تاریخ انتشار
چهارشنبه ۹ اسفند ۱۴۰۲ ساعت ۱۱:۱۵
کد مطلب : ۴۷۳۲۰۶
کبنا گزارش می‌دهد

تصاویر| علی مژدهی در لنده: وقت آن رسیده است که شما دست به دست هم بدهید و با ایجاد هوای تازه تغییر ایجاد کنید / بنده به شما بانوان اعلام می‌کنم، اگر که بنده پیروز انتخابات باشم، از حقوق شما در تمام عرصه‌ها دفاع خواهم کرد / جاده لنده به تشان که ماحصل زحمات سردار هاشمی است را ادامه خواهیم داد

۲
کبنا ؛علی مژدهی کاندیدای دوازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی از حوزه انتخابیه کهگیلویه، بهمئی، چرام و لنده در نطق انتخاباتی خود در شهر لنده پس از تحسین وفاداری یاران سردار هاشمی اظهار داشت: من فرزند لنده هستم و در اینجا درس خواندم و ایل و تبار من اینجاست. لنده شهر اولین‌هاست.
به گزارش کبنا، مژدهی افزود: در گذشته استان از دو قسمت بویراحمد و ثلاث تشکیل شده بود لنده که روزگاری مرکز بخش ثلاث بود اینقدر تحلیل رفت و کوچک شد تا زمانی که در نظام جمهوری اسلامی ایران امکانی برای شهرستان شدنش وجود نداشت.
وی ادامه داد: پیگیری‌هایی متعددی از ناحیه فرزندان لنده صورت گرفت ولی راه به جایی نبرد و زمانی که معاون وزیر بودم از من درخواست شد که برای این مورد کمک کنم. همراه یکی از فرزندان لنده برای پیگیری بحث شهرستانی لنده رفتم. به اتفاق آقای انصاری معاون اول رئیس جمهور رفتیم.
وی عنوان کرد: مردم لنده آقای انصاری هم کنار من بود و دوست دارم یکی از عزیزان شماره‌ ایشان را بگیرد و اینجا سخنان مرا گواهی بدهد و البته من مدرک قانونی نیز دارم.
این نامه هست هر کس که خواست ببینید ولی بنابه دلایلی قرار بود پخش کنیم و عزیزان اجازه ندادند.
وی تصریح کرد: برای پیگیری شهرستان شدن چارؤسا و دیشموک یک سری اقداماتی انجام دادم ولی به لحاظ اختلافاتی که در آنجا وجود داشت این اتفاق صورت نگرفت.
بنابراین لنده شما که شهر اولین‌ها بود شهرستان آخرین‌ها نام گرفت.
وی عنوان کرد: در مسافرت‌هایی که در مدت انتخابات به لنده داشتم بیشترین مطالبه و خواست عمومی مردم لنده جاده لنده به تشان بود همانگونه که توانستم یک کار غیرممکن را در زمانی که نماینده نبودم ممکن کنم قطعاً این جاده را که ماحصل زحمات سردار هاشمی است و اقدامات اولیه توسط این بزرگوار صورت گرفته و الان متوقف شده ادامه خواهم داد.
وی خاطرنشان کرد: از دیگر مطالبات مردم لنده به خاطر اینکه از بن بست خارج شوند جاده لنده به چارؤسا است
وی افزود: مطالبات دیگر مردم لنده بحث بیمارستانی بود که بعد از سالیان سال در حد اسکلت است.
وی عنوان کرد: از دیگر مطالبات مردم لنده، فسفات قیام و بوکسیت کوه سیاه است. من به شما عزیزان قول می‌دهم که این موارد را برای شما عزیزان پیگیری کنم.
وی تصریح کرد: نکته بعدی که می‌تواند جهت اشتغال فرزندان لنده کمک کند بحث استفاده از ظرفیت کاشت و فرآوری گیاهان دارویی است که در این منطقه قابل کشت و نمو است عزیزان استحضار دارید در استان کهگیلویه و بویراحمد ۵۰۰ گونه گیاهان دارویی وجود دارد که ۴۰ درصد گونه‌های گیاهان دارویی کشور می‌باشد.
وی عنوان کرد: از دیگر مطالبات شما عزیزان پرونده کلاهبرداری لنده است که خانواده‌های بسیاری بر اثر کلاهبرداری آن فرد دچار مشکل شدند و این پرونده در دادگستری لنده در حال رسیدگی است من به شما قول می‌دهم که ان‌شاءالله این پرونده را برای رسیدن به نتیجه پیگیری نمایم.
وی عنوان کرد: وضعیت امروز کهگیلویه بزرگ محصول انتخابات دیروز است فقر، بدبختی و نداری امروز نتیجه انتخابات دیروز است، محرومیت، توسعه نیافتگی و ناهنجاری‌های اجتماعی امروز بیشتر آن محصول انتخابات دیروز‌آسا.
بیکاری، خودکشی، سرقت، دزدی و دیگر موارد امروز نتیجه انتخاب دیروز است.
وی تصریح کرد: با توجه به انتفاضه‌ای که برای عبور از تکرار شروع شده است وقت آن رسیده است که شما دست به دست هم بدهید و با ایجاد هوای تازه تغییر ایجاد کنید.
وی عنوان کرد: نکته‌ای در رابطه با جوانان که ستون فقرات هر جامعه‌اند و در دنیا کشور‌های توسعه یافته یکی از محور‌های توسعه برای آنان نیروی جوان پای کار است ۳۷ درصد جمعیت استان ما جمعیت جوان ۱۵ نا ۲۰ سال است ما باید به جوانانمان اعتماد کنیم، ما باید جوانانمان را درک کنیم، ما نباید فکر کنیم جوانان ما شبیه ما فکر کنند بنابراین من دغدغه مندم، دردمندم ک نگرانم.
وی ادامه داد: ان‌شاءالله خداوند به من توفیقی دهد و در جهت رفع بیکاری شما، تفریحاتتان گام کوچکی را بتوانم بردارم.
وی عنوان کرد: آنچه که در سخنرانی‌ها مغفول واقع می‌شود نگاه به این جمعیت بانوان بفرمایید این همه با شور و شعور حضور پیدا می‌کنند در همه صحنه‌ها از آقایان جلوتر هستند کلی با توجه به اینکه طبق قانون اساسی ما حقوق زنان را در همه عرصه‌هه اعم از فرهنگی، اجتماعی، سیاسی و اقتصادی یکسان قرار داده است متأسفانه در استان و شهرستان‌های ما بین مردان و زمان تبعیض وجود دارد.
وی ادامه داد: بنده به شما بانوان عزیز و بزرگوار اعلام می‌کنم که یقین بدانید اگر که بنده پیروز انتخابات باشم. از حقوق شما در تمام عرصه‌ها دفاع خواهم کرد و از هیچ کوششی فروگذار نخواهم بود و شما هم حقوقتان نسبت به آقایان رعایت خواهد شد
وی تصریح کرد: یکی از ایراد‌هایی که به من وارد است که خیلی دیر آمدی بنده دیر آمده‌ام اما شیر آمدم.
مژدهی گفت: من در زمان مسئولیت‌هایم و در طول ۳۰ سال مدیریتم تا توانستم نگاهم نه نگاه قومی و قبیله‌ای بود نگاه من نگاه ملی، منطقه‌ای و نگاه شهرستانی بود.
وی ادامه داد: من در سازمان تعزیرات بیشتر در مناطق بویراحمد در دشمن زیاری، چرام، سرفاریاب نیرو به کار گرفتم. بنابراین مژدهی فرزند بویراحمد است، مژدهی فرزند دشمن زیاری است مژدهی فرزند بهمئی است مژدهی فرزند چرام است.
نام شما

آدرس ايميل شما

ابتلای ترانه علیدوستی به یک بیماری با منشا نامشخص؟

ابتلای ترانه علیدوستی به یک بیماری با منشا نامشخص؟

مادر ترانه علیدوستی در صفحه‌ی شخصی خود در اینستاگرام اعلام کرد که این بازیگر مشهور به ...
مشکل ۵۰ ساله بازنشستگان حل شد

مشکل ۵۰ ساله بازنشستگان حل شد

با پیگیری سازمان بازرسی کل کشور، معضل چندین ساله بازنشستگان کشوری در خصوص تأخیر در برقراری ...
مشکل تعطیلی پنجشنبه‌

مشکل تعطیلی پنجشنبه‌

اگر قدرت اقتصادی ما به شکلی بود که پول ملی ما «ریال» از ارز‌های مسلط بر بازار‌های بین ...
1