تاریخ انتشار
چهارشنبه ۹ اسفند ۱۴۰۲ ساعت ۲۱:۰۲
کد مطلب : ۴۷۳۲۴۱
در اخرین نطق انتخاباتی خود مطرح کرد

تصاویر | علی مژدهی در قلعه‌رئیسی: گذر زمان بین بنده و شما فاصله ایجاد کرده است اما قلب من برای همه شما می‌تپد / نگاه همه جانبه‌نگر دارم / به عنوان یک قانون‌دان طرح هایی که می‌تواند به اشتغال، معیشت مردم و رفع محرومیت کمک کند پیگیری خواهم کرد

۲
کبنا ؛
در مسئولیت‌هایم نگاهم نگاه همه جانبه‌نگر و برای تمام ایلات و طوایف و مناطق کهگیلویه بزرگ در جذب نیرو و به کارگیری نیرو اقدام کردم و مدیرانی را در سطح کلان کشور کادرسازی کردم که چه بسا کمترینشان از بخش چاروساست و این ایراد همیشه از جانب‌ فامیل و بستگان در این منطقه متوجه من بود که دیگران فقط خود و‌ فامیل خود را می‌بینند ولی شما کمتر به ما توجه کردید.
به گزارش کبنا نیوز، دکتر علی مژدهی کاندیدای دوره دوازدهم مجلس شورای اسلامی در حوزه انتخابیه کهگیلویه، بهمئی، چرام و لنده در نطق انتخاباتی خود در قلعه رئیسی اظهار داشت: خدمات نظام جمهوری اسلامی قطعاً در این مناطق قابل تحسین است این خدمات لازم بود اما در طول زمان کافی نبود.
علی مژدهی ادامه داد: برادران و خواهران، مژدهی ریشه در این خاک دارد و خداوند در قرآن خطاب به رسول مکرم اسلام می‌فرماید که اول از قوم و قبیله خودت شروع کن.
وی عنوان کرد: من از نسل آرش و آریوبرزنم، من همتم را از شهید همت و پشتکار و خویشتن‌داری را از باکری‌ها یادگرفتم من آزادگی را از امام حسین و برادری را از اباالفضل العباس یاد گرفته‌ام. من به ایل و تبارم افتخارم می‌کنم و همه می‌دانند من طعم فقر، نداری و محرومیت را در این منطقه چشیده‌ام. من با شادی‌های شما شاد و با غم‌های شما غمناک بوده‌ام. درست است گذر زمان بین بنده و شما فاصله ایجاد کرده است اما قلب من برای همه شما می‌تپد.
وی ادامه داد: سخنان من به این معنا نیست که بر طبل قوم گرایی بکوبم بنده یک شخصیت حقیقی دارم که زادگاهم اینجاست اما یک شخصیت حقوقی دارم که آن شخصیت حقوقی من متعلق به همه‌ی مردم است شخصیت حقوقی من جغرافیا نمی‌شناسد. شخصیت من یک شخصیت ملی، یک شخصیت منطقه‌ای است. همانگونه که در مسئولیت‌هایم نگاهم نگاه همه جانبه‌نگر و برای تمام ایلات و طوایف و مناطق کهگیلویه بزرگ در جذب نیرو و به کارگیری نیرو اقدام کردم و مدیرانی را در سطح کلان کشور کادرسازی کردم که چه بسا کمترینشان از بخش چاروساست و این ایراد همیشه از جانب‌ فامیل و بستگان در این منطقه متوجه من بود که دیگران فقط خود و‌ فامیل خود را می‌بینند ولی شما کمتر به ما توجه کردید. این ایراد خودشان از نظر خودشان به جا است ولی از نگاه من که باید همانند باران باشم که به همه جا ببارم و همانند خورشید باشم که شعاع من همه‌گیر باشد به جا نیست.
وی تصریح کرد: متأسفانه در طول سالیان گذشته با دامن زدن به بحث‌های قومی و قبیله‌ای مسببین این امر مسئولین وضعیت نابسامان اعم از محرومیت، توسعه نیافتگی، ناهنجاری‌های اجتماعی هستند.
وی خاطرنشان کرد: همینجا دو بخش طیبی و بهمئی کنار هم هستند و بار‌ها تلاش شد اختلافی ایجاد شود و گفتند اگر مژدهی نماینده شد اول طیبی را شهرستان می‌کند اما عزیزان من، شما مردمی آگاه و روشنفکر هستید بحث تقسیمات کشوری و تعیین شهر و شهرستان با قوه مجریه است نماینده تنها می‌تواند پیگیری نماید اما با همین شعار سالیان سال با ایجاد تفرقه و وعده‌های رنگارنگ نه طیبی شهرستان شد و نه بهمئی.
در همین ایام قبل از انتخابات بار‌های بار اعلام شده است که در ۲۲ بهمن امسال شهرستان شدن چارؤسا و دیشموک صورت می‌گیرد ما باید سالیان سال با همین شعار‌ها دلمان خوش باشد.
مژدهی با نکوهش بحث‌های قومیتی عنوان کرد: بحثی را نیز تحت عنوان ثلاث و بویراحمد درست کرده‌اند که سالیان سال تابویی برای اینکه از آرای ما استفاده شود و متأسفانه امروز هم بعضی بزرگان ما بر همین امر دامن می‌زنند تا مسببن وضعیت امروز کهگیلویه بزرگ باشند.
وی گفت: من از شما سؤال می‌پرسم در طول سالیان سال که مسئولیت‌ها و نمایندگی دست بخش ثلاث بود چه اتفاقاتی در زندگی روزمره مردم افتاده است؟! به جاده‌ها نگاه کنید در بخش سلامت وضعیت را ببینید اینجا نه بیمارستان و نه راه مواصلات قابل قبول و نه پزشک متخصص دارد.
وی عنوان کرد: جوانان طیبی با همت و تلاش خودشان تیمی را تشکیل دادند، من از شما سؤال می‌پرسم آیا این جوانان حقشان این نبود که بتوانند یک ورزشگاه قابل قبولی داشته باشند که وقتی میزبان هستند بتوانند در شهر خودشان و با تماشاگران خودشان اینجا فوتبال بازی کنند؟!
مژدهی تصریح کرد: یقین بدانید که اگر مژدهی نماینده شود قطعاً چه بسا دیشموک در اولویت اولش باشد چنانچه وضعیت جغرافیایی و منطقه‌ای مورد نیاز شهرستان شدن را داشته باشد. پس بنابراین این شعار‌ها اینقدر گفته شد که الان رنگ و نمایی نخواهد داشت اما اگر خداوند توفیق داد قطعاً بدانید برای ایجاد زیر ساخت در منطقه، در خصوص راه‌های مواصلاتی، تبدیل راه‌های فرعی به اصلی، راه پاتاوه به قلعه رئیسی که شروع شده و عملیات آن متوقف شده، راه لنده به قلعه‌رئیسی از طریق الگن، راه قلعه رئیسی -تنگ چویل به خوزستان قطعاً اینجانب نهایت تلاش و کوشش خود را خواهم کرد که این راه‌ها از راه فرعی به اصلی تبدیل شوند.
وی خاطرنشان کرد: یقین بدایند چنانچه مژدهی نماینده شود به کمک متخصصین، دانشگاهیان، نخبگان طرح‌هایی فراهم خواهد شد که ان‌شاءالله با ظرفیت و توانمندی که وجود دارد و با اشراف به قانون به عنوان یک قانون‌دان در مجلس شورای اسلامی این طرح‌ها که می‌تواند به اشتغال، معیشت مردم و رفع محرومیت کمک کند در مجلس پیگیری خواهم کرد.
نام شما

آدرس ايميل شما

قناری
Iran, Islamic Republic of
به آمد حق که مژدهی پور مرد عمل واخلاق پی وز انتخابات است ایل طیبی وبهمی به خروش بیایید کجایید بیاید گزینه تکراری را برای اولین بار کنار بگذارید وبه بادر خودت دکتر مژدهی بدین از همین الان یا علی بگین وهمه چی را تمام کنید بعدا پشیمان میشین
Iran, Islamic Republic of
فقط سید محمد موحد
ابتلای ترانه علیدوستی به یک بیماری با منشا نامشخص؟

ابتلای ترانه علیدوستی به یک بیماری با منشا نامشخص؟

مادر ترانه علیدوستی در صفحه‌ی شخصی خود در اینستاگرام اعلام کرد که این بازیگر مشهور به ...
مشکل ۵۰ ساله بازنشستگان حل شد

مشکل ۵۰ ساله بازنشستگان حل شد

با پیگیری سازمان بازرسی کل کشور، معضل چندین ساله بازنشستگان کشوری در خصوص تأخیر در برقراری ...
مشکل تعطیلی پنجشنبه‌

مشکل تعطیلی پنجشنبه‌

اگر قدرت اقتصادی ما به شکلی بود که پول ملی ما «ریال» از ارز‌های مسلط بر بازار‌های بین ...
1