تاریخ انتشار
پنجشنبه ۳ اسفند ۱۴۰۲ ساعت ۱۵:۵۶
کد مطلب : ۴۷۲۸۹۳
در جمع طرفداران خود؛

تصاویر | مژدهی در سوق: نمایندگان اداوار گذشته باید پاسخگو باشند که چه کرده اند؟ / آمده‌ام تسکین رنج‌های کهگیلویه باشم / توسعه کهگیلویه بزرگ بر اساس کشاورزی و صنعت خواهد بود

۰
کبنا ؛
علی مژدهی کاندیدای دوازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی در کهگیلویه بزرگ، به سوق سفر کرد.
به گزارش کبنا نیوز، دکتر علی مژدهی در میان هوادارن سوقی خود از ضرورت یک مسیر نو سخن گفته و افزود:
من خود را متعلق به تمام ایلات، اقوام و شهرستان‌های کهگیلویه بزرگ می‌دانم و آماده‌ام تا با دعای خیر شما و همراهی شما مسیری نو و متفاوت از گذشته را شروع کنیم. من اینجا خدمت شما عرض می‌کنم به این خاطر به عرصه انتخابات پا گذاشته‌ام که بتوانم گوشه‌ای از آلام، رنج و مشکلات و گرفتاری‌های شما را تسکین ببخشم.
وی با بر شمردن وظایف نماینده مجلس، توسعه کهگیلویه بزرگ را در حوزه‌های کشاورزی و صنعت دانسته و بیان داشت: نماینده مجلس علاوه بر وضع، تصویب و نظارت بر قانون باید مشکلات، گرفتاری‌ها و پتانسیل‌های حوزه انتخابیه را بداند و برای آن‌ها راهکار لازم ارائه دهد. بیشتر از 53 هزار هکتار زمین کشاورزی در کهگیلویه داریم که از این مقدار زمین فقط 4 هزار و 600 هکتار آن آبی است و بقیه دیم است باید در این مورد تامل شود.
مژدهی بیان کرد: با توجه به قابلیت‌ها، توسعه کهگیلویه بزرگ بر اساس کشاورزی و صنعت خواهد بود و ما مجبور هستیم برای ایجاد اشتغال برای جوانانمان بخش‌های کشاورزی و صنعتی و معدنی را احیا کنیم.
کاندیدای دوازدهمین دوره انتخاباتی کهگیلویه بزرگ بیان کرد: شما خود قضاوت کنید که وضعیت شهرستان کهگیلویه بعد از ۴۵ سال در چه حالی است هم در بخش کشاورزی، درصنعت، در خدمات وضعیت مناسبی نداریم.
مژدهی در ادامه صحبت‌هایش با کنایه به رقبای جدی خود خواستار محاکمه آن‌ها شد.
مژدهی گفت: متأسفانه امروز می‌بینیم که شهرستان‌های ما حال و روز خوشی ندارند و آن‌هایی که در طول این ۴۵ سال چه مسئولین اجرایی و نمایندگان ادوار باید نسبت به این وضعیت و فاصله طبقاتی و این مشکلاتی که امروز دامنگیر مردم شده پاسخ دهند باید در برابر افکار عمومی به محاکمه کشیده شوند.
وی تصریح کرد: در قانون اساسی در موارد متعددی گفته شده که باید در جمهوری اسلامی تبعیضی نباشد و در موارد متعددی به رفع تبعیض و توزیع فعالیت‌های اقتصادی در سطح استان‌ها و شهرستان‌ها اشاره دارد و گفته است باید امکانات لازم و کافی در اختیار همه مردم قرار بگیرد؛ بنابراین ما آمده‌ایم تا بر خلاف گذشته و با تلاش مضاعف و شبانه‌روزی از طریق مجلس شورای اسلامی و ارتباطات در سطح ملی بتوانیم این مسیری که وضع و حال مردم ما را به این روز بگذراند تغییر دهیم.
با ایجاد زیر ساخت لازم در زمینه ارتباطی، کشاورزی، صنعتی، معدنی قطعاً چهره شهرستان کهگیلویه و سایر شهرستان‌های ۴‌گانه تغییر خواهد کرد.
 
نام شما

آدرس ايميل شما

ح د
Iran, Islamic Republic of
جنابعالی چندسال درراس قدرت بودی چه گلی به سر مردم زدی اگه قراربرمحاگمه باشه جنابعالی اولین نفرهستی
آخ و بخت عسکر
Iran, Islamic Republic of
آخ و بخت عسکر
ابتلای ترانه علیدوستی به یک بیماری با منشا نامشخص؟

ابتلای ترانه علیدوستی به یک بیماری با منشا نامشخص؟

مادر ترانه علیدوستی در صفحه‌ی شخصی خود در اینستاگرام اعلام کرد که این بازیگر مشهور به ...
مشکل ۵۰ ساله بازنشستگان حل شد

مشکل ۵۰ ساله بازنشستگان حل شد

با پیگیری سازمان بازرسی کل کشور، معضل چندین ساله بازنشستگان کشوری در خصوص تأخیر در برقراری ...
مشکل تعطیلی پنجشنبه‌

مشکل تعطیلی پنجشنبه‌

اگر قدرت اقتصادی ما به شکلی بود که پول ملی ما «ریال» از ارز‌های مسلط بر بازار‌های بین ...
1