کد QR مطلبدریافت لینک صفحه با کد QR

کبنا بررسی کرد

بخشایی: تاجگردون دستور داد، فرماندار و دکتر غلامیان اجرا کردند / عکس شوهرم با سید قدرت علت عزلم بود / یک ریال اضافی از مردم هزینه نگرفتم

18 مهر 1399 ساعت 0:32

پردیس بخشایی رئیس سابق بیمارستان بی‌بی حکیمه (س) گچساران می‌گوید: مسائل سیاسی و عکس همسرم کیانوش بلوطی با سید قدرت حسینی از کاندیدای انتخابات مجلس یازدهم باعث عزل من شده است.


 پردیس بخشایی رئیس سابق بیمارستان بی‌بی حکیمه (س) گچساران می‌گوید: مسائل سیاسی و عکس همسرم کیانوش بلوطی با سید قدرت حسینی از کاندیدای انتخابات مجلس یازدهم باعث عزل من شده است.
به گزارش کبنا، پردیس بخشایی با حکم آرین غلامیان رئیس شبکه بهداشت و درمان شهرستان گچساران برکنار و روح‌انگیز گرجی جایگزین وی به عنوان رئیس بیمارستان بی‌بی‌ حکیمه (س) شد.
در حکم روح‌انگیز گرجی به عنوان رئیس جدید بیمارستان بی‌بی حکیمه (س) گچساران آمده است؛
 نظر به تعهد، تخصص، شایستگی سرکار عالی، به موجب این ابلاغ به عنوان سرپرست بیمارستان بی بی حکیمه خاتون (س) منصوب می‌گردید، امید است با اتکال به ذات خداوند باریتعالی و در راستای اهداف و سیاست‌های نظام سلامت و دولت تدبیر و امید و با بهره گیری از نظرات ارشادی کارشناسان برابر مقررات و موازین شرع مقدس انجام وظیفه نماید.
  https://www.kebnanews.ir/wp-content/uploads/2017/03/429714331_180066.jpg
کیانوش بلوطی همسر پردیس بخشایی از سید قدرت حسینی حمایت کرد.

«پردیس بخشایی» فوق تخصص زنان، زایمان و نازایی است و تقریباً خیلی‌ از مادران استان‌های جنوب کشور با نام او آشنا هستند. در حالی که بیمارستان بی‌بی‌ حکیمه رتبه اول اعتبار بخشی را کسب می‌کند، عکس کیانوش بلوطی با سید قدرت حسینی بحرینی بلای جان بخشایی شد. کیانوش بلوطی عضو شورای شهر دوگنبدان و همسر «بخشایی»، که اخیراً از کاندیداتوری سید قدرت حسینی بحرینی برای انتخابات میاندوره گچساران و باشت حمایت کرده است.
 پردیس بخشایی رئیس سابق بیمارستان بی‌بی حکیمه (س) گچساران در پاسخ به سئوال کبنا مبنی بر اینکه چرا حکم مسئولیت شما لغو شد، اظهار داشت: به مسائل سیاسی ربط دارد. بیمارستان بی بی حکیمه (س) تنها بیمارستان استان کهگیلویه و بویراحمد با تراز مثبت است. و تنها بیمارستانی بودیم که در سه سال گذشته مرگ مادر نداشتیم.
وی تاکید کرد: از روزی که بیمارستان بی بی حکیمه (س) افتتاح شد، مرگ مادر نداشتیم و مرگ نوزاد به کمترین حد رسید.
بخشایی می‌گوید: حرکت‌های سیاسی باعث برکناری بنده از ریاست بیمارستان بی بی حکیمه (س) شد، 20 روز پیش عکس شوهر من، مهندس بلوطی با آقای سید قدرت حسینی بحرینی بیرون آمد، و همین مسئله سبب عزل بنده شد.
وی افزود: آقای فرماندار، دکتر غلامیان و خود آقای دکتر تاجگردون دنبال این کار بودند، البته دستور آقای دکتر تاجگردون بوده و اینها هم اجرا کردند.
رئیس سابق بیمارستان بی بی حکیمه (س) در ادامه افزود: تراز بیمارستان اگر مثبت است، به این دلیل بوده که من محکم پای کار بودم و بیش از یک سال و 5 ماه مرخصی نرفتم.
https://cdn.kebnanews.ir/images/docs/files/000426/nf00426373-1.jpg
دکتر بخشایی گفت: بیمارستان بی بی حکیمه (س) گچساران از کشور عراق هم مراجعه کننده داشت، که یک روزه جواب گرفته‌اند. همچنین بیمارانی از استان‌های دیگر کشور از جمله یزد، بوشهر و... به این بیمارستان می‌آمدند. مریض یزدی وقتی در استان‌های دیگر نتیجه نگرفته، پیش من نتیجه گرفت.
وی با بیان اینکه بیش از 17 سال در حوزه نازایی فعالیت می‌کنم، گفت: 4 سال فوق تخصص گرفته‌ام و در حوزه نازایی تجربه و سابقه طولانی دارم. بیمارستان بی بی حکیمه (س) را از یک ساختمان به اینجا و موقعیت رساندیم.
بخشایی گفت: تمام بخش‌های این بیمارستان (IVF، IUI و...) با تلاش و پیگیری‌های متعدد تکمیل شدند. و یکی از بهترین بیمارستان‌های استان است.
وی در بخش دیگری از صحبت‌هایش در پاسخ به سئوالی مبنی بر شبهاتی در خصوص درآمد خود، اظهار داشت: یک ریال اضافی از بیمار دریافت نکردیم. مرکز دولتی بوده و بر اساس نرخ نامه‌های دولتی هزینه‌ها دریافت می‌شد. حتی در مطب خود هم بر اساس نرخ مصوب، هزینه اخذ می‌کردیم.
وی افزود: کسانی که این صحبت‌ها را می‌کنند، دیگر حرفی برای گفتن ندارند. من اگر خلافی کرده بودم، قطعاً واحدهای نظارتی که وظایفشان را خوب می‌دانند، جلوی بنده را می‌گرفتند. من همیشه عصرها عمل‌هایم را انجام می‌دهم.
رئیس سابق بیمارستان بی بی حکیمه (س) گفت: در روزهای اول افتتاح بیمارستان، خیلی از وسایل را بنده از جیب خودم خریداری کردم. از تلویزیون، فرش و سایر ظروف‌ها.
 
بخشایی گفت: این‌ها وقتی هیچ حرفی ندارند، دست به دامن این صحبت‌های بی پایه و کذب شده‌اند. آن‌ها نمی‌توانند بگویند که تراز بیمارستان منفی بوده و یا بد است، مجبور می‌شوند، این اظهارات بی مایه و سبک را مطرح کنند.
وی گفت: من همیشه در مقابل آنها سکوت کرده‌ام و هر کاری که دلشان می‌خواهند می‌کنند. شأن من پاسخ به این صحبت‌ها نبوده و نیست.
دکتر بخشایی تاکید کرد: مردم از من راضی هستند و اگر راضی نبودند، مجبور نبودم تا ساعت 2 شب در مطبم بمانم.
وی تصریح کرد: من همیشه عصرها اتاق عمل می‌رفتم و مشخص است. برای بالا بردن، تراز بیمارستان از جان مایه گذاشتم و با عملکردمان مردم را متقاعد می‌کردیم که به این بیمارستان مراجعه کنند.
رئیس سابق بیمارستان بی بی حکیمه (س) گفت: با این کار تراز بیمارستان بی بی حکیمه را مانند سایر بیمارستان‌ها به تراز منفی می‌رسانند. رئیس دانشگاه اصلاً هیچ تماسی هم با بنده در این رابطه نداشته‌اند. مردم سایر استان‌ها از عملکرد ما نیز رضایت داشتند.
  https://cdn.kebnanews.ir/images/docs/files/000426/nf00426373-2.jpg
 


کد مطلب: 426373

آدرس مطلب :
https://www.kebnanews.ir/interview/426373/بخشایی-تاجگردون-دستور-فرماندار-دکتر-غلامیان-اجرا-کردند-عکس-شوهرم-سید-قدرت-علت-عزلم-یک-ریال-اضافی-مردم-هزینه-نگرفتم

کبنانیوز
  https://www.kebnanews.ir

1