تاریخ انتشار
يکشنبه ۲ دی ۱۳۹۷ ساعت ۰۰:۱۹
کد مطلب : ۴۰۵۶۵۰
در نشست خبری مدیر عامل باشگاه فرازبام با اصحاب رسانه مطرح شد

امید فرازبام به حمایت های مسوولان برای حضور در نیم فصل دوم لیگ

۰
امید فرازبام به حمایت های مسوولان برای حضور در نیم فصل دوم لیگ
کبنا ؛نشست خبری مدیرعامل باشگاه فرازبام خائیز دهدشت با اصحاب رسانه در پایان نیم فصل اول لیگ و شب یلدا در سالن شهید باهنر دهدشت برگزار شد.
مدیر عامل باشگاه فرازبام خائیز دهدشت هدف خود از روی آوردن به ورزش را کشف استعدادهای کهگیلویه دانست و اظهار کرد:اگر زمینه های مالی و زیرساخت ها با همکاری مسولان و نخبگان شهرستان فراهم شود،والیبال ،فوتسال و سایر رشته ها را لیگ برتری می کنیم و زمینه ورزشی عالی در کهگیلویه رقم خواهیم زد.
مجیدپارسایی با اشاره به اینکه  از ابتدای آغاز به فعالیت خود در زمینه ورزش،بیش از 1 میلیارد و 400 میلیون تومان برای هندبال هزینه شد بیان کرد:در بازه زمانی سه ماه گذشته نیز بیش از 500 میلیون تومان هزینه شد که از این میزان بیش از 100 میلیون تومان حمایت از سوی مسولان ،شهروندان و نخبگان بوده است.
پارسایی در پایان نیم فصل لیگ وضعیت تیم را بیان و افزود: فراز بام خائیز دهدشت با 8 بازی و 12 امتیاز و بیشترین گل زده در رده سوم جدول قرار دارد.
وی حمایت مسولان برای نیم فصل دوم را نیز ضروری دانست و گفت:استاندار فهیم پیش از شروع لیگ،به محض ورود به سالن باهنر و با دیدن روحیه و توانایی و امکانات تیم،قول حمایت از فرازبام را دادند و از آنجایی که احمدی فردی عمل گرا است،حمایت های وی در نیم فصل دوم عملی می شود و باید گفت به دلیل حضور در لیگ و کمبود وقت تاکنون خودمان برای اخذ حمایت استاندار به محضر ایشان نرسیدیم.
مدیر عامل باشگاه فرازبام خائیز دهدشت همچنین با بیان اینکه:حمایت های نماینده کهگیلویه بزرگ از فرازبام در گذشته در حد لیگ دسته یک بود،همیشه مشوق ما هستند و خواهند بود تصریح کرد: اما امروز فرازبام تیم لیگ برتری است که در رقابتی سنگین با مس کرمان،ذوب آهن اصفهان و نفت و گاز گچساران با اسپانسرهای قوی است که نیاز به حمایت های بیشتری دارد.
پارسایی در ادامه از حضور و پیگیری های فرماندار کهگیلویه و معاون ایشان چه حضوری و چه تماسی برای اطلاع از وضعیت تیم لیگ برتری کهگیلویه قدردانی کرد و گفت:شورای شهر و شهردار دهدشت نیز هزینه  ایاب و ذهاب 4 سفر تیم را تقلب کردند که باید گفت هزینه گزافی هم بود.
وی همچنین از وزیر ارتباطات،فرزاد نجات نیا دستیار وزیر ارتباطات ،اصحاب رسانه،صدا و سیمای استان و شهرستان،شورای اداری،رئیس اداره ورزش و جوانان شهرستان،مدیر کل ورزش و جوانان،رئیس اداره فرهنگ و ارشاد کهگیلویه و دیگر مسولان جهت حمایت  از تیم قدردانی کرد.
جمشیدی رئیس شورای شهر دهدشت نیز باقدردانی از تلاش های پارسایی و سایر عوامل باشگاه گفت:ضروری است در جهت شناساندن بیشتر ظرفیت های دهدشت باهمکاری اداره میراث فرهنگی بروشوری تهیه و در بازی های تیم فرازبام توزیع شوند.
جمشیدی تاریخ کهگیلویه را درخشان اما ناشناخته بیان کرد وگفت:باشگاه فرازبام این پتانسیل را دارد تا دوباره کهگیلویه را به استان های کشور معرفی نماید.
رئیس شورای اسلامی دهدشت فرهنگ هواداری تماشاگران دهدشتی را ستود و ادامه داد:هواداران ثابت کردند که می توانند سفیری شایسته برای دیار بلادشاپور باشند.
وی خاطرنشان کرد:مجموعه شهرداری و شورا تمام قد از فرازبام حمایت می کنند.
رئیس اداره ورزش و جوانان کهگیلویه افزود:ورزشکاران کهگیلویه در المپیاد استعدادهای برتر خوش درخشیدند و ۶ نفر از ورزشکاران در بین ۶۰ استعداد برتر معرفی شدند.
نیکویی ،تیم هندبال فرازبام خائیزدهدشت را افتخار شهرستان دانست و گفت:تا کنون برای حمایت ازاین تیم همه ظرفیت ها رابسیج کرده ایم و این حمایت را ادامه خواهیم داد.
وی از حمایت مدیرکل ورزش و جوانان استان در این زمینه قدردانی کرد.
مصطفی پارسایی رئیس هیئت هندبال کهگیلویه نیز در این نشست ضمن قدردانی از حمایت اعضای شورای اسلامی و شهرداری دهدشت درنیم فصل اول لیگ برتر هندبال کشور ، اظهارداشت:نیکویی رئیس اداره ورزش و جوانان کهگیلویه همواره در کنار تیم فرازبام بود و این حمایت و پشتیبانی جای تقدیر دارد.
مدیر رسانه ای باشگاه فرازبام خائیزدهدشت  ضمن قدردانی از تلاش های مستمر اصحاب رسانه گفت : فضای هندبالی استان و شهرستان مدیون فعالیت شبانه روزی خبرنگاران است که با حجم زیاد خبر و وقت و انرژی بسیار  این فضای همدلی و نشاط را بوجود آوردند.
ادریس کشاورز گفت : امروز اگر چه هنذبال  فرازبام  در لیگ برتر نگاه ها را به خود جلب نموده اما در سایر رده های سنی فعالیت داردو این نگاه علمی و آکادمیک به ورزش شایسته تقدیر است.کشاورز ادامه داد : امروز دهدشت را با نام هندبال فرازبام می شناسند و امبدواریم که تلاش ها و افتخار افرینی آن همچنان ادامه داشته باشد.
ادریس کشاورز تصریح کرد : سقف آرزوهای فرازبام دیگر حضور در لیگ برتر نیست بلکه برنامه ریزی ها برای قهرمانی در کشور است.
به گزارش کبنا از دهدشت،در نیم فصل اول سی و یکمین رقابت های لیگ برتر هندبال کشور،زاگرس اسلام آباد با 8 بازی و 15 امتیاز و تفاضل گل 12+ فولاد مبارکه سپاهان با 8 بازی و 14 امتیاز و تفاضل گل 30+ و فراز بام خائیز دهدشت با 8 بازی و 12 امتیاز و تفاضل گل 29+در رده های اول تا سوم قرار دارند.
نماینده شایسته هندبال کهگیلویه و بویراحمد در دور رفت در لیگ برتر هندبال برابر تیم های نیروی زمینی کازرون ،ذوب اهن اصفهان ،نفت و گاز گچساران ،هیات هندبال نجف آباد اصفهان و سربداران سبزوار و مس کرمان صاحب برتری و مقابل 2 تیم زاگرس اسلام آباد و فولاد سپاهان اصفهان متحمل شکست شد.



 
نام شما

آدرس ايميل شما

مصایب اعتمادزدایی میان دولت و مردم ( به قلم؛ محسن خرامین )

مصایب اعتمادزدایی میان دولت و مردم ( به قلم؛ محسن خرامین )

«اعتماد» از عناصر لازم‌ و ابتدایی حکومت‌داری است که حکومت‌ها باید در خلق و حفظ آن گام ...
اگر بایدن پیروز شود...

اگر بایدن پیروز شود...

بايدن با مطرح کردن بحث موشک‌ها، قصد توافق دارد و قطعا ايران هم خطوط قرمزي براي مذاکره ...
اصلاح‌طلبان در سه راهی انتخاب

اصلاح‌طلبان در سه راهی انتخاب

حزب ندای ایرانیان هم یک طیف نواصلاح‌طلب محسوب می‌شود خواهان حضور در رقابت‌های انتخاباتی ...
1