تاریخ انتشار
پنجشنبه ۶ دی ۱۳۹۷ ساعت ۱۴:۱۶
کد مطلب : ۴۰۵۸۰۵
رئیس دانشگاه علوم پزشکی کهگیلویه و بویراحمد خبر داد

نتیجه جذب نیروهای شرکتی علوم پزشکی یاسوج نیمه دوم دی‌ماه 97 اعلام می‌شود / افتتاح 4 پروژه مهم درمانی کهگیلویه و بویراحمد با حضور وزیر بهداشت

۵
۰
نتیجه جذب نیروهای شرکتی علوم پزشکی یاسوج نیمه دوم دی‌ماه 97 اعلام می‌شود / افتتاح 4 پروژه مهم درمانی کهگیلویه و بویراحمد با حضور وزیر بهداشت
کبنا ؛رئیس دانشگاه علوم پزشکی کهگیلویه و بویراحمد گفت: نتایج جذب نیروهای شرکتی تا نیمه دوم دی‌ماه 97 اعلام خواهد شد.
اورنگ ایلامی در گفت‌وگو با کبنا جذب نیروهای پیمانی و شرکتی را امری اساسی در جهت ارائه خدمات درمانی به مراجعه کنندگان دانست و اضافه کرد: نتایج جذب نیروهای شرکتی تا نیمه دوم دی ماه سالجاری اعلام می شود.
ایلامی در بخش دیگری از سخنان خود افتتاح پروژه‌های درمانی بیمارستان‌های جدید یاسوج و باشت، اورژانس بزرگ دهدشت و مرکز درمان ناباروری بیمارستان بی بی حکیمه خاتون (س) گچساران خبر داد و افزود: افتتاح بیمارستان جدید یاسوج پس از ۱۱ سال با حضور وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی نمونه‌ای از هدیه‌های دولت تدبیر و امید به مردم است.
وی ادامه داد: این بیمارستان در زمینی به مساحت ۵۰ هزار متر مربع و زیر بنایی به ابعاد ۲۴ هزار و ۸۰۰ متر مربع در ۸ طبقه و ۳۲ بخش تخصصی و فوق تخصصی احداث که با وجود تجهیزات کامل، آماده خدمت رسانی به هم استانی‌های عزیز است.
دکتر ایلامی همچنین از وجود دو دستگاه استندبای قطع برق (آماده به کار) در این بیمارستان خبر داد و اذعان داشت: سایر تجهیزات درمانی و تاسیساتی این بیمارستان مطابق پیشرفته‌ترین دستگاه‌ها در دنیا خریداری شده است و بیمارستان یکی از مجهزترین بیمارستان‌های جنوب کشور خواهد بود.
وی تصریح کرد: بیمارستان جدید باسوج دارای ۸ اتاق عمل، ۱ اتاق عمل اورژانس، ۸ اتاق LDR (زایمان)، یک سالن آمفی تئاتر و ۱۶ کلاس درس است.
رئیس دانشگاه علوم پزشکی یاسوج اظهار داشت: وجود سوییت‌های اختصاصی زایمان طبیعی (اتاق‌های LDR) موجب کاهش میزان مرگ و میر مادر و نوزاد، کاهش عوارض بعد از زایمان و ارتقا سطح روحی مادر در حین زایمان از لحاظ حضور خانواده در کنار وی خواهد شد.
رئیس دانشگاه علوم پزشکی یاسوج قلب تپنده هر مرکز درمانی را اورژانس آن مرکز عنوان و اضافه کرد: اورژانس بزرگ دهدشت در مساحتی به ابعاد ۲ هزار و ۲۰۰ متر مربع بنا نهاده شده و دارای ۷۰ تخت درمانی است.
وی بیان کرد: هر کدام از تخت‌های این مرکز دارای مانیتورهای قلبی و ریوی بوده و وجود اتاق عمل نیز موجب رشد شاخص‌های خدمات درمانی به موقع به مراجعه کنندگان می‌شود.
دکتر ایلامی یادآور شد: بهسازی ساختمان اورژانس سابق کهگیلویه از دیگر فعالیت‌های انجام شده در راستای تحقق سلامت در این شهرستان است.
رئیس دانشگاه علوم پزشکی استان، افتتاح بیمارستان ۳۲ تخت خوابی باشت را از دیگر اقدامات مهم در جهت ارتقاء تعداد تخت‌های بیمارستانی و ارتقاء شاخص‌های سلامت استان عنوان کرد.
وی با بیان اینکه بیمارستان جدید باشت، دارای تجهیزات کامل و امکاناتی همچون اتاق عمل، زایشگاه و اتاق LDR است، تاکید کرد: این بیمارستان در فضایی به مساحت ۵ هزار متر مربع و با هزینه‌ای بالغ بر ۲۰ میلیارد تومان احداث شده است.
دکتر ایلامی ابراز داشت: وجود سه متخصص تمام وقت اطفال، داخلی و طب اورژانس در بیمارستان جدید باشت از دیگر اقدامات دانشگاه علوم پزشکی استان در جهت ارتقاء و بهبود شاخص‌های سلامت خواهد بود.
وی جذب نیروهای پیمانی و شرکتی را امری اساسی در جهت ارائه خدمات درمانی به مراجعه کنندگان دانست و اضافه کرد: نتایج جذب نیروهای شرکتی تا نیمه دوم دی ماه سالجاری اعلام می‌شود.
افتتاح مرکز درمان ناباروری بیمارستان بی بی حکیمه خاتون گچساران
رئیس دانشگاه علوم پزشکی استان یکی دیگر از اقدامات مهم و تاثیرگذار در عرصه سلامت در استان را افتتاح مرکز ناباروری (IVF) در بیمارستان بی بی حکیمه خاتون گچساران عنوان کرد.
وی در پایان خاطر نشان کرد: این مرکز با زیر بنای 30 متر مربع بنا نهاده و دارای بخش‌هایی شامل اتاق عمل، آزمایشگاه، جنین شناسی، اتاق انتقال جنین، آندرولوژی (دانش و مهارت عملی مربوط به فعالیت‌های تولیدمثل مردان و اختلالات آن)، اتاق IUI (درمان ناباروری)، اتاق PGD (آزمایش و تشخیص سالم بودن ژن جنین) است.
بنا بر این گزارش، وزیر بهداشت و درمان روز جمعه 7 دی‌ماه 97 برای یک سفر دو روزه به استان کهگیلویه و بویراحمد می آید. در این سفر بیمارستان جدید یاسوج، مرکز درمان ناباروری بیمارستان بی بی حکیمه (س)، بیمارستان 32 تختخوابی باشت و اورژانس دهدشت  افتتاح خواهد شد.
 
نام شما

آدرس ايميل شما

Iran, Islamic Republic of
از پیراهن چهار خونه زیر کت و شلوار
کرم پور
Iran, Islamic Republic of
ای برادر باز هم وعده داده می دانند که موج اعتراضات در علوم پزشکی بالاگرفته وعده سرخرمنی می دهند تا وزیر بیاید و برود.
این پروژه ها هم همش زحمت پیشینیان بوده.
Iran, Islamic Republic of
نباید. تبلیغاتی روابط عمومی علوم پزشکی را خورد. اوضاع علوم پزشکی اسنان .مدیریت بیداد می کنه
سلامت
Iran, Islamic Republic of
، که کار غیر قابل توجیه انجام می ده با چه امکاناتی چه پولی چه.
علی
Iran, Islamic Republic of
خدا وکیلی مردم مسخره همه مسئولین شده , نیروها داری میگی نیمه دوم نتایج مشخص میشخ - دلم برای این مردم میسوزه که چقدر ساده هستند و باید شما اصلاح طلب ها را
تخریب یا نقد مجلس یازدهم؟!

تخریب یا نقد مجلس یازدهم؟!

هر چه مجلس کوتاه بیایید، دیگران او را به گوشه رینگ برده و مورد ضرباتی قرار می‌دهند. تخریب‌گران ...
اختلال عاطفی فصلی؛ از علائم تا درمان

اختلال عاطفی فصلی؛ از علائم تا درمان

باور بر این است که اختلال عاطفی فصلی به دلیل اختلال در ریتم شبانه روزی بدن رخ می دهد....
سبقت «واکسن آنفولانزا» از «دنا پلاس»

سبقت «واکسن آنفولانزا» از «دنا پلاس»

رئیس کمیسیون بهداشت و درمان مجلس در مصاحبه‌اش اشاره کرد که از 16 میلیون واکسن آنفولانزای ...
1