تاریخ انتشار
پنجشنبه ۱۷ فروردين ۱۴۰۲ ساعت ۱۰:۲۳
کد مطلب : ۴۶۰۶۸۰
کبنا گزارش می دهد؛

روشنفکر و مدیران استانی در جمع مردم منطقه جوکار + تصاویر

۳
کبنا ؛
نماینده مردم شهرستان های بویراحمد، دنا و مارگون به همراه چند تن از مدیران استانی در جمع مردم منطقه جوکار حضور یافت.
به گزارش.... مهدی روشنفکر در جمع مردم منطقه جوکار اظهار داشت: اثر بخشی مدیر طبق سه مولفه زمان مدیریت، محدودیت و منابع باید مورد بررسی قرار بگیرد. وی افزود: برخی از مدیران کم‌کار که با کد غلط وارد شده‌اند قطعاً اصلاح خواهند شد و ما و مردم قدردان مسئولان پای کار و متعهد هستیم.
نماینده مردم شریف شهرستان‌های بویراحمد، دنا و مارگون در مجلس شورای اسلامی بیان کرد: مطالبات مردم بجا و به حق است و با گذشت بیش از چهل سال از نظام مطالبه در زمینه نیازهای اولیه نظیر برق و آب و جاده ناشی از عدم عدالت در توزیع امکانات و خدمات است.
وی افزود: شیوع ویروس کرونا،تحریم‌ها و مشکلات اقتصادی و تغییر و تحول دولت باعث شد وقت لازم جهت انجام کار از ما گرفت. روشنفکر خاطرنشان کرد: امام راحل فرمودند که پشتیبان ولایت فقیه باشید تا به نظام آسیب وارد نشود، ما پشتیبان ولایت فقیه هستیم و از ترکش‌های معاندین و بدخواهان نظام جمهوری اسلامی ترسی نداریم.
وی تصریح کرد: مردم خواهان عمل مسئولان هستند، مردم فرق بین خادم و خائن را به خوبی تشخیص می‌دهند، مردم در همه صحنه‌ها وظیفه خود را انجام دادند من به همه کسانی که دای صندوق های رای آمدند و حتی به من رای مخالف دادند درود می‌فرستم، ما مسئولان باید قدردان این حضور و حماسه آفرینی باشیم و به انجام خدمات بپردازیم.
روشنفکر عنوان کرد: مجوز خوراک پتروشیمی در مرز شهرستان دنا و لردگان از وزارت متبوع گرفته شد و اغاز به کار میدان گازی مختار در سفر ریاست جمهوری کلنگ‌زنی خواهد شد.
وی افزود: تمام مجوزات مربوط به سد سقاوه در شهرستان مارگون در کار از شش ماه اخذ شد و در سفر ریاست جمهوری کلنگ‌زنی خواهد شد.
نماینده مرکز استان گفت: توسعه شهرک صنعتی سقاوه با مساحت قریب به ۸۰۰ هکتار به دلیل عدم وجود آب، راکد مانده است و سرمایه گذاران به همین دلیل اشتیاقی به کار ندارند که با احداث سد سقاوه این مشکل برطرف خواهد شد.
وی افزود: فراهم کردن امکانات جهت رفاه مردم از طرف هر نظام و حکومتی حق مردم است، استان کهگیلویه و بویراحمد با توجه به توپوگرافی خاص کوهستانی انجام کارهای عمرانی در آن مستلزم هزینه‌های هنگفت است.
روشنفکر اذعان داشت: عمق محرومیت در مناطق مختلف زیاد است و در بسیاری از موارد نظام جمهوری اسلامی به حق خدمات زیادی ارائه نموده است.
حجت‌الاسلام والمسلمین خواجه‌پور امام جمعه مارگون اظهار داشت: بیشترین خسارت تحصیلی به مناطق محروم منطقه مارگون در دوره شیوع ویروس کرونا به دلیل ضعف در زیرساخت‌های اینترنت وارد شد.
وی افزود: مسئولان نباید شرمنده مردمی باشند که به نظام و انقلاب و آرمان‌های انقلاب اسلامی متعهد و وفادار هستند.
خواجه پور عنوان کرد: مسئولان باید در وعده‌ها به مردم وعده صادق بدهند، در این سفرها نباید وعده‌ای بدهند که غیر قابل انجام باشد و در آینده کاسه و کوزه کمبودها سر نماینده مجلس شکسته شود.
وی تصریح کرد: آقای روشنفکر در زمان حضور در مجلس خدمات زیادی به مردم ارائه کردند که ذکر آنها در این مقال امکانپذیر نیست. مختار اندرخور فرماندار شهرستان مارگون اظهار داشت: دولت در شرایط تحریم‌ها، بدهی های بجا مانده از قبل، بی‌انگیزه‌ بودن مدیران دولت قبل سرکار آمد و مشکلات یک شبه به وجود نیامده که یک شبه از بین برود.
وی افزود: مسئولان باید نگاه جهادی، به این معنا که کار در اسرع زمان به انجام برسد، نگاه تحولی جهت بیرون رفتن از شرایط موجود، نگاه عدالت محوری نیز باید مورد توجه باشد.
اندرخور بیان کرد: مردم شهرستان مارگون حق زیادی بر گردن دولت و نظام دارد درست است که معیار تخصیص اعتبار و بودجه جمعیت است اما از نظر عدالت محوری اختصاص بودجه در شهرستان مارگون را باید بر اساس محرومیت باشد.
هجیر روشن‌نسب دهیار منطقه جوکار گفت: جاده دسترسی روستا یکی از مطالبات عمده مردم منطقه جوکار است.
وی افزود: 90 درصد از اشتغال مردم منطقه از طریق کشاورزی است، که آبیاری آن توسط پنج کیلومتر کانال آب قدیمی و پر از عیب و اشکال صورت می‌گیرد.
روشن‌نسب افزود: یکی از خواسته‌های مهم پمپاژ آب است و هر ساله مردم پیگیر این موضوع هستند و تاکنون نتیجه خاصی در این زمینه نگرفته‌اند.
وی بیان کرد: از مشکلات عمده روستاهای منطقه جوکار مشکل تامین آب آشامیدنی است، اشتغال، احداث سالن ورزشی، قطعی اینترنت و اشکال در ارتباط تلفنی، درخواست ایجاد مرکز ترویج کشاورزی، حل و فصل اختلافات ملکی مطابق با آرا صادره از محاکم قانونی، می‌باشد که انتظار داریم مسئولان مربوطه حل مشکلات را در اولویت قرار بدهند.
عیسی شهامت معاونت عمرانی استانداری کهگیلویه و بویراحمد اظهار داشت: محرومیت موجود در منطقه موروثی و بجا مانده از رژیم سابق است و مطالبات مردم در مناطق مختلف بجا و به حق است.
وی افزود: بخشی از مطالبات در حوزه راه روستایی است و در این مورد مطالبه راه اصلی روستایی منطقه و اتصال آنتنی منطقه به جاده پاتاوه _دهدشت است.
شهامت عنوان کرد: بحث مطالعاتی چشمه روستای بنه گرد که توان تامین آب هشت روستا بدون نیاز به پمپاژ آب در دستور کار اداره آب و فاضلاب استان قرار گرفته است.
وی گفت: آقای روشنفکر همواره با مسئولان به نمایندگی از شما مردم عزیز پیگیر مشکلات هستند و از این جهت قدردان زحمات ایشان هستیم.
وی در ادامه از مدیرکل سازمان نوسازی مدارس استان کهگیلویه و بویراحمد جهت پیگیری و حل مشکلات مردم تقدیر و تشکر کرد. شهامت تصریح کرد: از ۲۰۰ میلیارد تومان اعتبار تخصیص یافته در حوزه راهداری ۷۶ میلیارد تومان به شهرستان مارگون اختصاص داده شد و اهتمام دولت و تلاش نماینده شما در مجلس توسعه شهرستان مارگون است.
حسینی نیک مدیرکل نوسازی مدارس استان کهگیلویه و بویراحمد در ادامه عنوان کرد: ۲۱ مدرسه از طرح شهید پناهی در شهرستان مارگون بوده و تمام مدارس کانکسی بالای ده دانش‌آموز را آماده جمع آوری داریم. وی گفت: در زمینه استاندارسازی مدارس، احداث و تعمیرات سرویس بهداشتی نیز آماده انجام کار هستیم.
محمدی مدیر کل راهداری و حمل و نقل استان کهگیلویه و بویراحمد گفت: مطالعات و برآورد لازم جاده روستاهای «نخجیر، له مله، گلزار شهدای چهارمون،داربری و بنه گرد» تا پایان اردیبهشت به سرانجام می‌رسد.
وی افزود: پنج کیلومتر از جاده دسترسی به منطقه جوکار در اردیبهشت به مرحله اجرا خواهد رفت. اکبری معاون ارتباطات و فناوری استان گفت: تا پایان فصل بهار ماه مشکل اینترنت روستای «آبسردان» برطرف می‌شود.
وی افزود: اینترنت از طریق اپراتور شرکت ایرانسل در برخی روستاها موجود است و امکان رومینگ دستی هم وجود دارد و در تلاش هستیم تا رومینگ اپراتور شرکت همراه اول نیز به انجام برسد.
سید علی معتمدی‌پور مدیر کل سازمان جهاد کشاورزی استان کهگیلویه و بویراحمد اظهار داشت: در ارتباط با بخش کشاورزی شهرستان مارگون با استعدادهای خوبی مواجه است، یکی از نیازهای عمده این شهرستان احداث شهرک دامپروری است که رایزنی لازم قریب به تصویب انجام شده و ۸۰ هکتار زمین در منطقه سقاوه برای این منظور در نظر گرفته شده، که در سفر ریاست جمهوری کلنگ‌زنی خواهد شد.
وی افزود: توسعه باغات در اراضی شیب‌دار در شهرستان مارگون نیز باید مورد توجه قرار بگیرد که در این راستا اعتبارات خوبی در سازمان جهاد کشاورزی داریم که به کشاورزان قابل پرداخت است.
معتمدی پور بیان کرد: در بحث آبیاری تحت فشار نیز دارای اعتبارات لازم وجود دارد و در این زمینه می‌توانیم مشکلات زیادی از کشاورزان را حل کنیم.
وی به مطالبه مردم منطقه جوکار در زمینه کانال های آب کشاورزی گریزی زد و گفت: ۲۰۰ متر کانال در بوته بن، ۳۰۰ متر در چهارمون، در دستور کار قرار دارد.
معتمدی پور با بیان اینکه هشت کیلومتر لوله در زمینه سیل به شهرستان مارگون اختصاص داده شد تصریح کرد: خانه ترویج در منطقه جوکار نیز مورد بررسی قرار خواهد گرفت برای پمپاژ آب در منطقه جوکار ۲۰ میلیارد تومان در سفر دوم ریاست جمهوری پیش بینی کرده‌ایم که امیدواریم مورد تایید و تصویب قرار خواهد گرفت عمادی مدیر کل بنیاد مسکن انقلاب اسلامی کهگیلویه و بویراحمد گفت: آسفالت روستاهای «چهارمورن، آبسردان و جوکار بونه بن» در آینده نزدیک انجام خواهد شد.
وی افزود: سهمیه قیر را به وزارت کشور درخواست دادیم و افزایش صد درصدی این سهمیه مورد نظر است و انتظار داریم که این مورد در سفر ریاست جمهوری و پیگیری نماینده محترم مردم در مجلس انجام شود.
 
نام شما

آدرس ايميل شما

Iran, Islamic Republic of
اخ از این استقبال
سه نفر از ایل بزرگ دشمن زیاری بیشتر نیست
Iran, Islamic Republic of
انشاالله بساط این وضع نابهنجار نوسط عقلای بویراحمد جمع خواهد شد.
البته عقلا و علمای سفلی فکر نمی کردند که در پس این چهره به ظاهر مظلوم و معصوم؛ چه نهفته است
دیر نشده زمان بشدت و باسرعت می گذرد و نمی توان گول مردم و با گپ آنها را نگه داشت
الحمدالله تمام بویراحمد و علی الخصوص سفلی نیز به نیات ایشان پی بردند
Iran, Islamic Republic of
به ترتیب اهمیت
1- تامین منافع مالی خود و خانواده
2- حذف افراد توانمند
3- رای آوردن
4- پیدا کردن جایی در تهران برای روز بعد از انتخابات
Iran, Islamic Republic of
طبق شنیده ها /مریض شده است و دارد شیمی درمانی می کند
خداوند به ایشان شفای عاجل و عقل سالم‌دهد
Iran, Islamic Republic of
روشنفکر یادش رفته بود این چند سال که بیاد منطقه حالا که موقع انتخابات شده میاد مردم ای رفتارتون نمیخوره نماینده محترم
شهامت
Iran, Islamic Republic of
وی گفت: آقای روشنفکر همواره با مسئولان به نمایندگی از شما مردم عزیز پیگیر مشکلات هستند و از این جهت قدردان زحمات ایشان هستیم.
خخخخخخخخخخخخخخ
بندر تنگ نار
Iran, Islamic Republic of
بنده خدا با چه رویی به جوکار آمدی
سه بار در جمع مردم جوکار حرف زدی..
مردم بویراحمد نیاز ندارند
نماینده بویراحمد باید یک بویراحمدی باشد
Iran, Islamic Republic of
باز هم کشک،کشک،کشک
شاید یه دو کیلومتری آسفالت سرد ریخته شود برای بهره برداری انتخاباتی وگرنه باز هم کشک،کشک،کشک
Iran, Islamic Republic of
مساله،مساله ی بودجه نیست؛ مساله ی مدیران ناتوان و سفارشی است
Iran, Islamic Republic of
یکی نیست بپرسد که آقای سبحانی در حالی که یکی از ضعیف ترین و سفارشی ترین رتبه بندی های معلمان در استان متوجه اوست،اونجا چه کار می کند؟
ایشان رتبه بندی معلمان در استان و شهرستان بویراحمد را هم خویشاوندی و سفارشی انجام داد
خرمشهر
Iran, Islamic Republic of
برو رصد کن برای خدا حرف بزنید ازخدا بترسید سبحانی با اخلاق ترین وشجاع ترین فردی که تا الان در آموزش وپرورش سمت گرفته ولله آقای محترم سبحانی تا الان هزار کار با ارزش در بدنه آموزش وپرورش انجام داده ایشان تمام نگاه خود را معطوف نیروهای خدماتی و کسانی که هیچ کس راندارند در دفتر سبحانی ازنماینده مجلس بیشتر ارباب رجوع داره هیچ کس تا الان نامید برنگشته یکبار امتحان کنید اگر غرضی ندارید
خانم دکتر
Romania
يه سری به مجلس بزن اینجا به‌ فرستادن آدم های ضعف عادت‌ دارن پس نگران رفتن به مجلس نباش
قادر
Iran, Islamic Republic of
اوفی...............................
دوستی
Iran, Islamic Republic of
واقعا مناظره بذارن بین دکتر خرامین ودکتر روشنفکر تاعیارشون آشکاربشه ، تابرتری محسوس خرامین برهمگان آشکاربشه
خواجه زمان
Iran, Islamic Republic of
مشکلات مارگون کامل برطرف شد !!! جوکار به بخش تبدیل شد !!!اينترنت نسل پنجم برقرارشد!!!رودخانه برای جوکار کلنگ زنی شد!!!استادیوم پنج هزارنفری تا دوماه آینده افتتاح میشه، وهزاران خدمت دیگر که حوصله نوشتن وخواندن اونها راندارم
Iran, Islamic Republic of
تنها راه روشنفکر دست برداشتن از نصیحت های افراد حسود و حمایت از بکارگیری جوانان در پست های مدیریتی جهت بهبود وضع موجود است. وگرنه جمع کند بساطش را ...
Iran, Islamic Republic of
فاتحه خوانی
لوداب تامرادی
Iran, Islamic Republic of
آقای روشنفکر دیر شده برادر، با آبروی خودت بازی نکن،بکش کنار..این مدیران نالایق و ناکارآمد آبرو و حیثیت تو رو بردن...افراد شایسته و کارآمد رو دور خودت حذف کردی، اتاق فکر و مشاورین دور قبل الان همه از تو عبور کردند.....آخ و بخت عسکر
دشتروم بزرگ
Iran, Islamic Republic of
خدا لعنت کنه مدیران ضعیف وبی کفایت استان را دنبال انتخابات روشنفکر در حد مدیر یک مدرسه عشایری هم نیست
Iran, Islamic Republic of
جوکار با آن همه عظمت و جمعیت فقط ۵ نفر رفتن بقیه از یاسوج اومده بودند روشنفکر در ایل دشمن زیاری ۲ درصد رای را هم ندارد
Iran, Islamic Republic of
ایل دشمن زیاری شما را در قضیه آموزش و پرورش فراموش نمیکند روی بزرگان را زمین انداختید با چه رویی توقع رای داری؟؟؟؟
عسکر
Iran, Islamic Republic of
همش خو مسئولن پ کو مردم منطقه🤣🤣🤣
Iran, Islamic Republic of
با حمایت بزرگان و نخبگان تامرادی و دشمن زیاری اسمی برای خودت دست و پا کردی و تمام منافع را تقدیم خویش قوم هایت و سرکوهکی ها کردی کارت تمومه
جوکار
Germany
درود بر خادم واقعی قدر دان هستیم وانشالا جبران میکنیم
واحدی
Iran, Islamic Republic of
شیغون ایکنه هرچه سایر روستاها عملی کرد تا برسد به جوکاری که استقبال ده نفری داشت
بویراحمد
United States
موقع انتخاباته ونماینده تشریف اوردن
بویراحمد
Iran, Islamic Republic of
فقط میره روستاها که ببیننش وگرنه ضعیف ترین نماینده استان بوده تاالان
مارگون
Iran, Islamic Republic of
من بنا به مسئولیتی که داشتم رفتم واقعا استقبال خوبی بود دلیل اینکه تو عکس ها جمعیت زیاد نبود آقای روشنفکر خودش خواست که روستا به روستا و حتی خونه به خونه سر بزنه انصافا من خودم از اونجا ناامید شده بودم تا اینکه رفتم و واقعا حس جالبی بود همه با اینکه خیلی ها از دست مدیران گله داشتن ولی اون اردات قلبی رو از دکتر روشنفکر دریغ نکردن و گواه حرف های من انتخابات پیش رو و نمایش آرا در مارگون و سیلاب کلوار و زیلایی می باشد
ایل کبیر دشمن زیاری
United Arab Emirates
ب همین خال خام باش .ما حرمت مهمان را نگه داشتیم
امیری
Iran, Islamic Republic of
نگوید نماینده بویر احمد نماینده حوزه مارگون بگو
Iran, Islamic Republic of
نگوید نماینده بویر احمد نماینده حوزه تنگ نار دهدشت بگو
دشمن زیاری کبیر
United Arab Emirates
ب هیچ عنوان مردم دشمن زیاری گول وعده های شما .را نخواهند خورد .
ابتلای ترانه علیدوستی به یک بیماری با منشا نامشخص؟

ابتلای ترانه علیدوستی به یک بیماری با منشا نامشخص؟

مادر ترانه علیدوستی در صفحه‌ی شخصی خود در اینستاگرام اعلام کرد که این بازیگر مشهور به ...
مشکل ۵۰ ساله بازنشستگان حل شد

مشکل ۵۰ ساله بازنشستگان حل شد

با پیگیری سازمان بازرسی کل کشور، معضل چندین ساله بازنشستگان کشوری در خصوص تأخیر در برقراری ...
مشکل تعطیلی پنجشنبه‌

مشکل تعطیلی پنجشنبه‌

اگر قدرت اقتصادی ما به شکلی بود که پول ملی ما «ریال» از ارز‌های مسلط بر بازار‌های بین ...
1