تاریخ انتشار
پنجشنبه ۱۱ آبان ۱۴۰۲ ساعت ۰۸:۰۲
کد مطلب : ۴۶۸۷۸۱
کبنا گزرش می دهد

دو خبر از آموزش و پرورش گچساران(+تصاویر)

۱
کبنا ؛به مناسبت فرارسیدن یوم‌الله ۱۳ آبان و هفته بسیج دانش‌آموزی، جمعی از دانش‌آموزان گچسارانی با حضور در گلزار شهدای این شهرستان بار دیگر با آرمان‌های والای شهدا تجدید میثاق کردند.
مدیر آموزش‌وپرورش گچساران در این  آیین گفت: فرهنگ ایثار و شهادت برگرفته از عاشورای حسینی است و رسالت امروز همه ما این است که این پیام روشنی‌بخش، امیدآفرین و هدایت‌گر را به نسل‌های  آینده‌ساز جامعه انتقال دهیم.
انوشیروان قیطاسی در ادامه افزود: بنابراین همه ما مدیون جان‌فشانی‌های شهدا هستیم لذا برای ادای دینمان باید خالصانه سرباز انقلاب و ولایت باشیم تا بتوانیم از دستاوردهای انقلاب اسلامی صیانت کنیم، اگرچه وظیفه مهم دانش‌آموزان پاسداشت ارزش‌های انقلابی_ اسلامی در کنار تحصیل و مهارت‌آموزی است.
وی یادآور شد: اگر جان‌فشانی، فداکاری، استقامت و پایمردی شهدا در دوران دفاع مقدس نبود، امروز شاهد این‌همه موفقیت و سرافرازی نظام اسلامی نبودیم، پس باید قدردان خون شهدا و ایثارگری ایثارگران باشیم و با ادامه راه این عزیزان از ارزش‌های نظام و انقلاب به شایستگی هرچه‌تمام‌تر دفاع کنیم.
وی در پایان نیز تأکید کرد: دانش‌آموزان با الگوبرداری از شهدای دانش‌آموز در تحقق اهداف بیانیه گام دوم انقلاب که همواره مورد تأکید رهبر معظم انقلاب است، گام بردارند.
گفتنی است در این آیین دانش‌آموزان دختر گچسارانی با حضور در گلزار شهدای این شهرستان بار دیگر با آرمان‌های حضرت امام (ره)، شهدای والامقام هشت سال دفاع مقدس و انقلاب اسلامی تجدید پیمان کردند.
در ادامه رئیس آموزش و پرورش گچساران با حضور در دیستان دخترانه نرگس از روند انتخابات شورای دانش آموزی بازدید کرد.
انوشیروان قیطاسی اظهار کرد: انتخابات شوراهای دانش‌آموزی در راستای تحقق اصل دانش‌آموزمحوری و مشارکت موثر دانش‌آموزان در تصمیم‌گیری و تصمیم‌سازی ذیل برنامه فراگیر پرورشی امسال با شعار محوری «شورای دانش‌آموزی پیشران تحقق ایران قوی» برگزار می‌شود.
قیطاسی افزود: آماده‌سازی دانش آموزان برای جامعه پذیری و تمرین مشارکت اجتماعی، استفاده از توانمندی‌های مختلف دانش آموزان به مثابه منابع انسانی در اجرای برنامه‌های درسی، ایجاد روحیه مسئولیت پذیری و مشارکت دانش آموزان شورای دانش آموزی، تمرین کار گروهی و آمادگی دانش آموزان برای ایجاد سازمانهای کار آفرین، صرفه جویی در هزینه‌های نیروی انسانی موظف، ایجاد حس رقابت بین کلاس‌ها در امر مشارکت در کارهای مدرسه، کاهش فاصله بین مسئولان و دانش آموزان و حذف فاصله کلاس و دفتر از جمله اهداف شوراهای دانش‌آموزی است.
رئیس آموزش و پرورش خاطر نشان کرد: انتخابات شورای دانش‌آموزی فرصتی است که باعث حضور فعال و با نشاط دانش‌آموزان در فعالیت‌های اجتماعی و پرورشی مدرسه می‌شود و علاوه بر فراهم کردن زمینه‌های به ظهور رساندن توانمندی‌های بالقوه، نقش آفرینی و مسئولیت اجتماعی را هم به فرزندان می‌آموزد.
 
نام شما

آدرس ايميل شما

چرا اسرائیل از حماس وحشت دارد؟

چرا اسرائیل از حماس وحشت دارد؟

نیرو‌های حماس در قالب گروه‌های مختلف و بعضا به صورت مستقل وارد میدان عملیات علیه اسرائیل ...
مدرسه‌داری برای مدیرسازی؟

مدرسه‌داری برای مدیرسازی؟

مدارس نزدیک به چهره‌های حاکمیتی از محل‌هایی هستند که مسوولان‌شان امید دارند نسل‌های بعدی ...
سیاه‌ و سفید آمار اشتغال

سیاه‌ و سفید آمار اشتغال

 مرکز آمار ایران در جدیدترین گزارش اعلام کرد نرخ بیکاری به رقم ۷.۹درصد رسیده است. بررسی ...
1