تاریخ انتشار
دوشنبه ۲۲ آذر ۱۳۹۵ ساعت ۱۲:۴۱
کد مطلب : ۲۱۵۸۷۲

نشست هم‌اندیشی فعالان سیاسی و اجتماعی با فرماندار لنده (+ عکس)

۲
۰
کبنا ؛برگزاری نشست هم اندیشی نخبگان و صاحب نظران با فرماندار جدید شهرستان لنده در سالن جلسات ساختمان شهرداری برگزار گردید.
img-20161211-wa0017
این جلسه که با حضور ۴۵ نفر از نخبگان و صاحب نظران و فرماندار لنده برگزار و نقطه نظرات و دیدگاه‌ها پیرامون برخی از مسائل این شهرستان مطرح شد.
صفا فضیلت مسئول برگزاری این نشست ضمن خیرمقدم و تبریک آغاز دهه امامت بیان کرد: شکل گیری این نشست با حمایت فرماندار جدید نشان از ارزش خاص وی برای نخبگان و صاحب نظران و جایگزینی خرد جمعی بر تصمیم گیرهای انفرادی در برنامه‌های فرماندار جدید هست.
مسئول برگزاری نشست در ادامه از تمام کسانی که مستحق حضور در این نشست بودند ولی به خاطر نبود سالن کنفرانس و جلسات مناسب در شهرستان لنده از اینکه نتوانست به خاطر کمبود فضا در خدمت دوستان بیشتری باشیم عذر خواهی کرد و داشتن یک سالن مناسب برای چنین نشست‌هایی را از مهم‌ترین مطالبات امروز شهرستان لنده دانست.
فضیلت در ادامه بیان داشت که این نشست با هدف بیان مهم‌ترین مطالبات، مشکلات و پتانسیل‌ها شهرستان لنده از نگاه نخبگان و صاحب نظران برگزار شده است. و امیدواریم بیان دیدگاه دوستان حاضر در جلسه بتواند فضایی کلی از شرایط لنده برای فرماندار جدید ترسیم نماید همچنین وی از شهردار محترم شهرستان لنده به خاطر همکاری جهت شکل گیری این نشست تقدیر و تشکر کرد.
در ادامه هر یک از دوستان حاضر در نشست به بیان دیدگاههای خود نسبت به شهرستان لنده پرداخت. درتاج خواهان کمرنگ‌تر شدن غلظت تفکرات سیاسی در شهرستان لنده شد و از هر دو جناح خواست در هنگام قرار گرفتن در قدرت چشم خود را بر توانایی‌های جریان مخالف نبندند.
عیسی تقوی فرد دومین صحبت کننده جلسه بود، وی برای بهبود کارایی مطلوب‌تر آموزش و پرورش به ارائه پیشنهادات و راهکارهایی پرداخت.
منصور خسروی با ترسیم نقشه راه شهرستان لنده خواهان خروج لنده از بن بست ارتباطی، استفاده بهینه از آب مارون و جلوگیری از ورود فاضلاب‌های شهری به رودخانه مارون شد.
محمد ظاهر آخش از دیگر افراد حاضر در این نشیت بود وی از تمام حضار خواست که به جد در جهت صرفه جویی در آب برق و گاز بکوشند و آن را به یک فرهنگ در لنده تبدیل کنند همچنین وی از فرماندار جدید خواست نسبت به ساماندهی آژانس‌های شهری و افراد شاغل در این آژانس‌ها، زیر ساخت‌های شهری، کیفیت نان و ستاد بحران شهرستان لنده توجه ویژه‌ای داشته باشد و در جهت بهبود این مسائل بکوشد.
کورش محمدی بیش از همه دغدغه اهالی هنر را داشت وی خواهان توجه بیشتر به هنر و هنرمندان در این شهر شد و از فرماندار جدید خواست جهت احداث هنرسرا و فرهنگ سرا در این شهر بکوشد.
همچنین وی از نبود آزمایشگاه مناسب و کتابخانه غنی در این شهر گلایه کرد. غلام محمد مونه‌زاده به نمایندگی از اعضای شورای شهر نکاتی را بیان کرد قنبر زکی‌نژاد از کمبود نشاط و شادابی در شهر لنده گلایه کرد و خواهان برگزاری برنامه‌های شاد در شهرستان لنده شد.
علی محمد دوستی باز زبان علمی معتقد بود که راه توسعه شهری از توسعه روستا‌ها خواهد گذشت و از فرماندار خواست که اگر به فکر توسعه شهرستان لنده هست عنایت و توجه ویژه‌ای به روستاهای لنده داشته باشد.
رسول غفاری وضعیت دانشگاه پیام نور لنده را تشریح کرد و مشکلات این دانشگاه را برشمرد.
عطب الله آهنجان از استقرار ادارات در شهر لنده بعد از تبدیل این شهر به شهرستان و عدم تاثیر گذاری آن‌ها در سرنوشت جوانان بومی جویای کار گلایه کرد. مهندس بدیع‌زاده خواهان استقرار اداره فنی و حرفه‌ای در شهرستان لنده شد. همچنین حاج آقا خسرو‌نژاد مشکلات فرهنگی شهر را تشریح نمود بهمن محمدی نکاتی را در مورد مشکلات شهر بیان کرد. همچنین زمان پاداش،
البرز محمد خانی و سیف الله محمدی نسب و احمد مرادی به ارائه پیشنهادات خود پرداخت.
کریمی‌نژاد فرماندار لنده در این نشست با تشکر و قدردانی از حاضرین اظهار کرد: ایده‌ها و بیانات تمام شماها را پذیرا هستم و امیدوارم بتوانم از نظریات و ایدهای همه نخبگان و صاحبنظران چه آنهایی که در جمع ما حضور دارند و چه آنهای که در خدمتشان نیستم بهره ببرم.
کریمی‌نژاد در ادامه بیان کرد شهرستان لنده از قدیم مهد علم فرهنگ و ادب بوده است. و از دیرباز مرکز ثقل تصمیمات بخش ثلاث بود.
وی ادامه داد: انشاالله با حضور نخبگان و صاحب نظراتی چون شما‌ها لنده بتواند به اعتبار و اهمیت گذشته خود برگردد.
وی همچنین از همه‌ی نخبگان و صاحب نظران و گرایشات سیاسی جهت توسعه شهرستان لنده یاری خواست.
در پایان حسنعلی حسنپور معاون فرماندار خواهان تشکیل کمیته‌های تخصصی از میان جمع برای حل مشکلات و ارائه راه حل در ادمه کار شد. این نشست بعد از سه ساعت و نیم پایان یافت.
---------------------
خبر ارسالی
---------------------
نام شما

آدرس ايميل شما

تشکیل استان کهگیلویه بزرگ
Europe
قطعا این اوضاع حق هیچکدام از شهرهایمان نیست...
اصلاح طلب
Iran, Islamic Republic of
من احساس میکنم به غیر از سه الی چهار نفر نخبه در این جمع ندیدم / آقایی که دعوت از نخبگان کردی فقط این را بگم متاسفم برات / جواب این حرکت اصلاح طلبان را در انتخابات ببینید/ هم در شورا / هم در ریاست جمهوری
نامه نوبخت برای اختصاص 120 میلیارد از اعتبار کرونا به دانشکده محل تدریس دختر حسن روحانی +  سند

نامه نوبخت برای اختصاص 120 میلیارد از اعتبار کرونا به دانشکده محل تدریس دختر حسن روحانی + سند

30 تیرماه نامه‌ای توسط نوبخت به امضا رسیده که در آن آمده، مبلغ 120 میلیارد تومان از محل ...
ناگفته‌های عادل از بی‌عدالتی‌‌ها به«نود»

ناگفته‌های عادل از بی‌عدالتی‌‌ها به«نود»

پس از يک سال و 7 ماه سکوت، بالاخره عادل فردوسي‌پور اشاره‌اي به پايان کارش در برنامه 90 ...
محمد امامی کیست و اتهامش چیست؟

محمد امامی کیست و اتهامش چیست؟

محمد امامی از تهیه کنندگان جوان و مشهور سینماست که در سال‌های اخیر نامش با فساد کلان ...
1