تاریخ انتشار
جمعه ۶ مهر ۱۳۹۷ ساعت ۲۰:۲۲
کد مطلب : ۴۰۳۳۰۱
امام جمعه شهر سی‌سخت:

بازار رها شده و هر طور که دلشان می‌خواهد، قیمت‌گذاری می‌کنند

۰
بازار رها شده و هر طور که دلشان می‌خواهد، قیمت‌گذاری می‌کنند
کبنا ؛امام جمعه شهر سی‌سخت گفت: بازار رها شده است و هر کس هر طوری که دلش می‌خواهد، قیمت گذاری می‌کند.
به گزارش کبنا، حجت‌الاسلام مصباح نژاد در خطبه‌های نماز جمعه این هفته شهر سی سخت، اظهار کرد: حادثه تروریستی اهواز که منجر به شهادت تنی چند از هموطنان‌مان شد را محکوم می‌کنیم.
وی افزود: دشمنان ما بدانند ملت ما از این ترقه بازی‌های نمی‌ترسند چرا که تربیت شده مکتب شهادت عاشورایی‌اند و این خون‌های مظلوم و معصوم سبب اتحاد انسجام ملی در مقابل دشمنان خواهد بود و انشاالله با گوشمالی عقبه و حامیان این جنایت سخیف انتقام خون‌های پاک را خواهیم گرفت.
 امام جمعه شهر سی‌سخت گفت: جهان این حرکت بزدلانه را محکوم کرد ولی با کمال تاسف آمریکایی‌ها و برخی رسانه‌های غربی تریبون در اختیار تروریست‌ها قرار دادند و برخی کشورها به پناهگاه تروریست‌ها تبدیل شدند که باید رسوا شوند.
حجت‌الاسلام مصباح نژاد بیان کرد: مواضع انقلابی ریاست محترم جمهوری اسلامی ایران قابل تحسین است ولی مشکلات معیشتی مردم درد آوراست و باید جلو تورم ظالمانه را گرفت.
وی با بیان اینکه بازار رها شده است، بیان داشت: هر کسی هر طوری که دلش می‌خواهد قیمت گذاری می‌کند. دلسوزان مردم و انقلاب اسلامی با مدیریت جهادی به این وضعیت افسار گسیخته پایان دهند. طبقه متوسط وضعیف دارند له می‌شوند. ابتکار عمل ونظارتی نیست. دستگاه قضایی سرعت مبارزه با مفاسد اقتصادی را کند کرده است.
امام جمعه شهر سی سخت ادامه داد: انتصاب سیف به سمت مشاور اقتصادی رییس جمهور خطای آشکار است چرا که سیاست‌های پولی و مالی غلط ایشان این شرایط را به وجود آورده و جاسوس دستگیر شده در تیم هسته‌ای را آقای سیف به آنها معرفی کرده چرا باید مصونیت برایش ایجاد کنند تا هزینه برخورد زیاد شود.
امام جمعه سی سخت افزود: دنیا به آمریکا و سیاست‌های رئیس جمهورش خندیدند، اما این خنده خنده‌ی تلخی بود. چرا همین کشورها که این سیاست‌ها و عملکردهای آمریکایی‌ها را تمسخر می‌کند، تماشاگرند، چرا با آمریکا مقابله و مبارزه نمی‌کنند.
 
نام شما

آدرس ايميل شما

آوایی که جاودان شد؛ نگاهی به زندگی و کارنامهٔ هنری محمدرضا شجریان

آوایی که جاودان شد؛ نگاهی به زندگی و کارنامهٔ هنری محمدرضا شجریان

محمدرضا شجریان، استاد موسیقی سنتی و ملقّب به خسرو آواز ایران، پس از یک دورهٔ طولانی دست‌وپنجه ...
ترامپ: ابتلا به کرونا، نعمت خداوند بود

ترامپ: ابتلا به کرونا، نعمت خداوند بود

دونالد ترامپ که تنها دو روز پس از مرخصی از بیمارستان نظامی والتر رید، مشتاق احیای مبارزات ...
یک تاجر، بانکی که ۲۰ سال پیش به او وام نداد را خرید!

یک تاجر، بانکی که ۲۰ سال پیش به او وام نداد را خرید!

تاجری انگلیسی بانکی را که ۲۰ سال پیش از وام دادن به او امتناع کرد را خرید که این موضوع ...
1