تاریخ انتشار
شنبه ۲۱ بهمن ۱۴۰۲ ساعت ۰۳:۲۲
کد مطلب : ۴۷۲۳۶۹
در نشست هم‌اندیشی جمعی از جوانان شهرستان لنده با جوانان؛

فیلم و تصاویر| سید محمد موحد در لنده: کلیپ چهار سال پیش را با تدوین در فضای مجازی پخش کرده و تصور می‌کنند که با این روش می‌توانند یک تحریکی در اذهان عمومی به وجود آوردند اما این اشتباه است / خواهش می‌کنم این بداخلاقی‌ها را کنار بگذارید / سئوال موحد از منتقدانش

۲
کبنا ؛نشست هم‌اندیشی جمعی از جوانان شهرستان لنده با سید محمد موحد، نماینده فعلی کهگیلویه، بهمئی، چرام و لنده برگزار شد. موحد گفت: سؤالم از منتقدان در فضای مجازی این است که انگیزه‌ی مخالفت «موحد» با این جاده چیست و چه منافعی در این مخالفت دارد؟ باید یک اقدام و مبانی علمی داشته باشد! نه تنها ما مخالف نبودیم و نیستیم بلکه آقایان می‌توانند مصوبات سفر رئیس‌جمهور را مرور کنند. جاده تشان-لنده یکی از مصوبات سفر اقای رئیسی که بنده آن را تأیید کردم و اسناد آن در سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی استان هم موجود است.
به گزارش کبنا، سید محمد موحد شامگاه (جمعه 20 بهمن‌ماه 1402) در نشست هم‌اندیشی با جوانان شهرستان لنده با بیان اینکه به اذن ولایت و ولی‌امر اعلام می‌کنم که «‌ای رهبر آزاده آماده‌ایم آماده»، گفت: تحلیلگران و دشمن نظام متحیر هستند که این مردم را کدام قدرت به حرکت در آورده است، مردمی که با حجم مشکلات، مسائل اقتصادی، تورم و نبود اشتغالی که وجود دارد اما پای تمام مسائل انقلاب‌ایستاده‌اند و حضور پرشور در انتخابات دارند.
موحد با بیان اینکه مردم ایران دلسوز خود را به خوبی می‌شناسند، ادامه داد: رئیس‌جمهور با تمام توان از حقوق مردم دفاع می‌کند. وزیر به مناطق می‌آید و با تمام قدرت از حقوق مردم دفاع می‌کند؛ فریاد مظلومیت مردم را فریاد می‌زند و سعی می‌کند که در حق آن‌ها کاهلی نکند.
نماینده فعلی کهگیلویه، بهمئی، چرام و لنده در مجلس شورای اسلامی گفت: امروز قدم‌های بزرگ‌تری پیش‌روی داریم. امنیت و آرامش در انتخابات مهم‌ترین تکلیف است. همیشه سعی بر این بود که اگر بداخلاقی در انتخابات صورت گیرد آن بداخلاقی را با خوش‌اخلاقی و با روش دین و قران جواب دهیم و سعی کنیم که این چندروز باقیمانده انتخابات را با اخلاق درست و با حفظ امنیت و آرامش به تمام معنا جواب دهیم.
موحد اظهار داشت: کلیپ چهارسال پیش را با تدوین در فضای مجازی پخش کرده و تصور می‌کنند که با این روش می‌توانند یک تحریکی در اذهان عمومی به وجود آوردند اما این اشتباه است. خواهش می‌کنم این بداخلاقی‌ها را کنار بگذارید. ما برای خدمت به مردم آمده‌ایم. کاندیدا‌های شما برای خدمت به مردم آمده‌اند. مردم را معیار، ملاک و میزان قرار دهید.
وی ادامه داد: با یک‌امیدی وارد حوزه انتخابات شده‌ایم، اولین مسئولیت ما این است که هرآنچه رهبر معظم انقلاب فرمودند فصل الخطاب برای ما باشد؛ رهبر عزیزمان چند نکته را فرمودند از جمله حضور حداکثری و امنیت در انتخابات بوده است.
نماینده فعلی کهگیلویه، بهمئی، چرام و لنده در مجلس شورای اسلامی گفت: مراقب باشید هرکس قدمی، کلامی، نوشتاری، اشاره‌ای و ابهامی را در این مسیر بردارد که باعث چالشی در جامعه شود شخصاً از او بیزارم و آن را تأیید نمی‌کنم؛ چون خلاف موازین، بخشنامه‌ها، مقررات نظام اسلامی و شرع هست؛ و خلاف شرع هم تکلیفش روشن و مشخص است.
وی افزود: همیشه از سلایق مختلف برای حضور در انتخابات حمایت و استقبال می‌کردم؛ الان هم افتخار می‌کنیم که عزیزان بزرگواری در این حوزه و صحنه‌ها حضور دارند؛ و از عدم حضور برادرم جناب سردار هاشمی ابراز تأسف می‌کنم و‌ امیدوارم که خدای بزرگ در روز‌های باقیمانده این فضا را به وجود بیاورد که‌ایشان هم در این رقابت حضور پیدا کنند و بر اساس مبانی دینی این رقابت ادامه پیدا کند و در این صحنه خدمت‌ایشان باشیم.
وی با اشاره به پروژه جاده تشان-لنده گفت: سؤالم از منتقدان در فضای مجازی این است که انگیزه‌ی مخالفت «موحد» با این جاده چیست و چه منافعی در این مخالفت دارد؟ باید یک اقدام و مبانی علمی داشته باشد! نه تنها ما مخالف نبودیم و نیستیم بلکه آقایان می‌توانند مصوبات سفر رئیس‌جمهور را مرور کنند. جاده تشان-لنده یکی از مصوبات سفر اقای رئیسی که بنده آن را تأیید کردم و اسناد آن در سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی استان هم موجود است. نه تنها مخالف نبودم بلکه تمام هم و غم‌مان را برای اجرای این جاده گذاشتیم. با تمام توان از این پروژه حمایت کردم و سعی خواهم کرد که این پروژه عملیاتی و اجرایی شود. تمام تلاشمان این است که خواسته‌ی مردم محقق شود.
موحد بیان داشت: وقتی که بنیاد علوی در این منطقه مستقر شد خدمات زیادی در حوزه و ابعاد مختلف برای این مردم انجام دادند. در سفر رئیس بنیاد مستضعفان به لنده بودجه عمرانی برای این شهرستان دریافت کردیم. جاده لنده-تراب از وجود بنیاد علوی و بنیاد مستضعفان است. هم به مبلمان شهری، حوزه‌ی شهرداری و بقیه موارد کمک کردند و دست عده زیادی از محرومین را در حوزه‌ها و ابعاد مختلف گرفتند. تقاضا داشتیم که خدمات این بنیاد تا رفع محرومیت در جای جای این شهرستان ادامه خواهد داشت اقدامات این بنیاد در مناطق محروم فراموش نشدنی است.
نام شما

آدرس ايميل شما

محمد
Iran, Islamic Republic of
خدایا کی کهگیلویه از دست موحد ازاد میشه
United States
تا انقلاب مهدی
گل اقا
Iran, Islamic Republic of
هر وقت شعور سیاسی حاکم بر کهگیلویه بشود
استان
Iran, Islamic Republic of
رای دادن به نماینده های فعلی استان عین حماقت است...
آدم شناس
Iran, Islamic Republic of
/ کنار هرکاندیدی قرار بگیره فقط آدم ها را از کنار آن کاندید فراری میده خواهشا کنار موحد نمان موحد نیازی به شما نداره
سوق
United States
شورای نگهبان که تورا با همه که به این مردم محروم و مظلوم این مناطق کردی برای چندمین بار تایید کرد
خدایا خودت به مردم کهگیلویه بزرگ بصیرت بده ونجاتشون بده

آخه تو چه کار می‌تونستی بکنی که نکردی وباز فرصت میخوای
من دانش آموز دبیرستانی بودم که اومدی الان بازنشسته هستم
Iran, Islamic Republic of
نفر سوم هستی
Iran, Islamic Republic of
این چه همایش جوانانی هست که همه اش بالای پنجاه سال سن دارند بیست وچهار سال با همین حرف ها و وعده ها سر مردم را کلاه گذاشتید این چهار سال هم به کام شما و به نام مردم محروم .خدای ما هم کریم هست .
Iran, Islamic Republic of
بیا جان مادر تورا به اون شیری که بهت هدیه داده تموم کن دیگه دست از سر مردم کهگیلیویه بردار
United States
تا ده نشه بازی نشه
دکتر
Iran, Islamic Republic of
خیلی جالب برام...
البته مطینا شما ها هم بهش رسیدید.
کبنا فقط زوم روی خبرهای موحد، تاجگردون، منتظریان و بخرامی داره....
چرا؟؟؟؟
بهش فکر کنید....
خدایا ما را از دست این موحد نجات بده
Iran, Islamic Republic of
خدایا ما را از دست این موحد خان وقوم ایشان نجات بده
یوسفی
Iran, Islamic Republic of
پدرم را نمی بخشم با این انتخاب چندسالش که هم خودش رو بدبخت کرد هم آینده ما را
حمید
Iran, Islamic Republic of
کر بره ،چطوربه خودت اجازه میدی بیایی تواین شهرستان
گچسارانی
Iran, Islamic Republic of
از شهر اولین ها و مردم بافرهنگ و آگاهش بعیده دوباره دور این جمع بشن
لنده ای اصیل
United States
خداوکیلی اینا ۴۰نفرشون لنده ای نیستن نمیدونیم رای موحد لنده کجاست
صمد پ
Iran, Islamic Republic of
موحد اگه هم بیاد فقط همین ۴ سال است و تا میتواند/ فک و فامیلای نزدیکشو پست میده؟؟؟؟
میدوند دیگه آخر خط است.
کسانی اعم از روشنفکر و موحد برادرکشی کردند و تاجگردون رو حمایت نکردند در برابر زاکانی ها؟ ارزشی دیگر برای قوم لر ندارند
Romania
آخه خودت جواب بده چرا مخالف لنده تشانی؟
مستندات مختلفی وجود داره که مخالفین
بهترین سند همون اظهار نظر خودتون در جلسه شورای اداری لنده هست که گفتین مجوز نداره در حالی که مجوزات و اجراش قبل از حضور جنابعالی در این دوره بوده
Romania
ای نخبگان ، معتمدین ، تحصیل کرده ها و دلسوزان بهمئی و لنده آيا می دانید موحد حیاتی‌ترین پروژه ای که علاوه بر مفید بودن برا کل استان و کشور باعث از بن بست خارج شدن بهمئی و لنده و تحولی بی نظیر در این دو شهرستان بوده یعنی جاده ادامه پاتاوه به لنده، تشان، بهمئی، جایزان که در دوره نماینگی آقای بزرگواری کار مطالعاتی آن شروع شده و در دوره آقای عدل هاشمی دارای مجوزهای قانونی از جمله ماده ۲۳ و در سال ۹۸ اجرای آن آغاز شده را بنا به مصالح خود نه تنها متوقف بلکه مخالفت نموده ؟(مستند)
جاده ای که محل تردد خوزستان، اصفهان، فارس و... با کاهش حدود یکصد و پنجاه کیلومتر خواهد بود .
آیا می دانید در صورت راهیابی مجدد موحد ، سعیش حذف این طرح برا همیشه هست؟(آنطور که مشهوده)
آیا می دانید تمام کارهایی که برا بهمئی و لنده از گذشته تاکنون شده حتی شهرستانی ،همه سر هم به ارزش این طرح نمی رسه؟
پس بیایید احساسی و براساس لج و لج بازی و بخاطر بعضی منافع کوچک و زودگذر تصمیم نگیرید که‌ در این صورت در آینده پشیمان و شرمنده و مدیون فرزندان و آیندگان خود خواهید بود
قبادیان
Iran, Islamic Republic of
مدیر کبتا خجالت نیکشی/ کی گفته کلیپ مال چهار سال پیش هست این کلیپ مال همین چند روز پیش هست ما که خودمون بودیم به امید خدا باز هم موحد برنده انتخابات هست چون خدا پشتش هست جمع کن کاسه کوزه تو
قبادیان
Iran, Islamic Republic of
کی میخواد بره مجلس بعد از موحد باید فاتحه کهگیلویه را خواند
Iran, Islamic Republic of
در ضمن کی بهت پول میده تا بر علیه موحد تبلیغ کنی کبتا
Iran, Islamic Republic of
موحد در خصوص جاده لنده به تشان به مردم می گوید وی از مخالفان جدی خروج این دو شهرستان از بن بست می باشد
ابتلای ترانه علیدوستی به یک بیماری با منشا نامشخص؟

ابتلای ترانه علیدوستی به یک بیماری با منشا نامشخص؟

مادر ترانه علیدوستی در صفحه‌ی شخصی خود در اینستاگرام اعلام کرد که این بازیگر مشهور به ...
مشکل ۵۰ ساله بازنشستگان حل شد

مشکل ۵۰ ساله بازنشستگان حل شد

با پیگیری سازمان بازرسی کل کشور، معضل چندین ساله بازنشستگان کشوری در خصوص تأخیر در برقراری ...
مشکل تعطیلی پنجشنبه‌

مشکل تعطیلی پنجشنبه‌

اگر قدرت اقتصادی ما به شکلی بود که پول ملی ما «ریال» از ارز‌های مسلط بر بازار‌های بین ...
1