تاریخ انتشار
چهارشنبه ۱۹ آبان ۱۴۰۰ ساعت ۱۹:۵۸
کد مطلب : ۴۴۱۱۱۶
در گفت‌وگو با کبنانیوز مطرح شد

استاندار کهگیلویه و بویراحمد: در انتخاب فرمانداران خودم تصمیم می‌گیرم و فشارها را نمی‌پذیرم / پاسخ استعلامات شهرداری دوگنبدان آمد

۱۳
۰
استاندار کهگیلویه و بویراحمد: در انتخاب فرمانداران خودم تصمیم می‌گیرم و فشارها را نمی‌پذیرم / پاسخ استعلامات شهرداری دوگنبدان آمد
کبنا ؛استاندار کهگیلویه و بویراحمد با اشاره به انتخاب فرمانداران، گفت: بنده خودم تصمیم می‌گیرم و خودم فرمانداران را انتخاب می‌کنم. 
سید علی احمدزاده استاندار کهگیلویه و بویراحمد در گفت‌وگو با خبرنگار کبنا نیوز در پاسخ سوال، باتوجه به اینکه نظر سید ناصر حسینی نماینده مردم شهرستان های گچساران و باشت در خصوص اتابک فرماندار این بوده است، وی فرماندار جهادی، انقلابی، توانمند،پای کار و عملکرد وی رضایتبخش می باشد اما تصمیم نهایی برای تغییر فرماندار بر عهده استاندار می باشد، نظر شما در این خصوص چیست؟ اظهار داشت: تغییر مدیران امری عادی و طبیعی است. از قدیم بوده و تا آینده هم ادامه خواهد داشت. هر مدیری در یک مقطعی به کار گرفته می‌شود و روزی هم جابجا می‌شود، این یک امر طبیعی است.
 وی در ادامه افزود: خدای نکرده، نمی‌توان گفت مدیری که برداشته می‌شود، آدم بدی هست و یا آن کسی که می‌خواهد بیاید می‌تواند همه مشکلات را برطرف کند. با تغییر دولت‌ها و نگرش‌های حاکم بر جامعه، مردم توقع دارند بر اساس رأی‌ای که داده‌اند تغییرات به وجود بیاید. دولت‌ها هم این حق را دارند که از نظر نگرش و عملکردی کسانی که با آنها همراه‌تر هستند را به عنوان مدیر انتخاب کند.
احمدزاده خاطرنشان کرد: نتیجه دموکراسی و مردم سالاری دینی همین است. مردم وقتی انتخاب می‌کنند، تغییرات هم به وجود بیاید. همه جریان‌های سیاسی این را پذیرفته‌اند.
وی با بیان اینکه باید مطالبات مردم پاسخ داده شود، افزود: مردم می‌گویند که ما رأی داده‌ایم و باید کسانی انتخاب شوند که تغییرات دلخواه به وجود آید و عزیزانی که الان در مسئولیت‌ها قرار دارند آدم‌های شایسته و خوبی هستند و ما نمی‌گوییم که خدایی نکرده مشکلی دارند اما طبیعی است که با تغییر دولت‌ها و نگرش‌ها مدیران فعلی جایشان را به مدیران جدید می‌دهند.
استاندار کهگیلویه و بویراحمد گفت: مدیرانی که کنار می‌روند، از حکومت که خارج نمی‌شوند، بلکه هستند و تغییرات طبیعی است. در استان ما مثل سایر استان‌های کشور افراد تغییر کرده و جابجا می‌شوند و مدیران جدید جایگزین می‌شوند، کار می‌کنند و مدیران فعلی هم در جاهای دیگر مشغول به کار می‌شوند.
از آنجایی که گفته می شود اتابک فرماندار جهادی،فراجناحی،توانمند و پای کار و مورد قبول اقوام مختلف شهرستان می باشد،نظر شما چیست؟ استاندار گفت: عملکرد جهادی نسبی است و مطلق نیست و در یک نفر خاص خلاصه نمی‌شود. دولت قطعاً نیروی نزدیک به خودش را انتخاب می‌کند.
سید علی احمدزاده استاندار کهگیلویه و بویراحمد نیز در ادامه به تغییر فرماندار گچساران گریزی زد و گفت: در شهرستان گچساران هیچ حساسیتی وجود ندارد و گچساران مثل بقیه شهرستان‌های کشور است. نسیم تغییرات هماهنگ و موزون در سراسر کشور شروع به وزیدن کرده و طبیعی است که در استان کهگیلویه و بویراحمد این تغییرات وجود دارد.
 استاندار کهگیلویه و بویراحمد گفت: بنده در تغییر مدیران نگرش طایفه‌ای و قبیله‌ای ندارم. اما طبیعی است بالاخره هر فردی که تغییر کند مربوط به یکی از مناطق و طوایف همین استان است. فرصت خدمت به افراد داده می‌شود نه به قوم یا قبیله، که بیایند و کار بکنند و توانمندی‌های خود را نشان دهند.
احمدزاده گفت: بر اساس آن چیزی که ما دنبال می‌کنیم، ان شاء الله افراد جدیدی که کار را به دست می‌گیرند، از گذشتگان بهتر عمل خواهند کرد. تغییرات در کل کشور در حال انجام گرفتن است و دولت از افراد وفادار به خودش استفاده می‌کند تا سیاست‌های دولت را بهتر پیاده کند.
وی گفت: همه فرمانداران را بنده انتخاب می‌کنم. شاید نمایندگان پیشنهادی بدهند و بنده هم پذیرفته باشم، اما انتخاب نهایی را خودم انجام می‌دهم. خودم تصمیم می‌گیرم و خودم فرمانداران را انتخاب می‌کنم. الان برای جایی فرمانداری را پیشنهاد داده‌اند، اما نپذیرفته‌ام و اگر همه هم فشار بیاروند، بنده نمی‌پذیرم.
استاندار کهگیلویه و بویراحمد گفت: حق من است افرادی که معرفی می‌شوند، آن‌ها را بررسی کنم که آیا شایستگی دارند یا نه؟ این حقوق دولت است و بنده هم نماینده دولت هستم. باید کسی باشد که با دولت همراه و توانمند باشد. هم جایگاه مردمی داشته باشد و مردم او را بپذیرند. همه این معیارها را باید داشته باشند. آقای اتابک نیروی شایسته و فهیمی است. تغییر مدیران طبیعی است. عجله نکنید.
احمدزاده در خصوص شهردار دوگنبدان گفت: پاسخ استعلامات شهردار انتخابی شورای شهر دوگنبدان از سوی وزارت کشور برگشته و من هنوز آن را ندیده‌ام. اگر ابهامات به وجود آمده، رفع شده باشد، حکم او را می‌زنیم و اگر هم ابهامات باقی مانده باشد، حکم او را نمی‌زنیم.
زمان تغییر فرماندار و گزینه فرمانداری گچساران چه کسی است؟ احمدزاده عنوان کرد: این اقدام تابع تشریفات می باشد و زمان می برد و منتظر بمانید.
نام شما

آدرس ايميل شما

غضنفر
Iran, Islamic Republic of
امیدوارم در انتخاب مدیر دارایی هم خودتون تصمیم بگیرید و موحد تصمیم گیرنده نباشه
Iran, Islamic Republic of
هرچه معاون سیاسیت را خودت انتخاب کردی بقیه را هم خودت انتخاب میکنی،برو بابا مدیران همه اش از قبل مشخصا حرف مزن
ناظر
Iran, Islamic Republic of
جون خم ترب من دس،تو نیس...غیرحرف ایزنی تو معاونلت نیتری،انتخاب کنی ...
مطلع
Iran, Islamic Republic of
کسی فشار نمیاره دوستانه با نماینده ها انتخاب می کنید و البته کردیددددد
Iran, Islamic Republic of
فقط حرف هستی؛
چرا حکم جلال دانش برای فرمانداری بهمئی لغو شد؟
کی بهتر از دانش بود؟
کی صادق تر از دانش بود؟
۲۰ سال هست میشناسمش، یک رنگ تر و صادق تر و مذهبی تر از جلال نداشتیم ما
بگو چرا لغوش کردی؟
...
Iran, Islamic Republic of
اگر نیت شما نیروهای پاکدست و کاری هست آقای مومن نسب بهترین گزینه برای فرمانداری کهگیلویه میباشد. حتی از لحاظ مالی بسیار پاک و هیچ ملکی ندارد پس اگر نیروهای کاری و پاکدست برای شما مهم هست ایشان را انتخاب کنید
جعفری
Iran, Islamic Republic of
جناب‌استانداری‌حنای‌شما‌دیگه‌رنگ‌ندارد‌
ثابت‌شد‌‌
مجبوری‌بانمایندگان‌هماهنگ‌باشی‌
چه‌شد‌شعار جوان‌گرایی‌‌؟‌چه‌شد‌انتخاب‌های‌بی‌واسطه‌
لعنت‌بر‌سیاست‌
نخبگان‌داخل‌استان‌‌خفه‌و‌نابود شدند‌
چون‌‌صندلی‌استانداری‌‌‌فروخته‌شد‌
دولت تغییر کرده و مدیران دولت قبل صلاح نیست بمانند
Iran, Islamic Republic of
جناب دکتر احمدزاده لطفا جهت جلوگیری از رایزنی مدیرانی که با بکارگیری نیروهای شرکتی و معامله با سیاسیون جهت ماندن بر صندلی مدیریت اقدام شایسته ای صورت پذیرد تا مدیرانی که شبانه روز درب خونه ی افراد سیاسی رو کندن و هر روز آویزانند تا بمانند و باعث روزمرگی ادارات و نهاد ها شده اند از این بیشتر فرسایشی و باعث بی انگیزگی کارکنان نشوند .....
Iran, Islamic Republic of
سلام، معاون سیاسی را که آقای موحد گذاشته، لیسانسی با رشته غیر مرتبط و در این حد نبوده است. خدا به داد این استان بی صاحب برسد.
معلم نجومی بگیر
Iran, Islamic Republic of
نه گمونم ای گپ راس بو
Iran, Islamic Republic of
استاندار تیم مدیریتی نداره
بیشتر سال‌های کاریش در قم و تهران بوده
خب بایدم از نمایندگان کمک بگیره
خود نمایندگان استاندارش کردن مطمئنن هم ازشون حرف شنوی داره طبیعیه
یک مدیر از خودش نذاشت
حتی مدیر کل حوزه ریاست که امین ترینه
سیسخت
Iran, Islamic Republic of
محض رضای خدافرمانداردنا عوض کنید...اصلاشایستگی این مقام رانداردوالله...
دولت انقلابی فرماندار انقلابی
Iran, Islamic Republic of
چرا فرماندار گچساران رو عوض نمکنید چرا در دولت انقلابی باید شاهد نیروهایی باشیم که فقط به خاطر حفظ صندلی نیروهای انقلابی رو همراهی میکنند
هرگز این نوع چایی را ننوشید

هرگز این نوع چایی را ننوشید

چای تازه‌دم یکی از سالم‌ترین نوشیدنی‌هاست که مصرف آن در جامعه ما طرفداران زیادی هم دارد،...
انتصابات فامیلی و قانون تعارض منافع

انتصابات فامیلی و قانون تعارض منافع

به نظر می‌رسد اجرای قانون فراتر از خود قانون، به چیزی یا چیزهایی فراتر نیاز دارد که می‌توان ...
شوخی ‌یا مصاحبه‌ای جعلی؟

شوخی ‌یا مصاحبه‌ای جعلی؟

هرچند روز گذشته نوروزی در مقام تکذیب مصاحبه‌ منتشرشده‌اش برآمد و به خبرگزاری «خانه ملت» ...
1