول شگرفی شد؛ افزود: زحمات و تلاش اقای داوری برای توسعه خدمات بهداشت و درمان کهگیلویه ستودنی و قابل تحسین است.
بینا با بیان اینکه؛ سفر وزیر بهداشت را به استان و شهرستان به فال نیک می‌گیریم؛ گفت: ای کاش وزیر بهداشت به مناطق چاروسا و به‌ویژه دیشموک سفری داشت تا حداقل صدای عمق محرومیت را به ساختمان هیئت دولت انتقال می‌داد.
بینا تصریح کرد: ای کاش وزیر بهداشت به دیشموک سفری داشت تا رنج و فقر محرومیت را به گوش مدیران ارشد دولت تدبیر و امید برساند تا با تدابیر خود؛ نهال امید را در دل مردم این منطقه زنده کرد.
وی بیان کرد: ای کاش هاشمی به دیشموک بیامد تا با تجربه آب تلخ این منطقه؛ درخواست مردم را به وزیر نیرو انتقال می‌داد.
وی افزود: ای کاش وزیر بهداشت با خودروی هر چند شاسی بلند به دیشموک بیامد تا صدای رنج و زجر ناشی از مسیرهای ارتباطی نامطلوب که نه وضعیت آسفالت بودن انها؛ و حتی خاکی بودن انها برای ما مشخص نبوده را به گوش وزیر راه و شهرسازی؛ برساند.
وی گفت: ای کاش؛ وزیر بهداشت به دیشموک بیامد تا حداقل امشب با دیدن نوسانات برق؛ طولانی بودن شبکه انتقال؛ صدای مردم را به وزیر نیرو برساند.
بیناگفت: ای کاش وزیر بهداشت به دیشموک بیامد تا صدای بیکاری جوانان تحصیلکرده که مدارک سطوح عالیه خویش را در طاقچه‌ها گذاشته و خاک می‌خورند و خودشان سرگردان کوچه و خیابان و سرباری و فشاری روانی برای والدین هستند؛ را به گوش وزیر کار برساند.
بینا نیاز دیشموک و چاروسا با بیش از ۵۰ هزار جمعیت به بیمارستان مجهز را ضروری عنوان و خواستار توجه مسوولان به دیشموک و چاروسا شد.
وی، ضمن قدردانی از مسوولان بابت ساخت ساختمان بستر درمانی که با پیگیری خود مسوولان محقق شد؛ گفت: مسوولان برای این ساختمان تجهیزات مختلفی پزشکی و بروز از جمله سونوگرافی، رادیولوژی، دندانپزشکی و امبولانس و همچنین پزشکان مختلف تخصصی را تدارک ببینند تا ان شالله خدماتی درخورشان و گوشه‌ای از درد مردم این منطقه محروم؛ درمان شود.
بینا متذکر شد: تنها درخواست ما از وزیر بهداشت؛ سفر وی به دیشموک و چاروسا بوده که‌ای کاش محقق می‌شد.
نام شما

آدرس ايميل شما

گودرز کاری
Iran, Islamic Republic of
درود بر آقای بینا واقعا ستودنیست مرحبا
Denmark
معلوم چی نوشتی
Iran, Islamic Republic of
البته یادمان باشد چند سال پیش وزیر بهداشت در منطقه دیشموک ده ها عمل چشم رایگان انجام دادندصدها عمل چشم انجام شد . و خدمات دندانپزشکی رایگان هم صورت گرفت و یک تیم جراحی به مدت یکماه در منطقه دیشموک حضور داشت. البته مربوط به این دوره نیست منظورم در دوره مدیریت قبلی است
تخریب یا نقد مجلس یازدهم؟!

تخریب یا نقد مجلس یازدهم؟!

هر چه مجلس کوتاه بیایید، دیگران او را به گوشه رینگ برده و مورد ضرباتی قرار می‌دهند. تخریب‌گران ...
اختلال عاطفی فصلی؛ از علائم تا درمان

اختلال عاطفی فصلی؛ از علائم تا درمان

باور بر این است که اختلال عاطفی فصلی به دلیل اختلال در ریتم شبانه روزی بدن رخ می دهد....
سبقت «واکسن آنفولانزا» از «دنا پلاس»

سبقت «واکسن آنفولانزا» از «دنا پلاس»

رئیس کمیسیون بهداشت و درمان مجلس در مصاحبه‌اش اشاره کرد که از 16 میلیون واکسن آنفولانزای ...
1