تاریخ انتشار
شنبه ۲۸ بهمن ۱۴۰۲ ساعت ۱۶:۰۰
کد مطلب : ۴۷۲۶۶۵
معاون آموزش وپرورش کهگیلویه وبویراحمد خبر داد

فعالیت طرح ستاد اسکان مسافران نوروزی آموزش و پرورش در سال ۱۴۰۳ آغاز شد

۱
کبنا ؛معاونت پژوهش، برنامه‌ریزی و منابع انسانی اداره کل آموزش وپرورش استان کهگیلویه وبویراحمد بر برنامه‌ریزی ادارات آموزش وپرورش بر اساس شیوه‌نامه طرح ستاد اسکان مسافران نوروزی در سال ۱۴۰۳ تأکید کرد.
به گزارش کبنا، جلسه ستاد اسکان مسافران نوروزی سال ۱۴۰۳در آموزش وپرورش با حضور اعضا در سالن جلسات معاونت پژوهش، برنامه‌ریزی و منابع انسانی اداره کل آموزش وپرورش استان در راستای ساماندهی و نظارت بر مدارس محل اسکان مسافران نوروزی برگزار شد.
معاونت پژوهش، برنامه‌ریزی و منابع انسانی اداره کل آموزش وپرورش استان کهگیلویه وبویراحمد در این جلسه با بیان اینکه طرح اسکان مسافران نوروزی در سال ۱۴۰۳ بر اساس شیوه‌نامه ابلاغی وزارت آموزش وپرورش در برنامه کاری قرار دارد گفت: به منظور حفظ و ارتقاء‌شان و منزلت فرهنگیان، برنامه‌ریزی لازم جهت استفاده از همه ظرفیت‌های موجود در راستای ارائه خدمات رفاهی مطلوب در ایام نوروز ۱۴۰۳ در سطح ادارات آموزش وپرورش انجام گیرد.
ایمان سبحان نژاد افزود: جلسه ستاد اسکان مسافران نوروزی جهت ارزیابی مدارس محل اسکان و تجهیز آنان بر اساس شیوه‌نامه در دستور کار شهرستان‌ها و مناطق قرار گیرد و لیست مدارس جهت جمع‌بندی و ثبت در سامانه اسکان مسافران نوروزی به موقع انجام گیرد.
وی ازتشکیل واحد‌های نظارتی جهت ارزیابی فعالیت‌ها و ستاد‌های اسکان مسافران نوروزی خبر داد وگفت: جهت ارائه خدمات کیفی و مطلوب به مسافران نوروزی نظارت دقیق در طرح اسکان توسط اداره کل آموزش وپرورش استان انجام خواهد شد.
سبحان نژاد با بیان اینکه با تعامل و همدلی تلاش می‌کنیم شرایط ایمن و راحتی را برای مسافران نوروزی در استان فراهم شود بیان کرد: همه امکانات و ظرفیت‌های آموزش وپرورش برای ارائه خدمات مطلوب به مسافران نوروزی به‌کار گرفته خواهد شد.
معاونت پژوهش، برنامه‌ریزی و منابع انسانی اداره کل آموزش وپرورش استان با اشاره به ضرورت نشست‌های مداوم ستاد اسکان، عنوان کرد: باید همه اقدامات لازم تا ۲۸ اسفندماه صورت گرفته و آماده پذیرایی از مهمانان نوروزی باشیم.
علی سینایی رئیس اداره تعاون و امور رفاهی آموزش وپرورش استان نیز گفت: بر اساس شیوه‌نامه ابلاغی، جلسه طرح اسکان مسافران نوروزی در سطح شهرستان‌ها و مناطق تشکیل و مدارس محل اسکان مسافران نوروزی در سال ۱۴۰۳ بر اساس امکانات و تجهیزات شناسایی و بزودی اعلام  خواهد شد.

 
نام شما

آدرس ايميل شما

فرهنگی
Romania
تا نوروز دوام ندارین
چه ببرین چه ببازین
ابتلای ترانه علیدوستی به یک بیماری با منشا نامشخص؟

ابتلای ترانه علیدوستی به یک بیماری با منشا نامشخص؟

مادر ترانه علیدوستی در صفحه‌ی شخصی خود در اینستاگرام اعلام کرد که این بازیگر مشهور به ...
مشکل ۵۰ ساله بازنشستگان حل شد

مشکل ۵۰ ساله بازنشستگان حل شد

با پیگیری سازمان بازرسی کل کشور، معضل چندین ساله بازنشستگان کشوری در خصوص تأخیر در برقراری ...
مشکل تعطیلی پنجشنبه‌

مشکل تعطیلی پنجشنبه‌

اگر قدرت اقتصادی ما به شکلی بود که پول ملی ما «ریال» از ارز‌های مسلط بر بازار‌های بین ...
1