تاریخ انتشار
دوشنبه ۳۰ بهمن ۱۴۰۲ ساعت ۰۱:۰۵
کد مطلب : ۴۷۲۷۱۹
در جمع مردمی از ایل اولادمیرزا علی (ع) مطرح کرد

سید علی‌محمد بزرگواری: والله وقتی آقایان منطقیان و لاهوتی را رد صلاحیت کردند، اشک من جاری شد؛ اما تهمت زدند و گفتند کار فلانی است، از ما معذرت‌خواهی کردند، چون به این نتیجه رسیدند که ما اهل چنین کاری نیستیم / الان هم آقای عدل هاشمی دوست و رفیق ما را ردصلاحیت کردند، آقایان برای اینکه از این تهمت‌ها بهره‌برداری کنند، انگشت اشاره را به سمت ما می‌کشانند

۱
کبنا ؛حجت الاسلام سید علی‌محمد بزرگواری، نامزد انتخابات مجلس شورای اسلامی حوزه انتخابیه کهگیلویه، بهمئی، چرام و لنده گفت: جریان مردمی ما این است که از محور اخلاق خارج نشویم، به هیچ کس توهین نکنیم، من گاهی از کوره در می‌روم، ولی به خاطر ظلمی است که به مردم شده. اما از دایره اخلاق ایرانی و اسلامی خارج نشویم، تهمت‌ها را بشنویم و جواب ندهیم، برادر عزیز و فرهیخته آقای محمود منطقیان، والله وقتی آقای منطقیان و لاهوتی را رد صلاحیت کردند اشک من جاری شد ولی تهمت زدند و گفتند کار فلانی است، اما این دو عزیز، خدا آقای لاهوتی را رحمت کند و خدا مشی مردمی آقای منطقیان را حفظ کند، از ما معذرت خواهی کردند، چون به این نتیجه رسیدند که ما اهل چنین کاری نیستیم. الان هم آقای عدل هاشمی دوست و رفیق ما، سپاهی عزیز را رد کردند، آقایان برای اینکه از این تهمت‌ها بهره‌برداری کنند، انگشت اشاره را به سمت ما می‌کشانند. ولی خود آقای حاج عدل هاشمی می‌داند که من هیچ ارتباطی با این مسائل ندارم.
نامزد انتخابات مجلس شورای اسلامی در شهرستان کهگیلویه در جمع بخشی از مردم ایل اولادمیرزا علی(ع)  گفت: از همه اهالی روستا‌ها تقدیر و تشکر دارم، سلام بر شما برادران و خواهران، سلام بر ایلی آرام، ساکت، ایلی که از نظر غیرت، شجاعت و شهامت و مردانگی و فرهنگ همواره آتش زیر خاکستراند. باید از این ایل بزرگ و سترگ تشکر کنم، افتخاری که به این ایلات و طوایف و قبایل داریم این است که همواره در مرزداری و دفاع از میهن حرف اول را زده‌اند. از مشایخ عزیز که همواره در کنار سادات بوده و هستند تقدیر و تشکر می‌کنم.
بزرگواری بیان کرد: روستا همواره علامت و نشان هویت و فرهنگ ما است، همه ما در این روستا‌ها بزرگ شدیم و فرهنگ و هویت ما از روستا نشأت گرفته است. تمام واژه‌ها، تمام ادبیاتی که به عنوان روستایی داریم، برخاسته از فرهنگ روستایی ما، فرهنگ غیرت و شجاعت ما است، فرهنگ طبیعی ما که زیر بار هیچ ظلمی نمی‌رویم و همیشه در دفاع از مظلوم حرف اول را می‌زنیم، باید قدر خود را بدانیم و رئیس جمهور و مسئولین دولت باید به روستا‌ها توجه ویژه داشته باشند.
وی افزود: در همان دور اول شانزده سال قبل که توسط اکثریت مردم حوزه انتخایبیه انتخاب شدم توجه ویژه به روستا‌ها داشتم، عملکرد مرا تمام برادران و خواهران در حومه غربی و روستا‌های حومه غربی گواهی خواهند داد. به هر روستایی می‌آمدم آب شرب و گاز نداشت، جاده‌ها خاکی بود، برای نمونه همین روستا از بوای سفلی و علیا تا نهضت آباد آسفالت نداشت، (از طایفه ملاکلبی تشکر ویژه دارم که ما را مورد عنایت خود قرار داده‌اند)، گاز و آب و برق پایدار نبود، اولین سهمیه آب شرب ۴۵ روستا را از سد کوثر گرفتم و این پروژه در دیمه دوک کلنگ زنی شد و آب آمد و منبع آب نیز بین فیلگاه و بی‌منجگان روی تپه افتتاح شد و آب به روستا‌ها رسید، گرچه این آب پایدار و دائمی نبود، و آب قابل شرب نبود. آبی مخلوط با گچ بود.
سهمیه آب پایدار حومه غربی از همین پروژه‌ای است که ۱۶ میلیون متر مکعب گرفتم، با همان روحیه شجاعانه و با پشتیبانی شما در برابر وزیر، وزارت نیرو، نمایندگان و استاندار، با قدرت‌ایستادم، در حالی که می‌خواستند حقآبه به ما ندهند و من با قدرت ۱۶ میلیون متر مکعب آب برای دهدشت، سوق، چرام، لنده برای شرب و صنعت گرفتم.
وی گفت: این پروژه ردیف‌دار شد و کددار شد، بعد کلنگ‌زنی شد، اما هنوز جای کار مانده است، اگر بنده انتخاب شوم، یکی از کار‌های من در آینده همین است که این پروژه را به ثمر برسانم. روستا‌ها حق دارند که زیرساخت‌های اولیه آن‌ها فراهم باشد، اگر برق و گاز و آب نمی‌آمد، همه به شهر‌ها مهاجرت می‌کردند یا به مرکز استان، شیراز و دیگر شهر‌ها مهاجرت می‌کردند. ولی اگر زیرساخت‌ها فراهم باشد چرا این طبیعت زیبا، را از دست بدهند، امکانات روستا باید فراهم باشد، باید شرایط کسب و کار روستا‌ها از نظر اقتصادی فراهم باشد.
نامزد انتخابات شهرستان‌های کهگیلویه بزرگ اظهار کرد: اگر یک بازارچه محلی در نهضت آباد فراهم شود، (الان بازارچه هست و این افراد بیکار ناچارند چیزی در اینجا بفروشند)، اما اگر بازارچه شکلی و مهندسی باشد تمام این روستا‌ها می‌توانند در این مکان محصولات محلی خود را به فروش برسانند.
وی افزود: ما در دوره هشتم طرح مشاغل خانگی را برای قشر‌های کم درآمد تصویب کردیم و بر اساس اصل ۷۹ قانون اساسی هم وام‌های بلاعوض و وام‌های با سود ۴ درصد تصویب شد، اما این قانون‌ها نظارت مجلس را نداشت، وگرنه تمام روستا‌ها و اقشار پایین باید از تمام کسب و کار‌های کوچک و مشاغل خانگی برخوردار می‌شدند و بنده اگر خداوند توفیق داد، این قانون و خواسته‌ای که تصویب شده با تمام قدرت پیگیری خواهم کرد.
بزرگواری گفت: اگر آموزش فرزندان روستایی فراهم شود روستاییان هرگز به شهر نمی‌روند، اگر یک مدرسه راهنمایی بین این چند روستا فراهم باشد، دانش‌آموزان در هوای گرم و سرد به دهدشت نمی‌روند و همینجا تحصیل می‌کنند، این حق طبیعی مردم است که این جمعیت عظیم از یک مدرسه راهنمایی برخوردار باشند.
این وظیفه نماینده است که پیگیری کند، اما آموزش و پرورش باید بودجه برای احداث این زیرساخت‌ها فراهم کند. اگر خانه بهداشتی روستا‌ها فراهم باشد مردم برای درمان خود به شهر مراجعه نمی‌کنند، باید هم آموزش مسائل بهداشتی در روستا‌ها بیشتر شود، و هم خانه بهداشت با امکانات فراهم باشند.
وی افزود: اگر با این عینک به روستا‌ها نگاه کنیم، روستا‌ها منبع درآمد هستند، نقش اساسی را در اقتصاد کشور ایفا می‌کنند، متأسفانه شعار دادند و عمل نشد، یکی از تفکرات امام راحل بنیانگذار جمهوری اسلامی این بود که به روستا‌ها، عشایر باید بیشترین توجهات را داشته باشید، نماینده با مدیریت و قدرتی که قانون اساسی و آیین‌نامه مجلس به او داده است می‌تواند مدیریت کند تا این روستاییان عزیز به حقوق حقه خود برسند.
نماینده ادوار گذشته کهگیلویه بزرگ تصریح کرد: از همه عزیزان تشکر می‌کنم. جریان مردمی ما این است که از محور اخلاق خارج نشویم، به هیچ کس توهین نکنیم، من گاهی از کوره در می‌روم، ولی به خاطر ظلمی است که به مردم شده. اما از دایره اخلاق ایرانی و اسلامی خارج نشویم، تهمت‌ها را بشنویم و جواب ندهیم، برادر عزیز و فرهیخته آقای محمود منطقیان، والله وقتی آقای منطقیان و لاهوتی را رد صلاحیت کردند اشک من جاری شد ولی تهمت زدند و گفتند کار فلانی است، اما این دو عزیز، خدا آقای لاهوتی را رحمت کند و خدا مشی مردمی آقای منطقیان را حفظ کند، از ما معذرت خواهی کردند، چون به این نتیجه رسیدند که ما اهل چنین کاری نیستیم. الان هم آقای عدل هاشمی دوست و رفیق ما، سپاهی عزیز را رد کردند، آقایان برای اینکه از این تهمت‌ها بهره‌برداری کنند، انگشت اشاره را به سمت ما می‌کشانند. ولی خود آقای حاج عدل هاشمی می‌داند که من هیچ ارتباطی با این مسائل ندارم. موقعی که جوان و احساساتی و بسیجی و آتش به اختیار بودیم، از این کار‌ها نکردیم، چه برسد به الان، که سنی از ما گذشته است. کسانی که تهمت می‌زنند باید بیدار شوند، من نصیحتشان می‌کنم، ‌ای ناآگاهان تهمت نزنید و بیدار شوید. تهمت در روز قیامت تبدیل به تپه‌ای آتش می‌شود و تهمت زننده را بر این تپه نگه‌می‌دارند تا تمام بدنش بسوزد. به مردم عریز اطمینان می‌دهم اگر بخواهند به رأی شما خیانت کنند جلوی شما را نمی‌توانند بگیرند، از مسئولان محترم نظارتی می‌خواهم به عنوان محرم‌های نظام بر حق الناس مردم اشراف داشته باشید تا به رای مردم خیانت نکنند.
نام شما

آدرس ايميل شما

Iran, Islamic Republic of
سید فقط شب انتخابات مثل کروبی نخوابی ها....
با این اوصاف که فرماندار کهگیلویه گاف داده و نجات نیارو راه نداه به جلسه شورای تامین(بعضیا میگن به دستور موحد بوده و بخاطر حرفایی که نجات نیا بهش توی جلسه زده) ...حواست باشه که شب تا صب نخوابی وگرنه نتیجه رو عوض میکنن
Iran, Islamic Republic of
کو مو نونم تو بعد از ۸ سال توی مجاس سیچههیچی و خوت نداری...
متوسطه اول
Iran, Islamic Republic of
حاج آقا هنوز فکر می کند مقطع راهنمایی داریم!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! نمی داند که دیگه راهنمایی نداریم بلکه متوسطه اول داریم
Iran, Islamic Republic of
سلام حاجی شما اثبات شده است ولی لازم هست روشنگری نمایی چندتا از آقایون روستای کره دارند تبلیغ مسلم می‌کنند چهار پیمانکار مبلغ چهار میلیارد به حساب واریز کردنند و این باعث شده که عده‌ای که در خلوت به شما می‌خواستند رای بدهند صر نطر کردنند و اون افراد در دونست و یاسوج خدمتت بودنند اسامی را بصورت مخف مینویسم لطفا شفاف سازی کنید و تذکر بدهید .(ی_ب) به نیایت از پسرش که من میدونم فقط تبلیغه و قسم جلاله میخورم دو نشت با شما در کنار شما بود و رای هایش قول داده به کسی دیگرو ( خانم.س_م) به نیابت از،پسرش و( ا_ ج) به نیابت از،دامادش
Iran, Islamic Republic of
سی علی محمد پا منش نینی توفقط برو توهین کن چطور اون موقعی که آقای هاشمی در صحنه بود گفتی یه نماینده ای بی سواد که یه دور هم بیشتر نرفت تومجلس و کاری ازش برنیامد حالا شد برادر تو این آقا به تو اعتماد کرد و پشت سر تو نماز خواند/ برو بابا جمع کن به توهینات بپرداز راستی ریاضی شدی چند املا شدی چند سرجمع ۱۰ نشدی واسفا به زودی کارنامه درسی ات را برای همه رونمایی می کنیم
ابتلای ترانه علیدوستی به یک بیماری با منشا نامشخص؟

ابتلای ترانه علیدوستی به یک بیماری با منشا نامشخص؟

مادر ترانه علیدوستی در صفحه‌ی شخصی خود در اینستاگرام اعلام کرد که این بازیگر مشهور به ...
مشکل ۵۰ ساله بازنشستگان حل شد

مشکل ۵۰ ساله بازنشستگان حل شد

با پیگیری سازمان بازرسی کل کشور، معضل چندین ساله بازنشستگان کشوری در خصوص تأخیر در برقراری ...
مشکل تعطیلی پنجشنبه‌

مشکل تعطیلی پنجشنبه‌

اگر قدرت اقتصادی ما به شکلی بود که پول ملی ما «ریال» از ارز‌های مسلط بر بازار‌های بین ...
1