تاریخ انتشار
پنجشنبه ۳ ارديبهشت ۱۳۹۴ ساعت ۰۱:۲۴
کد مطلب : ۱۰۱۱۰۴

نشست‌های پنهانی در گچساران، بویراحمد و کهگیلویه

۲
۰
کبنا ؛این روزها گروه‌های مختلف سیاسی استان کهگیلویه و بویراحمد جلساتی را برگزار کردند.
به گزارش کبنا نیوز از یاسوج، نشست جوانان اصولگرای گچساران برگزار شد و عزیزاله رحمانی‌اصل در این نشست، اظهار کرد: در حوزه انتخابیه گچساران و باشت برای انتخابات مجلس دهم جرقه وحدت در بین اصولگرایان زده شده است و هم‌اکنون یک شورای راهبردی ۱۵ نفره در گچساران وضعیت و ویژگی‌های نامزدها را بررسی می‌کنند و ان شاءالله بتوانیم به یک گزینه معقول برسیم.
رحمانی‌اصل ادامه داد: خبر وحدت اصولگرایان گچساران و باشت هراس و ترس در جریان رقیب بوجود آورده و حرف‌های زیادی برای گفتن داریم.
همچنین برخی از اطلاعات، از دعوت محمد موحد نماینده سابق بهبهان و شهرستان‌های کهگیلویه و بهمئی توسط گروهی از سیاسیون در گچساران خبر می‌دهند، ولی  این خبر به طور رسمی اعلام نشده است و اطلاعاتی پیرامون صحت این نشست موجود نیست.
*خبری هم از جریان اصلاح‌طلبان گچساران نیز تاکنون منتشر نشده است.
به گزارش کبنا نیوز از یاسوج، در یاسوج مجمع نیروهای خط امام استان کهگیلویه و بویراحمد روز چهارشنبه ۲ اردیبهشت ساعت ۱۸ جلسه‌ای برگزار کردند و در این جلسه رضاتوفیقی از سران اصلاح‌طلبان استان نیز حضور داشت.
اصولگرایان بویراحمد با نیامدن ستار هدایت‌خواه دچار بلاتکلیفی و کسانی از این گروه سیاسی برای کاندیداهای انتخابات مجلس بر سر زبان‌ها هستند.
وضعیت اصلاح‌طلبان بویراحمد در حالتی نامعلوم است.
همچنین در حوزه کهگیلویه، اصولگرایان مخالف نماینده فعلی شهرستان‌های کهگیلویه، بهمئی، چرام و لنده نشست‌های خود را به طور مرتب برگزار کرده‌اند و البته نتیجه نهایی آن هنوز مشخص نشده است.
اصلاح‌طلبان کهگیلویه هنوز به وحدت نرسیده‌اند و تاکنون حرکتی برای رفع کدورت‌ها و اتحاد انجام نداده‌اند، گرچه قبلاً برخی از خبرها از وحدت اصلاح‌طلبان کهگیلویه می‌گفتند ولی عملاً خبری دقیقی در این خصوص مخابره نشده است.
بنابر این گزارش، افرادی زیادی از بین دو گروه اصولگرایان و اصلاح‌طلبان کهگیلویه تا این لحظه برای کاندیداهای انتخابات مجلس دوره دهم این حوزه انتخابیه مطرح شده‌اند و به نظر می‌رسد در آینده این دو گروه با تعدد کاندیداها روبرو شوند.
گروه سیاسی کبنا نیوز به زودی فضای سیاسی استان را مورد تحلیل و بررسی قرار خواهد داد.
نام شما

آدرس ايميل شما

فولادوند
Iran, Islamic Republic of
عزیزرحمانی خودتوخسته نکن حداقل کسی رابرای جوانان انتخاب کنیدکه بتواندحرف بزندچون وجودرحمانی الکس راهی یدالله مرادی کیوقیطاس کاوس قبادی یعنی فراری دادن جوانان
بهار
Iran, Islamic Republic of
مردان میدان این دوره دکتر نریمان ودکتر هدایت خواه
ريزش غيرمنتظره بازارها

ريزش غيرمنتظره بازارها

قیمت‌ها در بازار ارز، سکه و خودرو طی روز گذشته با ریزش چشمگیری مواجه شد که در گزارش زیر ...
«مومو» را با کودکان خود آشنا کنید

«مومو» را با کودکان خود آشنا کنید

قدیم‌ترها والدین که می‌خواستند کودکان خود را بترسانند از «لولو خورخوره» برای آنها می‌گفتند ...
(عکس) ورزشکار منکر کرونا بر اثر ابتلا به آن درگذشت

(عکس) ورزشکار منکر کرونا بر اثر ابتلا به آن درگذشت

دیمیتری استاژوک ورزشکار مشهور بدنسازی در پست اینستاگرام خود نوشت: من همان کسی هستم که ...
1