کد QR مطلبدریافت لینک صفحه با کد QR

در یکی از مدارس سرآبتاوه؛

بازدید سرزده مدیرکل آموزش و پرورش کهگیلویه و بویراحمد از حوزه امتحانات در یاسوج + تصاویر

19 دی 1402 ساعت 20:56

صبح امروز مدیرکل آموزش و پرورش استان کهگیلویه و بویراحمد از روند برگزاری امتحانات نوبت اول مدرسه شهید پناهی سرآبتاوه شهر یاسوج بازدید و با معلمان و دانش‌آموزان این مدرسه دیدار و گفتگو کرد.


مدیر کل آموزش و پرورش استان کهگیلویه و بویراحمد از روند برگزاری امتحانات نوبت اول مدرسه شهید پناهی سرآبتاوه شهر یاسوج بازدید و با معلمان و دانش‌آموزان این مدرسه دیدار و گفتگو کرد.
به گزارش کبنانیوز، حسنعلی عزت خواه در ادامه سلسله بازدید های سرزده خود از مدارس مناطق مختلف استان، بدون اطلاع قبلی از مدرسه شهید پناهی سرآبتاوه یاسوج بازید و از نزدیک در جریان روند برگزاری امتحانات نوبت اول و همچنین فعالیت های آموزشی و تربیتی این مدرسه قرار گرفت. 
حسنعلی عزت خواه، پیش از شروع جلسه امتحان درجمع دانش آموزان و معلمان این مدرسه گفت: هدف بازدید از مدارس بررسی فعالیت های آموزشی و پرورشی و نیز احصاء کمبودها در زمینه فضای فیزیکی، تجهیزات آموزشی و آزمایشگاهی و ارائه راهکار برای به حداقل رساندن کمبودها در جهت ارتقاء کیفیت و شاخص های آموزشی و تربیتی در مدارس است.
وی، با تقدیر و تشکر از جناب سرهنگ نصیرزاده مسئول گروه جهادی فطرس برای همکاری در جهت رنگ آمیزی فضاهای آموزشی، تعمیر و تجهیز امکانات و تجهیزات آموزشی در مدارس استان ابراز امیدواری کرد. در ادامه اجرای طرح شهید عجمیان با همکاری این گروه جهادی فضای محیطی و کلاس های درس این مدرسه زیباسازی و همچنین میز، نیمکت و صندلی های آن که نیاز به تعمیر و بازسازی دارند تا پیش از دهه فجر انقلاب اسلامی تعمیر و بازسازی شوند.
حسنعلی عزت خواه، همت والای کادر اجرایی، معلمان و تلاش بسیارخوب دانش آموزان در زمینه مسائل آموزشی، پرورشی و تربیتی در این مدرسه را قابل ستایش دانست و گفت: برای داشتن ایرانی قوی در دنیا، همه ما وظیفه داریم در کنار هم، با اتحاد و همفکری مدرسه و دانش آموزانی قوی تربیت کنیم.  
وی با بیان اینکه بازدیدهای سرزده از مدارس در اقصی نقاط استان در دستور کار اداره کل آموزش و پرورش استان قرار دارد افزود: با برنامه ریزی‌های انجام شده در صف صبحگاهی و کلاسهای درس حضور پیدا کرده و در دیدار چهره به چهره با معلمان ودانش آموزان برای کیفی سازی فعالیتهای آموزشی بیش از پیش  تلاش می کنیم.
مدیران و معلمان این مدارس هم ضمن ابراز خوشحالی از بازدید سرزده مدیرکل آموزش و پرورش استان از مدارس خود، کمبود فضای فیزیکی و امکانات و تجهیزات آموزشی و آزمایشگاهی را از عمده مشکلات پیش روی خود دانستند و خواستار مرتفع شدن آنها شدند.
مدیرکل آموزش و پرورش استان در جمع بندی نهایی این بازدید از در دست ساخت بودن چندین مدرسه دیگر با کمک خيران مدرسه ساز در نقاط مختلف استان از جمله یاسوج خبر داد و افزود: تلاش می شود با همراهی خیران،اداره کل نوسازی و مجموعه استانداری و فرمانداری این چالش ها را به حداقل ممکن برسانیم.

 


کد مطلب: 471214

آدرس مطلب :
https://www.kebnanews.ir/gallery/471214/2/بازدید-سرزده-مدیرکل-آموزش-پرورش-کهگیلویه-بویراحمد-حوزه-امتحانات-یاسوج-تصاویر

کبنانیوز
  https://www.kebnanews.ir

1