تاریخ انتشار
يکشنبه ۱۸ اسفند ۱۳۹۸ ساعت ۲۲:۲۳
کد مطلب : ۴۱۸۶۱۸
در گفت‌وگو با کبنا مطرح شد

توضیحات مقیمی پیرامون حضور معلمان گچساران در کلاس درس؛ مصوبه وزارتخانه است / کلیپ‌های فعلی در شأن جامعه فرهنگی نیست / هدف این است که آموزش تعطیل نشود

۶۶
۲
توضیحات مقیمی پیرامون حضور معلمان گچساران در کلاس درس؛ مصوبه وزارتخانه است / کلیپ‌های فعلی در شأن جامعه فرهنگی نیست / هدف این است که آموزش تعطیل نشود
کبنا ؛ مطلبی زیر در فضای مجازی منتشر شد مبنی بر اینکه «آموزش و پرورش گچساران بر خلاف ابلاغیه‌های وزارتی که همه مدارس را در همه مقاطع تا پایان سال تعطیل کرده بود اکنون در تصمیمی معلمان را ملزم به حضور در کلاس‌های درس کرده است. هرچند به نظر می‌رسد این اقدام آموزش و پرورش در راستای آموزش مجازی باشد اما به نظر می‌رسد تحقق این امر به شکل دورکاری خود معلمان و نیز برنامه‌های شبکه آموزش و حتی فایل‌های دروس مختلف که در فضای مجازی به وفور موجود است همان هدف را محقق می‌کند و نیازی به حضور معلمان در کلاس‌های درس نباشد.» بعضی از معلمان در تماس با کبنا، با اشاره به شیوع ویروس کرونا، خواستار رسیدگی این موضوع شدند که ایوب مقیمی رئیس آموزش و پرورش شهرستان گچساران در گفت‌وگو با کبنا در این باره توضیح داد که از نظر خوانندگان می‌گذرد.
 ایوب مقیمی، رئیس آموزش و پرورش شهرستان گچساران در پاسخ به سؤال مبنی بر اینکه در حالی که شرایط کشور متأثر از ویروس کروناست و همه اقدامات پیشگیرانه در این راستا انجام می‌گیرد آموزش و پرورش گچساران برخلاف ابلاغیه‌های وزارتی که مدارس را در همه مقاطع تا پایان سال تعطیل کرده اکنون در تصمیمی معلمان را ملزم به حضور در کلاس‌های درس کرده است، اظهار داشت: آموزش و پرورش گچساران، ابلاغیه خود را به معلمان منتشر نکرده بلکه از وزرات خانه مصوبه‌ای با امضای معاون وزیر به آموزش و پرورش گچساران ارسال شده و ماهم آن مصوبه را برای دبیران ارسال شد تا معلم‌ها مشاهده کنند که این مصوبه وزیر بوده است.
طبق این مصوبه، در ایامی که مدارس تعطیل هست و دانش آموزان حضور ندارند، مدارس گچساران تعطیل نیستند و حوزه مدیریت و معاونت در مدارس حضور دارند تا یک خدمات رسانی صحیح و باکیفیت و در شأن و خور معلملین، دانش آموزان و اولیاء ارائه شود و معلم‌ها نخواهند در منزل خود کلیپ آموزشی با کیفیت ضعیف و وضعیت نابسامانی منتشر کنند، این کلیپ‌ها در شأن جامعه فرهنگی و آموزش نیست.
مدیران و معاون‌ها در مدارس برنامه ریزی خاص برای دبیران ارائه می‌دهند، که یک معلم در یک زمان حدود ۱۰ الی ۱۵ دقیقه مقابل تخته وایت برد تدریس می‌کند و آموزش ضبط می‌شود.
مقیمی در پاسخ به سوالی مبنی بر اینکه تدریس مجازی در شبکه آموزش ارائه شده، گفت: تکلیف معلم‌ها چه می‌شود و خودشان می‌خواهند چه کاری کنند؟ معلم مگر حقوق نمی‌گیرد؟ به لحاظ وجدانی و اخلاقی لازم هست که حضور داشته باشند. هر دانش آموز با آموزش معلم خود می‌تواند درس یاد بگیرد و شاید با آموزش‌های دیگر یادگیری نداشته باشند.
کلیپ‌های تدریسی معلم‌ها در منزل خود در شأن آموزشی نیست، می‌خواهیم یک وحدت رویه ایجاد شود و فیلم آموزشی در شأن دبیران باشد و دانش آموزان با زبان معلم خود فیلم آموزشی و به صورت صوتی یا تصویری درس را یاد بگیرد.
اگر دبیران، شرایط و امکانات کلاس درس را در منزل خود داشته باشند و آن بعد حیثیت آموزشی و فرهنگی زیر سؤال نرود، هیچ ایرادی هم ندارد که در منزل خود تدریس و کلیپ آموزشی ضبط و تهیه کنند و برای اولیاء و اداره آموزش و پرروش ارسال شود، هدف این هست که آموزش تعطیل نباشد.
وی در پاسخ به سوالی که آیا مسئولیت صحت و سلامتی دبیران خود و خانواده‌های آن را تضمین می‌کنید، گفت: این مصوبه از وزارتخانه و به تبع آن به اداره کل آموزش و پرورش استان و شهرستان‌ها ابلاغ شده است.
 
نام شما

آدرس ايميل شما

..
Iran, Islamic Republic of
۵۰ درصد گرفتی..هر وقت حق و حقوق معلمان اموزشی مثل بقیه کارمندا احقاق شد بعد
Iran, Islamic Republic of
چون واسه آموزش و پرورش هیچ کاری نکرد
فقط و فقط آموزش و پرورش/ و سلام
که میگن همینه 😂🤣🤣

میرفندرسکی از خوووون امات
United States
کسی بابت 45 هزارتومان افزایش.از شما و وزیر و معاونت پشتیبانی نیست که خودش را به کرونا بسپارد!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Iran, Islamic Republic of
من بااینکه فقط ۸ تومن ازاین حکم جدیدشاملم شداما اگه مدیرتوانمندعین نامه ی وزارت رابزاره به فرمانش عمل میکنم
Iran, Islamic Republic of
والا.اون وقت تاحالا ماسختی کشیدیم الان هم شما ده میلیونیها بریدسرکار.البته به لطف روزگارکاری نیست انجام بدید.جک بگین بخندین.چون اخم خوب نیست
Iran, Islamic Republic of
این مصوبه وزارت بسیار غیر کارشناسانه است. حضور معلمان در کلاس درس تنها در صورتی کارساز هست که امکانات ضبط فیلم تدریس معلم با کیفیت خوب وجود داشته باشد و از طرفی اگر بخواهیم این زنجیره کامل باشد می بایست اینترنت پر سرعت وجود داشته باشد که دانش آموزان نیز آنلاین بتوانند سوالات خود را از معلم بپرسند. وقتی این شرایط فراهم نیست چه ضرورتی به حضور معلم در مدرسه می باشد. لطفاً معلمان عزیز خود برای انتقال اطلاعات به دانش آموزان دست به خلاقیت بزنند و منتظر وزارت نباشند و از طرفی تعهد به آموزش دانش آموزان را نیز فراموش نفرمایید، به هر طریقی که صلاح می دانید.
Iran, Islamic Republic of
ویروس کرونا اومده شاید هم کرونا که ایجوری حرف میزنی
Iran, Islamic Republic of
بخشنامه وزارت تاکید دارد حد اقل یکی از عوامل اجرایی مدرسه در مدرسه حضور داشته باشند نگفته معلمان بیایند مد رسه تدریس کنند کلیپ پر کنند این کاملا برخلاف دستورات ستاد مبارزه با کرونا است.در هیچ جا هم چنین چیزی نیست به غیر از گچساران
گرگعلی
Iran, Islamic Republic of
ایقد حلال و حروووووم نکن لطفا.

میگم با ماشین اداره و ماموریت گرفتن بریم شهر دیگه ای درس بخونیم

از لحاظ شرعی چ حکمی داره؟؟

قهر قهرو
Iran, Islamic Republic of
بهتره فکری به حال اداره آموزش و پرورش کنید که هر هفته یکی قهر میکنه.
جالبه هم پادرمیانی میکنه و دوباره اونارو برمی گردونه.


شفاف سازی بشه که واسه چی قهر میکنن

و

با چه پیشنهادی دوباره صبح میکنن🤔🤔🤔
جاسم
Iran, Islamic Republic of
دور برت کار زیاده که انجام بدی البته که ای مدت نشون دادی که نیستی

اول از اداره شروع کن بعد تو فکر مدارس باش.

اداره و مدارس و آموزش از زمانیکه پا گذاشتی جای پای بزرگانی چون پورالحسینی

فرهنگی
Iran, Islamic Republic of
یه جا یهحرف زد پایین تر حرف خودش را نقض کرده
شفاف سازان
Iran, Islamic Republic of
شنیدیم
اکثر کادر اداری ابلاغ بیرون داشتن و حق مدیریت هم میگرفتن

و حالا هم با آمدن ۵۰ درصد
دوباره ابلاغ اداری گرفتن.

متاسفیم
زنده باد مخالف من
Iran, Islamic Republic of
هنوز صحت انتخابات تایید نشده که از بیرون و اطراف بنوشته بهت پیام دادن که تسویه حساب کنید با نیروهای مخالف


اولین قربانی شعار ( زنده باد مخالف من) احمد حیدری و ابراهیم حسین زاده بودن

ارزش رای برادران را هم دیدیم

پس چی شد شعار زنده باد مخالف من


😂🤣😂🤣🤣🤣😂🤣
شرمنده
Iran, Islamic Republic of
شرمنده جامعه ی فرهنگی و دانش آموزی گچسارانیم
در راس دستگاه فرهنگ

🤨🤨🤨🤨🤨🤨😗😗😗
کرم‌
Iran, Islamic Republic of
جون خوت دلت به چی خوووووشه


فری
Iran, Islamic Republic of
معلم مگر حقوق نمی‌گیرد؟ جوری میگه حقوق میگیرن انگار ماهی 10 میلیون می گیرن.همه مثل شما عاقبت به خیر نیستند آقای مقیمی. جوری حرف میزنی انگار حقوق معلمان از جیب شما داده میشه.بدبختی آموزش و پرورش از مدیران مثل شماست
پرو
Iran, Islamic Republic of
لطفا سکوووووت کن

فاطی
Iran, Islamic Republic of
احسن بر شما و مشاوران جوان 😂🤣😂

خنده بازاری شده اپ گچساران
زاهد
Iran, Islamic Republic of
حنای دست تو رنگی نداره
همه اگه نگیم، بیشتر جامعه ی فرهنگی پی بردن
شو
Iran, Islamic Republic of
خداییش دلت به چی خووووشه؟؟
باید جوابگوی این اوضاع نابسامان اموزش و پرورش شهرستان گچساران باشی
میرزا
علی
Iran, Islamic Republic of
معلوم هست که اقای مقیمی چه میگه؟؟
فرج
Iran, Islamic Republic of
در یم سیستم فردی بدون طی کردن مسیر ارتقا از مدیر یک مدرسه مستقیم به رئیس اداره برسه
Iran, Islamic Republic of
والا پیشونیش بلندبی🤣🤣🤣
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
موقعی که مدارس رسمی بود برای انتخابات و حصور دبیران در تجمعات تبلیغاتی دستور بر تعطیلی مدارس حالا که جای مرگ و زندگی در کار است دستو ر بازگشایی مدارس میدهی.عمر ریاست رو به پایان است ، با این سابقه و تجربه کم شدی رئیس اداره یه چیزی هم طلبته . ارام و ارام خداحافطی کن حثی اصلاح طلبان هم شما را همراهی نمی کنند .
ناشناس
United States
آقایان بدونند خبری از درس و مشق نیست تا سال اینده ۹۹تا ۱۴۰۰ خودتان را به باد مسخره نگیرد کرونا بیداد میکنه جان انسان که علف خرس نیست مدارس تعطیل است وزارتخانه شبکه مجازی جهت تدریس دارد بعضی از معلمان از روشن و خاموش کردن کامپیوتر واهمه دارند تا چه رسد به تدریس مجازی
فرهنگی
Iran, Islamic Republic of
متاسفیم در شفاف بودن رسانه کبنا
در عدم درج کامنت ها و سانسور شدیدی که داره اعمال میشه
اسکرین شات گرفته شده و به زودی د ر صورت عدم درج کامنت ها به بقیه ساذیت ها داده میشه که بی طرفی کبنا زیر سوال برده بشه و د و ریال ابرو واستون نمونه
اموزش و پرورش و شما هر چقدم سانسور کنید نمی تونید حقایق و واقعیت ها ر ا کتمان کنید

اداره فرهنگ گچساران
سانسور
Iran, Islamic Republic of
تا میتونید خدمت کنید
مردم
اموزش و پرور ش
تحصیل
اخلاق محوری
ز نده باااااااااااااااااااد مخالف من

کیلو چند؟
دبیر شاغل 29 سال سابقه کار علوم پایه
Iran, Islamic Republic of
مدیر به اصطلاح جوان آ و پ با این تصمیم و شیوه ی بیان عملا ( به ویژه سواد رسانه ای ) خود را زیر سوال بردید.
جناب مدیر؛ الان همه گیری کورنا ویروس طوری شده که کارشناسان، تعطیلی مدارس و اماکن آموزشی را به هیچ وجه کافی ندانسته و اکیدا از ملت میخواهند که در خانه قرنطینه شوند.از مردم می خواهند حتی الامکان از منزل خارج نشوند. از مردم می خواهند به فاصله هر چهار پنج روز فقط یک نفر از اعضای خانواده آن هم با نهایت مراقبت، مسوول خرید مایحتاج خانه و خانواده بشود و با احتیاط کامل به خانه برگردد.
در عجبم که شما چگونه بنا به تعبیر دوستانتان این تصمیم را گرفتید؟
آیا از دنیا بی خبرید؟ آیا نمی دانید که کرونا ویروس در ایران با شدت و حدت در حال پیشروی هست؟آیا جان مردم و به ویژه همکارانتان برایتان مهم نیست؟
گفته اید : معلم ها حقوق می گیرند؟ مگر الان معلم ها مثل همکاران ستادی شما در محیط کارشان خیلی بی کارند؟ نه به خدا.اصلا این طور نیست.
جناب مدیر، معلم ها قطعا بیشتر از شما دغدغه ی عقب ماندگی دانش آموزان را دارند و قطعا برای جبران این عقب ماندگی ها ،تدابیرخاصی نیز اندیشیده اند.
مدیر محترم جوان ؛ لطفا اگرکمی از قید و بند مسایل سیاسی خارج شدیدو وقت مختصری پیدا کردید که کمی هم به مقوله آموزشزو پرورش فکری کنید ،لطفا سری هم به مدرسه تلویزیونی ایران بزنید.
در حال حاضر بهترین دبیران کشوری با بهره گیری از بهترین متدهای آموزشی در شبکه های آموزش و چهار به تدریس مشغولند.
بنا به اذعان و اقرار و اعتراف همکاران شما ،دروس به بهترین شیوه در آن شبکه ها تدریس می شوند و اصلا جایی برای نگرانی شما ، دانش آموزان و اولیا محترم باقی نمی ماند.
در پایان از دست روزگاریه گله دارم . ،رییس یک اداره مادرو به اصطلاح انسان ساز بشود وضعیت نباید بهتر از این شود.
اله قلی
Iran, Islamic Republic of
جونمی جون! اینم از آخرین مدیر جوان و انقلابیمون.
دست مریزاد حاجی. رو سفیدمون کردی
فرهنگی باز نشسته
Iran, Islamic Republic of
درک که نباشه یعنی همین.
شایسته سالاری که نباشه یعنی همین
مدیر بزرگترین اداره دولتی یعنی همین
کوشتاس
Iran, Islamic Republic of
با این حرف ، عملا ازت نا امید شدم.
نجابت
Iran, Islamic Republic of
اینم یه تصمیم انقلابی.
شما گفتین و ما هم شنیدیم.الان میریم سر کار
قانون جنگل
Iran, Islamic Republic of
روزگار. وقتی یه نیروی حق التدریس ، یعنی همین
عصمت
Iran, Islamic Republic of
جناب ، میدونم خودت و همکاران اداریتون دچار بیکاری مزمن شده این ، لطفا جامعه فرهنگیان رو علیه خودتون تحریک نکنید.اگه به اینگونه تصمیم گیری های ادامه بدین ، ما نیروهای آموزشی کاری می کنیم ..
معلم
Iran, Islamic Republic of
گفتی ما حقوق می گیریم و باید کار کنیم ؟ شما الان کجای کار هستین؟ لطفا سری به گروه های مجازی دانش آموزی بزنید تا حساب دستتون بیاد
تنگ نظر
Iran, Islamic Republic of
ای خدا. یعنی تا کی باید این جناب مدیر رو تحمل کنیم
باشت
Iran, Islamic Republic of
ازت انتظار نداشتم. در برابر افکار مخالفین، سر به زیرمون کردی
گچسران من
Iran, Islamic Republic of
که گفتی بریم مدرسه فیلم آموزشی تولید کنیم؟ آیا این هم جز وظایف کلاس داری ما هست.
محجوب
Iran, Islamic Republic of
وقتی نماینده تام الاختیار بزرگترین کمیسیون اقتصادی مجلس باشی، میتونی از خودت بخشنامه . بهداشتی هم صادر کنی
غلامعلی
Iran, Islamic Republic of
/ شما رو مدیری لایق معرفی می کردیم
کران تا بی کران
Iran, Islamic Republic of
کبنا جان سلام، از حرفاش ؟
فرهنگی شاغل
Iran, Islamic Republic of
وقتی رشدت باشه یعنی همین
رمضان
Iran, Islamic Republic of
یعنی آرامش به فنا رفت
حاج
Iran, Islamic Republic of
واله خومم نو نوم چه گهتوم؟ ببخشید همکارا
Iran, Islamic Republic of
خداوند آموزش وپرورش را از دست افراد از خود راضی آزاد کند
شهروند
Iran, Islamic Republic of
با سلام
بنده معنی اخم غیر عادی این آقا را متوجه نشدم .
اصولگرا
Iran, Islamic Republic of
تمام کامنت ها کار دو نفر هست که مقیمی رانت انها را داخل اداره قطع کرده
مصیب
Iran, Islamic Republic of
اگه توجه کرده باشد اقای مقیمی میگه فقط یه بخش نامه وزارتی را ابلاغ کرده.دلیل این همه تهمت ناروا را متوجه نمیشم
باشت
Iran, Islamic Republic of
خوش اخلاق ترین مدیر تاریخ اموزش و پرورش استان جناب مقیمی هستند
ریحانه
Iran, Islamic Republic of
اتفاقا بسیاری از طرفداران جناب نماینده خواستار برخورد جناحی بودند ولی حاج ایوب در مقابل انها ایستاد و از نیروهای قوی اداره که مخالف بودند دفاع کرد
حسینی
Iran, Islamic Republic of
زنده باد مقیمی جوان و خوشتیپ
احمد سیادت
Iran, Islamic Republic of
یه کم انصاف داشته باشید.بنده خدا تا الان خوب کار کرده خدایی.بغض شخصی رو برید پیش خودش بهش بگید
مصطفی
Iran, Islamic Republic of
دونم اخرش ای چند نفر و داغ حاج ایوب سکته ایکنن🤣
رضایی منش
Iran, Islamic Republic of
زنده باد عدالت حاج ایوب.واقعا مردی
نیما
Iran, Islamic Republic of
بهترین مدیری که تا الان ما داشتیم همین حاج مقیمی بوده
سعیده م
Iran, Islamic Republic of
من که کاملا راضی نیستم از ایشون ولی بخواهیم جانب انصاف را رعایت کنیم ادم خوش اخلاق و با سیاستی هستش اقای مقیمی
عزیزالله همکار
Iran, Islamic Republic of
نماینده اینده گچساران صد درصد حاج مقیمی هستند
دولیاری
Iran, Islamic Republic of
بنازمت شیر دولیاری. بزار بترکن دشمنات
فدایی
Iran, Islamic Republic of
عرض سلام خدمت همکاران عزیز.این مشکلاتی که میفرمایید از وزارت هست ربطی به رئیس اداره نداره
یار دبستانی
Iran, Islamic Republic of
این همه کینه نشان دهنده خوب کار کردن ایوب مقیمی هست.شک نکنید این چند نفری دارند کامنت میزارن یه جایشون داره میسوزه
هالو شیرم
Iran, Islamic Republic of
این حمله ها به خاطر محکم بودن و دفاع از میرشکار هست مقیمی جان.زیاد جدی نگیر
جهت اطلاع دلسوزان
Iran, Islamic Republic of
جهت اطلاع دلسوزان نظام تعلیم و تربیت گچساران
اموزش و پرورش گچساران از زمانیکه جناب ایوب مقیمی مستقر شده، بدترین دوران خود را پشت سر می گذارد.
این بنده خدا ادم این کار نیست.

فکری کنید به حال آموزش و پرورش
فندق خان
Iran, Islamic Republic of
اخه شایسته سالاری که نباشه
همین میشه
فرهنگی
Iran, Islamic Republic of
با بیان این دیدگاه کلا ازت دست شستم.نمیدونستم تحصیلات حوزوی هم داری
اموزگار
Iran, Islamic Republic of
در سراسر کشور فقط مدیر و معاون در مدرسه حضور دارند پس این حق معلمان گچساران هست که مانند بقیه کشور در این شرایط بحرانی در مدرسه و بیرون از خانه حضور نداشته باشند
تخریب یا نقد مجلس یازدهم؟!

تخریب یا نقد مجلس یازدهم؟!

هر چه مجلس کوتاه بیایید، دیگران او را به گوشه رینگ برده و مورد ضرباتی قرار می‌دهند. تخریب‌گران ...
اختلال عاطفی فصلی؛ از علائم تا درمان

اختلال عاطفی فصلی؛ از علائم تا درمان

باور بر این است که اختلال عاطفی فصلی به دلیل اختلال در ریتم شبانه روزی بدن رخ می دهد....
سبقت «واکسن آنفولانزا» از «دنا پلاس»

سبقت «واکسن آنفولانزا» از «دنا پلاس»

رئیس کمیسیون بهداشت و درمان مجلس در مصاحبه‌اش اشاره کرد که از 16 میلیون واکسن آنفولانزای ...
1