تاریخ انتشار
دوشنبه ۱۰ شهريور ۱۳۹۹ ساعت ۲۱:۴۷
کد مطلب : ۴۲۵۰۱۰
گزارش کامل نشست خبری مهدی روشنفکر با خبرنگاران ؛

کمک‌نفس و مشاوران واقعی روشنفکر چه کسانی هستند ( + فیلم‌های اختصاصی کبنا )

۶۱
۰
کمک‌نفس و مشاوران واقعی روشنفکر چه کسانی هستند ( +  فیلم‌های اختصاصی کبنا )
کبنا ؛نشست خبری نماینده مردم شهرستان‌های بویراحمد، دنا و مارگون با رسانه‌های استان کهگیلویه و بویراحمد برگزار شد.
به گزارش کبنا، نشست خبری نماینده مردم شهرستان‌های بویراحمد، دنا و مارگون قبل از ظهر امروز (دوشنبه 10 شهریور ماه 99) در سالن جلسات شبکه بهداشت و درمان استان کهگیلویه و بویراحمد برگزار شد.
     
فیلم ) نظر مهدی روشنفکر در باره رسالت رسانه و دستمال کثیف

در ابتدای این جلسه خبرنگاران پیرامون مسائل و مختلف استان و کشور مطالبی را مطرح کردند. مشکلات رسانه‌ها، بیمه و مسکن خبرنگاران، مسائلی مربوط به حق و حقوق بازنشستگان، صندوق ذخیره فرهنگیان، شفافیت آرا، عدم پاسخگویی مسئولان به خبرنگاران، اعلام نفوذ اعضای دفتر نماینده در عزل و نصب مدیران از جمله مطالبی بود که خبرنگاران به آن اشاره داشتند.
مهدی روشنفکر نماینده مردم شهرستان‌های بویراحمد، دنا و مارگون با رسانه‌های استان کهگیلویه و بویراحمد در این جلسه ابتدای روز خبرنگار را به اصحاب رسانه تبریک گفت و اظهار داشت: رسالت خبرنگار شفاف سازی و اطلاع رسانی است و از اینکه رسانه‌ها اینگونه شفاف مطالب را مطرح می‌کنند، از آنها تشکر می‌کنم.
وی با بیان اینکه قوت و ضعف‌های رسانه‌ها باید شناسایی شود، اظهار داشت: رسانه‌ها باید پارامترهایی که سبب افزایش مخاطب می‌شود را شناسایی کنند و از آن طرف مسائلی که هم باعث افول یک رسانه‌ها می‌شود، نیز باید مورد ارزیابی قرار بگیرد.
 رسانه‌ها نباید آلوده شوند، با دستمال کثیف نمی‌توان شیشه کثیف را تمیز کرد. رسانه‌ها باید منافع مردم را بر منافع شخصی ترجیح دهند. معامله با اصحاب قدرت در رسانه‌ها محکوم و مذموم است. رسانه‌ها باید نقد کنند، اما نقد کردن با تخریب مسئولان تفاوت دارد. در جاهایی شاهد توهین در رسانه‌ها هستیم. شاخص‌های نقد باید مشخص شود. حریم‌ها باید حفظ شود. هنجار شکنی نباید باشد. و خطوط قرمز باید در رسانه‌ها مدنظر قرار بگیرد. گاهی طرح مسائلی هم محل مفسده است. لذا ظرافت‌ها راباید خبرنگاران در رفتارهای کاری خود، لحاظ کنند.
روشنفکر تصریح کرد: رسانه باید صدای مردم باشد و منافع مردم را بر منافع اصحاب قدرت و ثروت ترجیح دهد. معامله با اصحاب قدرت و ثروت باید در نگاه رسانه مذموم باشد.
نماینده مردم شهرستان‌های بویراحمد، دنا و مارگون در مجلس شورای اسلامی عنوان کرد: مردم تفاوت نقد و تخریب را به درستی تشخیص می‌دهند و باید تلاش کنیم اعتماد مردم را دست ندهیم.
روشنفکر گفت: ما با شرایط اقتصادی بدی مواجه هستیم، کووید 19 نیز رونق را از بازار و اقتصاد انداخته است. با این مشکلات ما باید گرفتاری‌ها را از دوش مردم برداریم.
   
فیلم) کمک‌‌نفس روشنفکر / قول می‌دهم محور کارم مردم باشد

 وی در پاسخ به سئوال کبنا در خصوص ارتباط با مردم و نخبگان و فرهیختگان جامعه، گفت: حیات و ممات من در ارتباط با مردم است. من برای مخالفین خودم در حوزه اصولگرا و اصلاح طلب احترام قائل هستم. ارتباط با مردم برای من حالت کمک نفس است. این ارتباط را داشتیم و داریم. اگر الان نمی‌توانیم مستمر با مردم در حال حاضر ارتباط داشته باشیم به خاطر این بیماری کرونا است. در یک کلام من شرمنده موکلینم هستم.
نماینده مردم در مجلس تاکید کرد: شرمنده موکلانم هستم چرا که کروناویروس فاصله ایجاد کرده و بخاطر این بیماری دیدار و برنامه‌ها را لغو و تمام دفاتر بسته شد اما حیات و ممات من با مردم بخصوص مردم عزیز و شریف سه شهرستان است. قول می‌دهم محور و اولویت کارم مردم باشد. با خود عهد بسته‌ام که به خاطر مردم وارد حاشیه نشوم و با مردم رو راست و صادق باشم. به رسانه‌ها هم توصیه می‌کنم که به حاشیه وارد نشوند. بر وحدت و همدلی مردم و مسئولان تاکید می‌کنم و توسعه استان و رفع مشکلات را مدنظر داشته باشید.
نماینده مردم شهرستان‌های بویراحمد، دنا و مارگون بر روی جذب سرمایه گذاری و رونق واحدهای تولیدی تاکید کرد و گفت: به خدمات رسانی به روستاها و مناطق محروم نگاه ویژه‌ای خواهیم داشت.
وی با اشاره به مشکلاتی که بر کشور حاکم است، اظهار داشت: با آقای موحد همدل و همگام هستیم برای رفع مشکلات استان، در همین راستا جلسات زیادی با مسئولان کشوری در خصوص مسائل استان برگزار کردیم.
وی با بیان اینکه بر اتحاد و همدلی تاکید دارم و در غیاب مسئولان یادآوری می‌کنم به جای پرداختن به موارد بی ثمر و بی فایده تلاش کنیم برای مردم نافع باشیم، افزود: در همین راستا جذب سرمایه‌گذاری و ایجاد زیرساخت‌ها را در همه زمینه از جمله گردشگری، کشاورزی، کارگاه‌های تعطیل شده و سایر بخش‌ها را دنبال می‌کنم و بنا داریم در راستای خدمات‌دهی به روستاها تلاش کنیم.

بیشتر بخوانید:

نشست خبری روشنفکر با خبرنگاران؛ رسانه‌ها نباید آلوده شوند با دستمال کثیف نمی‌توان شیشه کثیف را تمیز کرد / با آقای موحد هماهنگ و همدل هستیم / برای مخالفانم؛ اصولگرا و اصلاح‌طلب احترام قائل هستم / حیات و ممات بنده در ارتباط با مردم است

روشنفکر: کفالت مردم گچسارن و باشت را نپذیرفتم / آدم‌های مریض کارشان شب‌نامه نویسی و شایعه پراکنی است / مشاوران واقعی روشنفکر مردم است / حزب من مردم است

روشنفکر در ادامه این نشست گفت: من در سه فراکسیون حضور دارم، فراکسیون پیشگیری از آسیب‌های اجتماعی را با توجه به وضعیت اسفباری که در استان کهگیلویه و بویراحمد هست، انتخاب کردم. در بحث خودکشی، طلاق، بیکاری و در بعضی از آسیب‌های این چنینی استان ما رتبه پررنگی دارد. رسانه‌ها با کمک کارشناساس می‌توانند نقش ایفا کنند.
 وی افزود: هیئت رئیسه فراکسیون پیشگیری از آسیب‌های اجتماعی به استان کهگیلویه و بویراحمد سفر خواهند کرد.
    
فیلم) مشاوران روشنفکر چه کسانی هستند؟

 نماینده مردم شهرستان‌های بویراحمد و دنا در مجلس گفت: از تمام کسانی که در انتخابات علیه و له من مطلبی زده‌اند، تشکر می‌کنم. از همه شرکت کنندگان در انتخابات چه مخالفان و چه موافقان تشکر می‌کنم. از همه دستاندرکاران انتخابات استان کهگیلویه و بویراحمد به ویژه استاندار و معاون وی نیز تشکر می‌کنم.
روشنفکر در خصوص کفالت حوزه انتخابیه مردم گچساران و باشت، گفت: هیئت رئیسه مجلس کفالت مردم نجیب گچساران و باشت را به بنده پیشنهاد دادند، اما من نپذیرفتم، اما خودم را ملزم می‌دانم که پیگیر مسائل مردم گچساران و باشت باشم. هر چند انسان‌های مریض که کارشان شب نامه و شایعه پراکنی هست، هر چه دلشان خواسته‌اند، نوشته‌اند. امیدوارم خداوند همه ماها را مورد عنایت و بخشش رحمتش قرار دهد.
روشنفکر تاکید کرد: نوکر مردم شهرستان‌های گچساران و باشت هستم و فرقی میان مردم زادگاهم لوداب و مردم عزیز باشت و گچساران نیست و پیگیر خواسته ها و مطالبات این دو شهرستان خواهم بود.
نماینده مجلس در پاسخ به سئوال کبنا، در خصوص مشاوران نماینده مردم شهرستان‌های بویراحمد، دنا و مارگون، اظهار داشت: خیلی الزام نیست که بنده مشاوران خودم را معرفی کنم. مشاوران واقعی روشنفکر، مردم هستند. با کارشناسان، متخصصان هر حوزه مشورت دارم. من سرباز انقلاب و رهبری هستم. عضو کوچکی از حزب مردم هستم. مردم با همین نگاه به بنده رأی داده‌اند. مخالف تفریط و افراط هستم. من همیشه پاسخگوی خبرنگاران و مردم هستم.
روشنفکر با اشاره به مشکلات موجود در کشور از جمله فشارهای اقتصادی و کروناویروس تاکید کرد: تمام تلاش را در دوران امانت داری بر این قرار داده که اصل و اساس را در راستای معیشت، اقتصاد و اشتغال مردم قرار دهم. توسعه استان و رفع مشکلات آن باید محور فعالیت همه متولیان باشد و رسانه‌ها نیز در راستای تحقق این توسعه گام بردارند.
وی تاکید کرد: از وضعیت صنفی، معیشتی، تجهیزاتی و امکاناتی رسانه‌های استان نگرانم و قطعا پیگیری می‌کنم.
نماینده بویراحمد، دنا و مجلس شورای اسلامی بر جوان گرایی تاکید کرد و گفت: در دفترم از آقای نوبهار، آرمان بیگلری، پارسیان‌نژاد و فرخیانی و آقای بهمنی استفاده کرده‌ام.
نام شما

آدرس ايميل شما

نتت
Iran, Islamic Republic of
درخصوص بازنشستگان دولت خودش داره اجرا میکنه .ذخیره فرهنگیان هم قوه قضاییه دوساله دنباله پس تحقیق نمی خواد درخصوص سود صندوق هم دولت اعلام کرده سودشو میده.
نتاال
Iran, Islamic Republic of
آخ سی آرمان بیگلری آخ سی هدایت خواه
سید
Iran, Islamic Republic of
آخ بخت بیراحمی
129
Iran, Islamic Republic of
پس چرا رفتی عضو شورای انقلاب مجلس چرا مستقلین نرفتی
بویراحمد واحد
Iran, Islamic Republic of
اینهای رو نام برد ، که دور قبل هیچ کدومش باهاش نبودند و اون قدیمی ها رو نام نبرد ، امثال برادران معارفی ، بهادر ، اقایان اصالت فر ، خسروانی ، پارسه ، حق دوست ، داستار و خیلی از دوستانی بودند دور قبل و الان به کلی کنار رفتند اینها رسانه واقعی بودند نه اینهای که شما نام بردید، اقاینوبهار و پارسیان و بیگلری این دور و شش ماه اخر پیوستند ولی توانستند اولویت اول باشند
روزگار غریب
Iran, Islamic Republic of
ای روزگار، ما هشت سال دویدیم ودویدیم تا تدای وخدت پیروز بشه تا آقای/ که تا دیروز کنار طیف هدایت خواه بود یک شبه در راس امور قرار بگیره!!!!
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
سه خط آخر رو ک خوندم یه .. !
Iran, Islamic Republic of
برادر تو نمیتونی مدیریت کنی .چطور میخواستی نمایندگی گچساران را بپذیری .جمع کنید
پاتاوه
Iran, Islamic Republic of
من آن چیزی که ازنزدیک دراداره می بینم وحرفهای آقای نماینده کاملامتناقض هست چون ازنزدیک می بینم که برای کاشتن نیروهایش چه فشارهای برمدیران می زارند....
حمیدی
Iran, Islamic Republic of
روشنفکر عاجز و ناتوان در پاسخگویی از خبرنگار کبنا
// بزودی از روشنفکر برائت میجویند
Iran, Islamic Republic of
لذت میبرم از این تلاش و از این همت خستگی نا پذیر خسته نباشی دکتر جان
Iran, Islamic Republic of
هرروز بیشتر به رایی ک دادم افتخار میکنم
Iran, Islamic Republic of
تمامی کامنت های علیه روشنفکر در این خبر توسط یک نفر ثبت شده و مشخصه که هدفش ایجاد اختلاف هست. بدون هرچه اختلاف باشه به اندازه اختلافات اربابانت نیس. عسکری
محمد
Iran, Islamic Republic of
اتفاقا تمام کامنت های شما توسط یک نفر نوشته شده از همین حالا مطمئن باشید فقط همین یه دور هست با این روند که جلو میرین
یزدانی
Iran, Islamic Republic of
روشنفکر در محاصره دقیقه نودی ها
Iran, Islamic Republic of
راه را ادامه بده مرد بزرگ با جان و دل در کنارت هستیم
پاتاوه
Iran, Islamic Republic of
متاسفم برای روشنفکر.همین جوانان با دست خالی روشنفکر را تنها نگذاشتند
Iran, Islamic Republic of
متاسفانه هنوز پرونده سازان دست از تخریب بر نمیدارن حاج مهدی عزیز. با تمام قوا جلو برو همانگونه که در زمان انتخابات بت های پوشالی شان را در هم فروریخته. و بدان ک دست خدا بالاتر از همه دست هاست.
خاضع پور
Iran, Islamic Republic of
نماینده ما بعد از پیروزی یاران خودش را فراموش کرد
Iran, Islamic Republic of
عالی گفتی برادرتامشاورانی مثل بهمنی وداستارداری فکربعدش هم کن
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
لطفاً ناآگاهانه و براساس حدس اسم کسی رو ذکر نکنید. جناب داستار مشاور ایشون نیستن. در واقع جناب داستار در حلقه مشاوران و در تیم اتاق فکر حضور ندارن. از خدا بترسید و تا مطمئن نیستید اسم کسی رو ذکر نکنید. سپاس
علی
Iran, Islamic Republic of
چه ربطی به آقای داستار داره؟
مشاوران، اعضای اتاق فکر و روسای دفاتر افراد دیگری هستن. این وسط آقای داستار هیچ نقش و مسئولیتی ندارن. لطفاً بیخود و بی‌جهت یا از روی دشمنی و حسادت کامنت نذارید
احمدی
Iran, Islamic Republic of
روشنفکر به یاران روزهای سخت خود باید پروبال دهد
جمشیدی
Iran, Islamic Republic of
شیرمادرت حلالت با سیوال پرسیدنت
عسکری
Iran, Islamic Republic of
دیگر شور و شوقی برای مخلصین دلسوز روشنفکر باقی نمانده
عده ای روشنفکر را نردبان رشد خود کردنه
Iran, Islamic Republic of
مخلصین روشنفکر همون کسانی هستن ک امسال شما را از اریکه قدرت به پایین کشیدن. با حذف امثال شما و با حذف پرونده سازان به مردم نفس تازه بخشیدن. با جان و دل در کنار حاج مهدی عزیز برای ادامه دادن این مسیر در کنار مردم خواهیم ماند
محمدی
Iran, Islamic Republic of
هزاران جوان مث معارفی نژاد به انزوا رفتنه
Iran, Islamic Republic of
خت معارفی نژادی
Iran, Islamic Republic of
امثال من و معارفی نژاد یک تار موی روشنفکر را به هزاران پرونده ساز عوض نمی‌کنیم. خیالت راحت
لوداب
Iran, Islamic Republic of
کمک نفس های دقیقه نودی تو رو تک دوره ای خواهند کرد
دانش
Iran, Islamic Republic of
پشیمون و صدکور پشیمونن
فتحی
Iran, Islamic Republic of
جمع کن بساطت را
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
فیلم‌ها رو دیدم. جداً نگران و ناراحت شدم.
ضعف‌ها هنوز پابرجاست !!!
حلقه مشاوران واقعاً ضعیفه
خبرنگا
Iran, Islamic Republic of
دیروز در جمع خبرنگاران بودم. صحبت های ایشان را شنیدم دیشب تا صبح خوابم نبرد واقعا دلم برای مردم بویراحمد سوخت
سيد
Iran, Islamic Republic of
مدرك روشنفكر جيه
واقع بین
Iran, Islamic Republic of
شما کسانی ک دارید اظهار پشیمانی میکنید
روشنفکر چن ماه هست که رفته چه انتظاری از ایشون دارید
دولت هم باهاش هماهنگ نیست صبر داشته باشید.
احمدی
Iran, Islamic Republic of
آخی بدبخت شهرستان حرف زدن خیلی براش سخته
بویراحمد .
Iran, Islamic Republic of
آقای دکتر/عامل سقوط شما خواهد شد ! چون حتی همون دقیقه نود قول به رقیبتون داده بود ، کاش میشد از نزدیک ببینمتون و براتون بگم
Iran, Islamic Republic of
در قفس رقیبان انتخاباتی ات قرار گرفته ای و کمک نفس هایت انها هستند
وحید از مارگون
Iran, Islamic Republic of
تمامی کامنتایی ک گذاشته شده کار گروه مخالفین اقای روشنفگر هست بنده به عنوان یه جوان که لیدر اقای دکتر روشنفکر بوده و هست و خواهد بود خدمتتون عرض میکنم جوانان ما مثل شماهای ک کامنت مخالف براش گذاشتید چنین دیدگاهی نداریم فقط و فقط از ایشون میخواییم راهی رو که الان داره میره همیشه ادامش بده و کار عام المنفعه انجام بده نه مثل شماها که درادورا گذشته فقط و فقط ادارات و شرکت هارو و جذب نیروهارو ازخانوادهای خودتون کردیت و ادارات رو به ،مشکل شما اینا که منافعتون اقای روشنفکر خراب کرد و قشنگ رو دست به همه شماها زد کاری نکردیت که خدا خوشش بیاد ۴۰ سال دست شما بود دیدیم چی شد حالا تو این ۴ سال خواهید دید کی انقلابی هست !!!!روشنفکر در قلب تک تک حامیان ندای وحدت هست و دور بعد این حرف و کامنت رو از بنده داشته باشید روشنفگر بیش از ۱۳۵۰۰۰ هزار رای خواهد اورد باامید خدا و امام زمان
واقع بین
Iran, Islamic Republic of
متاسفانه دقیقه نودی ها دکتر روشنفکر را محاصره کردند و روشنفکر یاران پایه ای و اصلی جریان را فراموش کرد. قول میدهم که اگر دکتر روشنفکر تجدید نظر نکند و به افراد سابق خود مانند ،ولایتی، ازراش،جمشیدی،لایقی، رستخیز،جاوید،کمالی،عبدالهی،معارفی نژاد و ...‌توجه اساسی نکند،دور بعد حتی بیست هزار رای هم نمی اورد.این خط و این هم نشون.
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
/ک نمیتونست یه جلسه خانگی رو مدیریت کنه.

ک جون خت بهلمو. اینا ک اسم بردی بعضیاش ناتوانن خدایی
همشهری
Iran, Islamic Republic of
چرا کم و زیاد حرف میزنید برو ببین طرفدارانت با مخالفینت چکار کردند. نرفتی مجلس .هر چه مخالف داشتی برکنار کردی.....چه خوب با مخالفان برخورد کردی نذاشتی نفس بکشند.....
یاسوج
Iran, Islamic Republic of
مردم لوداب با مردم گچساران خیلی هم فرق دارند. لطفا. به فکر مردم خودت باش. گچساران نماینده ای به اون زرنگی و رشیدی داشت که امثال شما نتونستن تحملش کنن افتادن دنبالش.....انوقت تو که یه هم ولایتی بودی سکوت کردی ........
Iran, Islamic Republic of
جناب آقای دکترچشماتوبازکن مختص کسان نباش خیلی دراین کشتی سوارکردن
پرستار
Iran, Islamic Republic of
متاسفانه همیشه کسانی که به نماینده ها رای میدن دنبال انجام وظیفه نیستن اگر روشنفکر را در جایگاه حق دیدید و رای دادید پس چرا از اینکه جایگاهی به شما نداده اونو مورد هجمه قرار دادید و اگر هم دنبال پست و مقام و استفاده ابزاری هستید بدانید که امثال شما باعث بدبختی این استانید ، این موضوع در مورد طرفداران حجه الاسلام موحد هم صدق میکنه ، خواهشا دست از سر نماینده ها بردارید بزارید تلاششون را واسه این مردم محروم انجام‌بدن
علی
Iran, Islamic Republic of
واقعا در حد یک نماینده نیستند .مقصر هم خود مردم هستند نماینده باید خیلی چالاک تر از این حرف ها باشن
مارگون
Iran, Islamic Republic of
مشاور ایشان هست ..
بخدای محمدی با این مشاورین کمتر از یکسال دیگر حریان متلاشی میشود
بین زرد
Iran, Islamic Republic of
اصلا روشنفکر که میفرمایید بهمنی سنش بالا هست باید اینو هم بدون که بهمنی از خود روشنفکر توانمندتر هست ..
بهمنی پایگاه رای بالای ۱۰ هزارتا به سبد این جریان ریخت .
من جای بهمنی باشم یک دقیقه تو این دفتر کر کدخدا دختر کی بنو کار نمیکنم ‌.
ایمان
Iran, Islamic Republic of
عذر ایخوتم‌جناب دکتر ولی //از سنش بالا هست ولی توانش هم بالا تر از تو همه افراد دفتر هست
خان بهادر
Iran, Islamic Republic of
چطور میخواهی اعتبار بیاوری در استان و شهرستان
ستاد
Iran, Islamic Republic of
تو الان ۶ ماه هست مجلسی که یک مدیر کل جابه جا کنی را نداری .
بیشترین مشارکت در بویراحمد دنا بودن ولی حقت را هز پایتخت نشین ها بگیری ‌.
به اون همه رای و اون خمه شهامت و شجاعت جوانان
Iran, Islamic Republic of
دلت خوشه معاون سیاسی استاندار فقط لبخند وت ایزنه ..
فرماندار مارگون را بدون هماهنگی با حضرتعالی معرفی میکنه .
فقط دارند بازیت میدن .
جوان سیاسی
Iran, Islamic Republic of
سه ماه دیگه انتخابات ریاست جمهوری هست اگر توانستی یه چهارتا مدیر کل و بخشدار و فرماندار جابجا کنی
فردا که دولت انقلابی امد سر کار جریان شانا و انقلابیون اجازه عرض اندامی بهت نمیدن با این مشاوربن و اصلاحاتی ات .
با نشت با زنگنه بودنت
با نشت با پناه بودن
Iran, Islamic Republic of
مساور شمار یک ادم ناطق و یک جوان
مرزدار
Iran, Islamic Republic of
زاین نامداران گردن کشان زسایه فلکه جهاد خوابیدن چه داری نشان
اشنایی که بای کد شده
Iran, Islamic Republic of
اخ و بخت عسکر جریان هر که سی خو یا خدا حیاطی دیگه بهم بده تا جبران اشتباه کنم
من
Iran, Islamic Republic of
دقیقا عملکردش مانند واژه هایش خواهد بود. کمک نفس را معمولا . بکار میبرند
کرمی
Iran, Islamic Republic of
ما اصلا مخالف ایشون نیستم ولی خدای حرف زدنش دقیقه مث اینه ک داره دیکته ب دانش آموزان کلاس اولی میگه
Iran, Islamic Republic of
بیشتر کامنت ها رو که خوندم خیلی تاسف خوردم برای اینکه چرا اینقدر بی انصافی در گفتگو ها هست،چرا هنوز که هنوز ه مثل خاله زنکهایی که عروسیی در محلشان میشود ویا دعوت نمی شوند ویا قبل از عروسی برای مراسم عقد به قول خودشان آنها را نخواسته اند ،به آن مراسم عروسی که نمیدونم هیچ تا سالها با اون خانواده قهر هستن و حتی بدگویی آنها را هم به ناحق میکنن ،عمل میکنیم.ذره ای انصاف داشته باشید درک میکنید که نام بردن از تمامی یاران و دوستان آقای روشنفکر امکان پذیر نیست وگرنه نام هیچکدام از دوستان را از قلم نمی انداختند چون خود ایشان هم طائفه ای های خودشان را بهتر میشناسد. کاش بجای کنجکاوی و درگیری ذهنی بین خودمان برای آبادی دیارمان به نماینده خود کمک کنیم نه اینکه با حرف های بچگانه وپیش پا افتاده خود و آقای روشنفکر را برسر زبان رقیبان بندازیم که از الان شروع به کار تبلیغاتی برای ۴سال آینده کرده اند.درضمن درکامنت ها از هدایت خواه زیاد نام برده اند،دوستانی که که نام آنها را برده اید و گفته اید برا هدایت خواه بوده اند هدایت خواه منش اعتقادیش مشکلی نداشته و ندارد ولی این دوستان دلیل جدایشان جدایی فکر سیاسی بوده که فکر ومنش سیاسی چرا که رشته سیاست از دست استاد اخلاق خارج شده بود وبه دست سران رسیده بود .
امینی
Iran, Islamic Republic of
آقای روشنفکر با صحبت های خودشون صداقت و وفادار به یاران خودشون رو نشون دادن،انشالله همیشه موفق باشن جناب روشنفکر و بخصوص داماد عزیزماحاج آرمان عزیز که واقعا انسانی کاردرست میباشد.
تخریب یا نقد مجلس یازدهم؟!

تخریب یا نقد مجلس یازدهم؟!

هر چه مجلس کوتاه بیایید، دیگران او را به گوشه رینگ برده و مورد ضرباتی قرار می‌دهند. تخریب‌گران ...
اختلال عاطفی فصلی؛ از علائم تا درمان

اختلال عاطفی فصلی؛ از علائم تا درمان

باور بر این است که اختلال عاطفی فصلی به دلیل اختلال در ریتم شبانه روزی بدن رخ می دهد....
سبقت «واکسن آنفولانزا» از «دنا پلاس»

سبقت «واکسن آنفولانزا» از «دنا پلاس»

رئیس کمیسیون بهداشت و درمان مجلس در مصاحبه‌اش اشاره کرد که از 16 میلیون واکسن آنفولانزای ...
1