تاریخ انتشار
چهارشنبه ۲ اسفند ۱۴۰۲ ساعت ۰۷:۵۳
کد مطلب : ۴۷۲۸۲۵
در میان جمعی از مردم ایل تیرتاجی؛

تصاویرl بهرامی: منافع مردم در این جریان است / در بحث اشتغال کارهای تحول آفرینی انجام خواهیم داد

۰
کبنا ؛
نشست هم اندیشی جمعی از ایل تیرتاجی با محمد بهرامی کاندیدای انتخابات مجلس شورای اسلامی برگزار شد.
به گزارش کبنا نیوز، محمد بهرامی گفت: خوشحال و خرسندم که این سعادت نصیبم شد در جمع شما عزیزان ایل بزرگ و فرهنگ ساز تیرتاجی بخصوص طایفه حاجتی هستم، ایلی که همیشه در آبادگری جلودار است.
وی بیان کرد: ایل بزرگ تیرتاجی همیشه مردانی بزرگ و تاثیرگذار در بویراحمد داشت، امشب این حماسه و بزرگواری شما یادآور حماسه های گذشتگان شما است.
بهرامی افزود: در عرف ما همسایه شما عزیزان هستیم، انتخابات مجلس باشد یا ریاست جمهوری یا شورای شهر، مردم بر اساس منافع جمعی خود فردی را انتخاب می کنند، این منافع همیشه مالی نیست، منافع با توجه به نیازهای مختلفی صورت می گیرد، کسانی که مسیر رشد و توسعه را طی کرده اند، این منافع را در نظر دارند.
وی گفت: منافع کسانی که در حومه شهر یاسوج زندگی می کنند، در تیم ما است، اگر پل شهید عوض زاده در ورودی آبشار ایجاد شد، علاوه بر بهبود ترافیک، در بحث ارزش افزوده به منازل این منطقه کمک کرد، اگر بلوار عدل اصلاح شد، انقلابی در ارزش افزوده ملک های تل زالی صورت گرفت.
بهرامی بیان کرد: اگر دوستدار این منطقه هستید، و اگر می خواهید منطقه رشد کند و مشکلات خیلی از جوانان ما رفع شود منافع مردم در این جریان تحول خواه است. آب نره گاه که سالها آبریز آن در دولت آباد و شرف آباد بود سال اول نجات دادیم، و اگر این انحراف در آب منطقه نره گاه اصلاح نمی شد، مردم خیلی اذیت می شدند. بلوار کشاورز را تا آخر ایجاد کردیم، منطقه شرف آباد طرح نداشت و مسکن و شهرسازی با وجود وظیفه قانونی خود حاضر نشد برای مردم طرح آماده کند، ولی شهرداری طرح این منطقه را آماده کرد.
این کاندیدای انتخابات دوازدهمین مجلس شورای اسلامی خطرنشان کرد: اگر توفیق حاصل شود که حتما به همت شما عزیزان حاصل می شود (تشویق حضار) یکی از اولویت های کاری ما این است که منطقه شرف آباد را متحول کنیم، و هم در راستای نیازهای شهر، و بهبود ترافیک های سرسام آور ایجاد پل مختار خواهد بود.
وی در انتهای سخنان خود گفت: قدر بزرگان خودمان را باید بدانیم، در این استان هر چه داریم، از استقامت و شجاعت بزرگان ما است، ما به انسان های بزرگ نیاز داریم، افرادی که با هنر خود جوانان را نجات دهند. مطمئن باشید در بحث اشتغال کارهای تحول آفرینی انجام خواهیم داد.
نام شما

آدرس ايميل شما

ساعد
Iran, Islamic Republic of
زنده باد دکتر بهرامی و راه روشن فردا
Iran, Islamic Republic of
نشست مرفعان بی درد و با بی بضاعت پرد درد
بنیاد مسکن چه خبر ای نشسته به راست، لازم است بیاد بیاریم!
کار آفرین
به این جماعت خیری را نیست، وقتی بهرامی دیدم بهرامی و رسانه اش دست در دست به قول خودشان کارآفرین برتر گذاشته و عکس گرفته اند و لقب مهندس داده اند کلی بابت ۲۹ سال درسی که خوانده ام پشیمان شدم، چطور میشه آخه!!!!؟
این آقای کاندید آیا در برابر همین یک نمونه نشر که یه راننده تاکسی رو لقب مهندس داده شریک نیست، ؟؟؟؟؟؟
Iran, Islamic Republic of
بهرامی پیروز انتخابات هست و آدمهایی که شم اقتصادی قوی دارند اینو میدونند و از الان دور و برش میچرخن
شک نکن اگر امیدی به کاندید شما بود الان با اون عکس میگرفتن..
ابتلای ترانه علیدوستی به یک بیماری با منشا نامشخص؟

ابتلای ترانه علیدوستی به یک بیماری با منشا نامشخص؟

مادر ترانه علیدوستی در صفحه‌ی شخصی خود در اینستاگرام اعلام کرد که این بازیگر مشهور به ...
مشکل ۵۰ ساله بازنشستگان حل شد

مشکل ۵۰ ساله بازنشستگان حل شد

با پیگیری سازمان بازرسی کل کشور، معضل چندین ساله بازنشستگان کشوری در خصوص تأخیر در برقراری ...
مشکل تعطیلی پنجشنبه‌

مشکل تعطیلی پنجشنبه‌

اگر قدرت اقتصادی ما به شکلی بود که پول ملی ما «ریال» از ارز‌های مسلط بر بازار‌های بین ...
1