تاریخ انتشار
دوشنبه ۲۲ مرداد ۱۳۹۷ ساعت ۰۰:۵۶
کد مطلب : ۴۰۲۱۸۹
تحرکات و فعالیت‌های انتخاباتی در کهگیلویه و بویراحمد

چهره‌های جدید در انتخابات پیش رو در بویراحمد و دنا (قسمت پنجم)

۸۱
۳
چهره‌های جدید در انتخابات پیش رو در بویراحمد و دنا (قسمت پنجم)
کبنا ؛در این مقاله به چهره‌هایی که صحبت حضور آنها در صحنه انتخابات برای اولین بار از سوی خود و یا فضای رسانه‌ای استان مطرح می‌شود پرداخته می‌شود و بیشتر هم سعی می‌شود نیروی‌های شاخص و شناخته شده تر معرفی شوند. هم چنین در این مقاله تلاش خواهد شد هیچ تحلیلی نسبت به شرایط و موقعیت رای اوری افراد صورت نگیرد و به یک معرفی کوتاه بسنده شود.
نستور درخشنده پور را باید از اولین چهره‌هایی دانست که رسماً اعلام کاندیداتوری در دور یازدهم انتخابات در بویراحمد و دنا کرد. البته او اولین بار نیست خود را آماده چنین فضایی می‌کند بلکه پیشتر نیز دو بار برای چنین کارزاری آماده شده بود و هر دو بار از صحنه کنار رفت ولی این بار گویا عزم وی جزم شده است تا شانس خود را امتحان کند.
بدون شک بخش زیادی از امید درخشنده پور متوجه رای قومی است است چرا که وی از یک خانواده شناخته در استان است و درخشنده خیلی خوب بر نگرش قومی و فضای فرهنگی حاکم بر جامعه اشراف دارد و اگر چه آرام و به دور از حاشیه چلو می‌آید ولی کاملاً مشخص است با برنامه است.
 وی در کمین یک مورد اساسی دیگر نیز است و ان اینکه بتواند در نبود احتمالی یک نیروی اصلاح طلب خود را به عنوان گزینه آنها جا بزند که البته کمی سخت به نظر می‌رسد.
 درخشنده پور دارای سابقه مدیریتی بسیار بالایی آنهم در یک حوزه تخصصی است و از این نظر این موضوع را یک برگ برنده برای خود می‌داند همین هفته قبلی بود که درخشنده پور موفق شد از دست عباس آخوندی وزیر راه و شهرسازی جایزه مدیر برتر را دریافت کند.
درخشنده پور تعامل بسیار خوبی نیز با اصحاب رسانه دارد.
علی خرامین را نیز باید یک گزینه بالقوه برای انتخابات پیش رو دانست. در دو انتخابات قبلی پیش بینی و تحلیل بر این بود که او در صحنه حاضر می‌شود و شرایط خوبی دارد اما به هر دلیلی بود وی نیامد. خود البته عدم حضورش را به ساز و کارهای جریانی مرتبط می‌داند و تمایل دارد که از مجاری جریان سیاسی وارد این کارزار شود.
نامه چند روز پیش خرامین به تاجگردون بار دیگر وی را بر سر زبان‌ها انداخت. نامه‌ای که با استقبال و و واکنش‌های زیادی از سوی مردم مواجه شد و البته پاسخ‌هایی را نیز در پی داشت.
خرامین را باید یکی از فعالترین چهره‌های اصولگرا در چند سال اخیر دانست در سال‌هایی که هدایتخواه مانند سابق بر منبر نمی‌رود و کمتر تن به مصاحبه می‌دهد خرامین بیش از بقیه به ایراد سخنرانی در موضوعات سیاسی و کلان کشور می‌پردازد، تا کنون چندین مناظره سیاسی با نیروهای شاخص اصلاح طلب برگزار کرده است و در موضوعات مختلف اقدام به نوشتن نامه و یا مقاله می‌کند که اخرین ان همین نامه انتقادی به تاجگردون بود.
وی تاکنون موضعی دال بر امدن و یا نیامدن نگرفته است ولی همه می‌دانند که اگر جریان اصولگرا بر سر خرامین اجماع کنند وی نیز این امادگی را خواهد داشت و از ظرفیت‌هایی خوبی برای حضور نیز برخوردار است هر چند او موانع بزرگی نیز در این مسیر دارد و همین موانع کارش را سخت خواهند کرد.
هدایت اکبری واضح‌تر از همه اعلام حضور در دور آینده کرده است رئیس دفتر حزب اعتدال و توسعه در استان حالا بعد از دو پیروزی سخت و قدرتمند در کارزار شورای شهر یاسوج و ایفای نقش اصلی و مهم در تعیین شهردار می‌خواهد بخت خود را در انتخابات مجلس امتحان کند.
او در این دوره نیز یک چهره فعال و همه جا حاضر بوده است و نسبت به مسائل شهری و حتی سیاسی فعال بوده است.
وی روابط نزدیکی با حلقه نزدیک به رئیس جمهور دارد اوایل صحبت‌های مبنی بر رفتن اکبری به مجموعه مدیرتی استان شنیده می‌شد ولی در نهایت او در شورا ماند و حالا در منصب رئیس شورا تعامل خوبی با اصحاب رسانه دارد.
تحلیل شرایط اکبری در نهایت علاوه بر جایگاه اجتماعی و رای در بدنه مردم به حضور سایر گزینه‌ها نیز بستگی دارد.
فتاح محمدی پیشتر صحبت کانیداتوری اش زیاد مطرح می‌شد ولی مدت‌هاست کسی راجع به نامزدی حاج فتاح چیزی نمی‌گوید. او خیلی ارام و به نظر بی هیچ دلیلی از مجموعه مدیریتی استان کنار گذاشته شد و حالا چند صباحی است هیچ خبری از او نیست. عملکرد جانشین فتاح باعث شده است حالا مخالف و موافق فتاح یادش را گرامی بدارند.
چهره ارام و فعال فتاح این روزها نوستالژی منتقدین سرسخت نظری است. وی البته از لحاظ سیاسی در دوران مدیریتش نتوانست رضایت چندانی جلب کند و همین هم پاشنه آشیلش برای حضور در انتخابات است و مضافاً که تاکنون نیز صحبت رسمی از او در مورد آمدن و نیامدنش شنیده نشده است. ولی اگر بیاید و اصلاح طلبی در صحنه نباشد ظرفیت جذب حمایت رهبران سیاسی این جریان را دارد و عملکرد ضعیف و پر انتقاد نظری نیز به محبوبیت او کمک کرده است.
 محمد علی پیوند و حبیب الله پیشوا از جریان اصولگرای نزدیک به هدایتخواه نیز گزینه‌های محتمل حضور در صحنه هستند این دو آمدنشان کاملاً منوط به نیامدن هدایتخواه است. طیف جوان و کاملاً نزدیکتر به هدایتخواه و خود هدایتخواه قطعاً پیوند را بر بسیاری از گزینه‌های دیگر ترجیح می‌دهند ولی او خیلی سخت است بتواند بدنه مردم را با خود همراه کند. پیشوا نیز امیدوار به ایجاد زمینه برای حضور در صحنه است وی یکی از نزدیکانش را با تدبیر در دور گذشته شورا توانسته است پیروز بیرون بیاورد و حالا هم امیدوار با همراهی و حمایت رهبران جریان اصولگرا با خود است. این وکیل با تجربه به دلیل پیوند اجتماعی قوی و مطلع از حق و حقوق  مردم تاکنون در باره انتخابات آینده چیزی نگفته، هر چند نزدیکان به او می گویند، پیشوا در انتخابات آینده نقش مهمی را ایفا خواهد کرد و باید منتظر اقدامات و واکنش های تند او بمانیم.
خلیفه خلقی پور مانند همیشه صحبت امدنش وجود دارد او در میان رهبران سنتی جریان راست قدیم حامیانی دارد و گویی این جریان یک بدهکاری تاریخی به او دارند ولی همین حامیان ینز یقین دارند خلقی پور نمی‌تواند یک گزینه رای اور باشد و اگر این تردید برطرف می‌شد وی راحت‌تر از بقیه گزینه‌ها مورد حمایت قرار می‌گرفت.
ایروان مسعودی در دور قبل بیش از سایر گزینه‌های اصولگرا در وضعیت احتمالی نیامدن هدایتخواه صحبت امدنش بود وی دارای مسئولیت‌های خوبی بوده است. این دوره صحبتی راجع به امدن او نیست حتی گفته می‌شود وی کمی از اصولگرایان فاصله گرفته است و در ستاد اصولگرایان حامی روحانی که توسط کاظم جلالی نماینده نزدیک به علی لاریجانی اداره می‌شد فعال بوده است. او همچنین متهم است که در انتخابات قبلی از محمد علی وکیلی نیروی هم استانی ولی گزینه لیست امید حمایت کرده است و هم اینک نیز روابط نزدیکی با اصلاح طلبان کهگیلویه و بویراحمدی مقیم تهران دارد. البته در مورد حمایت یا خروج وی از جریان اصولگرا رسماً چیزی اعلام نشده است.
قوام فروزان از جدی‌ترین چهره‌های جدید و مدعی برای حضور در صحنه انتخابات است وی خود را گزینه اصلی اصلاح طلبان در انتخابات پیش رو می‌داند و حمایت چهره‌های مهم جریان را نیز تا حدودی به همراه خود دارد. قوام البته امیدوار به عدم حضور محمد بهرامی است. اینکه بهرامی می اید یا خیر چیزی گفته نشده است ولی امدن مجدد وی هرگز نمی‌تواند جالب و پذیرفتنی باشد وی بعد از دو شکست در انتخابات و اینکه در پنج سال عمر دولتی که طرفدارش بوده است هنوز یک جایگاه کوچک به دست نیاورده است و کل روز را هم در دفتر عارف می‌گذارند جز نشانگر انفعال وی نمی‌تواند چیز دیگری باشد. (به بهرامی در مطلب دیگری پرداخته خواهد شد).
در بین این گزینه‌ها همگی به یکی از دو جریان سیاسی وابسته‌اند و انگار که جریان سوم یا مستقل اساساً در سپهر سیاسی ایران خالی از معنا و مصداق شده است و جامعه نیز چنین موضعی را از کسی نمی‌پذیرد و چنین موضعی در سیاست وجود ندارد چون افراد مواضعشان را باید زود بیان کنند و مردم هم مواضع را زود تشخیص می‌دهند.
یقیناً این لیست قطعی نیست یعنی نه امدن این گزینه‌ها قطعی است و نه اینکه انها که در نهایت ثبت نام می‌کنند همین‌ها تنها و یا از بین اینها تنها خواهد بود بلکه هر لحظه امکان ظهور چهره‌های جدیدتر است.
 
نام شما

آدرس ايميل شما

Iran, Islamic Republic of
بویر احمد تنها با آمدن چهره فراجناحی و مدیری کشوری مثل دکتر مسعودی از این وضع اسفناک نجات پیدا خواهد کرد
بهار
Iran, Islamic Republic of
بهرامی شدیدا داره تبلیغ میکنه ظاهرا اشتباه میکنی تحقیق بیشتری کن
بویر احمد
Iran, Islamic Republic of
تو رو خدا بس کنید کم الان داریم میکشیم از دست یسری مسول بی کفایت حالا دارید یه عده بدتر معرفی میکنید که دندون تیز کردن برای سرمایه استان که کاملا از سوابق شون معلومه
ک.ب
Iran, Islamic Republic of
هر کی این مقاله رو نوشته کاملا معلومه رشته روانشناسی خونده می خواسته خودشو معرفی کنه دیگرانم قاطی کرده
Iran, Islamic Republic of
هیچ کدومش رایی نیارن خودتونه خسته نکمید
دنا
Iran, Islamic Republic of
اقای خرامین با این شیطنت ها راهی به جایی نمیبری و شما که هر روز از یه شاخه به شاخه میپری نمی تونی با یه تحلیل خودتو به گروهی بچسبانی و قابل اعتماد نیستین
امید
Iran, Islamic Republic of
سلام برسایت کبنا نیوز انصافآ خودم اصلاح طلب ولی برخلاف میل باطنیم رای به دکتر خرامین می دهم چون می دانم توانای دفاع از حق مردم استان را درمجلس دارد دوستان باید کسی را وارد مجلس کنیم که بتواند خوب صحبت کند باسواد باشد مثل دکتر خرامین همین قومگرای باعث عقب ماند استان ما می شود پس گزینه مورد نظر فقط دکتر خرامین
حسن
Iran, Islamic Republic of
گوش کن خودتو خسته نکن فقط وفقط دکتر ستار هدایتخواه
یاسوج
Iran, Islamic Republic of
سلام درود بر چهر دوست داشتنی مردم دار دارای مدارک علمی جهانی جناب دکتر خرامین عزیز خدایا شاهد باش بهترین گزینه انتخابت بویراحمد حق دکتر خرامین است
Iran, Islamic Republic of
مدارک جهانی !!!!! این طرز از کامنتای بچگانه نشان از خیلی چیزاست
بویراحمد
Iran, Islamic Republic of
الحق باید دکتر خرامین وارد صحنیه انتخابات شود تا نشان دهد چقدر توان کاری دارد کسی که از حق مردم مظلوم این استان دفاع کند فقط دکتر خرامین است وسلام
هم استانی
Iran, Islamic Republic of
بجز وکیلی بقیه یا نمی آیند و یا اگر بیایند محبوبیتی برای جمع کردن رای ندارند.
مارگون
Iran, Islamic Republic of
مجلس مرد میدان می خواهد نه کسی که بلد نیست دوکلمه صحبت کند می خواهد بارفتن فاتحه خوانی خودش را کاندید مردم کند دوستان فریب آدمهای که توان حرف زدن را ندارند چطور ازحق شما درمجلس دفاع می کند من می بینم یکی از نامزادهای انتخابات فقط منتظر یکی بمیرد یک مش افراد بدبخت را اعلاف کند که من هستم برو دنبال کارت تمام شدی دیگر خودت راخسته نکن
United States
فقط دکتر مسعودی با این همه سوابق ملی می تواند ناجی بویر احمد بشه
بویراحمدی
Iran, Islamic Republic of
قطعا یکی از مواردی که اکثریت قریب به اتفاق مردم شهرستان های بویراحمد و دنا به آن واقف می باشند و به نوعی باور حقیقی آنها هست عدم تقسیم عادلانه فرصت های شغلی ، مدیریتی و پیمانکاری بین اقشار مختلف جامعه می باشد و به جرس قاطع می توان گفت که دلیل حضور متعدد افراد از قومیت های مختلف و برخلاف گفته نگارنده (وابستگی سیاسی)، منتفع شدن اطرافیان نماینده فعلی و نمایندگان ادوار گذشته این شهرستان ها از فرصت های ست که به صورت ناحق تقسیم شده اند و از طرفی حضور بعضی از افراد برخلاف گفته نگارنده و مقاله های مختلفی که در نشریات مختلف استانی چاپ شده نه فقط امید به جلب آرای مردم بلکه کاهش اقبال عمومی کاندیداهای دیگر با اهداف و اغراض سیاسی و ... می باشد. اینکه شخصی با وجود مقبولیت نسبی و عادی بین مردم و رسانه ها به یکباره از طرف رسانه های مختلف وابسته به طیف حاکم محبوب دلها و نیز منجی و شخصیت کاریزماتیک می شوند قطعا و قطعا به واسطه قابلیت و ظرفیت های کاندیداهای مورد نظر نمی باشد بلکه صرفا به دلیل خلل در رای کاندیدای خاص با اقبال عمومی بالا می باشد. از طرفی افرادی با قابلیت های اجرایی قوی و توانمند در عرصه مدیریتی و با اقبال عمومی بالا صرفا و صرفا به دلیل کاستن از موج مردمی مورد هجمه های مختلف قرار می گیرند. انشاء الله که هم منصفانه قضاوت کنیم و هم موج سواری نکنیم.
Iran, Islamic Republic of
حق با اقای علوانی هست.
هر کس رو علوانی بگه رای میدیم
کر غت
Iran, Islamic Republic of
ای کاش آقای هدایت خواه واسه یکبار عاقل می شد
اقای خرامین اگر ارای اصولگرایی و ایل تامرادی را دارد چرا حمایت نمی کند
United States
بجای ۳۶۰ نماینده
بیایید ۳۶۰ .دیگر به مجلس بفرستیم
بویراحمد
Iran, Islamic Republic of
به نظر این حقیر الان بویر احمد و دنا در شرایطی نیست که بحث جریان خاصی مطرح بشه امروز شرایط به گونه ای است که ما نیاز به یک چهره توانمند و کار بلد داریم که بتواند در مجلس به استان کمک کند به نظرم دکتر مسعودی باتوجه به شرایطی که دارند و مسئولیت های مهمی که در سطح اول کشور و مجلس داشته و دارند می تواند به استان کمک کند
سفلی
Iran, Islamic Republic of
پیوند در روستای خودش 10 رای ندارد با چه رویی به رسانه ها اعلام می کند که کاندید است
ایلم نامرادی
Iran, Islamic Republic of
دیگر بحث اصولگرایی با اصلاح طلبی کار ساز نیست زمان آن رسیده که به خود بیایم و برای باز گرداندن بویر احمد به جایگاه واقعی به سمت یک نیروی توانمند و دانشگاهی و کار آزموده امثال دکتر مسعودی رفت که تجارب ارزنده ایشون در سطح کلان می تواند کمک کارمان باشد
دارابی
Iran, Islamic Republic of
دکتر مسعودی می تواند در این کارزار موفق تر باشد
طرفدار دکتر روشنفکر
Iran, Islamic Republic of
ضمن احترام به همه عزیزان کاندیدای احتمالی
وهمه هم تبارانم دکتر خرامین ودکتر درخشنده پور و دکتر مسعودی

اینبار روشنفکر موفق خواهد شد.
فدایت
Iran, Islamic Republic of
سلام دوستان خداوکیلی بدون هیچگونه غرضی اگر بخواهیم بهترین گژینه راانتخاب کنیم حق دکترخرامین است چون خیلی خوش صحبت با بیان می باشد
Iran, Islamic Republic of
این همه کامنت نوشتی خسته نشدی یه استراحتیاج به خودت بده که حداقل یه دو تا کامنت درس و منطقی بنویسی
یاسوج
Iran, Islamic Republic of
هیچ کدوم از این گزینه ها بالاتر از دو هزار رای نخواهند آورد. انشاالله این دور نوبت به دکتر بهرامی خواهد بود.
محمد
Iran, Islamic Republic of
قوام فروزان
سقاوه
Iran, Islamic Republic of
تعجبم منبع خبری این سایت ها کیست و کجاست .
مثلا می گویید پیوند . ما در روستای خودمون علی مراد پیوند را برای شورا و دهیار همین روستا هم نمی خوایم . پس چگونه نماینده و ۶۰ هزار رای .‌
سی سخت
Iran, Islamic Republic of
اینهایی که ذکر شده همه سر کاری هستند اینها فقط نقش رای خورد کن دارند برای رقبایشان رقابت انتخابات آینده همچون دور گذشته بین اقایان زارعی روشنفکر و باز هم متاسفانه هدایت خواه می باشد که با امدن مجددش .نسل اصول گرایان بویراحمد و دنا را رقم خواهد زد . و برنده این دوئل سیاسی زارعی خواهد بود اگر سایر قبا عاقلانه فکر نکنند . اوردن درخشنده و خرامین و مسعودی باهدف خورد کردن رای روشنفکر و در سطحی بالاتر حذف اصول گرایان از صنهو گردونه انتخابات . علم کردن فروزان با هدف منصرف کردن بهرامی و بی نتیجه ماندن ایشان به دلیل. اقای فتاح محمدی بی شک انقدر عاقل هست که پا به این گود نگذارد چرا که یارا.همانکه در استین خود پرورش داد و سرپوشی بود بر عملکردش در انتخابات گذشته در سمت .ا ندارد . اکبری و سایرین هم با هدف کاندید در سایه و کنار رفتن در دقیقه نود باهدف حمایت از زارعی پا به این کارزار خواهند گذاشت . وکیلی هم که از قبل به دلیل جا خالی دادن در جلسه استیضاح وزرای راه و رفاه به خاطر سقوط هواپیمای یاسوج تهران تمامی پنبه هایش رشته شدو ماهیتش برای عام و خاص هویدا .پس اگر مدعیان اصلی این کارزار عاقلانه عمل ننمایند بی شک برنده این کارزار یا به مهر علی یا به زور علی زارعی خواهد بود و .و شهرستان بویراحمد ودنا سرنوشت انها .
پاسخ
Iran, Islamic Republic of
تحلیل شما بد نبود ولی یک مورد می تواند معادلات را به هم بزند و زارعی در این انتخاباات شکست بخورد. آن هم یکی از این دو مورد است تعداد گزینه ها در سفلی با حضور روشنفکر، درخشنده پور و خرامین ارا روشنفکر را بیشتر از همه تقسیم می کند و همچنین آرا زیادی از دست هدایت خواه و زارعی خارج خواهد شد. در ادامه اگر قوام کنار برود بی شک بهرامی پیروز انتخابات است. دوم اینکه این معادله بعکس شود و در سفلی فقط روشنفکر حضور یابد و در کنار زارعی و بهرامی قوام و یک گزینه دیگر معرفی شود و در نهایت هدایت خواه برنده انتخابات خواهد شد.
Iran, Islamic Republic of
ما به کسی نیاز داریم که بتواند تعامل و ارتباط با مرکز و سایر ارگانهای کشوری را برقرار کند و موجب پیشرفت این استان شود باید به چهره جدید و به روز و باتجربه و کاردان که اسیر مسائل خط و باند نشود امثال دکتر مسعودی قائم مقام فعلی پژوهش های مجلس شورای اسلامی هستیم
آلیوند خندان
Iran, Islamic Republic of
فکر نکنم کسی مثل دکتر خرامین باشه ماشالا هم باسواد وهم خوش بیان هم کسی که تحصیلات عالی مدارک دانشگاهی از کشور انگلستان داره پس بهترین گزینه دکتر خرامین می باشد
بویر احمد
Iran, Islamic Republic of
باری به هر جهت. تکلیفت با خودت روشن نیست
تنگ سرخ
Iran, Islamic Republic of
با سلام
در خصوص افراد سیاسی فوق دکتر درخشنده پور
نسبت به بقیه دارای سوابق اجرایی و مدیریتی بیشتری
است
در محافل نقل است ایشان با برنامه هست و فقط برای توسعه استان به میدان امده پس ما جوانان به خاطر اشتغال ایشان را انتخاب مینماییم
دنا
Iran, Islamic Republic of
با سلام
دکتر درخشنده پور نیروی توانمندی هستش
و این شجاعت را داره که با تصمیمات عالی
استان را به سمت توسعه و اشتغال زایی سوق دهد
منتظر حضورتان هستیم
تحلیل گر
Iran, Islamic Republic of
از بین چهره های معرفی شده وآنهایی که هنوز اعلان نشده دکتر نستور درخشنده فردی بامدیریت قوی وکاردان وکسی است که تمام مراحل را بصورت پله ای بالا آمده تا به اینجا رسیده است ویک چهره سیاسی برتر ومدیر اقتصادی برتر کشوری میباشد وبا یک نگرش فراتر از استان امده که پتانسیل های بلقوه استان که هنوز هیچ کسی به آن توجه ای نداشته به باالفعل تبدیل کند که این توانایی را هم دارد
بویراحمد
Iran, Islamic Republic of
با توجه به ضعف عملکرد نماینده کنونی و همچنین نیاز شهرستان به یه نماینده قوی و عملگرا در مجلس آینده انشاالله این دور از دکتر بهرامی حمایت خواهیم کرد و امیدواریم با راهیابی ایشان به مجلس آینده شاهد پیشرفت چشمگیر شهرستان های بویراحمد و دنا خواهیم بود
فریاد
Iran, Islamic Republic of
با سلام
دوست عزیز شما در ابتدا از ورود نیروهای جدید نوشتین ودر اخر با هدف مشخص دکتربهرامی رو تخریب کردین این مورد رو توجه کنید ک اقای هدایتخواه در دور گذشته .واقای زارع نیز در دوره اول موفق ب ورود ب مجلس نشدن ضمنا دکتر بهرامی در نیمه اول راه قرار دارن در حالی ک بقیه رقبای ایشون همه بازنشسته هستن و فرصت رشد برای ایشون باقیست
یاسوج
Iran, Islamic Republic of
فقط روشنفکر
رسالت سروک
Iran, Islamic Republic of
سلام برمرد محبوب استان دکترخرامین عزیز
Iran, Islamic Republic of
محمدرحیم دهراب پور یا دکتر کیان دهراب پور هم یکیشون حتما" کاندیدا خواهند شد
اصلاح طلب
Iran, Islamic Republic of
دکتر محمد بهرامی کسی بود که از شهر یاسوج که یک ده کوره بود شهر زیبای یاسوج.را به عنوان پایتخت طبیعت ایران به همه ایران و دنیا معرفی نمود و در بحبوبه انتخابات ریاست جمهوری سال 90 که بعد از .بعد از انتخابات پر حاشیه سال 88 همراه بود تنها کسی بود که ریاست ستاد اصلاح طلبان را بر عهده گرفت و تمام قد از اصلاح طلبان حمایت نمود کارنامه موفق ایشان در شهرداری یاسوج. نشان از توانمندی ایشان برای کسوت نمایندگی مجلس شورای اسلامی خواهد بود
بویراحمد
Greece
بهرامی هیچ شانسی ندارد مطمعن باشید ایشان اگر عاقل باشند هیچ موقع ورود نخواهند کرد.
همشهري
Iran, Islamic Republic of
شتر در خواب بيند پنبه دانه
اصلاح طلب
Romania
شایسته ترین گزینه در بویراحمد قوام فروزان است.بدون شک ایشان پدیده انتخابات خواهد بود
اصلاح طلب
Romania
شایسته ترین گزینه در بویراحمد قوام فروزان است.بدون شک ایشان پدیده انتخابات خواهد بود
Iran, Islamic Republic of
مطمئن باشیدمامردم سفلی دورقبل به اشتباه آرای خودرابه روشنفکردادیم این دوره فقط نیروی اصلاح طلب دکتربهرامی خواهدبودوپیروزانتخابات هم هستن به امیدالهی
چویل
Iran, Islamic Republic of
درودبردکتردرخشنده پور مرد عمل
Iran, Islamic Republic of
تنها پستی که شیر علی خرامیدن تونست در دوران خدمتش به دست بیاره رئیس دانشگاه پیام نور بود که به خاطر سوء مدیریتش به یک سال نکشید برداشته شد حالا میتونه نماینده مجلس بشه
وای بر مردم
Iran, Islamic Republic of
تو این بین یکی از افراد مطرح حاج دهراب پور هست که هیچ اشاره ای نشده
جای سوال هست؟
قبلا خبرهای کبنا موثق تر بود
زيلايي
Iran, Islamic Republic of
ما نيز از دكتر مسعودي حمايت مي كنيم. چهره اي علمي،‌اجرايي، پژوهشي و در سطوح عالي سياست گذاري سالها تجربه دارد. با توجه به قدرت تعامل ايشان در سطوح عالي مديريتي شكور مي تواند ناجي بويراحمد و استان باشد
من
Iran, Islamic Republic of
دكتر خرامين، مسعودي و روشنفكر ائتلاف كنيد و مسعودي بيايد و نجاتمان دهد.
تمام
زيلايي
Iran, Islamic Republic of
او همچنین متهم است که در انتخابات قبلی از محمد علی وکیلی نیروی هم استانی ولی گزینه لیست امید حمایت کرده است
نويسنده گرامي اين اتهام و متهم نيست.
اين نيك انديشي دكتر مسعودي رو ميرسونه كه در عين اصولگرايي،‌ از هم استاني ولو اصلاحطلب حمايت مي كنه
ما نياز به نخبگان اينچنيني داريم كه توان همديگر را خنثي نكنند بلكه حامي هم باشند و هم استاني هاي خود را تقويت كنند تا شايد در تقسيم قدرت و ثروت از ديگر قبايل عقب نمانيم
معلم
Iran, Islamic Republic of
دكتر فروزان و دكتر مسعودي رو انسانهاي منطقي مي دونم و فك مي كنم با توجه به جايگاه و روابطي كه دارند مي توانند مفيد باشند
اصلاح طلب
Iran, Islamic Republic of
فقط فقط حاج مهدی روشنفکر
فراجناحی ، فرا ایلی ، فرا مرزی ، خدا میدونه شش دانگش تمومه
چهره ای کاریزما و مورد اعتماد ، پاکدست ، دانشگاهی و دارای سوابق اجرایی بسیار
دانشجو
Iran, Islamic Republic of
سلام دوستان دکتر خرامین فردی باسواد ی است فکرکنم اگر انصاف رعایت شود بدون دقدقیه شخصی جناب دکتر خرامین همیه شاخصهای کاندیدی را دارد
دانشجو
Iran, Islamic Republic of
سلام دوستان دکتر خرامین فردی باسواد ی است فکرکنم اگر انصاف رعایت شود بدون دقدقیه شخصی جناب دکتر خرامین همیه شاخصهای کاندیدی را دارد
رمضان
Iran, Islamic Republic of
دوستان من سراغ دارم یکی از نامزادهای انتخابات دریاسوج بلد نیست صحبت کند فقط هرکس را می بیند دست روی سینه می گذارد حیف نیست رای به این آقابدهید مگر مجلس جای سکوت است باید توان صحبت کردن راداشته باشی
Iran, Islamic Republic of
من هم کسی را میشناسم که سراسر تزویر هست هر دور خودش را به یک جناح می چسباند و هیچ گونه سواد سیاسی ندارد فقط با بورس تحصیلی مردم بیچاره یک دکتری گرفته است که خودشم برایش اصلا تلاش نکرده است
مورزرد زيلايي
Iran, Islamic Republic of
برادر نويسنده ظاهرا انتظار دارن كه بچه هاي هم استاني برن ميدون بهارستان به همديگه بپرند.
يعني اگه روزي قرار شد وكيلي و تاجگردون وزير بشن،‌ و عدل هاشمي پور به اونها راي داد و حمايتشون كرد بايد بگيم آقاي هاشمي پور متهم به حمايت از اميدي ها است!!!! و از دايره اصولگرايان خارج گشت و يا برعكس
با اين تفكر به هيچ جايي نخواهيم رسيد همچنان كه تا الان نرسيديم
قائد گیوی
Iran, Islamic Republic of
با سلام خدمت مخاطبین محترم باید به خود بیاییم و بر اساس منطق و جدا از احساسات تصمیم بگیریم ما امروز به فردی نیاز داریم که بتواند برای استان محروم خودمون تلاشی کند نه اینکه زنگ تفریحی باشد در مجلس و فقط به رای ما در مجلس نیاز داشته باشند باید سراغ کسی رفت که بتواند در مجلس حرفی برای گفتن داشته باشد ایروان مسعودی از افرادی است که سالها کار علمی دانشگاهی در خود مجلس انجام داده وسمت های متعدد در جایگاههای مختلف کشور از ایشان فردی کارکشته و مدیر ساخته است و انصافا شایسته نماینده این شهر خواهد بود
بویراحمد
Iran, Islamic Republic of
کاملا مشخصه که نویسنده قصد معرفی چهره های جدید رو نداره و هدفش اینه که بگه دکتر بهرامی نیاد تا فروزان بیاد. ولی خدایی چطور بهرامی یک جریان ۳۵ هزار نفری رو به حال خودش وابذاره تا فروزان بیاد تو صحنه که ۵ هزار رای نداره.
بشار
Iran, Islamic Republic of
ما جوانان شهرستان های بویراحمد و دنا از دکتر بهرامی دعوت می کنیم در انتخابات آتی شرکت کنند. تمام قد حمایت خواهیم کرد.
رسول
Iran, Islamic Republic of
مردعمل واخلاق فقط دکتر بهرامی امثال خیلی چبزها ثابت خواهد شد قطع یقین دکتر بهرامی بهترین خروجی اصلاحات خواهد بود.
اصلاح طلب
Iran, Islamic Republic of
اگه جناب بهرامی اصلاح طلب است ما هم بهش رای دهیم ،
عباسی
Iran, Islamic Republic of
دوستی که اومدی این مطلب گذاشتی وآقای بهرامی مقابل اصلاح طلبان وآقای هدایتخواه را مقابل اصولگرایان قرار دادی...
عجیب نیست با آوردن اسم چند نامزد انتخاباتی که آراء اونها تحریک به ثبت نام در دوجریان فعال کشور کردین ومثل همیشه آقای زارع را که قبولی دور اولش مدیون اعتدالیون متمایل به اصولگرا هست و قبولی دور دومش مدیون اصلاح طلبان هست اسمی نیاوردین...
وایشون را مثل ۲دور گذشته آماده حرکت بسوی جریان منفعل در حوزه بویراحمد ودنا قرار دادین تا در صورت نیامدن دوچهره شاخص اصلاحات آقای بهرامی و اصولگرا آقای هدایتخواه ایشون بسمت همان جریان خیز برداشته و بتونه این فرصت را به نحو احسن ازش سود ببره چیزی که در دو دوره قبلی کاملا مشهود و عیان بود...
ومطمعن باش این دوره دیگه مردم با عقل ودرایتشون پای صندوق ها خواهند رفت نه با احساسات وحس ناسیونالیستی...
به عمرعاص گفتن چرا پست علی نماز میخونی اما خونه معاویه غذا میخوری....!؟
گفت نماز علی قشنگه اما پلوی معویه هم خوشمزه است...
دیگه عمرعاص های زمان چهرشون برای مردم رو شده.
Iran, Islamic Republic of
درود بر دکتر مسعودی
ابراهیم رضاپور هستم
Iran, Islamic Republic of
با سلام از بین چهره های که معرفی کردید اقای حاج قوام فروزان بسیار کارامد و مردمی تر هستن .یک نماینده راستگو و پاکدست برای شهرستان بویراحمد واقعا نیاز مبرم هست
ارزوی سلامتی و توفیق دارم برای ایشان در هر جایگاهی ک دارند....
درخش
France
اگه کسی را بخواهیم که به توسعه و عمران آبادی در استان بپردازه ، و در راستای پیشرفت استان در سطح ملی تلاش کنه باید کسی باشه کسی که با مردم صادق باشه ، و توانایی دفاع از استان را در مجلس داشته باشه ، باید بگم اگه برای استان نگرانیم باید به حاج قوام فروزان رای دهیم ولی اگه نگران استان نباشیم و به فکر اطرافیان نباشیم و تنها به .... فکر کنیم گزینه زیاده
بابک
Iran, Islamic Republic of
بویراحمد نیازمند یک شخص توانمده مثل آقای فروزان است که بتونه این استان را از محرومیت بیرون بیاره .
تام
Iran, Islamic Republic of
در بویراحمد سفلی فقط مهدی روشنفکر مورد مقبولیت بالایی هست و خرامین و درخشنده پور هیج جایگاه و پایگاهی در بین مردم ندارند
مهدی روشنفکر صددرصد پیروز خواهد شد
Iran, Islamic Republic of
ورششتیش
بویراحمد
Iran, Islamic Republic of
به عنوان یک اصولگرای واقعی ترجیح میدم آقای فروزان
وارد مجلس بشه که تکلیفمون باهاش روشنه تا بقیه که هر روز به یک طرف غش می کنن.
بابکان
Iran, Islamic Republic of
هیچ شبه ای وجود نداره که حاج قوام فروزان پیروز انتخابات آتی خواهد بود ، اون برای اولین بار در مورد انتخابات بویراحمد اظهار نظر کرد اما فعالیتی از اون ندیدم بیش از آنچه فکر میکردیم موج انداخته به فضای سیاسی استان پس معلومه که چشم های زیادی در انتظار اشاره ایشان هستند
Iran, Islamic Republic of
عجب!!!!مزاح جالبي بود برادر!
تامرادی
Iran, Islamic Republic of
در بین افراد معرفی شده دکتر درخشنده پور از روحیه اجرایی بالایی برخوردار است و برای توسعه استان و اشتغال زایی جوانان به میدان امده است جدا به کسانی که سابقه مدیریتی ندارند رای ندهید
استاد دانشگاه
Iran, Islamic Republic of
هدایت خواه و زارعی امتحان پس داده اند و یکی 8 سال مجلس بوده اند و دیگر کافی است. به اذعان خیلی ها در بین گزینه های عنوان شده و مطرح شده بالا درخشنده پور با تجربه بالا و قدرت لابی گری فراوان و مدارک تحصیلی مرتبط با موضوع توسعه و عمران و آبادانی از اقبال بالاتری نسبت به بقیه برخوردار هست. مردم باید به برنامه و کارنامه رای بدهند. قاضی و معلم و داروساز و...... اینها دردی از ما درمان نخواهند کرد
بیت الله
Iran, Islamic Republic of
چه تحلیلهای آبکی و خنده داری
بخدا این افراد همگی روی هم 15هزار رای بیشتر ندارد
آینده سیاسی حوزه بویراحمد فقط بدست زارع ، هدایت خواه ، حاج دهراب پور ، مسعود حسینی ، سید باقر موسوی رقم میخوره و مطمئن باشید تا اینا زنده هستند کسی بر خلاف میلشون به مجلس نمیره یا چپ یا راست ، بالأخره فرقی نداره
Iran, Islamic Republic of
یا هدایت‌خواه یا خرامین بقیه نه
بوراحمد
Iran, Islamic Republic of
همه این عزیزان که نام بردید سرجمع بیست هزار رای ندارند.فقط برای رای خراب کردن گزینه اصلی بد نیستند..
بنزین
Iran, Islamic Republic of
با سلام هر کاندیدی ۲۰ لیتر بنزین بده بهش رای میدم
تخریب یا نقد مجلس یازدهم؟!

تخریب یا نقد مجلس یازدهم؟!

هر چه مجلس کوتاه بیایید، دیگران او را به گوشه رینگ برده و مورد ضرباتی قرار می‌دهند. تخریب‌گران ...
اختلال عاطفی فصلی؛ از علائم تا درمان

اختلال عاطفی فصلی؛ از علائم تا درمان

باور بر این است که اختلال عاطفی فصلی به دلیل اختلال در ریتم شبانه روزی بدن رخ می دهد....
سبقت «واکسن آنفولانزا» از «دنا پلاس»

سبقت «واکسن آنفولانزا» از «دنا پلاس»

رئیس کمیسیون بهداشت و درمان مجلس در مصاحبه‌اش اشاره کرد که از 16 میلیون واکسن آنفولانزای ...
1