تاریخ انتشار
سه شنبه ۲۹ فروردين ۱۴۰۲ ساعت ۱۸:۵۳
کد مطلب : ۴۶۱۲۲۷
با حضور سرپرست دانشگاه؛

نشست فعالان فرهنگی دانشجویی دانشگاه علوم پزشکی استان برگزار شد + تصاویر

۱
کبنا ؛
نشست فعالان فرهنگی دانشجویی (تشکل ها، کانون ها و انجمن های علمی) با حضور سرپرست دانشگاه علوم پزشکی، مسئول دفتر نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری دانشگاه، معاونین فرهنگی و امور دانشجویی و تحقیقات و فناوری و جمعی از مدیران دانشگاه برگزار شد.
به گزارش کبنا نیوز، سعید جاودان سیرت سرپرست دانشگاه در این نشست ابراز داشت: از ابتدای ورودم همواره بر ترسیم یک چشم انداز علمی و برنامه محوری تا رسیدن به وضعیت مطلوب در حوزه دانشجویی و فرهنگی تاکید داشته ام.
وی ادامه داد: تقاضای من برگزاری جلسات منظم و حتی ماهیانه مسئولین دانشگاه با دانشجویان است و خروجی و مصوبات جلسات به صورت جدی پیگیری شود.
جاودان سیرت با بیان اینکه یکی از دغدغه های مهم دانشجویان، خوابگاه های دانشجویی و متاهلی است، تصریح کرد: پیگیری های لازم با استاندار محترم صورت پذیرفته و از شاخص های مهمی است که در سفر ریاست محترم جمهور مطرح خواهد شد و امید است بتوانیم به نتایج مناسبی دست یابیم.
سرپرست دانشگاه علوم پزشکی استان گفت: انتظار داریم دانشجویان عزیز، واقع بینانه مسائل را پیگیری کنند و مطالبه گری های خود را منصفانه مطرح نمایند. همه ما نیازمند حمایت و همراهی شما دانشجویان عزیز برای ارتقاء سطح سلامت و بهداشت جامعه هستیم.
در ادامه مسئول دفتر نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری دانشگاه ابراز داشت: همیشه حضور در جمع های دانشجویی برایم امید بخش و انرژی زا بوده است.
حجت الاسلام و الامسلمین مسعود داستار خاطر نشان کرد: حضور پرشور دانشجویان در مراسم شب های قدر در حسینیه دانشگاه نشان داد که دانشجویان علی رغم فعالیت‌های علمی و دانشجویی، دغدغه‌ های معنوی و مذهبی جدی دارند.
وی در پایان از دانشجویان خواست با شور و انرژی و بینش، سطح فعالیت های دانشجویی و فرهنگی خود را ارتقاء بخشند.
نام شما

آدرس ايميل شما

سیف الله
Iran, Islamic Republic of
حاج حمید رو عشق است فقط
جزئیات جدید از محموله روغن‌های آلوده

جزئیات جدید از محموله روغن‌های آلوده

۶ محموله روغن خوراکی به‌وزن ۹۱هزار تن در سال ۱۴۰۰ توسط شرکت بازرگانی دولتی وارد بندر ...
ابتلای ترانه علیدوستی به یک بیماری با منشا نامشخص؟

ابتلای ترانه علیدوستی به یک بیماری با منشا نامشخص؟

مادر ترانه علیدوستی در صفحه‌ی شخصی خود در اینستاگرام اعلام کرد که این بازیگر مشهور به ...
مشکل ۵۰ ساله بازنشستگان حل شد

مشکل ۵۰ ساله بازنشستگان حل شد

با پیگیری سازمان بازرسی کل کشور، معضل چندین ساله بازنشستگان کشوری در خصوص تأخیر در برقراری ...
1