تاریخ انتشار
يکشنبه ۱۸ تير ۱۴۰۲ ساعت ۲۲:۲۲
کد مطلب : ۴۶۴۵۱۴
به ریاست معاون اول رئیس جمهور برگزار شد

جلسه بررسی طرح های دومین سفر استانی رئیس جمهور به کهگیلویه و بویراحمد با حضور معاون رئیس جمهور و وزرا (+ تصاویر )

۱
کبنا ؛جلسه بررسی و جمع‌بندی موضوعات و طرح‌های دومین سفر استانی رئیس جمهور به استان کهگیلویه و بویراحمد عصر امروز (یکشنبه) به ریاست معاون اول رئیس جمهور برگزار شد.
به گزارش کبنا، محمد مخبر در این جلسه بر ضرورت اولویت‌بندی و تکمیل طرح‌های نیمه تمام با پیشرفت فیزیکی بالای ۵۰ درصد تأکید کرد.
در این جلسه که معاون اجرایی رئیس جمهور، وزاری تعاون، کار و رفاه اجتماعی، آموزش و پرورش، علوم، تحقیقات و فناوری، جهاد کشاورزی، فرهنگ و ارشاد اسلامی، ورزش، نفت، بهداشت، درمان و آموزش پزشکی، معاون رئیس جمهور در امور زنان و خانواده، رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران، استاندار کهگیلویه و بویراحمد و مقامات و مسئولان ارشد محلی حضور داشتند، آخرین وضعیت اجرای مصوبات سفر نخست و موضوعات و طرح‌های دور دوم سفر به این استان بررسی و جمع‌بندی شد.
همچنین اعلام شد، طرح‌های نیمه تمام که در سفر اول رئیس جمهور به این استان در خصوص تکمیل آن‌ها برنامه‌ریزی شده بود، با حضور آیت‌الله رئیسی به بهره‌برداری خواهد رسید.
در ادامه در خصوص توافقات و تعهدات وزارتخانه‌ها و دستگاه‌های اجرایی و بانک‌های عامل برای اجرای طرح‌هایی در جهت توسعه و پیشرفت این استان در زمینه‌های احداث و تکمیل راه‌ها، پل‌ها، اصلاح نقاط حادثه‌خیز، تأمین آب شرب و کشاورزی، فاضلاب، احداث و نوسازی مدارس، جایگزینی مدارس سنگی، تکمیل پروژه‌های دانشگاه‌های استان، طرح‌های گردشگری، توانمندسازی زنان، حمایت از زوج‌های نابارور، اشتغالزایی و... بحث و تبادل نظر شد و پروژه‌های اولویت دار مورد تصویب قرار گرفت.
به گزارش کبنا، کهگیلویه و بویراحمد مقصد ششمین سفر از دور دوم سفر‌های استانی رئیس جمهور است که به زودی انجام می‌شود.
به گفته «محسن منصوری» معاون اجرایی رئیس جمهور قرار است در این سفر طرح‌های مختلف بزرگ اقتصادی با حضور رئیس جمهور به بهره‌برداری برسد که از جمله می‌توان به طرح پتروشیمی گچساران که ۱۹ سال از کلنگ‌زنی آن می‌گذرد و دولت سیزدهم در دو سال اخیر توانست با تخصیص اعتبارات به‌موقع از زیر ۵۰ درصد اکنون آن را به مرحله بهره‌برداری برساند، اشاره کرد.
بهره‌برداری از اَبرپروژه سد چمشیر پس از نزدیک به دو دهه و نیز جاده پاتاوه به دهدشت به طول ۱۳۶ کیلومتر پس از ۲۷ سال از دیگر برنامه‌های این سفر خواهد بود.
نخستین سفر آیت الله رئیسی به استان کهگیلویه و بویراحمد مهر ماه ۱۴۰۰ انجام شد.
نام شما

آدرس ايميل شما

Iran, Islamic Republic of
معاونت محترم ریاست جمهوری لطفا وضعیت مادران شاغل در ادارات را بررسی کنند .برای مادر شاغل باید هیچ مشکلی وجود نداشته باشد
Iran, Islamic Republic of
خدا را شکر حداقل مشکلات مردم حل شد
پتروشیمی گچساران دوسال پیش زیر 50 درصد پیشرفت فیزیکی داشت !؟ و فقط طی دو سال دولت رئیسی 50 درصد دیگر تکمیل شده است ؟!
Iran, Islamic Republic of
خدایا تو کاری برا خط مظلوم کهگیلویه انجام بده
سدآبریز پتروشیمی دهدشت چی شد شغل چی شد جوانان همه معتاد شدن دزد شدن
United Kingdom
تو را به خدا اگر از مردم ترسی و هراسی ندارید از خدا بترسید مگر این جاده پاتاوه جند بار افتتاح شود مگر افتتاح سد نه ابگیری ان به منزله افتتاح هست همه اینها انجام شده است از خدا بترسید خدا را در نظر بگیرید به خدا خدا هست به خدا خدا هست به خدا خدا هست شما فکر می کنید با این کارها کلاه سر مردم می گذارید بدانید هم دنیا و هم اخرت خودتان را نابود می کنید شما اصرار بر گناه دارید و خدا بیشتر محبت شما را از دل مردم بیرون می کند شما دید حسن روحانی کمتر حرف میزد خیلی سنجیده حرف میزد زیاد ریا و تظاهر به مردم داری و مردمی بودن نمی کرد ولی در قلب مردم جا داشت مردم تا تمام وجود احساسش می کردند چون آن بود که بو د دغل بازی و تظاهر و ریاکاری چند رنگ بازی نداشت و مکرو مکرالله والله خیرالماکرین
خ
Iran, Islamic Republic of
خب الان برا چی اومدن
کهگیلویه هیچی برا رو کردن نداره رئیسی برا افتتاح پروژه های نا معلوم داره میاد
واقعا خیلی خنده داره
ابتلای ترانه علیدوستی به یک بیماری با منشا نامشخص؟

ابتلای ترانه علیدوستی به یک بیماری با منشا نامشخص؟

مادر ترانه علیدوستی در صفحه‌ی شخصی خود در اینستاگرام اعلام کرد که این بازیگر مشهور به ...
مشکل ۵۰ ساله بازنشستگان حل شد

مشکل ۵۰ ساله بازنشستگان حل شد

با پیگیری سازمان بازرسی کل کشور، معضل چندین ساله بازنشستگان کشوری در خصوص تأخیر در برقراری ...
مشکل تعطیلی پنجشنبه‌

مشکل تعطیلی پنجشنبه‌

اگر قدرت اقتصادی ما به شکلی بود که پول ملی ما «ریال» از ارز‌های مسلط بر بازار‌های بین ...
1