تاریخ انتشار
سه شنبه ۱۹ دی ۱۴۰۲ ساعت ۲۰:۵۶
کد مطلب : ۴۷۱۲۱۴
در یکی از مدارس سرآبتاوه؛

بازدید سرزده مدیرکل آموزش و پرورش کهگیلویه و بویراحمد از حوزه امتحانات در یاسوج + تصاویر

۰
کبنا ؛
مدیر کل آموزش و پرورش استان کهگیلویه و بویراحمد از روند برگزاری امتحانات نوبت اول مدرسه شهید پناهی سرآبتاوه شهر یاسوج بازدید و با معلمان و دانش‌آموزان این مدرسه دیدار و گفتگو کرد.
به گزارش کبنا نیوز، حسنعلی عزت خواه در ادامه سلسله بازدید های سرزده خود از مدارس مناطق مختلف استان، بدون اطلاع قبلی از مدرسه شهید پناهی سرآبتاوه یاسوج بازید و از نزدیک در جریان روند برگزاری امتحانات نوبت اول و همچنین فعالیت های آموزشی و تربیتی این مدرسه قرار گرفت. 
حسنعلی عزت خواه، پیش از شروع جلسه امتحان درجمع دانش آموزان و معلمان این مدرسه گفت: هدف بازدید از مدارس بررسی فعالیت های آموزشی و پرورشی و نیز احصاء کمبودها در زمینه فضای فیزیکی، تجهیزات آموزشی و آزمایشگاهی و ارائه راهکار برای به حداقل رساندن کمبودها در جهت ارتقاء کیفیت و شاخص های آموزشی و تربیتی در مدارس است.
وی، با تقدیر و تشکر از جناب سرهنگ نصیرزاده مسئول گروه جهادی فطرس برای همکاری در جهت رنگ آمیزی فضاهای آموزشی، تعمیر و تجهیز امکانات و تجهیزات آموزشی در مدارس استان ابراز امیدواری کرد. در ادامه اجرای طرح شهید عجمیان با همکاری این گروه جهادی فضای محیطی و کلاس های درس این مدرسه زیباسازی و همچنین میز، نیمکت و صندلی های آن که نیاز به تعمیر و بازسازی دارند تا پیش از دهه فجر انقلاب اسلامی تعمیر و بازسازی شوند.
حسنعلی عزت خواه، همت والای کادر اجرایی، معلمان و تلاش بسیارخوب دانش آموزان در زمینه مسائل آموزشی، پرورشی و تربیتی در این مدرسه را قابل ستایش دانست و گفت: برای داشتن ایرانی قوی در دنیا، همه ما وظیفه داریم در کنار هم، با اتحاد و همفکری مدرسه و دانش آموزانی قوی تربیت کنیم.  
وی با بیان اینکه بازدیدهای سرزده از مدارس در اقصی نقاط استان در دستور کار اداره کل آموزش و پرورش استان قرار دارد افزود: با برنامه ریزی‌های انجام شده در صف صبحگاهی و کلاسهای درس حضور پیدا کرده و در دیدار چهره به چهره با معلمان ودانش آموزان برای کیفی سازی فعالیتهای آموزشی بیش از پیش  تلاش می کنیم.
مدیران و معلمان این مدارس هم ضمن ابراز خوشحالی از بازدید سرزده مدیرکل آموزش و پرورش استان از مدارس خود، کمبود فضای فیزیکی و امکانات و تجهیزات آموزشی و آزمایشگاهی را از عمده مشکلات پیش روی خود دانستند و خواستار مرتفع شدن آنها شدند.
مدیرکل آموزش و پرورش استان در جمع بندی نهایی این بازدید از در دست ساخت بودن چندین مدرسه دیگر با کمک خيران مدرسه ساز در نقاط مختلف استان از جمله یاسوج خبر داد و افزود: تلاش می شود با همراهی خیران،اداره کل نوسازی و مجموعه استانداری و فرمانداری این چالش ها را به حداقل ممکن برسانیم.

 
نام شما

آدرس ايميل شما

ابتلای ترانه علیدوستی به یک بیماری با منشا نامشخص؟

ابتلای ترانه علیدوستی به یک بیماری با منشا نامشخص؟

مادر ترانه علیدوستی در صفحه‌ی شخصی خود در اینستاگرام اعلام کرد که این بازیگر مشهور به ...
مشکل ۵۰ ساله بازنشستگان حل شد

مشکل ۵۰ ساله بازنشستگان حل شد

با پیگیری سازمان بازرسی کل کشور، معضل چندین ساله بازنشستگان کشوری در خصوص تأخیر در برقراری ...
مشکل تعطیلی پنجشنبه‌

مشکل تعطیلی پنجشنبه‌

اگر قدرت اقتصادی ما به شکلی بود که پول ملی ما «ریال» از ارز‌های مسلط بر بازار‌های بین ...
1