تاریخ انتشار
سه شنبه ۱۷ مرداد ۱۴۰۲ ساعت ۱۴:۴۶
کد مطلب : ۴۶۵۶۹۱
با همراهی مدیران کل استانی انجام گرفت؛

بازدید معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری از چهار پروژه مهم یاسوج

۳
کبنا ؛
معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری کهگیلویه و بویراحمد از چهار پروژه مهم یاسوج بازدید کرد.
به گزارش کبنا نیوز، علی محمد روستا به همراه مدیران کل آب منطقه‌ای، میراث فرهنگی، راه و شهرسازی، پدافند غیرعامل استانداری از پل های سوم و چهارم بشار، طرح ساماندهی رودخانه بشار، کارخانه سنگ شکن شهرداری و آبشار یاسوج بازدید کردند.
روستا، ابتدا در بازدید از آبشار شهر یاسوج گفت: آبشار یاسوج از مکان های گردشگر پذیر استان است و طی یک ماه اخیر با همکاری دستگاه های اجرایی و همت سرپرست شهرداری ساماندهی پیاده روها و رنگ آمیزی مسیرهای منتهی به آبشار یاسوج انجام شده است.
وی بیان کرد: در سفر دولت به استان بالغ بر ۲۰ طرح گردشگری جهت ساماندهی مصوب شد که آبشار یاسوج به دلیل مسافرپذیری که دارد یکی از این طرح ها است.
روستا به مشکلات آبشار یاسوج اشاره و عنوان کرد: معابر آبشار مشکلاتی دارند که می طلبد طرح جامع آبشار یاسوج تدوین شود تا هر اقدامی که قرار است در آبشار یاسوج صورت گیرد براساس طرح جامع باشد.
معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری بیان کرد: کمبود روشنایی از دیگر مشکلات آبشار یاسوج است که با هماهنگی با اداره برق، روشنایی آبشار تامین می شود تا خانواده ها نگرانی نداشته باشند.
وی در بازدید از پل سوم و چهارم بشار یاسوج گفت: شهر یاسوج در مواقع بارندگی و در زمان مدارس به دلیل حجم بالای ترافیک قفل می شود.
به گفته روستا، یکی از کارهایی که باید برای رفع معضل ترافیکی یاسوج انجام شود تکمیل پل سوم و چهارم بشار است البته احداث پل های جدید نیز در دست بررسی است.
روستا با بیان اینکه برای تکمیل فاز دوم پل سوم بشار به ۱۰۰ تن آهن نیاز است گفت: تکمیل پل سوم بشار نیازمند اعتباری بالغ بر شش میلیارد تومان است که امیدواریم این رقم اختصاص و پروژه تا اول مهر ماه به نتیجه برسد.
روستا با اشاره به ساماندهی رودخانه بشار گفت: یکی از پروژه هایی که روی زمین مانده است، ساماندهی رودخانه بشار از ابتدای شهر یاسوج تا امامزاده مختار است.
معاون عمرانی با بیان اینکه کارهای حداقلی در مسیر و بستر رودخانه انجام شده است، افزود: در دور دوم سفر دولت به استان ۱۰۰ میلیارد تومان اعتبار برای ساماندهی رودخانه بشار در نظر گرفته شد.
وی با بیان اینکه، برای تکمیل این پروژه به یک هزار میلیارد تومان اعتبار نیاز است، خاطرنشان کرد: پیمانکار این طرح انتخاب و به زودی وارد فاز اجرایی می شود.
نام شما

آدرس ايميل شما

حیدری
Iran, Islamic Republic of
نمی‌دونم چه آدم بی سوادی این آقای طالبی پور را برای مدیر کلی میراث معرفی کرد
Iran, Islamic Republic of
فقط تبلیغات
Iran, Islamic Republic of
عکس گرفتن عملکرد وکارایی نیست
Iran, Islamic Republic of
ایل...پیل....چیل....رمز موفقیت مسئولین شهری
یاسوج آباد
Iran, Islamic Republic of
اتفاقا این دوستمون که آقای طالبی پور رو مورد اهانت قرار داده نظرتون در اشتباهه چون ایشون تمام تلاششو برای گردشگری استان داره انجام میده.
حمید
Iran, Islamic Republic of
اینجاست که مشخص میشه ارزشی برای منطقه انبوه نشین وبدبخت مهریان ،مادوان ،بلهزار ،گوشه و،، شامل نمیشن
چرا سری به پروژه پل مهریان نمیزنن آقایان خسته نشن همش توشهر قدم میزنن
ابتلای ترانه علیدوستی به یک بیماری با منشا نامشخص؟

ابتلای ترانه علیدوستی به یک بیماری با منشا نامشخص؟

مادر ترانه علیدوستی در صفحه‌ی شخصی خود در اینستاگرام اعلام کرد که این بازیگر مشهور به ...
مشکل ۵۰ ساله بازنشستگان حل شد

مشکل ۵۰ ساله بازنشستگان حل شد

با پیگیری سازمان بازرسی کل کشور، معضل چندین ساله بازنشستگان کشوری در خصوص تأخیر در برقراری ...
مشکل تعطیلی پنجشنبه‌

مشکل تعطیلی پنجشنبه‌

اگر قدرت اقتصادی ما به شکلی بود که پول ملی ما «ریال» از ارز‌های مسلط بر بازار‌های بین ...
1