تاریخ انتشار
دوشنبه ۱۰ مهر ۱۴۰۲ ساعت ۱۶:۰۸
کد مطلب : ۴۶۷۶۴۷
کبنا گزارش می دهد؛

میز خدمت معاون عمرانی استاندار کهگیلویه و بویراحمد در منطقه لوداب بویراحمد / جاده روستای چال شاهین لوداب از سال ۶۵ تاکنون خاکی است / جاده با اولین بارش تا ۶ ماه مسدود می‌شود

۱
کبنا ؛میز خدمت معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار کهگیلویه و بویراحمد، فرماندار شهرستان بویراحمد و مدیران کل اجرایی در لوداب برپا شد و پس از آن بازدید از پروژه های این بخش انجام گرفت.
به گزارش کبنا نیوز، صبح امروز (دوشنبه 10 مهرماه 1402) علی محمد روستا_ معاون عمرانی استاندار کهگیلویه و بویراحمد_، شهرام مهدوی مطلق_ فرماندار شهرستان بویراحمد_، مدیرعامل شرکت گاز استان کهکیلویه  و بویراحمد، مدیرکل ارتباطات و فناوری استان کهگیلویه و بویراحمد و جمعی از مسوولان استانی و شهرستانی به بخش لوداب سفر کردند.
معاون عمرانی استاندار کهگیلویه و بویراحمد در حاشیه این سفر ضمن تقدیر از پیگیری شبانه روزی فرماندار شهرستان بویراحمد برای حل مشکلات مردم گفت: دوشنبه‌ها میز خدمت معاونت عمرانی استان کهگیلویه و بویراحمد را داریم که به فراخور نیاز به روستاها سر می زنیم و میز خدمت را در روستاها برگزار می کنیم برای اینکه نیازی به مراجعه مردم به یاسوج نباشد.
علی محمد روستا اظهار کرد: همچنین بازدید میدانی از پروژه ها انجام می گیرد، و شورای اداری در بخش یا روستا تشکیل می دهیم و سعی می کنیم مشکلات مردم در حوزه عمرانی حل شود.
روستا اظهار کرد: لوداب یکی از بخش های محروم و مغفول در استان کهگیلویه و بویراحمد است، پراکندگی جغرافیایی، صعب العبور بودن، شرایط اقلیمی دست به دست هم داده که مردم از امکانات اولیه محروم شوند.
وی خاطرنشان کرد: کارهای خوبی در سالهای اخیر انجام گرفته ولی جای کار بخصوص در حوزه آب آشامیدنی و جاده وجود دارد. متأسفانه معیشت، کشاورزی و دامداری مردم تحت تاثیر مشکلات آبی قرار گرفته است.
معاون عمرانی استاندار تصریح کرد: از روستاهای چال شاهین و آبسردان لوداب بازدید کردیم، چال شاهین را مورد بررسی قرار دادیم که امکانات اولیه این روستا در حد صفر است، پیگیری می کنیم که در اسرع وقت امکانات اولیه به این روستا برسد.
وی گفت: دو قطعه 4 و نیم و 3 و نیم کیلومتر در چین گلال و روستاهای اطراف آن وجود دارد، که پروژه پیشرفت خوبی داشته است، باید تخصیص اعتبار خوبی اخذ کند که کار انجام گیرد و مردم بتوانند از نعمت جاده استفاده کنند.
مشکل جاده روستای چال شاهین
در این بازدید مردم روستاهای بخش لوداب به بیان مشکلات و معضلات روستاها پرداختند. امراله اردشیرفرد عضو شورای اسلامی روستای چال شاهین گفت: جاده 7 کیلومتری داریم که از سال 1365 تاکنون خاکی مانده و با اولین بارش باران جاده مسدود می شود و تا اردیبهشت ماه به مدت 6 ماه راه ارتباطی ما قطع می شود، تا اینکه اداره راهداری لودر بیاورد و راه را باز کند.
اردشیر فرد در خصوص مشکل آب روستاها افزود: آقای آرمین از طرف آب و فاضلاب با تانکر آب می فرستند، 45 خانوار هستیم و 185 نفر جمعیت هستیم که این آبی که می فرستد به همه مردم نمی رسد.
وی با بیان اینکه این روستا دو شهید تقدیم انقلاب کرده افزود: گاز نداریم، آب نداریم، و جاده هم در زمستان مسدود می شود. اینترنت خیلی ضعیف است، قرار بود در اولین فرصت روستا گازکشی شود ولی اینکار را نکردند.
                     
نام شما

آدرس ايميل شما

Iran, Islamic Republic of
بعضی رسانه ها مثل کمائی از اون ور بام افتادن .چه میز خدمتی طرف داره وظیفه شرعی وقانونی اش را انجام میده .معاون استاندار اگر این کار ها را نکند پس وظیفه اش چیست .هر چند این عکس ها هم مثل گریه استاندار نمایشی هست.
Iran, Islamic Republic of
میز خدمت یا میز ندای وحدت؟؟؟
Iran, Islamic Republic of
این سفرها باید خروجی داشته باشد آیا دارد؟؟؟؟؟؟
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
په جاده تنگ آلک تنگ کلاجیکی پوزه بلوط بلند
جفته علیا و سفلی چه
چند روز دیگه انتخاباته
Iran, Islamic Republic of
خخخخ بگو احسانی مقاله بزنه سی نماینده چون تنگ آلک جادش اتوبانه
شاهین
Iran, Islamic Republic of
میز خدمت دیگه چه صیغه اییه!!!
این دوستان هم مردمو مسخره کردن
امروز گوشت خریدم کیلویی ۴۵۰ هزار تومان
میز خدمت
خخخخخخ
شاه عسکر
Iran, Islamic Republic of
مردم لوداب همه چیز را برای خودشون میخان مدیران و آب وبرق و گاز و نفت و خدا هم برای خودتون ... دیگه چی میخواهید .. یاسوج که مال خودتونه شده ..آخ روستاهای خالی از سکنه گاز را میخان چکار.... بعدشم بنده ی خدا ده تا خونه چه سودی برای دولت داره....تورا قرآن دیگه بس کنید
Iran, Islamic Republic of
عزیزم زرنگیتو ثابت کردی ...یعنی با این حرفها میخوای مردم لوداب را بسیج کنی. اما مردم فریب این حرفها را نمیخورند..خودشون دیدند که فقط عده ای خاص از روشنفکر بهره بردند ..بدون هیچ کار عمومی برای مردم لوداب..دیگه تمام شد
ابتلای ترانه علیدوستی به یک بیماری با منشا نامشخص؟

ابتلای ترانه علیدوستی به یک بیماری با منشا نامشخص؟

مادر ترانه علیدوستی در صفحه‌ی شخصی خود در اینستاگرام اعلام کرد که این بازیگر مشهور به ...
مشکل ۵۰ ساله بازنشستگان حل شد

مشکل ۵۰ ساله بازنشستگان حل شد

با پیگیری سازمان بازرسی کل کشور، معضل چندین ساله بازنشستگان کشوری در خصوص تأخیر در برقراری ...
مشکل تعطیلی پنجشنبه‌

مشکل تعطیلی پنجشنبه‌

اگر قدرت اقتصادی ما به شکلی بود که پول ملی ما «ریال» از ارز‌های مسلط بر بازار‌های بین ...
فایل های مرتبط
1