تاریخ انتشار
دوشنبه ۲۹ خرداد ۱۴۰۲ ساعت ۰۱:۱۴
کد مطلب : ۴۶۳۷۳۵
کبنا گزارش می دهد؛

جشن کارخانه قند یاسوج با حضور دستیار رئیس جمهور

۱
کبنا ؛دستیار رئیس جمهور در امر مردمی سازی دولت از کارخانه قند یاسوج بازدید کرد.
به گزارش کبنا نیوز، امروز یکشنبه (29 خردادماه 1402) احمد عبودتیان دستیار رئیس جمهور با همراهی استاندار کهگیلویه و بویراحمد و مدیرکل ستاد اجرایی فرمان حضرت امام (ره) از کارخانه قند بازدید کردند.
استاندار کهگیلویه و بویراحمد در جشنی که با حضور مردم برگزار شد، گفت: بسیار لذت بخش است که کارگران کارخانه قند دوباره به سر کار خود برگشته اند و زیباترین صحنه این است که بازسازی کارخانه قند با توان مهندسان را دیدیم و امیدواریم با حضور رئیس جمهور در استان کهگیلویه و بویراحمد و این کارخانه، فعالیت دوباره آن را ببینیم.
سید علی احمدزاده بیان کرد: امیدواریم که هیچگاه در این کشور اتفاق تلخ کارخانه قند برای جای دیگری نیفتد، افزود: این کارخانه در حال حاضر روزانه ظرفیت هزار تن خوراک چغندر دارد که از این میزان، روزانه 150 تن تولید شکر سفید و بالغ بر 450 تن شکر قرمز تولید دارد.
احمدزاده گفت: کارگران کارخانه قند همت کردند و دوباره این کارخانه را ساختند، از همه شما تشکر می کنم و افتخار می کنم که در کنار شما حضور دارم.
مدیرکل ستاد اجرایی فرمان حضرت امام (ره) نیز در این جشن ضمن بیان گزارشی از وضعیت کارخانه قند، گفت: اگر می خواستیم منتظر تجهیزات خارج از کشور باشیم باید سالها منتظر می ماندیم ولی با مهندسی معکوس، در کمترین زمان ممکن به وضعیت بهره برداری و راه اندازی خط تولید رسیده ایم.
دستیار رئیس جمهور در امر مردمی سازی دولت نیز در این برنامه گفت: امروز که حقی ادا شده و اتفاق مهمی در استان افتاده بنابراین یوم الله است و این کارخانه یکی از 3 هزار واحدی است که مشکلاتی داشتند و دوباره احیا شدند.
احمد عبودتیان با بیان اینکه این الگوی مبارزه را باید در همه کشور و در همه مسائل کشوری مثل مشکل خودرو، ازدواج و ... اجرا کنیم، گفت: روح مبارزه و مطالبه مردم باعث شده که این کارخانه راه اندازی شود.
عبودتیان افزود: تا قبل از اغتشاشات شیب تورم تا 42 درصد پایین آمده، ولی این اتفاقاتی که در مهر ماه سال 1401 افتاد همگی بخاطر این بود که اگر پیشرفت کشور با همان شیب اتفاق می افتاد، جایی برای فریب مردم پیدا نمی کردند.
وی گفت: افراد بی گناهی را در خیابان ها به شهادت رساندند، به دلیل اینکه کشور در حال پیشرفت بود و می خواستند ناامنی ایجاد کنند.

 
نام شما

آدرس ايميل شما

کارگر کارخانه قند
Iran, Islamic Republic of
من تو جلسه بودم و لذت بردم از مجری برنامه آقای مدبر که حرف حق رو تو جلسه زد ، خدا خیرش بده
این مرد روسیه را می‌گرداند!

این مرد روسیه را می‌گرداند!

یکی از نکات مهم در مورد میشوستین این است که او علی رغم موقعیت مهم سیاسی خود در روسیه ...
رد مذاکره ایران و آمریکا در سفر ابراهیم رئیسی!

رد مذاکره ایران و آمریکا در سفر ابراهیم رئیسی!

«این نوع سخنان نشان می‌دهد که قطعا ایران و ایالات متحده در حال مذاکرات پنهانی هستند و ...
استعفای معاون اقتصادی رییسی + انتقاد تند مطهری از پست محسن رضایی!

استعفای معاون اقتصادی رییسی + انتقاد تند مطهری از پست محسن رضایی!

محسن رضايي ازدولت خارج شد تا به سمت جديد «رييس دبيرخانه شوراي عالي هماهنگي اقتصادي سران ...
1