تاریخ انتشار
سه شنبه ۲۹ خرداد ۱۳۹۷ ساعت ۱۴:۲۵
کد مطلب : ۴۰۰۸۶۸
در نشست شورای بانک‌های استان کهگیلویه و بویراحمد

استاندار از کار این مدیران پرده برداشت / مدیری که برای «وام» خانم فلان فرد پولدار التماس می‌کند / نارضایتی «احمدی» از اداره‌کل بهزیستی

۲۱
۰
استاندار از کار این مدیران پرده برداشت / مدیری که برای «وام» خانم فلان فرد پولدار التماس می‌کند / نارضایتی «احمدی» از اداره‌کل بهزیستی
کبنا ؛نشست شورای بانک‌های استان کهگیلویه و بویراحمد صبح امروز به ریاست علی‌محمد احمدی استاندار و با حضور مدیران بانک‌های استان برگزار شد.
در این نشست مسوولان کمیته امداد و بهزیستی در خصوص پرونده‌هایی که به بانک‌ها فرستاده شده و میزان تسهیلات اشتغالزایی که توسط مددجویان دریافت شده گزارشی ارائه کردند.
استاندار کهگیلویه و بویراحمد در این نشست ابتدا از مسوولان بانک‌ها به دلیل عملکرد خوبی که در زمینه ارائه تسهیلات داشتند تشکر کرد و همچنین از برخی بانک‌ها که عملکرد ضعیفی داشتند انتقاد کرد.
در حالی که مدیرکل بهزیستی در این نشست غایب بود و یکی از معاونان وی در خصوص عملکردها و وضعیت اشتغالزایی سخنرانی می‌کرد، استاندار از او خواست تا بیشتر از این ادامه ندهد.
احمدی در روایت اول خود اظهار کرد: دفتر آیت‌الله ملک حسینی خانواده ای با 5 معلول را به من معرفی کرد تا وضعیت آن‌ها را پیگیری کنم وقتی با مسوولان بهزیستی صحبت می‌کردم دریافتم که آنها به غیر از مستمری که به این خانواده پرداخت می‌کنند هیچ خبر دیگری از این خانواده 5 معلولی ندارند!!!.
وی خطاب به مسوول جوانی که از بهزیستی به جای مدیرکل آمده بود و با حرارت سخن می گفت این گونه اظهار کرد: با چنین وضعیتی که در بهزیستی شما وجود دارد همان بهتر که به حرف‌های شما گوش ندهیم و از این جا بود که استاندار دیگر اجازه صحبت کردن به محمدکریم آریا نداد.
دومین موضوعی که استاندار به آن پرداخت در خصوص پیگیری وام از «ما بهتران بود» که برخی مدیران تنها پی گیر پرداخت وام به چنین افرادی هستند.
احمدی در همین خصوص گفت: جای تاسف دارد که بعضی مدیران استان ما برای وام خانم فلان فرد پولدار به بانک‌ها التماس می‌کنند و با چنین افرادی وارد معامله می‌شوند اما همین آقای مدیر یک زبان خیر برای فلان فرد بیچاره و مشکل دار نمی‌زند.
وی گفت: وقتی پیشینه چنین مدیری را ملاحظه می‌کنیم نه کمکی به کمیته امداد و نه ستاد دیه می‌کند.
در ادامه همین مبحث جبار کیانی رئیس اتاق بازرگانی استان پیشنهاد داد که دستگاه‌های نظارتی مثل اداره کل بازرسی گزارشی از مشتریان بانکها تهیه کند تا همه بدانند که مشتریان بانکها چه کسانی هستند و بفهمیم که عملکرد بانکها در مواجه با افراد و اقشار مختلف چگونه است.
 علی محمد احمدی استاندار کهگیلویه و بویراحمد در بخش دیگری از سخنان خود، اظهار داشت: بانک‌های عامل استان در حوزه نهادهای حمایتی کمیته امداد امام (ره)، بهزیستی و زندانیان بهترین عملکرد را داشته باشند.
وی افزود: چون جمعیت روستایی وافراد تحت پوشش نهادهای حمایتی استان بالا است برای کاهش محرومیت، مهاجرت و برای توانمند سازی آن‌ها همه دستگاه‌های اجرایی و بانک‌های استان در ارائه خدمات، پرداخت تسهیلات و ایجاد اشتغال امسال با جدیتی بیشتری پای کار بیایند. 
استاندار، تلاش بانک‌های عامل در پرداخت ۴۱۰ میلیارد ریال در سال گذشته برای اشتغال افراد تحت حمایت کمیته امداد امام (ره) و ۴۹ میلیارد ریال به افراد زیرچتر حمایتی بهزیستی را قابل تقدیر بیان کرد و افزود: متاسفانه نام برخی از بانک‌ها که سهمیه بالایی هم داشته‌اند را در این زمینه نمی‌بینم.
وی گفت: سه هزار و ۸۰۰ طرح در کمیته امداد امام (ره) استان که باعث خودکفا و خارج شدن این تعداد از افراد تحت پوشش این نهاد در ۹۶ شده گام مهم در توانمندسازی آن‌هاست.
احمدی یادآور شد: اینکه چهار هزار و ۲۰۰ خانوار در نوبت برای قرار گرفتن تحت پوشش کمیته امداد استان در سال گذشته بود که با توانمند سازی به ۸۰۰ نفر کاهش یافت، حرکت ارزنده ای است و امسال باید به این موضوع توجه جدی تری شود. 
وی با بیان اینکه، سطح تسهیلات در سال جاری چشمگیرتر از پارسال است، تاکید کرد: بانک‌ها، دستگاه‌های اجرایی به خصوص نهادهای حمایتی از هم اکنون برنامه ریزی لازم را برای ایجاد اشتغال افراد تحت پوشش به عمل آورند.
احمدی به یک هزار و ۶۸۶ پرونده افراد تحت پوشش کمیته امداد امام (ره) متقاضی دریافت تسهیلات خود اشتغالی اشاره و به تلاش برای ایجاد اشتغال پایدار آن‌ها تاکید کرد و گفت: زندانیان نیازمند که خانواده‌های آن‌ها قطعاً در شرایط سختی بسر می‌برند، هم باید مورد توجه ویژه قرار گیرند.
استاندار تاکید کرد: بانک‌ها از مسائل اجتماعی و مشکلات عدیده مردم غافل نشوند چرا که همه دغدغه‌ها ازدواج جوانان، ایجاد اشتغال پایدار و رفع مشکلات مردم است.
وی تاکید کرد: به مشکلات مردم به خصوص افراد تحت پوشش نهادهای حمایتی نگاه اخلاقی و انسانی داشته باشیم و برای کمک به آن‌ها به دنبال بهانه و توجیه غیرمنطقی نباشیم.
نام شما

آدرس ايميل شما

جهانقلی
Iran, Islamic Republic of
فقط حر. کدومش به حرفاش عمل کرد که این یکی عمل کنه
معلول
Iran, Islamic Republic of
آقای استاندارتوازآسمان نیامدی.تواگرعملکردخوبی داشتی یک دورنماینده مردم بودی دوربعدقبول میشدی..این یعنی مردم ازعملکردت راضی نبودند.این نوع تشرزدن درست نیست.خفت دادن مدیران درست نیست...اگرآدم دلسوزوپیگیری هستی چرایکی ازمعاونین حضرتعالی درزمان مدیریت قبلیش چه کارهانکرد..
خخ
Romania
تو هم معلومه به خاطر.
پاسخ معلول
Iran, Islamic Republic of
سلام و امیدوارم معلول نباشی اما اگر معلول هم هستی بدان که ادبیات تان بسیار زشت و سخیف در برابر استانداز یک استان است. مگر می شود استاندار به مدیران تشر نزند و با مدیران برود 13 بدر؟ اجازه بدهید دکتر احمدی استاندار محترم با قدرت برنامه هایش را به جلو ببرد ان شالله و ما هم برای شما اگر معلول هستید دعا می کنیم بسلامت باشید
معلول تر
Iran, Islamic Republic of
جناب معلول؛
این خفت دادن نیست بلکه بیدار کردن نمایندگان همیشه خواب ماست که بدانند چه خیانتهایی به امثال جنابعالی و بیت المال کرده اند. کسی که با هی هی انسان بیدار نشود با هو هوی ............... هم بیدار نخواهد شد
Iran, Islamic Republic of
. براین مدی... و درود بر استاندار ‌که محکم جلوی گستاخ ها و فرصت طلبان قد علم میکند خداوند ریشه این مدیران ر.
ایلام
Germany
اقای معلول احمدی محبوب ترین نماینده تاریخ استان ایلام ظرف چهل سال گذشته بوده و هست. در حال حاضر رای مردم نماینده را انتخاب نمی کند بلکه پول حرف اول را می زند، احمدی اگر دنبال رانت و اختلاس بود قطعا با هزینه چند میلیاردی در حال حاضر نماینده ایلام بود اما این شخص دنیا و اخرت خود را برای نماینده شدن تباه نمی کند و نخواهد کرد، برای نماینده شدن وام دار کسی نبوده و نخواهد شد تا بعد از ان ملت دنبال سهم خواهی و غنایم بعد از انتخابات باشند، اگر احمدی جلوی زیاده خواهان ایلام و پیمانکاران،مدیران کل و.. سر خم می کرد بخدا قسم الان همچنان نماینده بوده اگر مانند سایر نمایندگان از پول های کثیف و باد اورده استفاده می کرد و مانند سایرین رای به مبلغ دویست هزارتومن خریداری میکرد الان صد در صد نماینده بود، اگر پول ها و کمک های پیمانکاران و مدیران کل را قبول میکرد بدون شک نماینده بود، اگر از تریبون عمومی دست اختلاس گران را رو نمی کرد الان نماینده بود، بدون شک احمدی جز پاکدست ترین مدیران این کشور است و چون خودش دستش به این کارای کثیف و رانت الوده نیست به همه این موضوع را گوش زد خواهد کرد، شاید اگر اموال و دارایی های تمام مدیران این کشور را بررسی کنند در یک دادگاه عادلانه تنها شخصی که تبرئه می شود همین شخص است! احمدی بدون خرید یک رای و با کمترین هزینه در طول تاریخ استان ایلام تنها شخصی بود که برای بار دوم از بار اول بیشتر رای مردم را کسب کرد،کاش این کشور ده مدیر به پاکی این شخص داشت، احمدی شعار نمی دهد نه در زمان نمایندگی نه در زمان استانداری به اشنایان و اقوام خود رانت نداده، به پسر خاله و پسر دایی کمک نکرده، برای اشنایان خود پروژه میلیاردی نگرفته، اشنایان خود را مدیر کل نکرده، اگر شما خلاف این موضوع را با مدرک معتبرثابت کردید من رسما از شما عذر خواهی میکنم، سایر نمایندگان و مدیران این کشور را ببیند بعد خواهید فهمید کاش این کشور ده مدیر مانند این شخص داشت، برید در مورد دارایی های این شخص تحقیق کنید بجز یک پژو پارس و یک اپارتمان هیچ دارایی ندارد، فک کنم برای اولین بار در تمام دوران زندگیش سوار بر ماشین شاسی بلند استانداری شده، برید اموال تاجگردون و حاج عدل هم ببینیدو یا سایر مدیران کل و استانداران و نمایندگان،اگر قدرت داشتید و پاک بمانید هنر است، ا
مدیر
Iran, Islamic Republic of
آقای استاندار از دلسوزی برای افراد بی بضاعت و نیازمند همچنین برخوردی میکنند که از ایشان تشکر میکنیم، آقای حاج آریا از پارسال تا حالا از معاونت اشتغال رفته و بعد از رفتنش این حوزه کلا بهم ریخت، توانمندی و پیگیریهای ایشان کاملا متمایز و منحصر بفرد است. انشاالله موفق باشند
رصد
Iran, Islamic Republic of
.ح======هدف نهایی تعویض مدیران و مشغول نمودن مردم وافکار عمومی بعد هم بریم کاندیدای مجلس بشیم و.......
Iran, Islamic Republic of
. شما اگر دلسوز استان بودید بجای مچ گیری و تهدید کردن بای. رو همون روزای اول ورودتون به استانداری برش میداشتید ک این هم.و استخدام نیروهای نورچشمی نمیکرد.
فرهنگی
Iran, Islamic Republic of
استاندارفردی با هوش علمی مدیر وهمه واقعیتها را هم می بیند وهم تا الان خوب عمل کرده اقای احمدی واقعا خسته نباشی ما مردم استان قدر دان زحمات شما هستیم.
ااا
Iran, Islamic Republic of
حالا اگر یک خانواده پولدار و مرفه به یکی از ادارات معرفی شود در کسری از ثانیه کارش انجام میشه،اما چون اشخاص معلول بودن کاری انجام ندادن
دشت مورگچساران
Iran, Islamic Republic of
احسنت دلاورخسته نباشی استاندارزحمتکش یارویاورمحرومان تشکر تودر💔💔💔این مردمی🙏🙏🙏🙏🙏
بسیجی
Iran, Islamic Republic of
کسی که شبانه به پروژها سرکشی میکنه بدون هیچ رسانه ای واقعانیتش خیروهدفش کاراست یکی ازمسولین گچساران،اگربیادملاقات بیماری تا ۵دوربین رسانه همراش است جا دارد نمایندگان محترم ازاستانداردلسوزحمایت بیشتری کنن
بویراحمد
Iran, Islamic Republic of
استاندار راست میگه وقتی دو تا از اقوام. در سازمان برا افراد خا. و کمک موردی.. می نویسند و برای مرکز خود در گچساران .د و برای معاونت هم رد می شوند و مدیر با آنان هم برخورد نمی کند باید هم استاندار چنین حرفهایی بزند تازه همین د.هم با این همه خلاف بازارگرمی میکنند و دنبال مدیرکلی هستند ههههه!1!
Iran, Islamic Republic of
مدیر شهرکهای صنعتی راعوض کن اقای استاندار
کارگر
Iran, Islamic Republic of
اگه دلسوز مردم هستی ورنبال اشتغال زایی هستی بنام مدیر شهرکهای صنعتی را برکنار کن
کارمند
Iran, Islamic Republic of
کاش اقای استاندار که خودش را عالم بر هرچیزی میداند اول تحقیق کند بعد نطق کند استان ما شده محل اموزش حتما اقای احمدی هم اموزشهای لازم را خواهد دید و تجربه می اموزد و به استانش بر میگردد
کریم
United States
مدیر کل بهزیستی و ثبت احوال باید تغییر کنند این.
بیکار
Iran, Islamic Republic of
درسته مدیریت این همه بی کفایتی مدیران از چند سال گذشته تا حال کار سختی است
اما آقای استاندار سابقه یکی از معاونین خودش رو که به بازرسی کل کشور هم رسید اگه نگاه بندازه کاملا متوجه میشه که مبارزه با فساد به این آسونیا هم نیست
وقتی با رانت معاونین استاندار انتخاب شدن دیگه امیدی به پایان خوش کار آقای احمدی هم نیست
دانا
Iran, Islamic Republic of
سخن درمانی +اقتدارگرایی =محصول مدیریت فعلی
تخریب یا نقد مجلس یازدهم؟!

تخریب یا نقد مجلس یازدهم؟!

هر چه مجلس کوتاه بیایید، دیگران او را به گوشه رینگ برده و مورد ضرباتی قرار می‌دهند. تخریب‌گران ...
اختلال عاطفی فصلی؛ از علائم تا درمان

اختلال عاطفی فصلی؛ از علائم تا درمان

باور بر این است که اختلال عاطفی فصلی به دلیل اختلال در ریتم شبانه روزی بدن رخ می دهد....
سبقت «واکسن آنفولانزا» از «دنا پلاس»

سبقت «واکسن آنفولانزا» از «دنا پلاس»

رئیس کمیسیون بهداشت و درمان مجلس در مصاحبه‌اش اشاره کرد که از 16 میلیون واکسن آنفولانزای ...
1