تاریخ انتشار
سه شنبه ۱۲ ارديبهشت ۱۴۰۲ ساعت ۲۱:۲۶
کد مطلب : ۴۶۱۸۵۴
به مناسبت هفته معلم؛

گفت‌وگوی متفاوت کبنانیوز با معاون آموزش‌وپرورش کهگیلویه و بویراحمد؛ زمانی که آموزش و پرورشی را تحویل گرفتیم در تمام شاخص‌ها، آخر بودیم! / میانگین نمرات دانش‌آموز کهگیلویه وبویراحمد زیر 10 بود/ معلمان مورد اعتمادترین قشر در جامعه هستند / در استان ما بازار شایعه خیلی داغ است/ آموزش و پرورش استان خیلی سیاسی‌بازی نکرده است / خیلی از مدیران مدارس مخالف نمایندگان هستند / مسمومیت‌ها شیطنت دانش‌آموزان بود

۷۷
۳
گفت‌وگوی متفاوت کبنانیوز با معاون آموزش‌وپرورش کهگیلویه و بویراحمد؛ زمانی که آموزش و پرورشی را تحویل گرفتیم در تمام شاخص‌ها، آخر بودیم! / میانگین نمرات دانش‌آموز کهگیلویه وبویراحمد زیر 10 بود/  معلمان مورد اعتمادترین قشر در جامعه هستند / در استان ما بازار شایعه خیلی داغ است/ آموزش و پرورش استان خیلی سیاسی‌بازی نکرده است  / خیلی از مدیران مدارس مخالف نمایندگان هستند / مسمومیت‌ها شیطنت دانش‌آموزان بود
کبنا ؛
هر کسی را مدیر مدرسه بگذارید، حتماً طرفدار کسی هست. مگر کسی هست که بی طرف باشد؟ اما من واقعاً ندیده‌ام نماینده‌ای در ارتباط با مدیریت مدارس توقعی داشته باشد. حتی خیلی از مدیران مدارس را هم داریم که مخالف نمایندگان هستند.
به گزارش کبنا، محمد جمالی آرند _معاون آموزش متوسطه آموزش و پرورش کهگیلویه و بویراحمد_ در گفت‌وگو با کبنا نیوز، ضمن گرامیداشت یاد شهید مرتضی مطهری و تبریک هفته معلم عنوان کرد: یادی می‌کنیم از معلمانی که در خاک خفته‌اند، آن‌هایی که در هشت سال دفاع مقدس جان شیرین‌شان را فدا نمودند و همچنین یادی می‌کنیم از معلمانی که در دوران کرونا برای دانش‌آموزان گوهر وجودشان را تقدیم کردند.
وی با بیان این‌که نگاه جامعه به معلم باید متفاوت‌تر از همه قشرها باشد، گفت: البته شاید برخی از ما معلمان، اشکالاتی داشته باشیم و نتوانسته باشیم آن‌طور که باید نقش خود را به درستی ایفا کنیم، اما قاطبه معلمان خوب هستند.
وی در ادامه با اشاره به این‌که همه امورات جامعه معمولاً در دست معلمان است، گفت: طبق آخرین نظرسنجی‌ها، معلمان مورد اعتمادترین قشر در جامعه هستند و امیدواریم روزی جامعه به این بلوغ برسد که نقش معلم را دوباره بازیابی کند.
جمالی گفت: زمانی تنها رسانه معلم بود، اما امروزه رسانه‌های متفاوتی در جامعه وجود دارند و خیلی از افراد در راستای این هستند که معلم را تخریب کرده و ستون‌های مورد اعتماد را بشکنند.
وی ادامه داد: من اعتقادم بر این است که آن‌ها تا حدودی توانسته‌اند معلمان را بزنند.
جمالی با بیان این‌که آموزش و پرورش مسئولیت تربیت رسمی دانش‌آموزان را بر عهده دارد، گفت: نقش تربیتی معلم بی‌بدیل است و هیچ جایگزینی برای معلم وجود ندارد.
وی ادامه داد: اما دانش‌آموز تنها شش ساعت در اختیار آموزش و پرورش است و مابقی در اختیار جامعه، رسانه، فضای مجازی، کانال‌های ماهواره‌ای و ... است.
وی تأکید کرد: هر چند برخی از افراد، ممکن است اشتباهی وارد آموزش و پرورش شده باشند، اما پاک‌ترین، پای کارترین و معتقدترین افراد در آموزش و پرورش حضور دارند.
محمد جمالی آرند
وی در ادامه در پاسخ به یکی از سؤالات خبرنگار کبنا نیوز مبنی بر سیاسی شدن آموزش و پروش کهگیلویه و بویراحمد گفت: آموزش و پرورش باید سیاسی باشد و آموزش و پرورشی که سیاسی نباشد، مرده است. چرا که یکی از ساحت‌های آموزش و پرورش سیاست است و باید سیاست در آموزش و پرورش تدریس شود. اما با این وجود بین سیاست و مسائل شبه‌سیاسی فرق وجود دارد.
وی ادامه داد: من اعتقاد ندارم نمایندگان در آموزش و پرورش خیلی دخالت می‌کنند؛ این یک نهاد حاکمیتی و تأثیرگذار در جامعه است و معلمین نیز پیشقراولان سیاست هستند.
جمالی گفت: 14 هزار معلم در استان وجود دارد؛ بنابراین همین عامل باعث شده سیاسیون چشم طمع به آموزش و پرورش داشته باشند، اما آموزش و پرورش استان خیلی سیاسی‌بازی نکرده است.
وی با بیان این‌که زمانی که آموزش و پرورشی را تحویل گرفتیم در تمام شاخص‌ها، استان آخر بودیم، افزود: ما در آموزش و پرورش استان کهگیلویه و بویراحمد نگاه‌مان به نیروهای انقلابی بود و تلاش کردیم این نیروها در راس قرار بگیرند و حالا آموزش و پرورش حرف‌های متفاوتی نسبت به گذشته دارد.
وی به مصوبه جدید شورای عالی انقلاب فرهنگی اشاره کرد و گفت: بر اساس این مصوبه، امسال 40 درصد، سال بعد 50 و سال بعد از آن 60 درصد معدل کنکور تأثیر دارد.
وی تلویحاً از عملکرد آموزش و پرورش در سال‌های گذشته انتقاد کرد و ادامه داد: سال‌های گذشته، میانگین نمرات دانش‌آموزان استان زیر 10 بود و دانش‌آموزی که میانگینش زیر 10 است اصلاً امکان رقابت در کنکور را ندارد.
وی در خصوص این سوال که آیا نمایندگان در انتصاب مدیران مدارس نقش دارند؟ گفت: هر کسی را مدیر مدرسه بگذارید، حتماً طرفدار کسی هست. مگر کسی هست که بی طرف باشد؟ اما من واقعاً ندیده‌ام نماینده‌ای در ارتباط با مدیریت مدارس توقعی داشته باشد. حتی خیلی از مدیران مدارس را هم داریم که مخالف نمایندگان هستند.
در ارتباط با سؤال کبنا نیوز مبنی بر این‌که برخی از نیروها در آموزش و پرورش، تخصص لازم را در نقش معلمی ندارند، گفت: من معتقدم بسیاری از به‌کارگیری‌ها ناشی از اشکالاتی است که در قانون وجود دارد و دست آموزش و پرورش درباره نحوه انتخاب نیروها بسته است. اما اگر قرار باشد خود آموزش و پرورش بانی انتخاب باشد دستش بازتر است.
وی در واکنش به این موضوع که آیا استاندار کهگیلویه و بویراحمد از مدیرکل آموزش و پرورش رضایت دارد یا خیر؟ گفت: بنده تا جایی که اطلاع دارم استاندار از مدیرکل آموزش و پرورش حمایت می‌کند و در ارتباط با بحث تغییرات مدیریتی چیز خاصی نشنیده‌ام. اما متأسفانه در استان ما بازار شایعه خیلی داغ است.
جمالی در خصوص طرح رتبه‌بندی معلمان در آموزش و پرورش گفت: رتبه‌بندی کار بسیار بزرگی در آموزش و پرورش است که در دولت سیزدهم با همکاری مجلس انجام شد و هر چند اشکالاتی دارد، اما در سریع‌ترین زمان ممکن اصلاح خواهد شد و همکاران هیچگونه نگرانی نداشته باشند؛ چرا که به رتبه‌ای که استحقاق آن را داشته باشند می‌رسند.
جمالی در ادامه به اقدامات خود در معاونت متوسطه اشاره کرد و گفت: خروجی آموزش و پرورش در آموزش متوسطه کاملاً نشان داده می‌شود؛ با این‌که در فنی‌وحرفه‌ای استان آخر بودیم، اما با کار انقلابی که در سطح استان شد، توانستیم رتبه سوم کشوری را کسب کنیم.
محمد جمالی آرند
وی افزود: کسب این رتبه سبب شد اعتبارات بسیار خوبی به استان اختصاص داده شود.
وی ادامه داد: امسال نیز با اقداماتی که انجام شد، توانستیم در پروژه مهر رتبه چهارم کشوری را کسب کنیم.
جمالی گفت: در خصوص ارتقای معدل دانش‌آموزان اقداماتی صورت گرفته که یکی از آن‌ها تفاوت نوع نظارت نسبت به گذشته است و از نمرات تک به تک مدارس استان را تجزیه و تحلیل کردیم.
وی افزود: آسیب‌ها را شناسایی و راهکارها را به مدارس اعلام کردیم و همچنین کلاس‌های فوق برنامه، مسابقات علمی و آزمون‌های شبه‌نهایی برگزار کردیم.
وی افزود: علاوه بر برگزاری جلسات با اولیای دانش‌آموزان، سایتی را طراحی کردیم که کلیه سوالات و نمونه آزمون‌ها را از سراسر کشور جمع‌آوری و در این سایت بارگزاری کردیم.
وی در ادامه به احتمال تخلف مدیران مدارس اشاره کرد و گفت: گهگاهی ممکن است برخی از مدیران تخلفاتی بکنند که از چشم آموزش و پرورش دور بماند و در مواردی که بازدید کردیم، موارد زیادی لغو ابلاغ کردیم.
در ادامه وارد سؤالات شخصی‌تری در خصوص محمد جمالی آرند شدیم. وی با بیان این‌که من سه فرزند دارم، گفت: من معلم خانه هستم و معتقدم یک معلم هم پدر است، هم ناظم است، هم رفیق است هم همدرد است و همه نقش‌ها در درون واژه معلم کاملاً جمع شده است.
وی ادامه داد: هیچ‌کدام از فرزندانم را به غیرانتفاعی نبرده‌ام و همگی در مدارس دولتی درس می‌خوانند؛ چرا که معتقدم من اعتقاد دارم مدارس دولتی باید تقویت شوند.
در ادامه واژه‌هایی را از جمالی آرند پرسیدیم و به او گفتیم نظر خود را درباره آنها بیان کند.
معلم: عاشق
فرزند: جگرگوشه
چرام: وطن
عملکرد عزت‌خواه: مثبت
اداره‌کل آموزش و پرورش: پناهگاه معلمین
عزت‌خواه: رفیق مهربان، پاک‌چشم و پاک‌دامن
مدارس غیرانتفاعی: همیار آموزش و پرورش
اولین معلم: آلابخش حیاتی است که هنوز به دیدارش نرفته‌ام؛ همه معلمان ابتدایی‌ام در قید حیات هستند ولی هنوز پیام تبریک روز معلم برای آن‌ها نفرستاده‌ام.
ترافیک مدارس: یک معضل بسیار سنگین در استان
هادی زارع‌پور: انسان خوش‌برخورد
روشنفکر: نماینده پی‌گیر و همراه آموزش و پرورش
موحد: نماینده جدی، پیگیر و حامی آموزش و پرورش
پایی که جاماند: من دوبار آن را خوانده‌ام اثر سید ناصر حسینی‌پور نماینده محترم مردم گچساران و باشت
محمد جمالی کیست؟ سوال سختی است
نام شما

آدرس ايميل شما

Iran, Islamic Republic of
نه آموزشی مانده نه پرورشی
بخشداری فرهنگی
Iran, Islamic Republic of
تفنگهایی که انداختید
سرودهایی که خواندید
شعارهایی که دادید
امیدهایی که داشتید
همه به پای منافع خانوادگی و تنگ نظری و حسادت ذبح غیرشرعی شد
آموزش پرورش را هم زدید نابود کردید به معلمان فقیر هم رحم نکردید
نماینده عضو کمیسیون آموزش که باید منادی عدل و عدالت و ارتقا جایگاه آموزش و پرورش باشد!!!!
Iran, Islamic Republic of
از رانت موحد معاون شد ... فوق لیسانس ادبیات از دانشگاه آزاد گرفت و سواد مربوط به دهها سال قبل است
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
حتما می خوای بگی رتبه تک محصول کار خودتونه
نه عزیزم ۱۱سال قبل رو ببین
مدیر کل بعدی خودتی خوبه
ما را رها کن
از دنا
Iran, Islamic Republic of
مگر شما قبل از پستتان آموزش پرورشی نبودید که میگویید زماتی که آموزش و پرورش را تحویل گرفتیم در همه زمینه ها آخر بودیم مگر شما آنجا کار نمیکردید .
Iran, Islamic Republic of
این که قبلا در همه شاخص ها استان آخر بوده ایم.

فقط فرار رو به جلو است. کلا مدیریت در کشور ما همینطوری است.
شما که کارمند آموزشو پرورش بودید و می دانستید در همه شاخص ها آخر هستیم و شما هم نمی توانید برای شاخص ها کار کنید.

پس به چه دلیل مسئولیت گرفته اید.

حرف زدن هم حدی دارد
شیخ....
Iran, Islamic Republic of
خودش رییس چرام بود ۷سال حتما به سیروسیاحت مشغول بوده وای از بی انصافی
Iran, Islamic Republic of
واقعا" برات متاسفم ؛ فقط بگو چند نفر از کادر اداره ی کل از دو تا خانواده اند؟
تو هم مجبوری
مگر از آموزش و پرورش هم آموزشی و یا پرورشی مانده است؟
Iran, Islamic Republic of
آموزش و پرورش بدترین دوران را می گذراند
آموزش و پرورش محل و جایگاه تشکیل جلسات برای یکی دو خانواده شده است،آن هم جلسات خانوادگی
Iran, Islamic Republic of
هزار شرف رحمت به زارع پور اصلاح طلب که صداقتی داشت
Iran, Islamic Republic of
.باید هرچه سریعتز به خاطر تشکیل شوهای سیاسی از سوی دستگاههای ناظر و استفاده ی شخصی از امکانات آموزش و پرورش به نفع کار تبلیغاتی یک نماینده ی خاص عزل شود.
Romania
آموزش و پروش را نابود کردید با سر دسته تان عزت خواه باید همه تان عزل شوید
Iran, Islamic Republic of
دروغ گویی رابه بچه های مردم آموزش ندید
Iran, Islamic Republic of
بدبخت بیجاره اون رئیس خودش اقرار کرده که سیاسی کاری کرده، بعد تو می خواهی منکر شوی؛مگر همین در چرام اعلام نکرد؟
مگر اموزش و پرورش الان به محل تاخت و تاراج دو سه خانواده تبدیل نشده است؟
Romania
آقای استاندار اگه برای مردم میخواهی کار کنی دلشاد و عزت خواه و معاون پشتیبانی ایشان باید عزل شوند بجز کار انتخاباتی چه کاری کرده اند برای آموزش و پرورش
Iran, Islamic Republic of
اووووفی نکشیمون
Iran, Islamic Republic of
اونجایی که میگه میانگین‌نمرات دانش اموزان استان زیر ۱۰ بوده مشخصه که صداقت در حرفات نیست
وبقیه حرفات..
Iran, Islamic Republic of
🤣🤣😂
مختار
Iran, Islamic Republic of
، این همه برای چی‌؟؟؟؟ من خودم صدبار التماست کردم، که در تقسیم کارمعلم های ، خدارا در نظر بگیر،،،
سجاد
Iran, Islamic Republic of
یه عده فقط وظیفه نظر دادن تو کامنتا کبنا بغشون محول شده ک هیچ من ای گپل نی 🤣🤣🤣
علی اکبر
Iran, Islamic Republic of
حرف هزینه نداره بگو تا بينم چه میشه کرد فعلا حرف خیلی خیلی خریدار داره بزن تا حداقل خودت راضی باشی ب
جوادی
Iran, Islamic Republic of
درود بر شما معاون آموزشی توانمند
چراغ
Iran, Islamic Republic of
شفافیت خیلی خوب است.معاون پرتحرکی است ‌.علاوه بر این که خیلی پیگر هست کاملا چهره ای سیاسی است.
بویراحمد
Iran, Islamic Republic of
سلام احتمالا شما اصلا خبر از آموزش و پرورش بویراحمد ندارید که چه کسانی مدیر هستند تازه مدیرانی گذاشتن که چیزی از آموزش نمیدونن... همه طرفدار نماینده..... جنابعالی اصلا خبر از مدارس ندارید بروید تحفیقات میدانی انجام بدید.. تا متوجه شوید خط بازی در آموزش و پرورش بویراحمد هست یا نه
چرومی
Iran, Islamic Republic of
در زمانی رییس چرام بود خیلی پیگر بودن.موفق باشند
Iran, Islamic Republic of
پیگیر چی،،، همیشه دنبال سهم خواهی بوده و به جای کار آموزشی صرفا سیاسی کاری میکنه در مدارس / از همه دانش آموزان درس شون ضعیف تر و اتفاقا یکی از فرزندانش در مدارس غیرانتفاعی درس خونده،،
تقی پور
Iran, Islamic Republic of
ما که دوست داریم.
احمد
Iran, Islamic Republic of
زارعپور ایشان را عزل کرد ولی جمالی از ایشان تعریف کرده.این نشان از بزرگی وی هست ‌.درود بر انسان با اصالت
Iran, Islamic Republic of
این عادت همیشگی میخاد خودش نشون بده اگه الان بهش بگید برو و دورترین و محرومترین نقطه مدیر باش سریع میره چون دوس داره دیده بشه مگه نمی بینی هر روز تو شبکه دناست و حرفای تکراری میزنه
همشهری
Iran, Islamic Republic of
خدایی بعد از زارع پور آموزش و پرورش کهگیلویه وبویراحمد نابود شد.. آقای معاون لطفا اطلاعاتتون بیشتر کنید شما ظاهرا خبری از ادارات آموزش و پرورش ندارید اتفاقا در باشت تمام مدیران امسال عوض شد در بویراحمد هم همینطور همه طرفدار نماینده کسانی که بلد نیستن آموزش چیه لطفا با این اطلاعاتی شما داارید یکی از مدیرانی هستید که باید عزل شوید
باشت و بویراحمد و کهگيلويه
Iran, Islamic Republic of
درست میگید... نماینده اسم نمیبره که چه کسی مدیر بزار ولی به شما مسؤل میگه هم خطی هامون پست بهش بده.. مگه خودت نه بواسطه نماینده اومدی.. متاسفم براتون که تو روز روشن کم و زیاد میگید لطفا برید سری به آموزش و پرورش بویراحمد بزنید ببینید از سرایدارهای که امسال وارد کرد تا مدیران و معاونان همه از نماینده هستند یا نه بعد مصاحبه کنید
کامران
Iran, Islamic Republic of
اتفاقا بعد از زارع پور دیگه آموزش و پرورشی نماند... اگر دستاوردی تاذالان بوده همه از زحمت های کادر آقای زارع پور بوده که صمیمانه کار میکنند دوستانه مشملات حل میکردند
Iran, Islamic Republic of
سلام .نمیدونم کی هستین و از کدوم جناح سیاسی چون اصلا معلم نیستم ولی ادا؟ری هستم در ادارات استان. چرا میگویید . در دوران قبلی خیلی شاخصهای خوبی بوده و رشد داشته اید .چرا همه چیز را بنام خودتان مصادره می کنید. در قیامت پاسخگو هستید. و اینکه اتفاقا آموزش و پرورش نباید سیاسی باشد چرا که نتیجه شد ضعف در آموزش، پرورش قوم و باند بازی و حضور معلمان وحشتناک بی سواد و کارنابلد. اگر کسی بتونه و علم. داشته باشه بچش از منجلاب آموزش و پرورش و ... نجات می دهد. چون معلمی نیست که درس بدهد
جمالی
Iran, Islamic Republic of
سلام آقای جمالی از اطرافت شروع همه معاونبن و مدیر کل همه جدید با سفارشات نماینده هاست اگر سفارش نماینده نباشه چرا از معاونین قبلی کسی نیست لطفا به ادارات بیشتر سر بزنید تا اطلاعاتتون بیشتر بشه ظاهرا خبر از ادارات ندارید
Germany
وجدان یگانه محکمه ای است که احتیاج به قاضی ندارد درست قضاوت کنید که درست قضاوت شوید از خدا بترسید نه از بندگان خدا آقا شما چیزی شنیدید که باورش برای مردم راحت تر است ولی این قابل هضم برای خانواده ها نبود چون مردم و اولیا گرچه متاسفانه از وضعیت آموزش در استان ناامید شده اند ولی هنوز دستی بر آتش دارند و تلاش می کنند و مثل شما برای چند روزی ماندن بر صندلی قضاوت نمی کنند بلکه بر اساس وضع موجود قضاوت می کنند شما آموزش و پرورش را به تباهی کشانیدید چنان سیاست زدگی بر شما مستولی گردیده و شاید در فضای سیاسی موجود و حاکم چنان مغرور گشته اید متوجه حال و روز آموش و دانش آموزان این سرمایه های ملی این استان نیستید ضمن احترام به شخصیت ایمانی و اعتقای مدیر کل ولی حقیقت سادگی و ساده ایشان و زبان بازی و چاپلوسی و گزارش دهی دوربرانش حتما برای شخص مدیر کل تمام خواهد شد و آقای مدیر کل مارهای خوش خط و خالی در آستین دارد و مردم میانند دوره افول آموزش و پرورش است دوره افول انسانیت و مردانگی و راستی و راستگویی است و دروغگویی نشانه شقاوت قلب است و وقتی پول و پست و مقام و دنیا فقط هدف باشد قصاوت قلب و شقی قلبی ذات آدم می شود و انسان را از خدا و قیامت بیگانه می کند که چنین شد
Iran, Islamic Republic of
متاسفانه آموزش و پرورش استان در مدیریت جدید به فنا رفته است.
و درصورتیکی مسئولین استان و کشور فکری به حال تغییر مدیریت نکنند فاجعه ای بزرگ رخ خواهد داد.

وقتی خودشان اعتراف می کنند در سطح مدیر مدرسه هم سیاسی کاری می کنند . پس بدانید در مسئولیت های مهمتر آموزش و پرورش استان چه خبر است.

متاسفانه افراد ناتوان، بی سواد، بدون تجربه کار را بدست گرفته اند. کسانی که در حد کارشناس هم نیستند حالا مسئول شده اند.

فکری به حال آموزش استان کنید
معلم
United Arab Emirates
نیاز نیست که نماینده بیاد به تو بگه رئیس مدرسه را انتخاب کنم
با انتخاب شما و امثال شما توسط نماینده خودتون خودکار طرفداران نماینده را رئیس مدرسه میذارید نگاه اموزش پروش بهمئی کنید فقط نامی مانده نه آموزشی و نه پرورشی چون با رانت و لابی موحد انتخاب شده این خودش دیگه طرفداران نماینده را پست و منصب میده درصورتی که واقعا شرایط مدیریت را نداشته
ناشناس
Romania
اخ که این مصاحبه جوک سال بود بیشتر قسمت هاش
Iran, Islamic Republic of
احسنت بر این پیام
احسان
Iran, Islamic Republic of
فرقی نداره که رئیس جمهور باشی یا مدیر سازمان، وقتی پست میگیرن میگن که وامصیبتا، ما اینجا رو بهشت کردیم وگرنه اینجا قبل از ما جهنم بوده. ابن پروسه در این چند دهه از انقلاب ادامه داست و دارد. نتیجه : پس مملکت کی قراره آباد بشه؟
Iran, Islamic Republic of
/ معروف است به معاون سیاسی آ.پ. همه نگاه های این آقا جناحی است و برای محمد موحد است. دولت را هم فراموش کرده اند و کنار گذاشتند.
Germany
جناب جمالی خود مدیر کل در جایی گفته من دستورات و خواسته های صددرصدی نمایندگان را اجرا کردم و دوره تو هم به پایان خواهد رسید و این شعارها روشن خواهد شد معلم ذاتش صفتش ظاهرش باطنش انقلابی بی ریا است نشانه و رنگی از خدا دارند شما به خاطر چهار صباحی ماندن / معلم جانشین خدا بر روی زمین است شما راه گم کرده اید که عده ای از همکارانت را طوری دیگری می بینید شما. دور مدیر کل که با فشار سیاسی به ایشان تحمیل شده اید از سادگی ایشان استفاده می کنید
معلم
Iran, Islamic Republic of
خدایی چطور روت میشه حرف بزنی /کنار شما حیثیتی برای اموزش و پرورش نگذاشته است
آگاه _ معمولی
Iran, Islamic Republic of
سلام.
چطور میشود که سیاست بازی نباشد .
اما پاک دست تر از حاج عزت خواه در آموزش و پرورش وجود نداشته .
متاسفانه معاونین چون شما هستند .
♦️دوم اینکه دانش آموزان نمرات شون زیر ۱۰ هست ، اما جناب جمالی قبل از ان فرزند خود را دریابید. فرزند شما در مدرسه یادگار امام پایین ترین نمره را دارند ، ... پس جارو کردن را از در خانه خود شروع کنید .

نکته سوم در خصوص معاونان ، هر کدام از آنها اقوام خود را مشغول کردند بطور مثال آقای /، معلم ابتدایی را که چهار سال هم سابقه و تجربه ندارد ، در اداره کل مشغول کردند و بسیاری از آنها که خود میدانید .

باید قبول کنیم ، سیاست زده شدیم و بدبختی ها ، نالایقی ها و بی مسئویتی ها از همین جا شروع می شود .
باید به حال استان و تمام دستگاه ها ، گریست.
آگاه _ معمولی
Iran, Islamic Republic of
آموزش و پرورش دچار سیاست کثیف شده . بنظرم حاج عزت خواه باید اسید پاشی کند تا کثافت از آموزش و پرورش پاک شود .
Iran, Islamic Republic of
روشنفکر: نماینده پی‌گیر و همراه آموزش و پرورش
خخخخخخخخخخخخخخخخخخ
فرهنگی
Iran, Islamic Republic of
در انتخاب مدیران مدارس خاص دقت کنید
مدیر مدرسه ای که شهریه دانش آموز را کارت هدیه کرده و به مسئولین آموزش و پرورش می دهد، باید بازخواست شود.
معلم آگاه از شاخص
Iran, Islamic Republic of
جناب جمالی آرند واقعا دوست نداشتم هیچ وقت عملکرد ضعیف شما را زیر سئوال ببرم . .ولی جهت تنویر افکار عمومی چند نکته را در دفاع از عملکرد گذشتگان اینجا بیان میکنم.
اولین نکته که فرمودید در آموزش و پرورش سیاسی بازی وجود ندارد ...مگر خود شما به واسطه همین سیاسی بازی معاون نشده ای ؟
تربیت سیاسی و ساحت سیاسی که شما به آن اشاره کردید،نشان از عدم آگاهی شما ازمفهوم تربیت در سند تحول بنیادین به عنوان نقشه راه آموزش و پرورش میباشد که این نشان از ضعف مدیریتی شما در شناخت رویکردها و اهداف اسناد بالادستی در آموزش و پرورش میباشد.والا سیاسی بازیهایتان را با تربیت سیاسی توجیه نمی کردید.
در آموزش و پرورشی که حتی چینش سرایداران این قشر زحمت کش هم به واسطه رای دادن به نماینده انجام می گیرد،چگونه دم از عدم دخالت نمایندگان می زنید و به خود میبالید.
فرمودید زمانیکه آموزش و پرورش را تحویل گرفتید استان در همه شاخص ها پایین بوده برای من سئوال هست که شما که این همه واژه انقلابی گری تان گوش جامعه را کر کرده و خود را قدیس در همه جنبه ها و زمینه ها معرفی می کنید.چطور وجدانتان اجازه میدهد عملکرد گذشته آموزش و پرورش را که در تاریخ ماندگار شد را اینگونه زیر سئوال ببرید و بخاطر ضعف عملکرد خودتان آنها را ضعیف جلوه دهید؟
اسناد و مدارک کلیه شاخص ها در همه حوزه ها بویژه حوزه خودتان موجود است و اگر تا کنون و بعد از یکسال نمی دانی جایگاه شاخص ها استان در کجا قرار دارد به خود زحمت دهید و ازکارشناسانی که هنوز از دولت قبل دارند به شما کمک میکنند بپرسید تا نشانتان دهند.
معاون محترم پرداختن به رویکردها وسیاست های غلط شما در آموزش و پرورش استان که در آینده لطمه های جبران ناپذیری به آموزش و پرورش خواهد زد در اینجا میسور نیست و به احترام خوانندگان سایت وزین کبنا به آنها نمی پردازم فقط یک شاخص را در حوزه خودتان اینجا بیان میکنم آنهم بواسطه تنویر افکار عمومی ، میانگین نمرات امتحانات نهایی طی چند سال گذشته و قبل از شما در حال افزایش بود و میانگینی بالاتر 11 را در امتحانات نهایی استان داشت ولی متاسفانه در سال گذشته و با ورود شما افت شدید میانگین نمره را داشتیم بطوریکه جزء استانهای آخر شدیم..چطور با آگاهی از این موضوع به خودت جرات داده ای اطلاعات غلط به جامعه جهت فرار از پاسخگویی و سر پوش زدن به عملکرد ضعیفتان بدهید.
پرداختن به دیگر موضوعات واهی شما را در جای دیگر پاسخ خواهم داد .ونکته آخر اگر نبودند همین تیم قبلی (کارشناسان فعلی شما) شما الفبای مدیریت بر مهم ترین حوزه آموزش و پرورش به قول خودتان را بلد نبودید ،هر چند که الان هم به بیراهه می روید.وشما را نصیحت میکنم اگر چیزی در چنته خودتان است رو کنید والا زیر سئوال بردن عملکرد دیگران که امکان دفاع از خودشان در رسانه ها را ندارند هنر نیست.به قول شاعر:
گر همی خواهی قبول خاص و عام
پیشه خود کن تواضع، والسلام
Germany
ما شناختی از سابقه این عزیز که خود و دور برش را انقلابی و دیگران را غیره انقلابی می اند نمی دانیم باید دوستان و همشهری ها نظر بدهند
Iran, Islamic Republic of
میانگین نمرات اولا صوری هست وبیشتر نمرات واقعی نیستند ثانیا یه میانگین از امتحاناث نهایی بگیر ببین چقدر تغییر کرده.درکدام شاخص رشد بوده.درمسابقات آزمایشگاهی همیشه درکشور دانش آموز داشتیم .حتی امسال بخشنامه هم به مدارس برای اجرا ی ان ارسال نکردید.تمامی مسابقات فقط تا مرحله استانی هست ومرحله کشوری را حذف سدند چطور بدون اعزام دانش آنوز به کشوری شاخص گرفتید
بویراحمد
United States
مسئولان استانی و شهرستانی آموزش و پرورش کل هم و غمشان را گذاشته اند برای تشکیل گروهای واتساپی و معلمان ... و بدون اطلاع قبلی در جهت حمایت از روشنفکر عضو گروه می کنند، واقعا معلمان با عضویت در این گروه ها عزت و احترام خودشان را لکه دار میکنند، واقعا باید به حال این دسته از معلمان خون گریست. مسئولان آموزش و پرورش ک. ب. آموزش را کاملا رها کرده پرورش که از آموزش و پرورش بویراحمد رخت بسته.
شرافت
Iran, Islamic Republic of
، خودت سه هفته موحددروزارت شبانه روز دست به دامن مجموعه تصمیم گیر آموزش وپرورش کشور بود تاتوانست شما که تخصص تان ادبیات فارسی هست به معاونت انتخاب بشی ،مگه نمی بینی عزتخواه فامیل بازی کرده واکثر بستگانش را در جاهایی مهم پست بشون داده
چرام
Iran, Islamic Republic of
حیف وصدافسوس
محمد
United States
امیدوارم اقای جمالی،این حجم کامنت ها ا بخونند تا از میزان مقبولیت و مشروعیت حرف هایی که زدند پی ببرند انا مشتی نمونه خروارها خدایی عزت خواه فکرش،هم نمی کزد مدیر کل بشه ولی چرخش،روزگار دوره ........
چرام
Iran, Islamic Republic of
لطفا ادای معاون قبلی رو درنیار، چون با اون که یک نیروی متخصص وعلمی بود قابل مقایسه نیستی
باشت
Iran, Islamic Republic of
عزت خواه کجایی که جمالی بااین مطلب بی عزتت کرد
دم از اخلاق زدی د.واقعا چرا با انتشار مطالب .بی اساس تلاش همکارانتان رازیر سوال می برید.زارع پور و مجموعه معاونینشان الگوی اخلاقی بودند برای همه فرهنگیان
اداره کل
Iran, Islamic Republic of
/الفبای یک سند مالی را نمی داند
دل خوش به پستش هست
چندین نفر بادیگارد و عکس پخش کن دارد
یک روز سابقه مالی و امور اداری نداشت
فاجعه هست
همکار
Slovenia
واقعا متاسفم برای تون بهترین دوران آموزش و پرورش استان را با بدترین دوران مقایسه می‌کنید
نیروهای متخصص علمی با برنامه با تدبیر
دوران حاج زارع پور بودند
الان بدترین دوران آموزش و پرورش است
دبیر
Slovenia
آقای جمالی خودتون را خراب کردی
آقای دکتر رضایی نیروی علمی تخصصی بودن فقط دنبال پیشرفت و توسعه آموزش بود
ولی جنابعالی فقط دنبال مسائل سیاسی هستید
کاری به آموزش و پرورش نداری
هرچند که در همین مسائل سیاسی کاری که دارید هم شکست خوردید صبر کن تا موقع انتخابات
مواضع و جهت‌ گيري های همین مدیران انتخاب شده خودت را ببین
عجله نکن
همکار
Slovenia
لطفا بروید به پستهای صوری مدیریتی در مناطق و شهرستانها نگاه کنيد
Iran, Islamic Republic of
با اینکه معاونت گذشته دکتر رضایی را هم قبول نداشتم ولی ازنظر سواد وتسلط برمسائل آنوزشی قابل مقایسه با شما نیستند
علی
Iran, Islamic Republic of
/ چند سال بیرون گود بودن
چرام تش گروته
Iran, Islamic Republic of
چرا همه نظرات را نمایش نمیدید؟
رسالت رسانه مگه چی هست؟
جای تاسفه
شلال
Iran, Islamic Republic of
معاون آموزش متوسطه قبلی کمتر شناختی ازش بود ولی جمالی مرتب در مناطق حضور فعال دارد.
حسن
Iran, Islamic Republic of
تحرک خوبی در آموزش استان شروع شده.جای تقدیر دارد
شریفی
Iran, Islamic Republic of
از جیغ کامنت ها مشخص است که برجک آنان زده شده.ای بنازم کر خوب
علی
Iran, Islamic Republic of
من یک بار معاون آموزشی دوره قبل را تو شهرستان ما ندیدیم.ولی حداقل دوبار جمالی اومده
باشت
Iran, Islamic Republic of
آموزش و پرورش استان با حضور جمالی شور دیگری گرفته.مصاحبه های چالشی می کنه.احتمالا می‌خواد در آینده کاندیدای مجلس بشه
چرومی
Iran, Islamic Republic of
درود بر مرد خوب دیار با فرهنگ چرام
شهرکی
Iran, Islamic Republic of
جمالی هم علمی است هم سیاسی .خوب در استان جا افتاده.وقتی چرام بود و عالی بود
باشتی
Iran, Islamic Republic of
در دوره قبل در باشت یک مدیر مدرسه از طیف اصولگرایان نبود
چماق
Iran, Islamic Republic of
دولت قبل را با این مصاحبه در هم کوبیده.
کوشا
Iran, Islamic Republic of
کامنت ها مربوط به نیروهای زارع پور است ‌.معلوم است که این مصاحبه کار خودش کرده.درود بر بچه های انقلابی
کرامت
Iran, Islamic Republic of
کامنت های تقی پور و رضایی معاونت قبلی هست
فرهنگی
Iran, Islamic Republic of
آموزش و پرورش دوره زارع پور با دوره عزت خواه قابل قیاس نیست.عزت خواه آموزش و پرورش را نابود کرد. چیزی به اسم آموزش و یا پرورش وجود ندارد.
دبیر
Iran, Islamic Republic of
عزت خواه:نمونه بارز یک مدیر ناموفق
اداره کل آموزش و پرورش:منجلاب سیاسی کاری
آموزش و پرورش بویراحمد:سیر صعودی تا سقوط
Iran, Islamic Republic of
درود و آفرین.کاملا به جا و منطقی.مفید و مختصر
پروژه حذف قالیباف؟

پروژه حذف قالیباف؟

مجادله جریان اصلی در مجلس به رهبری قالیباف با جریان پایداری در هفته‌های اخیر به شکل بی‌سابقه‌ای ...
(عکس) داستان حجاب به ماراتن شیراز کشید

(عکس) داستان حجاب به ماراتن شیراز کشید

ماجرا وارد فاز تازه‌تری هم شد؛ چون به غیر از حضور ورزشکارانی که گفته شد حجاب را به‌صورت ...
قطع شبانه درختان بلوط در روستاهای دنا

قطع شبانه درختان بلوط در روستاهای دنا

مدیرکل حفاظت محیط زیست کهگیلویه و بویراحمد گفت: متخلفی که شبانه با اره موتوری ۱۵ اصله ...
1