تاریخ انتشار
سه شنبه ۸ آبان ۱۳۹۷ ساعت ۱۴:۱۰
کد مطلب : ۴۰۴۱۵۸
رئیس دادگستری شهرستان لنده

فضای مجازی یکی از آسیب‌ها و تهدیدات جدی در مدارس است

۰
فضای مجازی یکی از آسیب‌ها و تهدیدات جدی در مدارس است
کبنا ؛عبداله سعادتیان روز گذشته (هفتم آبان‌ماه) در نشست شورای آموزش و پرورش شهرستان لنده اظهار کرد: این دسته از جلسات در رفع مشکلات و بهبود وضعیت مدارس نقش بسزایی دارد.
وی افزود: تصمیمات قوی و راهبردی مسئولان در شورای آموزش و پرورش می‌تواند راهگشای بسیاری از مشکلات باشد.
رئیس دادگستری لنده اضافه کرد: یکی دیگر از آسیب‌هایی که در سطح ادارات مشاهده می‌شود بحث عدم خروجی مناسب جلسات است که این موضوع بر روند تصمیم گیری و برنامه ریزی برای آینده دستگاه متولی نیز مشکلاتی حادث خواهد کرد.
سعادتیان تصریح کرد: انتخاب مدیران کم تجربه در مدارس عامل بروز برخی مشکلات می شود که این موضوع نیز باعث نارضایتی والدین شده است.
وی تاکید کرد: ضمانت فرهنگیان یکی از مهمترین مباحثی است که در برخی پرونده‌ها متاسفانه این قشرفرهیخته را روانه زندان کرده است که لازم است این عزیزان در حوزه ضمانت‌ها قدری محتاط‌‌‌ ‌‌‌‌ترعمل کنند تا گرفتار این قبیل مشکلات نشوند.
رئیس دادگستری لنده عنوان کرد: فضای مجازی یکی از آسیب‌ها و تهدیدات جدی در مدارس است که مدیران و معلمان باید دانش آموزان را از ورود موبایل به مدارس منع کنند، ضمن اینکه کلاس‌های آموزشی خوبی در حوزه پیشگیری از وقوع جرم به خصوص در حوزه فضای مجازی برگزار شده و در آینده نیز برگزار خواهیم کرد.
سعادتیان خاطرنشان کرد: برخی از معلمانی که کم کاری دارند و اقدام به تائیدیه گواهی از پزشکی قانونی می‌کنند مراقب باشند در صورت عدم اثبات بیماری با آنان برخورد خواهدشد.
وی خطاب به مسئول امور حقوقی اداره آموزش و پرورش شهرستان، یادآور شد: نظارت بر موقوفات به خصوص مدارس وقفی باید بادقت و سرعت بیشتری صورت گیرد و نسبت به گرفتن سند ملکی آنان اقدام شود.
نام شما

آدرس ايميل شما

تخریب یا نقد مجلس یازدهم؟!

تخریب یا نقد مجلس یازدهم؟!

هر چه مجلس کوتاه بیایید، دیگران او را به گوشه رینگ برده و مورد ضرباتی قرار می‌دهند. تخریب‌گران ...
اختلال عاطفی فصلی؛ از علائم تا درمان

اختلال عاطفی فصلی؛ از علائم تا درمان

باور بر این است که اختلال عاطفی فصلی به دلیل اختلال در ریتم شبانه روزی بدن رخ می دهد....
سبقت «واکسن آنفولانزا» از «دنا پلاس»

سبقت «واکسن آنفولانزا» از «دنا پلاس»

رئیس کمیسیون بهداشت و درمان مجلس در مصاحبه‌اش اشاره کرد که از 16 میلیون واکسن آنفولانزای ...
1