تاریخ انتشار
جمعه ۱۰ شهريور ۱۴۰۲ ساعت ۰۲:۰۸
کد مطلب : ۴۶۶۴۸۱
به مناسبت کسب عنوان درجه یک اعتباربخشی؛

(تصاویر) برگزاری آئین قدردانی از کارکنان بیمارستان شهید جلیل یاسوج

۲
کبنا ؛به‌ پاس کسب عنوان ارزشمند «درجه یک اعتباربخشی» در ارزیابی دوره پنجم اعتبار بخشی ملی بیمارستان های کشور سال 1402  آئین قدردانی از زحمات کارکنان «مرکز آموزشی درمانی شهدای دولت آباد بیمارستان شهید دکتر جلیل یاسوج» روز یکشنبه 5 شهریور1402 در محل سالن آمفی تئاتر این مرکز برگزار گردید.
به گزارش کبنا، این آیین با حضور شهرام مهدوی مطلق_ فرمانداربویراحمد، سعید جاودان سیرت_ سرپرست دانشگاه علوم پزشکی، سیدعباس رضایی _ سرپرست بیمارستان شهید جلیل و تعدادی از مدیران، مسئولین و کارکنان ستادی و بیمارستانی برگزارگردید.
مهدوی مطلق، ضمن ابراز خرسندی برای کسب این عنوان ارزشمند از تمامی کارکنان، اساتید و فراگیران این مرکز آموزشی درمانی و ریاست دانشگاه که خالصانه و با ایثار که در شرایط سختی، با خستگی مبارزه با بیماری کووید ۱۹، در راستای اعتلای نظام استانداردهای اعتبار بخشی تلاش نموده‌اند و با کار تیمی در کیفیت بخشیدن به امور جهت تحقق اهداف این بیمارستان و نظام سلامت قدم برداشته‌اند، نهایت تشکر و سپاس را عرضه داشت.
دکتر «جاودان سیرت»، در این آیین ضمن تبریک روز داروساز، پزشک، کارمند و گرامیداشت هفته دولت و با اشاره به سفر وزیر محترم بهداشت، درمان و آموزش پزشکی به تشریح برخی از خدمات دولت در حوزه سلامت استان پرداخت.
وی گفت: نبايد به كسب اين موفقيت قانع باشيم و به اين مرتبه بسنده كنيم بلكه مي بايست با همكاري با يكديگر علاوه بر حفظ رتبه موجود در آينده رتبه هاي بالاتر را كسب نماييم و بنده با توجه به ظرفيت مناسب بيمارستان و شناختي كه از توانايي هاي سرپرست و تیم مدیریتی جوان و پرتلاش این بیمارستان پيدا كردم، افق بيمارستان را بسيار روشن ميبينم و اميدوارم با عنايت پروردگار و همت شما بزرگواران و با احساس مسئوليت همگان نسبت به مشكلات بيمارستان و عزم و تلاش همگاني در جهت رفع كمبودها و مشكلات موجود در آينده شاهد كسب رتبه هاي بالاتر براي این بيمارستان باشيم.
رضایی ضمن تبریک و قدردانی از زحمات مجموعه عوامل پرتلاش و زحمتكش بيمارستان بيان داشت: اين موفقيت قطعا متعلق به همه ي عوامل پرتلاش بيمارستان مي باشد و حاصل تلاش دلسوزانه و شبانه روزي تمامي کارکنان و مسئولین بيمارستان از گذشته تا حال بوده است، چرا كه ما يك تيم هستيم و موفقيت يك بخش قطعا در گرو موفقيت و زحمت ديگر بخش ها است و مي بايست با همكاري و تعامل مناسب با يكديگر به موفقيت هاي بيشتر نيز دست پيدا كنيم.
وی در ادامه افزود: اين موفقيت در شرايطي بدست آمد كه در سال های  گذشته به جهت شيوع ويروس كرونا و افتتاح بیمارستان با کمبودهای زیرساختی و مالی موجود، بيمارستان با شرايط سختي رو به رو بود و كسب اين موفقيت در اين شرايط به تلاش و زحمت مضاعف لازم داشت كه توسط شما بزرگواران این مجموعه انجام و اين موفقيت حاصل شد كه شايسته قدرداني است.
وی در همین راستا به تحقق بیش از ۸۳ درصدی برنامه مدون بهبود کیفیت بیمارستان اشاره و به گزارشی از فعالیت های چند ماهه اخیر در راستای کسب درجه یک اعتبار بخشی پرداخت.
رئيس بيمارستان در ادامه با تاکید بر اینکه مردم ما لایق بهترین خدمات هستن با اشاره به کمبود ها و چالش های موجود بیمارستان از جمله کمبود نیروی انسانی بخصوص در حوزه خدمات،مشکلات فضای فیزیکی و زیرساختی، عدم تخصیص به موقع و کافی منابع مالی با وجود حجم بالای مراجعات افزود که بیمارستان برای بهبود و تداوم خدمات ایمن و ایده آل نیازمند توجه ویژه مسئولین ارشد دانشگاه و استان میباشد و قطعا در سال های آینده پاسخگوی این حجم مراجعات نمیباشد که امیدواریم در طرح توسعه زیرساخت های دستگاه سلامت به این مرکز توجه ویژه شود.
 در پایان این مراسم لوح تقدیری از طرف ریاست دانشگاه به سرپرست این مرکز به نمایندگی ازتمام کارکنان بیمارستان اهداء شد. همچنین به مناسبت گرامیداشت روز پزشک از خانواده شهید دکتر جلیل و دکتر افشین قادری فوق تخصص خون و سرطان شناسی بالغین با اهداء لوح تقدیر تجلیل شد.
نام شما

آدرس ايميل شما

Iran, Islamic Republic of
چن روز پیش به جای تیرویید رگ بچه هجده ساله رو زدن ،،پسره فوت کرد،،،کجای کاریت.متاسفم براتون پرسنل درمان و مسولین درمان و استان
12
Iran, Islamic Republic of
وقتی شما بدون تخصص و صرفا بر اساس یسری گفته های غلط اینجا کامنت میذاری باید هم به حال همه تاسف خورد.
پرستار
Iran, Islamic Republic of
درود بر آقای خلیلی مترون پای کار و متعهد بیمارستان شهید دکتر جلیل. بی شک تلاش های ایشان در این زمینه کارساز بوده است.
Iran, Islamic Republic of
باید تاسف خورد به جای اینکه از افراد علمی و با تجربه استفاده کنن یه فرد بیسواد رو میزارن مترون
Iran, Islamic Republic of
واقعا بسیار کارشون بد بی تجربه و ارزشی واسه سلامت مردم ندا ن.....
ابتلای ترانه علیدوستی به یک بیماری با منشا نامشخص؟

ابتلای ترانه علیدوستی به یک بیماری با منشا نامشخص؟

مادر ترانه علیدوستی در صفحه‌ی شخصی خود در اینستاگرام اعلام کرد که این بازیگر مشهور به ...
مشکل ۵۰ ساله بازنشستگان حل شد

مشکل ۵۰ ساله بازنشستگان حل شد

با پیگیری سازمان بازرسی کل کشور، معضل چندین ساله بازنشستگان کشوری در خصوص تأخیر در برقراری ...
مشکل تعطیلی پنجشنبه‌

مشکل تعطیلی پنجشنبه‌

اگر قدرت اقتصادی ما به شکلی بود که پول ملی ما «ریال» از ارز‌های مسلط بر بازار‌های بین ...
1