کد QR مطلبدریافت لینک صفحه با کد QR

در نشست هم‌اندیشی جمعی از جوانان شهرستان لنده با جوانان؛

فیلم و تصاویر| سید محمد موحد در لنده: کلیپ چهار سال پیش را با تدوین در فضای مجازی پخش کرده و تصور می‌کنند که با این روش می‌توانند یک تحریکی در اذهان عمومی به وجود آوردند اما این اشتباه است / خواهش می‌کنم این بداخلاقی‌ها را کنار بگذارید / سئوال موحد از منتقدانش

21 بهمن 1402 ساعت 3:22

نشست هم‌اندیشی جمعی از جوانان شهرستان لنده با سید محمد موحد، نماینده فعلی کهگیلویه، بهمئی، چرام و لنده برگزار شد. موحد گفت: سؤالم از منتقدان در فضای مجازی این است که انگیزه‌ی مخالفت «موحد» با این جاده چیست و چه منافعی در این مخالفت دارد؟ باید یک اقدام و مبانی علمی داشته باشد! نه تنها ما مخالف نبودیم و نیستیم بلکه آقایان می‌توانند مصوبات سفر رئیس‌جمهور را مرور کنند. جاده تشان-لنده یکی از مصوبات سفر اقای رئیسی که بنده آن را تأیید کردم و اسناد آن در سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی استان هم موجود است.


نشست هم‌اندیشی جمعی از جوانان شهرستان لنده با سید محمد موحد، نماینده فعلی کهگیلویه، بهمئی، چرام و لنده برگزار شد. موحد گفت: سؤالم از منتقدان در فضای مجازی این است که انگیزه‌ی مخالفت «موحد» با این جاده چیست و چه منافعی در این مخالفت دارد؟ باید یک اقدام و مبانی علمی داشته باشد! نه تنها ما مخالف نبودیم و نیستیم بلکه آقایان می‌توانند مصوبات سفر رئیس‌جمهور را مرور کنند. جاده تشان-لنده یکی از مصوبات سفر اقای رئیسی که بنده آن را تأیید کردم و اسناد آن در سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی استان هم موجود است.
به گزارش کبنا، سید محمد موحد شامگاه (جمعه 20 بهمن‌ماه 1402) در نشست هم‌اندیشی با جوانان شهرستان لنده با بیان اینکه به اذن ولایت و ولی‌امر اعلام می‌کنم که «‌ای رهبر آزاده آماده‌ایم آماده»، گفت: تحلیلگران و دشمن نظام متحیر هستند که این مردم را کدام قدرت به حرکت در آورده است، مردمی که با حجم مشکلات، مسائل اقتصادی، تورم و نبود اشتغالی که وجود دارد اما پای تمام مسائل انقلاب‌ایستاده‌اند و حضور پرشور در انتخابات دارند.
موحد با بیان اینکه مردم ایران دلسوز خود را به خوبی می‌شناسند، ادامه داد: رئیس‌جمهور با تمام توان از حقوق مردم دفاع می‌کند. وزیر به مناطق می‌آید و با تمام قدرت از حقوق مردم دفاع می‌کند؛ فریاد مظلومیت مردم را فریاد می‌زند و سعی می‌کند که در حق آن‌ها کاهلی نکند.
نماینده فعلی کهگیلویه، بهمئی، چرام و لنده در مجلس شورای اسلامی گفت: امروز قدم‌های بزرگ‌تری پیش‌روی داریم. امنیت و آرامش در انتخابات مهم‌ترین تکلیف است. همیشه سعی بر این بود که اگر بداخلاقی در انتخابات صورت گیرد آن بداخلاقی را با خوش‌اخلاقی و با روش دین و قران جواب دهیم و سعی کنیم که این چندروز باقیمانده انتخابات را با اخلاق درست و با حفظ امنیت و آرامش به تمام معنا جواب دهیم.
موحد اظهار داشت: کلیپ چهارسال پیش را با تدوین در فضای مجازی پخش کرده و تصور می‌کنند که با این روش می‌توانند یک تحریکی در اذهان عمومی به وجود آوردند اما این اشتباه است. خواهش می‌کنم این بداخلاقی‌ها را کنار بگذارید. ما برای خدمت به مردم آمده‌ایم. کاندیدا‌های شما برای خدمت به مردم آمده‌اند. مردم را معیار، ملاک و میزان قرار دهید.
وی ادامه داد: با یک‌امیدی وارد حوزه انتخابات شده‌ایم، اولین مسئولیت ما این است که هرآنچه رهبر معظم انقلاب فرمودند فصل الخطاب برای ما باشد؛ رهبر عزیزمان چند نکته را فرمودند از جمله حضور حداکثری و امنیت در انتخابات بوده است.
نماینده فعلی کهگیلویه، بهمئی، چرام و لنده در مجلس شورای اسلامی گفت: مراقب باشید هرکس قدمی، کلامی، نوشتاری، اشاره‌ای و ابهامی را در این مسیر بردارد که باعث چالشی در جامعه شود شخصاً از او بیزارم و آن را تأیید نمی‌کنم؛ چون خلاف موازین، بخشنامه‌ها، مقررات نظام اسلامی و شرع هست؛ و خلاف شرع هم تکلیفش روشن و مشخص است.
وی افزود: همیشه از سلایق مختلف برای حضور در انتخابات حمایت و استقبال می‌کردم؛ الان هم افتخار می‌کنیم که عزیزان بزرگواری در این حوزه و صحنه‌ها حضور دارند؛ و از عدم حضور برادرم جناب سردار هاشمی ابراز تأسف می‌کنم و‌ امیدوارم که خدای بزرگ در روز‌های باقیمانده این فضا را به وجود بیاورد که‌ایشان هم در این رقابت حضور پیدا کنند و بر اساس مبانی دینی این رقابت ادامه پیدا کند و در این صحنه خدمت‌ایشان باشیم.
وی با اشاره به پروژه جاده تشان-لنده گفت: سؤالم از منتقدان در فضای مجازی این است که انگیزه‌ی مخالفت «موحد» با این جاده چیست و چه منافعی در این مخالفت دارد؟ باید یک اقدام و مبانی علمی داشته باشد! نه تنها ما مخالف نبودیم و نیستیم بلکه آقایان می‌توانند مصوبات سفر رئیس‌جمهور را مرور کنند. جاده تشان-لنده یکی از مصوبات سفر اقای رئیسی که بنده آن را تأیید کردم و اسناد آن در سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی استان هم موجود است. نه تنها مخالف نبودم بلکه تمام هم و غم‌مان را برای اجرای این جاده گذاشتیم. با تمام توان از این پروژه حمایت کردم و سعی خواهم کرد که این پروژه عملیاتی و اجرایی شود. تمام تلاشمان این است که خواسته‌ی مردم محقق شود.
موحد بیان داشت: وقتی که بنیاد علوی در این منطقه مستقر شد خدمات زیادی در حوزه و ابعاد مختلف برای این مردم انجام دادند. در سفر رئیس بنیاد مستضعفان به لنده بودجه عمرانی برای این شهرستان دریافت کردیم. جاده لنده-تراب از وجود بنیاد علوی و بنیاد مستضعفان است. هم به مبلمان شهری، حوزه‌ی شهرداری و بقیه موارد کمک کردند و دست عده زیادی از محرومین را در حوزه‌ها و ابعاد مختلف گرفتند. تقاضا داشتیم که خدمات این بنیاد تا رفع محرومیت در جای جای این شهرستان ادامه خواهد داشت اقدامات این بنیاد در مناطق محروم فراموش نشدنی است.


کد مطلب: 472369

آدرس مطلب :
https://www.kebnanews.ir/gallery/472369/2/فیلم-تصاویر-سید-محمد-موحد-لنده-کلیپ-چهار-سال-پیش-تدوین-فضای-مجازی-پخش-کرده-تصور-می-کنند-این-روش-می-توانند-یک-تحریکی-اذهان-عمومی-وجود-آوردند-اما-اشتباه-خواهش-می-کنم-بداخلاقی-ها-کنار-بگذارید-سئوال-منتقدانش

کبنانیوز
  https://www.kebnanews.ir

1