تاریخ انتشار
جمعه ۱۸ مهر ۱۳۹۹ ساعت ۰۰:۳۲
کد مطلب : ۴۲۶۳۷۳
کبنا بررسی کرد

بخشایی: تاجگردون دستور داد، فرماندار و دکتر غلامیان اجرا کردند / عکس شوهرم با سید قدرت علت عزلم بود / یک ریال اضافی از مردم هزینه نگرفتم

۹۱
۷
بخشایی: تاجگردون دستور داد، فرماندار و دکتر غلامیان اجرا کردند / عکس شوهرم با سید قدرت علت عزلم بود / یک ریال اضافی از مردم هزینه نگرفتم
کبنا ؛ پردیس بخشایی رئیس سابق بیمارستان بی‌بی حکیمه (س) گچساران می‌گوید: مسائل سیاسی و عکس همسرم کیانوش بلوطی با سید قدرت حسینی از کاندیدای انتخابات مجلس یازدهم باعث عزل من شده است.
به گزارش کبنا، پردیس بخشایی با حکم آرین غلامیان رئیس شبکه بهداشت و درمان شهرستان گچساران برکنار و روح‌انگیز گرجی جایگزین وی به عنوان رئیس بیمارستان بی‌بی‌ حکیمه (س) شد.
در حکم روح‌انگیز گرجی به عنوان رئیس جدید بیمارستان بی‌بی حکیمه (س) گچساران آمده است؛
 نظر به تعهد، تخصص، شایستگی سرکار عالی، به موجب این ابلاغ به عنوان سرپرست بیمارستان بی بی حکیمه خاتون (س) منصوب می‌گردید، امید است با اتکال به ذات خداوند باریتعالی و در راستای اهداف و سیاست‌های نظام سلامت و دولت تدبیر و امید و با بهره گیری از نظرات ارشادی کارشناسان برابر مقررات و موازین شرع مقدس انجام وظیفه نماید.
  https://www.kebnanews.ir/wp-content/uploads/2017/03/429714331_180066.jpg
کیانوش بلوطی همسر پردیس بخشایی از سید قدرت حسینی حمایت کرد.

«پردیس بخشایی» فوق تخصص زنان، زایمان و نازایی است و تقریباً خیلی‌ از مادران استان‌های جنوب کشور با نام او آشنا هستند. در حالی که بیمارستان بی‌بی‌ حکیمه رتبه اول اعتبار بخشی را کسب می‌کند، عکس کیانوش بلوطی با سید قدرت حسینی بحرینی بلای جان بخشایی شد. کیانوش بلوطی عضو شورای شهر دوگنبدان و همسر «بخشایی»، که اخیراً از کاندیداتوری سید قدرت حسینی بحرینی برای انتخابات میاندوره گچساران و باشت حمایت کرده است.
 پردیس بخشایی رئیس سابق بیمارستان بی‌بی حکیمه (س) گچساران در پاسخ به سئوال کبنا مبنی بر اینکه چرا حکم مسئولیت شما لغو شد، اظهار داشت: به مسائل سیاسی ربط دارد. بیمارستان بی بی حکیمه (س) تنها بیمارستان استان کهگیلویه و بویراحمد با تراز مثبت است. و تنها بیمارستانی بودیم که در سه سال گذشته مرگ مادر نداشتیم.
وی تاکید کرد: از روزی که بیمارستان بی بی حکیمه (س) افتتاح شد، مرگ مادر نداشتیم و مرگ نوزاد به کمترین حد رسید.
بخشایی می‌گوید: حرکت‌های سیاسی باعث برکناری بنده از ریاست بیمارستان بی بی حکیمه (س) شد، 20 روز پیش عکس شوهر من، مهندس بلوطی با آقای سید قدرت حسینی بحرینی بیرون آمد، و همین مسئله سبب عزل بنده شد.
وی افزود: آقای فرماندار، دکتر غلامیان و خود آقای دکتر تاجگردون دنبال این کار بودند، البته دستور آقای دکتر تاجگردون بوده و اینها هم اجرا کردند.
رئیس سابق بیمارستان بی بی حکیمه (س) در ادامه افزود: تراز بیمارستان اگر مثبت است، به این دلیل بوده که من محکم پای کار بودم و بیش از یک سال و 5 ماه مرخصی نرفتم.
https://cdn.kebnanews.ir/images/docs/files/000426/nf00426373-1.jpg
دکتر بخشایی گفت: بیمارستان بی بی حکیمه (س) گچساران از کشور عراق هم مراجعه کننده داشت، که یک روزه جواب گرفته‌اند. همچنین بیمارانی از استان‌های دیگر کشور از جمله یزد، بوشهر و... به این بیمارستان می‌آمدند. مریض یزدی وقتی در استان‌های دیگر نتیجه نگرفته، پیش من نتیجه گرفت.
وی با بیان اینکه بیش از 17 سال در حوزه نازایی فعالیت می‌کنم، گفت: 4 سال فوق تخصص گرفته‌ام و در حوزه نازایی تجربه و سابقه طولانی دارم. بیمارستان بی بی حکیمه (س) را از یک ساختمان به اینجا و موقعیت رساندیم.
بخشایی گفت: تمام بخش‌های این بیمارستان (IVF، IUI و...) با تلاش و پیگیری‌های متعدد تکمیل شدند. و یکی از بهترین بیمارستان‌های استان است.
وی در بخش دیگری از صحبت‌هایش در پاسخ به سئوالی مبنی بر شبهاتی در خصوص درآمد خود، اظهار داشت: یک ریال اضافی از بیمار دریافت نکردیم. مرکز دولتی بوده و بر اساس نرخ نامه‌های دولتی هزینه‌ها دریافت می‌شد. حتی در مطب خود هم بر اساس نرخ مصوب، هزینه اخذ می‌کردیم.
وی افزود: کسانی که این صحبت‌ها را می‌کنند، دیگر حرفی برای گفتن ندارند. من اگر خلافی کرده بودم، قطعاً واحدهای نظارتی که وظایفشان را خوب می‌دانند، جلوی بنده را می‌گرفتند. من همیشه عصرها عمل‌هایم را انجام می‌دهم.
رئیس سابق بیمارستان بی بی حکیمه (س) گفت: در روزهای اول افتتاح بیمارستان، خیلی از وسایل را بنده از جیب خودم خریداری کردم. از تلویزیون، فرش و سایر ظروف‌ها.
 
بخشایی گفت: این‌ها وقتی هیچ حرفی ندارند، دست به دامن این صحبت‌های بی پایه و کذب شده‌اند. آن‌ها نمی‌توانند بگویند که تراز بیمارستان منفی بوده و یا بد است، مجبور می‌شوند، این اظهارات بی مایه و سبک را مطرح کنند.
وی گفت: من همیشه در مقابل آنها سکوت کرده‌ام و هر کاری که دلشان می‌خواهند می‌کنند. شأن من پاسخ به این صحبت‌ها نبوده و نیست.
دکتر بخشایی تاکید کرد: مردم از من راضی هستند و اگر راضی نبودند، مجبور نبودم تا ساعت 2 شب در مطبم بمانم.
وی تصریح کرد: من همیشه عصرها اتاق عمل می‌رفتم و مشخص است. برای بالا بردن، تراز بیمارستان از جان مایه گذاشتم و با عملکردمان مردم را متقاعد می‌کردیم که به این بیمارستان مراجعه کنند.
رئیس سابق بیمارستان بی بی حکیمه (س) گفت: با این کار تراز بیمارستان بی بی حکیمه را مانند سایر بیمارستان‌ها به تراز منفی می‌رسانند. رئیس دانشگاه اصلاً هیچ تماسی هم با بنده در این رابطه نداشته‌اند. مردم سایر استان‌ها از عملکرد ما نیز رضایت داشتند.
  https://cdn.kebnanews.ir/images/docs/files/000426/nf00426373-2.jpg
 
نام شما

آدرس ايميل شما

یا حق
Iran, Islamic Republic of
در کل استان و مخصوصا باشت و گچساران تاجگردون عامل بسیاری از مصایب از گذشته تاکنون بوده و بر خلاف عوامفریبیها در تمام امور دخالت و پارتی بازی داشت و طی این هشت سال حتی یک نیروی خدماتی بدون اذن تاجگردون بکار گرفته نمی شد تا چه برسد به مدیریت ها که تا اعلام وفاداری به ناج نمی کردند محال بود منصوب بشن.
یا فردی اگر کار می خواست یا مدیریت می خواست باید سفارش شده تاجگردون می بود یا میرفت و تسلیم می شد و رضایت نامه و امان نامه می گرفت.
تاج گردونی
Iran, Islamic Republic of
اون از ایوب که آموزش و پرورش
United States
کاش دکتر تاجگردون این روحیه را داشت تا مدیران نمک نشناس ، فرصت طلب و ناکارآمد را دستور عزل شان را میداد و نه اینکه با آنها خار در چشم و استخوان در گلو مدارا کند. متاسفانه امروز هر مساله کاری و اداری که برای برخی مدیران ناکارآمد پیش میاد ربط میدن به دکتر تاجگردونی که شان ایشون هیچ وقت برخوردی از نوع ضعیف کشی نبوده است.
فلامرز
Iran, Islamic Republic of
تاج گردون فقط اسمش را یدک می‌کشد.
Iran, Islamic Republic of
سرکار خانم بخشایی، فارق از مسائل سیاسی، آنقدر هم که میگویید برای رضای مردم کار نکردید و اول به فکر جیب مبارک بودین، بنده خودم شاهدم که برای بدنیا آوردن کودکی که والدینش مجبور به هر کاری بودن بخاطر شرایطشون،.و تا پرداخت نکردن دست به تیغ نشدین،
علی
Iran, Islamic Republic of
از روزی که اومده تبدیل شده به سیاست
کل قوم خویشانش شده رییس بیمارستان و مراکز بهداشتی و درمانی
بحث کرونا رو هم بزرگ کرده و استرس و اضطراب رو بواسطه کرونا نهادینه کرده و هر روز شاهد مرگ عزیزان بواسطه استرس ناشی از کرونا هستیم اون هم فقط به دو دلیل
یکی اجرای سیاست های دولت روحانی که به اسم کرونا فقط میخواد زمان رو تموم کنه و پاسخگوی مطالبات جامعه و مردم نباشه و یکی هم اون ارقام و مبالغ میلیونی ست که به اسم کرونا دریافت می‌کنند
حسام
Iran, Islamic Republic of
اگه گرجی همونه که قبلا پزشک اهدای خون بود

واقعا باید تاسف خوووورد




اون از اموزش و پرورش
این‌ از شبکه بهداشت
رفیق قدیم غلام
Iran, Islamic Republic of
خانم دکتر شما دیگه چرا میگی دکتر!! تاجگردون؟ دکترش کجا بود
خود شما هم با توسل به تاجگردون مدیر شدی. مگه بدون اجازه شاغلام توی گچساران کسی پست می گرفت.
همه هم از قدیم می دونیم که زیرآب هرکسی که تابعش نباشه را میزنه حق و ناحق هم در مرامش هیچوقت نبوده.
س س پ
Germany
به لطف تاجگردون اون بیمارستان راه افتاد و شما رئیس شدی همسرت هم به لطف تاجگردون رفت شورا . بایدم الان عزل بشی. نمک میخوری و نمکدون میشکنی. فکر میکنی تاجگردون را رد کردن دیگه قدرتی نداره. نخیر ایشان تازه قدرت گرفته...
آلفرد
Iran, Islamic Republic of
بنده خدا بهونه بهتر از تاجگردون پیدا نکرده
Iran, Islamic Republic of
واقعا متاسفم که فوق تخصصی میگه روزی صد و ده بیمار معالجه میکنم
انصافاً این کجاش با سوگند پزشکی درست در میاد!؟
واقعا متاسفم برا بخش درمانی که اینقدر فاجعه هست که هشت ساعت از وقت اداری پنج ساعت عمل حالا صد و ده نفر رو چطور معاینه می‌کنه
صادق
Iran, Islamic Republic of
انسان روی زمین است. کسی که نا ۴۰ سال به او و خانواده اش رای داده ایم . برای یک جلسه با سید . اینطور برخورد میکند.
رئیس علوم‌پزشکی باید بخاطر حمایت از یک فردی که قانون صلاحیت او را رد کرده . عزل شود.
عاد
Iran, Islamic Republic of
عوارض مصرف داروهای زیاد و بی حساب و کتاب شما بعدا مشخص میشه به قیمت بیماری های زیاد در پیری زنان ودلخوشی الآن بدبختی فردا
Iran, Islamic Republic of
دکتر بخشایی یک چهره علمی شاخص واستاد ممتاز میباشند ودرکارشان فوق‌العاده باتجربه ومتبحر هستند.حیف است چنین چهره هایی دراثرمسائل کثیف سیاسی وجناح بازی کم انگیزه شوند.
افشین
Iran, Islamic Republic of
تاجگردون شده ۱۴۰۰ پایان بی عدالتی
Iran, Islamic Republic of
انشاالا درست میشه
مهندس
Iran, Islamic Republic of
درود بر شما خانم بخشایی نگران نباش همینکه مردم از شما راضی هستن کافیه تاجگردون به همین زودی غلامیان عزل خواهد شد دوباره باقدرت تمام جای خود غلامیان را خواهی گرفت
Iran, Islamic Republic of
خوب کاری وت کرد
نمک ایخری
و
نمکدون ایشکنی
Iran, Islamic Republic of
الان باهاش کردن خودش چند سال پیش با کس دیگه انجام داد .
مشو
Iran, Islamic Republic of
درود بر کیامرث😃
حاتم
Iran, Islamic Republic of
خانم 👌🏻
توهم
Iran, Islamic Republic of
انسان در دوران ریاستش نباید دچار توهم شود چرا ک روزی مثل بقیه کنار گذاشته میشود‌.دلبستگی به مقام و جایگاهای زود گذرنشان ...برای دکتر بخشایی و دکتر گرجی زاده ارزوی موفقیت دارم.
نامجو
Iran, Islamic Republic of
بیمارستان نوساز معمولا بدهکار به بار نمیاورد....البته ۶ ماه حقوق پرداخت نکرده ای ..
Iran, Islamic Republic of
خاطرات قدیم
خلیفه
Iran, Islamic Republic of
درود،بر دکتر بخشایی امیدبخش و امیدخانواده هایی که فرزند،نداشتندو ما قدردان این دکتر هستیم
محمدی
Iran, Islamic Republic of
اولا که در طبابت اصل بر کیفیت و تشخیص و نهایتا معالجه میباشد .اگر که از ملاقات ۲۰ نفری منظورتان خانم دکتر گرجی است بهتر است بگویم که رانت هایی را که شما از آن برخوردار بودید از جمله بر اماکن دلخواه آن هم بواسطه خوش خدمتی هایی که در شب انتخابات . ارائه میدادین.ایشان بی بهره بودند.بهتر است بگویم شما هیچگونه تعلق خاطری به این شهر نداشتین و ندارید و فقط بدلیل استفاده ای ابزاری از این شهرستان تحت عنوان سهمیه منطقه محروم در ورودتان به دانشگاه استفاده بردید.شوهر شما در معادلات سیاسی چهره میباشند در ارائه نظر و خودشان هم از رسالت خود در عرصه سیاست بی خبرند و بهتر است که در عرصه تخصص خودشان فعالیت داشته باشند نه سیاست که علم خاص خود را میخواهد و هیچگونه رای بهمراه ندارند که بخواهند به سمت آقای حسینی شیفت دهند.
Iran, Islamic Republic of
تاجگردون په چکاربنده خداداری باهمین کارات مردم ازخودت متنفرکردی
Iran, Islamic Republic of
ان شاءالله که یه روز خوش نبینی
مرگ بچه من همش تقصیر تو‌بود
اگه تا ساعت دو میمونی پول دوبله سوبله میگیری
Iran, Islamic Republic of
سلام خودشما درانتخابات قبلی با دکتر بودید درظاهر ولی شوهرتان با جناح دیگه بود واین یعنی زرنگی که دوطرف رو داشته باشید
خسته
Iran, Islamic Republic of
تاجگردون کی میخای دست برداری ایول به آقای بلوطی وخسته نباشی به خانم بخشایی جواب کارشومیگیره تاجگردون
United Arab Emirates
والله خانم بخشایی تو خوبی
مگه قراره چند سال رییس بی
ده بسته
بل تا یه بنده خدا ده هم مدیر وابو.
مگه قراره تا ابد مدیر بی

ونظرم کار بسیار وجی کرد که عوضت کردن
چون سکون و در یک جا ماندن عامل فساده
باید پست وریاست چرخشی بگرده مثل خود آقای تاجگردون که قبول هم وابی اما رفت کنار.
لطفا نظرم را ثبت کن
Iran, Islamic Republic of
قبول وابی اما خوش ن راضی بی که بره کنار بلکه گذاشتنش کنااار!!!
اگه و خوش بی ک دلش ایخواس تا ابد نماینده بو.....
Iran, Islamic Republic of
مطمئنی افراد دیگه نقش نداشتن مثلا یزدان‌پناه؟چرا نیمی از حقیقت رو میگی
اندرزگو
Iran, Islamic Republic of
انحصار طلبی تاجگردون عجیبه... چندین سال قبل یکی از متخصصین خوش نام شهر (دکتر رضاپور)می خواست چند ساعت به خاطر تقاضای مردم در بیمارستان شرکت نفت حضور داشته باشه اما این خانواده مخالفت کردند... و ما کادر درمان بیمارستان از این اقدام خانواده تاجگردون شوکه شدیم...که اگه بیمارستانی یه فوق تخصص اطفال داشته باشه که خیلی بهتره! پس چرا مخالفت میکردند
پرستار
Iran, Islamic Republic of
درود.دکتر گرجی زاده بسیار انسان متین و شایسته ای میباشد...احسنت بر دکتر غلامیان با این انتخاب بجا و شایسته...
رضا
Iran, Islamic Republic of
تو باید عوض میشدی
Iran, Islamic Republic of
حیف حیف
متخصص زنان
سلام اقاي تاج گردون
من قبلا طرفدار شما و خانواده شما بودم و اصالتا هم نه لرم و نه گچساراني ولي مدتها بود ميخواستم گله و مطلبي به شما بگويم ولي بهانه نديدم و فايده هم نديدم به شما چيزي بگويم. تا اينكه این مطلب را از سوي خانم دكتر بخشايي ديدم و بهتربن فرصت را ديدم حرف و گله چند ساله ام را بگويم. حرفي كه هميشه همه جا با افتخار ميزديد در صورتيكه ميدانستيد يا نميدانستيد اين حرفتان داغ امثال من را تازه ميكرد. شايد هم مثل بقيه كاراتون به فكر اينده شهرتان بوديد و به افراد كمتر توجه ميكرديد و يا مثل مخالفانت كه ميگويند رفيق بازي ميكرديد.
اقاي تاج گردون من هم يك پزشك بودم و مثل خانم بخشايي دوست داشتم رشته نازايي بخوانم. البته نه وضع ماليم خوب بود و نه كسي را داشتم. بهم گفتن فقط يك نفر ميپذيرند و آنهم پذيرفته شده و شرايطش به شما نميخورد و من هم سرم را انداختم پايين و رفتم. بلد نبودم و اصلا هم نميدونستم نماينده ميتواند در اين امور هم دخالت كند . بعد از مدتي متوجه شدم خانم دكتر بخشايي در همين رشته مشغول شده است و ناراحت شدم. رفتم دانشگاه و اعتراض كردم و بهم گفتند تو هم برو به نماينده ات بگو واست كاري كند و سهميه بگيرد. پيش خودم گفتم مگر اين كارها به نماينده ربط دارد. خيلي ناراحت شدم و راستش را بخواهيد از ته دلم نميگويم نفرينتان كردم ولي بد و بيراه گفتم. تا اينكه ديدم مركز نازايي را با كمال تعجب راه انداختيد و حقيقتش خوشحال شدم و وقتي ديدم باز هم خانم دكتر بخشايي را آنجا مستقر كرديد و شد همه كاره هم خوشحال شدم و هم ناراحت ولي اينبار نفرين نكردم.
يكي دو بار شنيدم اين حرف را چند جا تكرار و با افتخار از اين برنامتون حرف زديد. باز هم ته دلم حرص ميخوردم. الان که مصاحبه خانم دكتر را ديدم هم ناراحت شدم و هم خوشحال. خوشحاليم اينكه تاج گردون بالاخره نتيجه كارش را گرفت و ته دلم باز هم براي شما ناراحت.
Iran, Islamic Republic of
البته چند سال قبل مراجعه کردیم مبلغ بیشتر دریافت می کنند. همینطور برای سونو نیز پول بیشتری می گرفتند بدون اینکه فاکتور بدهند
یزد
Iran, Islamic Republic of
بیمار یزدی دختر داییتون بود.نمیخاد زیاد بزرگنمایی کنید.اگر هدف خدمت باشد همه میشود خدمت کرد.
Iran, Islamic Republic of
خدا پدر ان کسی که خانم بخشایی را عزل کرد درد نکند چون مگه میشه هم رییس بیمارستان بود وتا وقت اداری کار کرد وبعد چند عمل جراحی هم انجام بدهی وتا ساعت دوتا سه نصف شب در مطب . ایا غیر از تجارت چه اسمی میتوان رو ان گذاشت اگه خدمت گزلر خوبی بودی واگر یک پزشک معمد وسوگند خورده وپای سوگند پزشکی بود که این همه گرد واک به پا نمیکردی من نگران ان بیماران بیچاره ومانده از این جامعه پزشکی هستم که این جور میشوند اگه خانم درست وبه فکر مردم هستند لطف کننددر کلینک خدمت رسانی کنند وروزی ده بیمار بیشتر هم در مطب نبینند
تلزالی
Iran, Islamic Republic of
باید تاسف خورد به حال کسایی که سیاست را در جان عزیران هم وطن خود دخیل میکنند به جرات میتوان گفت یکی از بهترین متخصصان در زمینه نازایی در کشور هست چرا این مخ ها را به دلایل واهی باید کنار زد فقط به خاطر سلفی گرفتن شوهرش با نماینده رقیب چرا و به چه علت،اگر قبول شدی سعی کن جذبش کنی نه دفع،تا زمانیکه افکار اینجوری باشد این راه که میرویم به ..........است
Iran, Islamic Republic of
خانم دکتر

اولا اگه شما مرخصی نرفته اید اما بگویید چه مدت در محل کار حضور داشته اید ؟؟؟؟
چون در هر بازدیدی که از بیمارستان شد ، شما حضور نداشته اید !

ثانیا اگه به دستور آقای تاجگردون ، از مسئولیت برکنار شدید ، هم کاملا طبیعی هست !
چون همسر شما تا وقتی تاجگردون در مسند بود ، در کنار ایشون بود ! و حالا که جناب تاجگردون مسئولیتی ندارند ، همسر شما هم فوری دست به اقدام زد و تغییر عقیده ، منش ، مرام و از همه مهمتر تغییر داد و به جناب حسینی پیوست !!!

بنابراین حق تاجگردون این است که اقدام به برکناری شما بکنه !!!

مرگ مادر باردار هم به عملکرد شما ربطی نداره ! بیمارستان بی بی حکیمه ، بیمارستان مادر و کودک هست . بنابراین افراد دیگری با تخصص شما هم همین تراز و حتی شاید تراز بهتر از شما هم داشته باشند !!!

نگران برکناری نباشید !! یک ماه که مرخصی برید ، وضعیت شما عادی خواهد شد !
Iran, Islamic Republic of
بسیار کار بجایی کرد
مسعود
Iran, Islamic Republic of
ببینید قدرت چه می کند
دیروز جولان تاجگردون و بلوطی با او بود
اکنون که تیغ تاج کل شده با سید قدرت
عالم سیاست کثیف است
Iran, Islamic Republic of
درود برسیدقدرت حسینی
Iran, Islamic Republic of
خانم دکتر با سلام و اکرام
عمده ی مردم گچساران قدردان نخبگانی مثل شما هستند و متاسفانه همین مردم خوب، گرفتاری سیاسی کاری انسان ها شده اند و به نظرم فرصت خوبی پیش آمده که زمان کافی رل برای مطب بگذارید و وقت کافی در اختیار هم نوعانتون ....
اما به نظرم آقای حسینی علیرغم اینکه شخصی مومن است اما در تراز مجلس شورای اسلامی نیست نخبه گانی هستند که بسیار از ایشون قدرتمندترند اگر قرار بود اقای مهندس بلوطی حمایت از چهره ای کنند شایسته بود چهره ی برتر را انتخاب کنند
نکته دوم در مورد عزل سیاسی شما اینکه /در این کار دست داشته باشه بعید نیست چون این آقا از مدیریت کردن
اما در مورد تاجگردون ، متاسفانه عده ای پیمانکار از ایشان کوه ساختند و از او فوق ستاره ...این در حالی است که نتوانست در مجلس از خودش دفاع کند و رای اعتماد بگیرد خدا وکیلی اینکه نتونست حق خودش را از این مجلس بگیره چگونه میتونه دادستانی از مردم مظلوم گچساران کند ایشون هم از قاعده بالا مستثنا نیست
انتظار است هم خود شما هم مهندس بلوطی فارغ از مسائل سیاسی از چهره ای جوان و فراجناحی و در تراز انقلاب حمایت کنید.موفق...
France
چه انسانهای نخبه مدیر دلسوز کار بلد در استان که قربانی منیت و کینه ی تاجگردون شدند!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
فرهنگی
Iran, Islamic Republic of
باور کنید زمانی که عکس آقای بلوطی را با دکتر حسینی دیدم اولین چیزی که در ذهنم تداعی شد این بود که خانم دکتر بخشایی بزودی ابلاغس لغو می شود و متاسفانه همانطور هم شد
Iran, Islamic Republic of
دكتر حسيني 😁
Iran, Islamic Republic of
فقطدكتر حسيني😂😂😂😂😂😂😂
Iran, Islamic Republic of
بابا دکتر حسینی
رستا
Iran, Islamic Republic of
جناب کمایی واقعا پیمانکاری مدرنی رو پیش گرفتی،یعنی چه هر روز چند خبر که اسم تاجگردون اونم تاجگردون که کسی مثل تو و سایت سایت تو با نام اون تازه شناخته شدن ،مردم و حتی فامیل و دوستان رو به جون هم نیندازی با این کارا مثلا میخوای سید قدرت رو ببری روشندلی مجلس بنشونی،فرضا که نشست اتفاقا لیاقت مردم گچساران و باشت البته نه وفادار ها بهتر از سید قدرت نیست.تجربه و تاریخ ثابت کرده که نردم استان ما نماینده کشوری و بین المللی نمی خواهند بلکه نماینده در حد سید قدرت وموحد وروشنفکرمیخواهند.اگر برداشتن تو خانم دکتر بخشایی کار دکتر تاجگردون بود چرا بقیه نیرو هایش را یک هفته بعد از رد اعتبار نامه عزل کردند کاری پیش نبرد.درضمن اگرهم اینطور باشد شوهر شما خربزه خورد به ط مئه ای دیگر،لرزش ،شما را گرفت
حلال
خواهر من مریض بود حالش هم خیلی بد بود خانم دکتر بخشایی قبول نمیکرد عملش کنه . بهدش حاضر شد عمل کنه چجوری میتونه به این واضحی بگه که پول اضافی از هیچکس نگرفته
کبنا تو هم اگه ادعات میشه که بی طرفی ثبت کن
پردیس بحشایی
Iran, Islamic Republic of
باید رئیس بیماریتان بی بی حکیمه سرکار خانم پردیس بخشایی باشد
همکار
Iran, Islamic Republic of
زحمات دکتر بخشایی ستودنی است.همکاران بیمارستان بی بی حکیمه شاهد بودن که ایشان برای راه اندازی بیمارستان تمام تلاششان رو کردند.حتی از جیب شخصی شان برای بیمارستان هزینه میکردند.حتی بسیاری از بیماران و عمل های مطب رو برای ارتقا بیمارستان در بیمارستان انجام میدادند و ازمنفعت شخصی چشم پوشی کردن.بیمارستان بی بی حکیمه هرگز مدیری چون ایشان به خود نخواهد دید
مهاجر
Iran, Islamic Republic of
سرکار خانم بخشایی :بنده غیر بومی شهر شما هستم اهل سیاست هم نیستم وابسته به باند گروهی هم نیستم خدای ناکرده دشمنی هم با کسی ندارم قضاوتم شخصی و برداشت من در طی سالیان حضورم در گچساران هست:اولا انتخاب شما کلا از اول اشتباه بود چرا که کسی که حرفه پزشکی فقط اندوختن مال هدف هست نمی توتند رئیس بیمارستان مهمی مثل بی بی حکیمه باشد کسی که تا پاسی از صبح در مطب هست چه موقع وقت سرکشی به بیمارستان وکنترل ان را دارد؟؟دوم اینکه چرا از برداشتنت ناراحتی ؟؟ملک شخصی ات که نبود .سوم اینکه الان شرایطت بهتره
گچساران
Iran, Islamic Republic of
نمیشه هرجا. برداری بری پردیس جون
Iran, Islamic Republic of
خودت و شوهرت گچساران. شوهرت تو شورا و خودت هم از جیب مردم
ایران
Iran, Islamic Republic of
هدف خدمت هست چه پزشک باشی چه رئیس بیمارستان.
زیاد دنبال میز و صندلی ریاست نباشد
Iran, Islamic Republic of
مناسفم برای متخصصینی که خودشان را بپای سیاسیون ناتوان ذبح میکنند!
پرسنل
Iran, Islamic Republic of
آره راست میگه توی نیرو آوردن سر کار هم رتبه اول رو داشتن، میگم تعجب میکنم از یه جابجایی که اینقدر شما رو ناراحت کرده.
شما و حلقه مدیریت تون البته بهتره بگم دوستانتون از نظر ما نمره منفی آوردن
Iran, Islamic Republic of
انشاء الله خدا توانتون بده و به مردم خدمت كنيد
هر چند پيشنهاد ميدهيم خدمات خودتان را به خلق با هر دستمزدي بوده به عملكرد اقاي بلوطي پيوند نزنيد حتي اينكه همسرتان باشد
قطعا در خصوص املاك شيراز و ماشين ويژه توضيحاتي خواهند داشت كه ايا از عملكرد شورا بوده يا خدمات و خوش خدمتي به برخي سياسيون
بومی
Iran, Islamic Republic of
اولا 6ماه میخواستن خانم بخشای عوض کنن دوما. واسه عمل سزارین فقط شیرینی
پرسنل
Iran, Islamic Republic of
بخدا حقش بود برشدارن داشت مالکیت بیمارستان میگرفت میگفت بیمارستان بی بی حکیمه مال من براز پرستار نفس بکشن
Iran, Islamic Republic of
خانم دکتر زندگی شما رو بنده کامل در جریان هستم اگه یک بار دیگه بخواب اینقدر زرنگ بازی در بیاری . ..بس کن دیگه .کبنا لطفا عیناً نمایش داده شود ‌بااحترام
مرد
Iran, Islamic Republic of
بنده آدم سیاسی نیستم و علاقه ای هم به سیاست کثیف ندارم ولی خدایی حیف یک چهره علمی پزشکی مانند دکتر بخشایی که در جنوب کشور زبانزد میباشد نیست که بخاطر مسائل سیاسی اینطوری باهاش برخورد کنند.
متاسفانه در استانی زندگی می کنیم که درد اصلی مردم و مشکل اصلی سیاسی کاری و سیاست زدگی است.
من نمی دانم سیاسیون به پزشکی و بیمارستان که خدمت است برای مردم چکار دارند.
حالا به فرض همسر این خانم طرف دار شخص دیگری باشه.
نمیدونم تا کی باید مردم تاوان این مسائل را بدهند.
واقعا متاسفم.
بویراحمد گرمسیر
Iran, Islamic Republic of
بنظر بنده انتخاب و انتصاب معاونین بی کیفیت شما بیانگر ضعف و عملکرد ناموفق شما در مدیریت و ریاست بیمارستان بی بی حکیمه تازه تاسیس میباشددر ضمن شوهر و خانواده شوهر شما دوره قبل انتخابات ، صددرصد با دکتر تاجگردون نبودن حتی خانواده بخشایی هم همینطور ....
شیوا
United Kingdom
اگر دکتر تاجردون نبود نه مرکز ناباروری در گچساران تاسیس میشد و نه خانم دکتر بخشایی فوق تخصص قبول میشد.
حقیقت
United Kingdom
مثل اینکه خانم دکتر بخشایی فکر میکنن بیمارستان مال خودشون هست و فقط خودشون پزشک هستن! این یک بیمارستان دولتی است که در گچساران به پاس زحمات آقای تاجگردون افتتاح شده..
این همه مدیر میان و میرن کسی مثل این خانم اعتراض نکرده .. باورش شده همیشه باید رئیس باشه!
خانم دکتر شما که دم از خدمت به مردم میزنی به دور از باند بازی و ریاست به درمان مردم مشغول شو!

سرپرست بیمارستان بی بی حکیمه خانم دکتر گرجی زاده بسیار با شخصیت، با سواد و دلسوز هستن و حقا که ریاست در شان چنین افرادی است .
..
Iran, Islamic Republic of
میگم سوال؛ بچه داری یا نه؟ سوال کردن عیب نیست.ندانستن عیب است.
شهروند
Iran, Islamic Republic of
تو تا ساعت 2نصف شب فقط ب فکر پول درآوردن بودی،،حتی تو پذیرش مریض تو مطبت هم آشنا بازی میکردی،،،ملت نوبت میزدن واسه ساعت 4شما ساعت 9تشریف میاوردی،،بله خانم دکتر شما همه ی کارات همین جوری بود،زیاد حرص نخور،،،کبناا ایشون 66هزار تمن تو مطبشون دریافت میکنن از اون ورش گواهی ویزیت میده ب ملت،،،،،منتشررر کن
Iran, Islamic Republic of
بیشتر مردم واقعیت ها را نمیدونند خانم دکتر حالا اطرافیانتون حلقه گرد خودتون بیان کمکت کنن هم اینها بدبختت کردن بنظر من اصلا ربطی به تاجکردون نداره همه پرسنل بی بی حکیمه از شما و دور برت ناراحتند
Iran, Islamic Republic of
اداره دارایی کجایی روزی 110نفر ویزیت خالی حساب کن تا مابقی سونو و .....
Iran, Islamic Republic of
متاسفافم برای اداره دارایی
اگاه
Iran, Islamic Republic of
سر کار خانم بخشایی خسته نباشید ولی لطف کنید بفرمایید مگه ای وی اف به لطف تاجگردون دولتی نیست پس چرا شما بیماران را در بخش دولتی با ویزیت ازاد پذیرش میکردین؟چرا هزبنه ۱۵ و۲۰ میلیون از بیماران میگرفتین؟مگه دولتی نیست ؟تاج اون موقعا با ۷میلیارد ای وی اف رو راه اندازی کرد ولی شما . و با هزینه ازاد گزاف در بخش دولتی مردم را درمان میکردین البته ب ظاهر
حسین تانگو
Iran, Islamic Republic of
خدایی دکتر بخشایی یک بخشنده و یک بخش مستقل پزشکیه ....زمانی که در دهدشت بود واقعا هم پردیس بود وهم بخشایی ...به درستی عملکرد پزشکی را اعمال می کرد باید رئیس شبکه بهداشت استان یا رئیس دانشگاه علوم پزشکی استان میشد ...مردم نتیجه را در عمل میبینتد نه در امال دیگران .......ما دهدشتی ها همه به بخشایی میبالیم واورا بهترین پزشک در حوزه کاری خود می دانیم اگر بخشایی نبود خیلی ها نه مادر می شدند وامار طلاق و مرگ نوزادان بالا می رفت حالا اونیکه این کارو کرد بداند به محبوبیت خانم بخشایی افزوده واو دست از طبابت مانند گذشته سخت کوشش بر نمی دارد لطفا در عزل و نصب ها بگذارید سهمتان نصیب اخلاق گردد نه اختلاف
باوی
United States
سیاسی کجا بود سیاسی لغو حکم سرهنگ محمدی و دکتر تاجگردون بود مردم افرادی از این دست خوب شناختند مگه میشه دو طرف داشت هم تاجگردون و هم حسینی دلیل برکناری این خانم هیچ ربطی به دیدار بطوطی و حسینی ندارد در ضمن بلوطی با این دیدار خودش بی اعتبار کرده است
United States
سلام ودرود بر دکتر بخشایی و دستان شفا بخش ایشان
این کارها چیزی از ارزش وزحمات شبانه روزی واعتبار شما کم نمی کند
Iran, Islamic Republic of
اگه شفا بخش بودرو شفا میداد
سید
Iran, Islamic Republic of
خوبت کردن تو فقط کارای شخصی خودتتو تو بیمارستان انجام میدادی کاری به مدیریتتون نداشتن
Iran, Islamic Republic of
همه باهم به سیدقدرت رای میدیم
نامجو
Iran, Islamic Republic of
سلام خانم دکتر پردیس بخشایی.
میشه سوال بفرمایید .نطرشون چیست؟ لطفا و حتما سوال یفرمایید
حبیب
Iran, Islamic Republic of
جووووونم
Iran, Islamic Republic of
راستی بیمارستان شما پروانه بهره بهرداری داره
Iran, Islamic Republic of
کبنا لطفا در خصوص نحوه قبولی خانم دکتر بخشایی در شیراز و نقش برادران تاجگردون و نحوه واگذاری امتیاز مرکز نازایی به بیمارستان بی بی حکیمه یه گزارش تهیه کن
برای ما سوال هست که چه اتفاقی در این حوزه افتاده
Iran, Islamic Republic of
هزینه اضافی نگرفتی . تمام معنایی از مردم گرفتار چون میدونستی مجبورن همیشه پول اضافی گرفتی
سی مشو
Iran, Islamic Republic of
واااای...جونم کیا
فری
Iran, Islamic Republic of
ای خوب وت کردن ..هم خودت هم کیانوش بلوطی ...
کارکنان بیمارستان بی بی از دوستان بلوطی هست .نونم سیچه منه ننها سرکار
باشتی
Iran, Islamic Republic of
تاجگردون نفسهای اخرشو می کشه
مهدی موسوی نژاد
Iran, Islamic Republic of
خانم دکتر بخشایی و جناب آقای کیانوش بلوطی از افراد باوجدان و
پاک و خوشنام و زحمتکش و معتمد استان هستن.
این اشخاص رفتن درس خوندن زحمت کشیدن و الان دارن به مردم‌خدمت میکنن.
هر کسی هر چقدر درآمد داره به خودش ربط داره.
با آرزوی موفقیت و سربلندی و سلامتی برای جناب آقای کیانوش بلوطی و سرکار خانم دکتر بخشایی.




این مردم کی میخوان دست از حسادت هاشون بردارن
سناریوهایی مهیب برای پایان جنگ اوکراین

سناریوهایی مهیب برای پایان جنگ اوکراین

تهاجم گسترده نظامی روسیه و خسارات مادی و تلفات انسانی ناشی از آن برای بسیاری از تحلیل‌گرانی ...
مناقشه اوکراین و نبرد رسانه‌ای

مناقشه اوکراین و نبرد رسانه‌ای

 روز ۲۴ فوریه‌ی ۲۰۲۲ (5 اسفندماه 1400) بود که اعلام شد روسیه تهاجم نظامی به اوکراین، ...
به عصر «دیکتاتورهای چرخشی» خوش آمدید!

به عصر «دیکتاتورهای چرخشی» خوش آمدید!

دیکتاتورها همیشه دروغ گفته‌اند، براین اساس، ادعاهای اخیر کرملین محلی از اعراب ندارند....
1