تاریخ انتشار
شنبه ۵ فروردين ۱۴۰۲ ساعت ۰۹:۴۵
کد مطلب : ۴۶۰۱۹۴
همزمان با سراسر کشور و با حضور فرمانده نیروی انتظامی کهگیلویه و بویراحمد:

رزمایش طرح ارتقای امنیت اجتماعی استان کهگیلویه و بویراحمد در ایام نوروزی / بکارگیری حداکثر توان برای پیشگیری از وقوع سرقت

۱
کبنا ؛فرمانده نیروی انتظامی کهگیلویه و بویراحمد از اجرای رزمایش طرح ارتقای امنیت اجتماعی استان کهگیلویه و بویراحمد همزمان با سراسر کشور خبر داد.
به گزارش کبنا نیوز از یاسوج، امروز شنبه (۵ فروردین ماه ۱۴۰۱) سردار کیقباد مصطفایی گفت: همزمان با سراسر کشور رزمایش طرح ارتقای امنیت اجتماعی استان کهگیلویه و بویراحمد آغاز شد و تا پایان تعطیلات نوروز ادامه خواهد داشت.
سردارمصطفایی گفت: به تأسی از مجموعه فراجا مجموعه انتظامی استان کهگیلویه و بویراحمد طرح نوروزی را در دو مقطع زمانی از تاریخ ۲۴ اسفندماه در حوزه پلیس راه و راهور با هدف کنترل وضعیت راه‌ها و محور‌های مواصلاتی درون و برون شهر‌ها و از تاریخ ۲۷ اسفندماه نیز طرح نوروزی را در دست انجام دارد.
وی گفت: امروز هفتمین روز از اجرای طرح نوروزی استان می‌گذرد و ۲۳۷ گشت انتظامی را در سطح استان راه‌اندازی کرده‌ایم که از این تعداد بخشی به عنوان گشت خودرویی و بخشی به عنوان گشت پیاده هستند.
وی گفت: ۱۴۴ گشت نوروزی شامل ۷۸ گشت پیاده و ۶۶ گشت خودرویی در حال خدمت‌رسانی به مردم هستند.
سردار مصطفایی افزود: در حوزه پلیس راه ۶۷ تیم بصورت محسوس و نامحسوس، که ۵۳ گشت خودرویی محسوس و ۱۴ گشت نامحسوس در حال کنترل محور‌های مواصلاتی استان هستند.
فرمانده انتظامی کهگیلویه و بویراحمد گفت: یگان ویژه نیز در طرح حضور دارند و بنا است که از حداکثر توان این نیرو‌ها برای پیشگیری از وقوع سرقت‌ها استفاده شود.
سردار مصطفایی گفت:‌امیدواریم بتوانیم احساس امنیت اجتماعی را بالاتر ببریم و مردم اطمینان خاطر داشته باشند و نگرانی بابت عدم حضورشان در منزل نداشته باشند، هر چند که مردم نیز باید مراقبت‌های لازم را انجام دهند.
وی گفت: پیشگیری از وقوع سرقت‌ها و کشف اموال مسروقه، برخورد با معتادین متجاهر و جمع‌آوری خرده فروشان مواد مخدر از جمله اقدامات پلیس در این طرح است.
سردار مصطفایی اظهار کرد: محور سوم اقدامات ویژه پلیس در جریان تعطیلات نوروز پیشگیری از وقوع تصادفات و کاهش تلفات جاده‌ای است که با حضور حداکثری پلیس انتظامی استان در ابعاد مختلف امنیتی از عملکرد خوبی برخوردار بودیم.
سردار مصطفایی افزود: رزمایش امروز متمم اجرای طرح نوروزی است که از سوی فرمانده فراجا در تمامی استان‌ها اجرایی می‌شود.
وی گفت: در طول مدت گذشته مواردی از دستگیری سرقت‌ها انجام گرفته و مواردی از استرداد اموال مال باختگان نیز صورت گرفت.
فرمانده انتظامی کهگیلویه و بویراحمد گفت: این طرح با هدف پیشگیری از وقوع سرقت‌ها و ارتقای احساس امنیت اجتماعی تا ۱۳ فروردین ماه ادامه خواهد داشت.
نام شما

آدرس ايميل شما

Iran, Islamic Republic of
سال نوبرشما وهمه همکارانتان مبارک خداقوت سبزقامتان امنیت آرامش
شهروند
United States
واقعا جا داره تقدیر و تشکر کنیم خدمت نیرو انتظامی و اورژانس حلال احمراستان ک و ب و دستگاه های خدمت رسان ما الان در مناطق جنوب هستیم واقعا دستگاه عای خدمت رسان استان کارشون درست و قطعا خرف اول در کشور میزنن
پیام تهران به تل آویو / اگر کاخ سفید به حرف‌های امثال ما گوش داده بود...

پیام تهران به تل آویو / اگر کاخ سفید به حرف‌های امثال ما گوش داده بود...

واکنش دولت بایدن به حمله ۷ اکتبر حماس ۳ هدف عمده را دنبال می‌کرد. اولا، واشنگتن به دنبال ...
هر اقدام اسرائیل با اقدام متقابل ایران رو به رو می‌شود

هر اقدام اسرائیل با اقدام متقابل ایران رو به رو می‌شود

ایران دیگر می‌داند که با چه ابزار‌های می‌تواند حملات بیشتری را صورت داده و بخشی از موشک‌های ...
چرا ابهامات پیرامون کاظم صدیقی تمامی ندارد

چرا ابهامات پیرامون کاظم صدیقی تمامی ندارد

ماجرای کاظم صدیقی تمامی ندارد و رسانه‌ها هم ول کن ماجرا نیستند. متأسفانه در خصوص این ...
1