تاریخ انتشار
چهارشنبه ۲۰ دی ۱۴۰۲ ساعت ۲۲:۰۵
کد مطلب : ۴۷۱۲۵۱
کبنا گزارش می‌دهد

نشست هم‌اندیشی گچسارانی‌ها و باشتی‌های مقیم یاسوج با تاجگردون / زارع‌پور: حضورم در انتخابات حفظ جریان و تشکیلات بود / دارآفرین: اگر خداوند بخواهد عزت دهد، تمام دنیا هم جمع شوند، نمی‌توانند او را زمین بزنند / آیا تاجگردون بویراحمدی است یا بویراحمدی‌ها تاجگردونی؟!

۳
کبنا ؛نشست هم‌اندیشی گچسارانی‌ها و باشتی‌های مقیم یاسوج با غلامرضا تاجگردون برگزار شد. برخی از حاضرین نقطه و نظرات خود را پیرامون انتخابات و ویژگی‌های شخصیتی تاجگردون مطرح کردند.
به گزارش کبنا نیوز، در این نشست که شامگاه چهارشنبه (20 دی ماه 1402) برگزار شد، غلامرضا تاجگردون و هادی‌ زارع‌پور که هر دو نامزد دوازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی حوزه انتخابیه گچساران و باشت بودند، همراه هم وارد جمعی زیادی از گچسارانی‌ها و باشتی‌های مقیم یاسوج در باهنر 2 شهر یاسوج شدند.  هادی‌زارع پور در این نشست که حمایت خود را از غلامرضا تاجگردون اعلام کرده بود، گفت: صمیمانه از هیئت‌ظارت استان کهگیلویه و بویراحمد، شورای تأمین، مسئولان استان کهگیلویه و بویراحمد و همچنین از هیئت نظارت مرکزی و شورای نگهبان تشکر می‌کنم، به جهت اینکه حق را به حق‌دار دادند و آقای تاجگردون را تأییدصلاحیت کردند.
زارع‌پور در ادامه اظهار کرد: ثبت نام بنده در دوازدهمین دوره انتخابات مجلس صرفاً بخاطر حفظ این جریان و تشکیلات است و الان اگر اینجا هستم بخاطر این است که تشکیلات حفظ شود.
وی مشارکت در انتخابات را مهم دانست و گفت: همه باید برای تحقق چهار راهبرد انتخابات مدنظر مقام معظم رهبری تلاش کنند.
دارآفرین، معاون اسبق آموزش و پرورش استان کهگیلویه و بویراحمد در این نشست، با بیان اینکه کار بزرگ را باید به آدم بزرگ واگذار کنند، اظهار کرد: کسی باید وارد مجلس شود که بفهمد، بداند، مستعد، متعهد، کاردان و کاربلد باشد. همچنین آکاه به مسائل روز کشور باشد. و بتواند قانون را بر اساس نیاز کشور تصویب بکند.
وی در ادامه با بیان اینکه بعضی انصاف‌شان را فروختند، افزود: معرف مرد گذشته و عملکرد مرد است. امیدوارم آقای تاجگردون با همین سبک و سیاق ادامه دهد و خداوند متعال هم کمک‌تان کنند.
وی در ادامه به حاشیه‌سازی و تخریب عده‌ای علیه تاجگردون گریزی زد و گفت: عده‌ای تلاش می‌کنند که فردی را زمین بزنند و ذلیل کنند اما وقتی خداوند متعال نخواهد، انجام نمی‌گیرد. عده‌ای همچنین می‌خواهند به فردی عزت دهند، اما باز هم اگر خداوند متعال نخواهد، ا
معاون اسبق آموزش و پرورش کهگیلویه و بویراحمد در ادامه خطاب به تاجگردون گفت: پیچاب به گردن خانواده شما حق زیادی دارد. زمانی که ساواک به دنبال بهرام تاجگردون بود و کسی جرأت نمی‌کرد آن زمان نامی از او ببرند، در منطقه پیچاب و در خانواده پدر و عموهای من از او مراقبت و حافظت می‌کردند.
آرمین محمودی، رئیس اسبق دانشگاه آزاد اسلامی استان کهگیلویه و بویراحمد در ادامه این نشست سخنرانی کرد و گفت: همواره بویراحمدی‌ها از من سئوال می‌کنند که آیا تاجگردون بویراحمدی است یا بویراحمدی‌ها تاجگردونی هستند؟ [برخی از حاضرین با صدای بلند می‌گفتند؛ هر دو.] خیلی از بزرگان بویراحمد و از نخبگان، فعالان فرهنگی، اجتماعی و سیاسی بویراحمد به من گفتند که آقای تاجگردون را راضی کنید که در حوزه انتخابیه بویراحمد، دنا و مارگون کاندید شوند، پاسخی دادند که برای من خیلی ارزشمند و جالب بود. آقای تاجگردون گفت؛ «من در هر نقطه‌ای از جغرافیای ایران ثبت نام کنم، از حمایت بویراحمد برخوردار هستند. اینقدر در بویراحمد انسان‌های بزرگ و ارزشمند وجود دارد که اگر من بخواهم برای این منظقه ثبت‌نام کنند، توهین به شعور این مردم کرده‌ام. در حالی که هر جا ثبت‌نام کنم از حمایت بویراحمد برخوردار هستم.
نام شما

آدرس ايميل شما

جزئیات جدید از محموله روغن‌های آلوده

جزئیات جدید از محموله روغن‌های آلوده

۶ محموله روغن خوراکی به‌وزن ۹۱هزار تن در سال ۱۴۰۰ توسط شرکت بازرگانی دولتی وارد بندر ...
ابتلای ترانه علیدوستی به یک بیماری با منشا نامشخص؟

ابتلای ترانه علیدوستی به یک بیماری با منشا نامشخص؟

مادر ترانه علیدوستی در صفحه‌ی شخصی خود در اینستاگرام اعلام کرد که این بازیگر مشهور به ...
مشکل ۵۰ ساله بازنشستگان حل شد

مشکل ۵۰ ساله بازنشستگان حل شد

با پیگیری سازمان بازرسی کل کشور، معضل چندین ساله بازنشستگان کشوری در خصوص تأخیر در برقراری ...
1