تاریخ انتشار
شنبه ۹ دی ۱۴۰۲ ساعت ۱۹:۵۱
کد مطلب : ۴۷۰۹۱۴
کبنا گزارش می دهد

بزرگداشت حماسه 9 دی در گچساران / شرط بیعت اصل برای فولادی (+تصاویر)

۳
کبنا ؛به مناسبت فرارسیدن چهاردهمین سالروز خلق حماسه ۹ دی ۱۳۸۸ روز بصیرت و میثاق امت با ولایت، آیین بزرگداشت این حماسه بزرگ مردمی در مسجد صاحب‌الزمان (عج) گچساران برگزار شد.
به گزارش کبنا نیوز: این مراسم صبح امروز برگزار شد که اقشار مختلف مردم و مسئولان در این آیین حضور داشتند و بار دیگر حمایت خود را از آرمان‌های والای انقلاب اسلامی و شهیدان والامقام اعلام کردند.
گفتنی است، حضور علی فولادی مشاور وزیر نفت و کاندید مطرح اصولگرای گچسارانی در این مراسم و همراهی کردن وی توسط سید قدرت الله بیعت اصل یکی ازچهر‌های شاخص اصولگرایان گچساران از نکات برجسته این مراسم بود.
بیعت‌اصل در حاشیه این مراسم به سؤال خبرنگار کبنا نیوز در خصوص علت همراهی کردن علی فولادی توضیح داد و گفت: علی فولادی برادر دینی و همشهری ماست و وی انسانی شریف و با صداقت است و در صورتی که قشقایی‌ها از وی حمایت کنند بنده هم از وی حمایت خواهم کرد.
*استقرار چندین اکیپ سیار تیم سلامت در محل برگزاری مراسم ۹ دی جهت طرح غربالگری فشارخون و قند خون از اقدامات قابل تحسین مدیریت شبکه بهداشت و درمان گچساران بود.
*حضور اردلان زینل‌زاده، علی محمد آقایی، علی شریفی، علی مراد جعفری، سید اکبر علیزاده (کاندیدای انتخاباتی) از دیگر نکات برجسته این مراسم بود.
مدیرکل سابق تبلیغات اسلامی فارس در مراسم بزرگداشت حماسه نهم دی‌ماه در گچساران گفت: نقش مردم گچساران در عرصه‌های مختلف انقلاب اسلامی بی‌بدیل است و گچساران شهرستانی شهیدپرور و عالم پرور است و اگر امروز شاهد این اجتماع باشکوه هستیم به فرهنگ غنی این دیار برمی‌گردد.
حجت السلام محمدصادق مهرابی افزود: امروز هم به عنایت امام عصر (عج) مردم در کنار هم و با وحدت در اجتماع باشکوه ۹ دی شرکت کرده‌اند، لذا ۹ دی یک روز نیست بلکه تداعی اراده‌ها است و آن چیزی که ۹ دی را تثبیت کرد و مانایی در تاریخ داد، اراده ملت ایران بود.
حجت‌الاسلام مهرابی بیان کرد: روز ۹ دی روز حماسه است و روز بصیرت ملت ایران و متعلق به یک حزب، گروه و جریان خاص هم نیست. خالق ۹ دی فرد یا افراد نیستند و خالق ۹ دی ملت بزرگ ایران است. در سال ۸۸ دشمن با تمام تجهیزات آمده بود و سال‌ها برنامه‌ریزی برای براندازی نظام اسلامی کرده بودند اما آن‌ها در شناخت ملت ایران همچنان که تا امروز اشتباه کرده‌اند، تحلیل بسیار غلطی داشتند چراکه ملت ایران‌ایمان به خداوند سبحان دارند.
مدرس حوزه و دانشگاه گفت: پایه و اساس انقلاب اسلامی بر اسلام و قرآن استوار است درحالی‌که ملت بزرگ ایران بر اساس اختیار انقلاب را انتخاب کردند و آن‌ها‌ایمان به ولایت دارند و هیچ‌کسی نمی‌تواند در این کشور حکمرانی غیر از حکمرانی دین و قرآن داشته باشد چون مردم قلبی با اسلام هستند.
وی افزود: در فتنه ۸۸ عده‌ای گستاخانه به ارزش‌های اسلام و انقلاب جسارت کردند و تمثال مبارک امام (ره) و مقام معظم رهبری را پاره کردند، فتنه ۸۸ توطئه نظام سلطه بود درحالی‌که فتنه گران هتک حرمت به سیدالشهدا علیه‌السلام کردند و اینجا بود که مردم به صحنه آمدند و حماسه ۹ دی را رقم زند و موج مردم دریای پرتلاطمی بود که بساط فتنه را برچیدند.
مدیرکل سابق تبلیغات اسلامی فارس عنوان کرد: باید گذشته تاریخ اسلام را مطالعه کنید که چه فتنه‌هایی بر اسلام رفته است، در فتنه ۸۸ خیلی از خواص و مسئولین عقب افتادند اما یک سخنرانی رهبر معظم انقلاب موجی از فتنه‌ها را برای مردم تبیین کرد و مردم ایران در پاسخ هم هیهات منا الذله گفتند.
مهرابی تصریح کرد: باید توجه کرد که فتنه‌های زیادی در طول تاریخ اسلام طراحی‌شده است. انقلاب و خانواده انقلاب همین ملت بزرگ ایران هستند و اگر فرد و یا گروهی از قطار انقلاب فاصله گرفت به‌یقین ضرر خواهند کرد پس باید نگاهمان به ولایت‌فقیه باشد و اگر این‌چنین باشد راه را درست انتخاب می‌کنیم.
مدرس حوزه و دانشگاه خاطر نشان کرد: باایمان می‌توان از فتنه‌ها عبور کرد انسانی که باخداست با آبروی دیگران بازی نمی‌کند و حریم دیگران را حفظ می‌کند. ‌ای کسانی که دلسوز انقلاب هستید باید حریم و بردبار باشید و زود قضاوت و تحلیل نکنید و اگر این‌چنین باشید کمک به فتنه‌ها می‌کنید. جریان فتنه، جریان شکست حریم‌ها و آبرو بردن‌ها بود و امروز کسانی که در مسیر انقلاب هستند باید هوشیار باشند و نباید اجازه داد حریم‌ها شکسته شود.
مدیرکل سابق تبلیغات اسلامی فارس بیان کرد: گرامیداشت ۹ دی به این جهت است که باید جریان‌شناسی کنیم و جریان‌های تخریب و تطمیع را بشناسیم و به‌موقع هم مقابله کنیم. بسیاری از جریان‌های فتنه بر پایه دروغ بود و آدم کشی کردند، خیانت کردند و فضا را غبارآلود کردند؛ بنابراین عامل اول برون‌رفت از فتنه‌ها همان‌ایمان است و دومین عامل نیز‌امید است و هرکسی که مردم را ناامید می‌کند در جریان فتنه است.
 وی افزود: این انقلاب صاحب دارد و خون شهدا جریان دارد و گره‌ها را باز می‌کنند و بایستی‌امیدوار به آینده باشیم. امروز مکتب انقلاب اسلامی مرز‌های جغرافیایی را درنوردیده است اگرچه باید مشکلات اقتصادی مملکت هم مرتفع کرد امروز باید‌امیدآفرین باشیم امروز رئیس اداره‌ای که بخواهد پرچم عدالت و رهبری را بردارد باید گره از کار مردم هم باز کنند و این انقلاب و کشور ظرفیت برون‌رفت از مشکلات اقتصادی را دارد.
حجت‌الاسلام مهرابی بیان کرد: جریان فتنه به دنبال اختلاف است و راه برون‌رفت هم اتحاد است، امسال انتخابات سرنوشت‌سازی داریم و هم وظیفه‌داریم که انتخابات پرشوری را رقم بزنیم باید چشم و گوش به مجریان قانون داشته باشیم و خلاف عمل نکنیم و تابع قانون باشیم.
مدیرکل سابق تبلیغات اسلامی فارس در پایان گفت: بر سر سفره شهدا نشسته‌ایم ما مدیون شهدا هستیم نه در شعار بلکه در شعور، شهید جانش را تقدیم انقلاب کرده است و آن چیزی که مهم است مشارکت حداکثری در انتخاب است لذا کسانی که کاندیدا هستند در برابر قانون تسلیم باشند و تلاش کنیم باهم و در کنار هم‌بستر یک انتخابات باشکوه را در شهرستان و کشورمان رقم بزنیم
نام شما

آدرس ايميل شما

نیکنام
Iran, Islamic Republic of
تاریخ قضاوت خواهد کرد
ابتلای ترانه علیدوستی به یک بیماری با منشا نامشخص؟

ابتلای ترانه علیدوستی به یک بیماری با منشا نامشخص؟

مادر ترانه علیدوستی در صفحه‌ی شخصی خود در اینستاگرام اعلام کرد که این بازیگر مشهور به ...
مشکل ۵۰ ساله بازنشستگان حل شد

مشکل ۵۰ ساله بازنشستگان حل شد

با پیگیری سازمان بازرسی کل کشور، معضل چندین ساله بازنشستگان کشوری در خصوص تأخیر در برقراری ...
مشکل تعطیلی پنجشنبه‌

مشکل تعطیلی پنجشنبه‌

اگر قدرت اقتصادی ما به شکلی بود که پول ملی ما «ریال» از ارز‌های مسلط بر بازار‌های بین ...
1