تاریخ انتشار
شنبه ۱۰ آذر ۱۳۹۷ ساعت ۱۶:۴۳
کد مطلب : ۴۰۵۰۱۶
رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر استان کهگیلویه و بویراحمد خبر داد

کشف محموله 19 کیلویی مواد مخدر در کهگیلویه و بویراحمد

۰
کشف محموله 19 کیلویی مواد مخدر در کهگیلویه و بویراحمد
کبنا ؛سرهنگ علی افسریان  از کشف محموله 19 کیلویی مواد مخدر در عملیات مشترک پلیس استان های همدان، کهگیلویه و بویراحمد و فارس خبر داد.

وی در این خصوص بیان کرد: ماموران عملیات ویژه پلیس مبارزه با مواد مخدر استان کهگیلویه و بویراحمد با اشراف کامل بر رفتار‌های مجرمانه سوداگران مرگ، از انتقال یک محموله موادمخدر از یکی از استان‌های جنوبی کشور به مقصد مرکز کشور مطلع شدند.

رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر استان کهگیلویه و بویراحمد به هماهنگی با مرجع قضائی و نیز تعامل با پلیس استان های همدان و فارس برای دستگیری سوداگران مرگ اشاره و خاطرنشان کرد: پلیس با انجام اقدامات اطلاعاتی فنی و تخصصی در یک عملیات غافلگیرانه در محور یاسوج – اصفهان یکدستگاه خودروی ال 90 شناسایی و با رعایت موازین شرعی و قانونی خودروی مورد نظر توقیف و مورد بررسی قرار گرفت.

وی با اشاره به اینکه مقدار 19 کیلو و 800 گرم ماده مخدر از نوع تریاک در این خودرو کشف شد در ادامه گفت : در همین راستا دو نفر دستگیر شدند.

سرهنگ افسریان ضمن قدردانی از اقدام و همکاری و تعامل به موقع ماموران پلیس استان های همدان و فارس با تاکید بر تشدید برنامه‌های پیشگیرانه و مقابله‌ای پلیس با سوداگران مرگ و باند‌های قاچاق موادمخدر از عموم مردم خواست هرگونه اطلاعات خود در این خصوص را به مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ اعلام کنند.
نام شما

آدرس ايميل شما

تخریب یا نقد مجلس یازدهم؟!

تخریب یا نقد مجلس یازدهم؟!

هر چه مجلس کوتاه بیایید، دیگران او را به گوشه رینگ برده و مورد ضرباتی قرار می‌دهند. تخریب‌گران ...
اختلال عاطفی فصلی؛ از علائم تا درمان

اختلال عاطفی فصلی؛ از علائم تا درمان

باور بر این است که اختلال عاطفی فصلی به دلیل اختلال در ریتم شبانه روزی بدن رخ می دهد....
سبقت «واکسن آنفولانزا» از «دنا پلاس»

سبقت «واکسن آنفولانزا» از «دنا پلاس»

رئیس کمیسیون بهداشت و درمان مجلس در مصاحبه‌اش اشاره کرد که از 16 میلیون واکسن آنفولانزای ...
1